Beterschapquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:18 schreef babette21 het volgende:
ik vind 't mooi geweest, ga naar huis..............
eindelijk m'n bedje in![]()
Het is warm... maar wij hebben aircoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:35 schreef Svensational het volgende:
Het dondert en het bliksemt hier.
Tom Cruise is coolquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:36 schreef Svensational het volgende:
Tom Cruise is een rare snuiter...
amen to thatquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:36 schreef Svensational het volgende:
Tom Cruise is een rare snuiter...
Niet zoals ie bij Oprah doet.quote:
Oh, het leek me juist wel een leuke film toen ik dat voorstukje net zag.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:39 schreef MissBliss het volgende:
Ik vond Tom wel tegenvallen in War of the Worlds... Of eik viel de hele film tegen..
Je kan veel beter naar Charlie and the Cholcolatefactoryquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, het leek me juist wel een leuke film toen ik dat voorstukje net zag.. Zat er aan te denken om er heen te gaan...
Mwoah, het boek was leuk, maar Johnny Depp vind ik niet zo...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je kan veel beter naar Charlie and the Cholcolatefactory
don't mess with the depp!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mwoah, het boek was leuk, maar Johnny Depp vind ik niet zo...
Ik vond de film erg leuk! Ze hebben best wat moois gemaakt van dat armetierige verhaaltje van H.G. Wells...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:39 schreef MissBliss het volgende:
Ik vond Tom wel tegenvallen in War of the Worlds... Of eik viel de hele film tegen..
Die is ook gaaf!quote:
Ja maar Johnny Depp IS Willy Wonka hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mwoah, het boek was leuk, maar Johnny Depp vind ik niet zo...
Ja, en daarom ga ik dus niet naar die film.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja maar Johnny Depp IS Willy Wonka hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |