Ik wist niks en ik zat te wachten op een nieuw topic, doe het anders maar zelfquote:
LBquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:55 schreef MissBliss het volgende:
Hoewel deze TT volgens mij al een keer geweest is![]()
En de 301e post wordt meestal niet gelezen HeatWave [afbeelding]
Je kon ook een nieuw topic openen want nu is er weer gezeik over mijn TT...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
LB.
Kan ik er wat aan doen dat ik door een slotje heen kan posten?.
Ik kan toch ook gewoon de TT editten?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je kon ook een nieuw topic openen want nu is er weer gezeik over mijn TT...
Doe dan maar: Wij zijn übertof.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan toch ook gewoon de TT editten?.
Jij begon met zeikenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:58 schreef Dizer het volgende:
Wat een gezeur allemaal... laat het zo... hij is bijna vol
Ik vin em keitof hoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je kon ook een nieuw topic openen want nu is er weer gezeik over mijn TT...
't was zo dramatisch dat iedereen uit pure wanhoop aan de zuip ging?!?!??!quote:Ik geloof dat iedereen na een tijdje lam was
Keitof.. dat kon ook nogquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
't was zo dramatisch gezellig dat iedereen uit pure wanhoop aan de zuip ging?!?!??!
allimentatiequote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:57 schreef Dizer het volgende:
@ Babette, weet jij soms hoeveel er op mijn bankrekening zit? Dacht het niet
quote:
De waarheid mag gezegd worden tochquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:02 schreef Svensational het volgende:
Klinkt wel vrij arrogant eigenlijk..
Beterschapquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:18 schreef babette21 het volgende:
ik vind 't mooi geweest, ga naar huis..............
eindelijk m'n bedje in![]()
Het is warm... maar wij hebben aircoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:35 schreef Svensational het volgende:
Het dondert en het bliksemt hier.
Tom Cruise is coolquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:36 schreef Svensational het volgende:
Tom Cruise is een rare snuiter...
amen to thatquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:36 schreef Svensational het volgende:
Tom Cruise is een rare snuiter...
Niet zoals ie bij Oprah doet.quote:
Oh, het leek me juist wel een leuke film toen ik dat voorstukje net zag.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:39 schreef MissBliss het volgende:
Ik vond Tom wel tegenvallen in War of the Worlds... Of eik viel de hele film tegen..
Je kan veel beter naar Charlie and the Cholcolatefactoryquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, het leek me juist wel een leuke film toen ik dat voorstukje net zag.. Zat er aan te denken om er heen te gaan...
Mwoah, het boek was leuk, maar Johnny Depp vind ik niet zo...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je kan veel beter naar Charlie and the Cholcolatefactory
don't mess with the depp!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mwoah, het boek was leuk, maar Johnny Depp vind ik niet zo...
Ik vond de film erg leuk! Ze hebben best wat moois gemaakt van dat armetierige verhaaltje van H.G. Wells...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:39 schreef MissBliss het volgende:
Ik vond Tom wel tegenvallen in War of the Worlds... Of eik viel de hele film tegen..
Die is ook gaaf!quote:
Ja maar Johnny Depp IS Willy Wonka hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mwoah, het boek was leuk, maar Johnny Depp vind ik niet zo...
Ja, en daarom ga ik dus niet naar die film.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja maar Johnny Depp IS Willy Wonka hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |