Ik bedoelde meer van: het lijkt heel veel als op het boek. Hij is een echte Wily Wonkaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en daarom ga ik dus niet naar die film..
Zoooo eenschquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:09 schreef Tania18 het volgende:
Tom Cruise is een loser![]()
Johnny Depp![]()
Tot zover deze nuttige bijdrage.
Oooow das altijd leukquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:04 schreef Duiveltja het volgende:
Gaan er morgen nog mensen naar het Zomercarnaval in Rotjeknor?
Naja, niet echt plannen maar ik zit dit weekend in Amsterdam dus ja... dan ga ik niet helemaal terug voor het zomercarnaval...quote:
Vandaag scheen toch bijna heel de dag de zon?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:23 schreef Duiveltja het volgende:
Ik hoop iig niet dat het zo'n baggerweer als vandaag word.
Hier is het ook wel aardig, eventjes wat regen + onweer, maar de zon schijnt hier nu alweer volop.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:25 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Vandaag scheen toch bijna heel de dag de zon?
Hier wel in ieder geval.
Hier is het al heel de dag droog. Gewoon geluk denk ik.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:27 schreef Duiveltja het volgende:
In Rotterdam was het wel af en toe mooi weer, maar het heeft ook flink geregend.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:30 schreef MissBliss het volgende:
In Zwijndrecht geen druppeltje![]()
En die TT is goed LeBeau
Hier net zoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hier is het ook wel aardig, eventjes wat regen + onweer, maar de zon schijnt hier nu alweer volop..
Oh je bent al thuis. Wilde je net gaan bellen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:23 schreef Duiveltja het volgende:
Ik hoop iig niet dat het zo'n baggerweer als vandaag word.
Dan is zelfs Zwijndrecht nog tofferquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:34 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik was vorige week trouwens nog aardig in de buurt van Zwijndrecht. Gravendeel... jezus wat een gat is dat zeg.
Yep!! Ik heb iig wel gehaald waarvoor ik naar Rotterdam was gekomen, hetzij iets duurder dan eik de bedoeling was. Mijn zus belde me nog op of ik in Rotterdam was, want er gaan brass bandjes tegen elkaar strijden.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh je bent al thuis. Wilde je net gaan bellen.
Kom je morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |