I know... maar vergeleken met 's Gravendeel is het tof jaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:56 schreef Duiveltja het volgende:
Zwijndrecht is maar een grauwe stad.
Ja, denk het eik van welquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:57 schreef PeRi het volgende:
Is dat een ja ik kom morgen? Of een nee. Ik was van plan om niet te gaan.
Het enige wat ik me kan herinneren van Gravendeel is dat het erg klein was en dat er schapen waren. En het amper een week geleden.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
I know... maar vergeleken met 's Gravendeel is het tof ja
Dat is ook ongeveer wel het enige wat erover te vertellen is jaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het enige wat ik me kan herinneren van Gravendeel is dat het erg klein was en dat er schapen waren. En het amper een week geleden.Zegt heel wat over hoe memorabel het daar is.
Je bent wel een professional.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:18 schreef MissBliss het volgende:
En wederom gooide ik hem dood.
Sinds een paar maanden toch alquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:21 schreef Duiveltja het volgende:
Heb jij nou al werk?
wat hij zegtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:39 schreef timbob het volgende:
ik vind tom cruise een overgewaardeert acteur.
en een beetje kwallig.
moet ik a.s. maandag heenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:34 schreef LeBeau het volgende:
Gravendeel... jezus wat een gat is dat zeg.
kind in pleeggezin plaatsen....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:52 schreef beaverhausen het volgende:
Wat doet iedereen opeens in Gravendeel?.
dat ook natuurlijkquote:Is het soms een Geheim Clubje ofzo?.
Het zal je maar gebeuren.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
kind in pleeggezin plaatsen....
arm kind: heb je kut-ouders, moet je nog naar Gravendeel ook...
Ikwistut!quote:dat ook natuurlijk
Duiveltja! je hebt me net een geweldig idee gegevenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:04 schreef Duiveltja het volgende:
Gaan er morgen nog mensen naar het Zomercarnaval in Rotjeknor?
Nu weet ik wat ik ga doen morgenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:07 schreef Duiveltja het volgende:
Nou vertel
Vind je dat nou niet een beetje zonde van je 12 cent?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
je begrijpt dat we je nu moeten vermoorden....![]()
mja dat zat ik net te denken....... hm nou, dan laten we 't nog wel even zo.....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:08 schreef beaverhausen het volgende:
Vind je dat nou niet een beetje zonde van je 12 cent?
*opgelucht ademhaal*quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja dat zat ik net te denken....... hm nou, dan laten we 't nog wel even zo.....
Ik weet niet waar je het over hebtquote:maar mondje dicht he!!!!!![]()
Zie je dat ik ook braaf kan zijn?quote:
Awww.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:39 schreef Tania18 het volgende:
* Tania18 geeft Sven nog een schop en Beau een aai over z'n bol
Ik was er op een zondagavond, kwam natuurlijk heel Gravendeel langs omdat ze massaal naar de kerk waren geweest. Leuk wonen voor zo'n kind.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
kind in pleeggezin plaatsen....
arm kind: heb je kut-ouders, moet je nog naar Gravendeel ook...
winkellen is tofquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Honey! I'm home.
Hele dag gewerkt en gewinkeld.
Mannen.quote:
2de hands cd winkelsquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
In CD winkels ben ik altijd te hebberig en heb ik altijd te weinig geld.
ebayquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die ken ik veel te weinig.. Maar 1 zelfs. In Eindhoven.
zie het als een voorteken voor de extreme moslims: allah houd ook van homo'squote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:48 schreef LeBeau het volgende:
De lucht buiten is helemaal roze.
Ik vraag me af wat daar uit gaat komen.
Óf de zon gaat onder, óf er komt een gigantische vlammenzee op je huis af.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:56 schreef Dizer het volgende:
Zo, laatste stagedag voorbij
Wat een superleuke dag heb ik gehad! Echt waar! Het was echt gezellig!!
Ik heb dus een presentatie gegeven en zo, en ze vonden het allemaal erg leuk! Ze hebben nog voor me gezongen: Firas is Oke OLE OLE... echt te grappig gewoon... Ik heb het volgende gekregen
- Een grote kaart met alle namen erop en ook nog ingesproken!!
- Een grote bos bloemen
- Dvd van Queen Greatest Videos 1
- Dvd van Queen Greatest Videos 2
- Dvd van The Killing Fields
- CD van Michael Jackosn - The Essentials
Ik hoorde van mijn collega, waar ik het meest mee optrok, dat ik de eerste stagiar in 10 jaar tijd een afscheidsfeestje kreeg met kado's! Iedereen zei tegen haar en vandaag ook tegen mij, dat ze mij zagen als een echte medewerker die al heel lang bij ze zit en niet als een stagiar
Ik kon daar blijven werken, maar ik ga de universiteit doen, weet je nogquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:00 schreef timbob het volgende:
[..]
[afbeelding] dat klinkt als een goed compliment
kan je niet een baantje regelen daar dan?
zaterdags baantjequote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik kon daar blijven werken, maar ik ga de universiteit doen, weet je nog
Ik heb erg veel gezoend en geknuffeldquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:01 schreef babette21 het volgende:
aan de andere kant, ik hou niet van klef en overdreven.....
Zie, daarom wordt het niks tussen ons.. jij houdt niet van dat geklef.. en ik welquote:
I know.... ik word er zelfs 'n beetje onpasselijk vanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:04 schreef Dizer het volgende:
Zie, daarom wordt het niks tussen ons.. jij houdt niet van dat geklef.. en ik wel
no shit......quote:Edit: Er hebben sommigen nog zowat tranen laten lopen
Ik dacht dat je de hele dag niks anders deed dan FOK!kenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:56 schreef Dizer het volgende:
Ik hoorde van mijn collega, waar ik het meest mee optrok, dat ik de eerste stagiar in 10 jaar tijd een afscheidsfeestje kreeg met kado's! Iedereen zei tegen haar en vandaag ook tegen mij, dat ze mij zagen als een echte medewerker die al heel lang bij ze zit en niet als een stagiar
Tjah.. das hoe jij bent.... kan je niet veranderen.. moet je ook niet doenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
I know.... ik word er zelfs 'n beetje onpasselijk van
sorry ik kan er niks aan doen, kan gewoon moeilijk meeleven met iets wat ik niet serieus kan nemen.... [niet lullig bedoeld!]
Kan ik er wat aan doen dat ik zo een leuke jongen benquote:no shit......
jesus, hoe lang heb je daar nou helemaal gewerkt?! en je gaat niet emigreren ofzo![]()
Nou zeg, ik heb anders wel een document van 40 pagina's gemaaktquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de hele dag niks anders deed dan FOK!ken.
ik ookquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:08 schreef Svensational het volgende:
Ik dacht dat je de hele dag niks anders deed dan FOK!ken.
Zoveel heb ik nou ook niet geFOKt! Ik bedoel, kijk naar mijn vorige stage en kijk naar deze...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ook
én klagen over het reizen natuurlijk, én over SLA [jaja ik heb opgelet!!]
Dan ben jij niet en dat kan ik wetenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:14 schreef babette21 het volgende:
ik bedoelde meer het vroege opstaan enzo.... ben je nu vanaf... en van SLA ook haha!!
anyway, I rest my case
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |