Moet recent zijn he, jack is net terugquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:21 schreef Compoantje het volgende:
Ik denk dat heel GTST wel opgedoekt kan worden. Iedereen heeft wel eens met mekaar geneukt of gezoend.
Dat ze niet uit eten gingen, verbaasde mij nog het meest.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:23 schreef bierjoost het volgende:
Wat een paupers die Sanders'. Om 18.52 al klaar zijn met eten.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:23 schreef bierjoost het volgende:
Nou nou ik pies bijna in mn broek.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:27 schreef vencodark het volgende:
Eindelijk spannende scene met Maxime etc.
Sarcasme?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou nou ik pies bijna in mn broek.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:31 schreef Compoantje het volgende:
Nu weet die kutbitch ook eens hoe het voelt om opgelicht te worden. Ik hoop dat ze ook nog besmet is met dat virus en over een paar afleveringen ook nog gemarteld wordt...
Om Ron te herdenken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:33 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik zit zonder tv, dus kijk het via RtlXL, wat was dat voor en herinneringsminuut dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ze heeft Amy nog he....quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:29 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat Maxime een escape heeft ingebouwd. Let maar op.
Dan moet je wachten totquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:46 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Wat helemaal leuk geweest zou zijn, was dat Nick op het laatst binnen zou komen met z'n welbekende grijns.
Daar zat ik wel een beetje op te wachten, maar helaas.
Ook omdat dit de laatste aflevering is van 2011.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen was Nick toen alles behalve onschuldig.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, maar dit is haar straf voor wat ze in het verleden geflikt heeft, of ben je soms vergeten dat ze met een leugen Nick zijn kind voor een paar jaar heeft afgepakt? Zij heeft tenminste Amy nog- o nee, wacht, dat is het kind dat ze van haar broer heeft gestolen
Misschien omdat ze geen geld meer heeft en dus hoogstwaarschijnlijk de voogdij verliest?quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:17 schreef kissaa het volgende:
Madame Paon:
"En Amy komt toch wel weer naar Ludo toe nu ze haar geld kwijt is"
Ze zou nooit "gestraft" worden. Nu is ze zwaar gestraft voor iets waar ze helemaal niks mee te maken had.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:20 schreef kissaa het volgende:
Weer Madame Paon: Nu kan er in ieder geval niet meer beweerd worden dat ze het "lievelingetje van de schrijvers" is, want dat was Barbara.
![]()
Amy is haar geld kwijt?quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:17 schreef kissaa het volgende:
Madame Paon:
"En Amy komt toch wel weer naar Ludo toe nu ze haar geld kwijt is"
Nee je kan het ook anders lezen.quote:
Weet ik lees tekens zijn niet gemakkelijkquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee je kan het ook anders lezen.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:23 schreef bierjoost het volgende:
Jij bent zo'n josti die om 21:00u pas gaat eten?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:23 schreef bierjoost het volgende:
Of ze gaat naar Toko bij Bing en Sjorsquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:51 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Jongens maak je niet druk over Maxime. Danny is nou makelaar, die regelt wel een huisje voor haar.
Nee Nick mag niet dood. Bing wel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:01 schreef Klipnap het volgende:
Ik gok op Bing. Ik hoop het in ieder geval
Of Nick...
Onkruid vergaat niet, helaasquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee Nick mag niet dood. Bing wel.
Zou mooi zijnquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik gok op Danny. Ik kijk nu de aflevering van donderdag en als Jef vraagt of Danny weggaat uit Meerdijk, zegt hij 'nee natuurlijk niet, ik heb een dochter hier'. Zou een beetje raar zijn als hij dan een paar weken later vrijwillig vertrekt.
Ook niet meer genoemdquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:10 schreef Poppejans het volgende:
Laat Danny niet doodgaan zeg, niet dat het een geweldige rol is, maar dan grijpt Bing natuurlijk helemaal zn kans en vindt hij zichzelf de vader van Lana![]()
![]()
![]()
![]()
Waar is Lana trouwens? Die is nooit meer in beeld geweest sinds de komst van Bram
Ja ik snap dat kinderarbeid niet mag, maar dat ze af en toe over een kind praten wat we nooit zien is ook zo wat.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Lana is nu 1,5 en wordt nu door één meisje gespeeld, omdat je het op die leeftijd wel duidelijk ziet als een ander kind haar opeens speelt. En zulke jonge kinderen mogen maar een paar scènes per jaar in beeld komen.
Ze hebben nou een nieuwe he, waarom zou je dan nog aandacht besteden aan de ouwequote:Op zaterdag 31 december 2011 15:10 schreef Poppejans het volgende:
Laat Danny niet doodgaan zeg, niet dat het een geweldige rol is, maar dan grijpt Bing natuurlijk helemaal zn kans en vindt hij zichzelf de vader van Lana![]()
![]()
![]()
![]()
Waar is Lana trouwens? Die is nooit meer in beeld geweest sinds de komst van Bram
Ze zouden ook een tweeling kunnen nemen, die zijn er vast zat bij een castingbureau.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik snap dat kinderarbeid niet mag, maar dat ze af en toe over een kind praten wat we nooit zien is ook zo wat.
Ik eet ook bijna nooit voor 18.30quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij bent zo'n josti die om 21:00u pas gaat eten?
Zit geloof ik zo'n 6 weken tussen laatste opname en laatste aflevering van een personage.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:09 schreef ZaZoe het volgende:
Danny (Jan Kooiman) gaat er nog niet uit,.. toch? Hij heeft dik een week geleden nog in het glazen huis verteld dat ie nog 1 opnamedag had. En ze liggen toch enkele maanden voor met opnames..
Huh wat?quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:19 schreef LetsGame het volgende:
Waarom zit er eigenlijk altijd een bij op het plaatje van Charlie in de openingspost? Omdat het is een recast is?
..
Dat zal erg triest zijn..quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:38 schreef Crohnjurist het volgende:
Zal het niet Bram zijn die dood gaat? Dat denk ik!
Haha dat vroeg ik me ook altijd al afquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:19 schreef LetsGame het volgende:
Waarom zit er eigenlijk altijd een bij op het plaatje van Charlie in de openingspost? Omdat het is een recast is?
..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie er dood KAN gaan.. ik kan nog wat namen missen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik vrees voor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Datum spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door qwerty-nl op 01-01-2012 02:27:02 ]![]()
Ludo is onsterfelijk.quote:Op zondag 1 januari 2012 03:08 schreef Klipnap het volgende:
Als Ludo dood zou gaan zouden er veel minder Fok!ers kijken...
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ludo moet ten onder gaan door een complot of ten minste een kogel van iemand die wraak wil... Zo'n griepje als ebola zou lachwekkend zijn.![]()
De beste wensen & veel geluk in 2012 gewenst aan al mijn FOK!vriendjes & FOK!vriendinnetjes!
Ik denk dat Ludo uiteindelijk er wel achter gaat komen dat Maxime er niets mee te maken had en het ook weer wil goed maken.
Alles komt een keer uit in een soap.
Maar Maxime zal zo gekrenkt zijn en vol rancune, dat de vete tussen broer en zus weer erger is dan ooit.
De terugkeer van Amy is niet voor niets aangekondigd.
Maxime zal er alles aan doen om Amy bij Ludo weg te houden and that makes Ludo Sanders angry!
You won't like him when he's angry!Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!![]()
Drie kogels in zijn borst en hij kwam terug!quote:Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!![]()
quote:Op zondag 1 januari 2012 03:31 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Drie kogels in zijn borst en hij kwam terug!
Die tune maakte het helemaal af.
Als Ludo doodgaat, moet het wel op een spectaculaire manier.
Dan wordt hij al wekenlang achtervolgd door een bende zware criminelen, vlucht hij een groot magazijn in om ze te onvluchten en dan *BOEM* warenhuis weg. Inclusief paddenstoelwolk natuurlijk.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn![]()
![]()
Maxime had in het begin trouwens ook een hele mooie tune.
Helaas niet zo lang gebruikt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
dat is de lastige vliegquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:04 schreef alors het volgende:
[..]
Haha dat vroeg ik me ook altijd al af![]()
quote:Op zondag 1 januari 2012 02:19 schreef qwerty-nl het volgende:
Wie er niet dood kan gaan (ik vertel en weet dus niet WIE er doodgaat)
Ik heb 19 namen erbij gezet.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie er dood KAN gaan.. ik kan nog wat namen missen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik vrees voor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Datum spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat is al bekend gemaakt.quote:
Toch jammer als Noudje GTST zou verlaten.. 1 van de weinige karakters die nog een beetje normaal is.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Inderdaad, maar misschien speculeren we om niks, en gaat er een non personage dood..quote:Op zondag 1 januari 2012 14:12 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ja dat is al bekend gemaakt.
Toch jammer als Noudje GTST zou verlaten.. 1 van de weinige karakters die nog een beetje normaal is.![]()
Oei na die laatste spoiler... Vermoed ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
Dit is dan wel weer mooie muziekkeuze.
Zoals bij veel van die instrumentale nummers.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ik vrees toch een beetje voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 1 januari 2012 16:34 schreef ZaZoe het volgende:
Vaste cast !! Dus geen Bram... Arts of ronja lookalike ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 1 januari 2012 17:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Oei na die laatste spoiler... Vermoed ikDa's een goeie.. maar in dit geval zou het helemaal niet erg zijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bram word het sowieso nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 2 januari 2012 11:13 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
know'm sayin?
word? word.![]()
Jawel gek das de enihe nog van het eerste uur.quote:Op maandag 2 januari 2012 07:58 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Da's een goeie.. maar in dit geval zou het helemaal niet erg zijn!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 2 januari 2012 11:13 schreef loezzzje het volgende:
dan meen je niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Wat iemand hier zei klopt wel Naud is geworden tot het meest realistische personage. Toch knap als je denkt hoe hij was toen hij er net in kwamThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar er zijn dus nu verschillende mogelijkheden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt tijd voor de nieuwe vooruitzichten.
Wat iemand hier zei klopt wel Naud is geworden tot het meest realistische personage. Toch knap als je denkt hoe hij was toen hij er net in kwamThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wie denk jij Frey ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Daarom zou het ook wel weer typisch zijn als hij het slachtoffer zou zijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat iemand hier zei klopt wel Naud is geworden tot het meest realistische personage. Toch knap als je denkt hoe hij was toen hij er net in kwam__!!!
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
quote:Op maandag 2 januari 2012 14:08 schreef loezzzje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat eerst die barmeid doodgaat, 10 januari ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noud ligt dan misschien in kritieke toestand in het ziekenhuis ofzo.. maar veel later gaat er dan misschien pas een 'vast' personage dood..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met de rol die ze nu in GTST heeft niet nee.quote:Op maandag 2 januari 2012 07:58 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Da's een goeie.. maar in dit geval zou het helemaal niet erg zijn!
quote:Op maandag 2 januari 2012 16:31 schreef Moelie het volgende:
Ik denk dat eerst die barmeid doodgaat, 10 januari ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noud ligt dan misschien in kritieke toestand in het ziekenhuis ofzo.. maar veel later gaat er dan misschien pas een 'vast' personage dood..Dat zou ook kunnen inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
laten we het hopen.. ik wil er gewoon niet aan dat Noud dood gaatquote:
en wat iemand eerder in het topic ook al zei: Danny zei in een van de laatste afleveringen dat hij niet uit Meerdijk gaat.. dus ben wel benieuwd hoe hij uiteindelijk vertrekt![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 2 januari 2012 16:38 schreef Moelie het volgende:
[..]
laten we het hopen.. ik wil er gewoon niet aan dat Noud dood gaat, liever Danny, Bing of Edwin
![]()
Ik zou het echt jammer vinden als het Noud zou zijn, echt idd het meest realistische personage, iemand die zijn eigen geld verdient en een normaal gezond verstand heeft.
Daar moet je er natuurlijk ook geen twintig van hebben in een soap, dat wordt saai. Bovendien worden zulke personages meestal heel snel bemoeierig en moralistisch en daardoor onuitstaanbaar, maar Noud doet het juist zo leuk.know'm sayin?
word? word.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ik vind het in ieder geval weer spannend op het moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ik wou dat Bianca doodging! Dan heeft ze iets anders om over na te denken dan het liefdesleven van Sjoerd en Edwin.![]()
Noud van irritant jongetje dat alleen maar aan uit relaties met zijn vader en Florien kon hebben tot het meest realistische personage. Is dat nou ten goede van Noud of ter slechte van Gtst ik vermoed het laatst..They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee, niet Bianca.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:36 schreef Klipnap het volgende:
Ik wou dat Bianca doodging! Dan heeft ze iets anders om over na te denken dan het liefdesleven van Sjoerd en Edwin.
Nee, die mag zeker niet eruit.quote:
Doe maar Bing of Edwin. De één is gewoon een enge en de ander beetje sloom. Beiden zal ik in elk geval niet missen.![]()
Ja, maar wat doet ze verder verkeerd dan? Laat Bing maar doodgaan.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:54 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Waarom niet? Het enige wat ze doet is pannenkoeken bakken. Oja, ook taarten.
Dat is wel een beetje jammer inderdaad... Zou graag weer een leuke verhaallijn met haar zien.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:54 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Waarom niet? Het enige wat ze doet is pannenkoeken bakken. Oja, ook taarten.![]()
Ze laat het favoriete gerecht van Anton aanbranden. Hoe zal hij reageren?quote:Op maandag 2 januari 2012 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje jammer inderdaad... Zou graag weer een leuke verhaallijn met haar zien.
Zou kunnen, maar Jef heeft nog niet zo lang geleden kritiek in het ziekenhuis gelegen..quote:Op maandag 2 januari 2012 19:02 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Kan Jef de Koning ook sluiten in kritieke toestand op een ziekenbed?
En die heeft vast veel weerstand in de bush bush opgebouwd![]()
![]()
Misschien wordt het gesloten omdat Maxime blut is.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:02 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Kan Jef de Koning ook sluiten in kritieke toestand op een ziekenbed?[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
Ik denk niet dat er iets bijzonders gaat gebeuren met Jeff. Na die val in een ravijn zou het wel lullig zijn als de schrijvers hem nu toch dood laten gaan.
Maar je weet het nooit zeker natuurlijk![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat is ditquote:Op maandag 2 januari 2012 19:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://www.youtube.com/user/HaagseUfomafia#p/u/14/F-DxnrbwCIM![]()
![]()
Waarom worden sommige dingen bewust overgeslagen in scenes... zoals de reactie van Maxime en de reactie van Lucas op de dood van Ron... ze gaan verder met de volgende scenes in beide gevallen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Nina, met de kop als een loopse scholvis.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________![]()
Echt raar iddquote:Op maandag 2 januari 2012 20:04 schreef TheVulture het volgende:
Waarom worden sommige dingen bewust overgeslagen in scenes... zoals de reactie van Maxime en de reactie van Lucas op de dood van Ron... ze gaan verder met de volgende scenes in beide gevallen![]()
Dat vrouwtje achter de bar in Charlies kijkt niet eens op als er iemand binnen komt. Het is dan wel Lucas, maar nog steeds een klant. Wat een service zeg, laat Charlie er maar niet achter komen![]()
![]()
Alsof dat allemaal helpt als je ebola hebt
Wat, de nicht die niet kan acteren en geen echte rol van betekenis speelt?quote:______________________________________
Hier tekenen:
ja en zometeen bouwt hij een ark en neemt hij van elk exemplaar 2 mee.quote:
2 homos
2 babys
2 negers
2 vrouwen
2 mannen![]()
Wat een Ebolageneuzel. Geen quarantaine vanwege paniek
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
dat jaquote:Op maandag 2 januari 2012 20:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat, de nicht die niet kan acteren en geen echte rol van betekenis speelt?![]()
![]()
Lekker tegen Noud aan kuchen.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
echt hequote:Op maandag 2 januari 2012 20:11 schreef Ascendancy het volgende:
Wat een Ebolageneuzel. Geen quarantaine vanwege paniek
know'm sayin?
word? word.![]()
![]()
Is er nou echt niemand die dat mens er even op heeft gewezen dat ze de namen op z'n Nederlands uit moet spreken?
![]()
![]()
Ik won 450 euro met de prijsvraag, dat was echt fantastisch!
Wat een domme vragen altijd.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Beetje overdreven vond ik hetquote:Op maandag 2 januari 2012 20:13 schreef Koosnaam het volgende:
Zo blij is Ludo nog nooit met Nick geweest!
know'm sayin?
word? word.![]()
Ze nieste half over haar schouder heen om niet op de drankjes te niezen. Maar toen stond Noud daar ineens. En toen kwam haar snot op hem terechtquote:Op maandag 2 januari 2012 20:13 schreef amaranta het volgende:
Ze niest niet alleen op Noud maar ook op het dienblad met de drankjes.![]()
![]()
Erg hequote:Op maandag 2 januari 2012 20:13 schreef kwiwi het volgende:
Is er nou echt niemand die dat mens er even op heeft gewezen dat ze de namen op z'n Nederlands uit moet spreken?
![]()
![]()
Ik dacht dat ze het dienblad ook raakte.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:15 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ze nieste half over haar schouder heen om niet op de drankjes te niezen. Maar toen stond Noud daar ineens. En toen kwam haar snot op hem terecht![]()
Ik heb het niet goed gezien. Kan goed hoor. Dat zou helemaal fraai zijn, nog meer mensen besmetquote:Op maandag 2 januari 2012 20:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze het dienblad ook raakte.![]()
![]()
Hoe kan je als ouder nou niet kunnen lezen.
heeft Jack soms in je gezicht gekucht?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:15 schreef amaranta het volgende:
Ik ben al de hele tijd aan het niezen sinds gtst is begonnen.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Bardame is dus het eerstvolgende slachtoffer... ben benieuwd wie er dan van de vaste cast de pijp uit gaat...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hoe kan je als ouder nou niet kunnen lezen.![]()
![]()
ook echt dat gekuch van die barmeid op de achtergrond![]()
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Nina heeft ook een ziekte! Voornamelijk getroffen in het aangezicht
Ludo en familie heeft het gewoon verteldquote:Op maandag 2 januari 2012 20:25 schreef KwadeAfdronk het volgende:
maar hoe is maxime er nou achter gekomen ik heb blijkbaar iets gemist![]()
![]()
vrijdag ofzo? heb het wel gezien maar kan me niet meer herinnerenquote:Op maandag 2 januari 2012 20:25 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ludo en familie heeft het gewoon verteld![]()
![]()
Zuiperd. Ja vrijdagquote:Op maandag 2 januari 2012 20:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
vrijdag ofzo? heb het wel gezien maar kan me niet meer herinneren![]()
![]()
Nee want ik vind die Nick gewoon een zwerende aambei met slechte dialogen.quote:______________________________________
Hier tekenen:
Ik vind deze wraak zo slecht uitgewerkt en weinig overtuigend dat ik wel sympathie voor Maxime heb of de een of andere manier. maar wat ze Nick vroeger heeft geflikt, blijft een kutstreek van formaat.quote:know'm sayin?
word? word.![]()
Prachtig huis.
En de acteerprestaties van Ludo, Maxime, Janine en Nick overtreffen echt die van vrijwel alle andere spelers![]()
![]()
Nina kan die niet gewoon ebola krijgen?______________________________________
Hier tekenen:
quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het komt voor.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hoe kan je als ouder nou niet kunnen lezen.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Dat zou wel helemaal des Ludo's zijn, maar begrijpen de schrijvers dat ook?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:32 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Het zou kunnen dat Ludo alsnog een dubbelspel speelt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Zou kunnen inderdaad..quote:Op maandag 2 januari 2012 20:32 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Het zou kunnen dat Ludo alsnog een dubbelspel speelt.![]()
Dat zou wel tof zijn jaquote:Op maandag 2 januari 2012 20:32 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Het zou kunnen dat Ludo alsnog een dubbelspel speelt.![]()
![]()
Nou ja, Maxime zei dat ze zeker van Ludo beter had verwacht dus deze gedachte is wel door hun hoofd gevlogen.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:32 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat zou wel helemaal des Ludo's zijn, maar begrijpen de schrijvers dat ook?Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Toen keek ik niet. Dus Team Maxime nu!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind deze wraak zo slecht uitgewerkt en weinig overtuigend dat ik wel sympathie voor Maxime heb of de een of andere manier. maar wat ze Nick vroeger heeft geflikt, blijft een kutstreek van formaat.![]()
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Toen keek ik niet. Dus Team Maxime nu!![]()
![]()
Ik gok ook nog wel op een dubbelspel van Ludo... dit gaat allemaal veel te makkelijkOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Hij zei het niet. Wat Maxime hem vroeg, hij lulde erom heen.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:32 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Het zou kunnen dat Ludo alsnog een dubbelspel speelt.
Dus ja, hij dubbelspeelt.![]()
Je zou het eigenlijk moeten terug krijgen, geweldige verhaallijn!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Toen keek ik niet. Dus Team Maxime nu!![]()
Zou goed kunnen, volgens mij gaat Nick er binnenkort weer uitquote:Op maandag 2 januari 2012 20:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok ook nog wel op een dubbelspel van Ludo... dit gaat allemaal veel te makkelijk![]()
![]()
Ik hoop alleen wel dat Ludo Nick er dan mee weg laat komen, met het oog op het verleden.
Of misschien is Nick al weg wanneer het uitkomt.
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Tis dat je voor PSV bent, anders had ik nu uit mijn team gezet
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:46 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die kop van Bing.![]()
![]()
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:51 schreef Frey het volgende:
Die kop van Bing.![]()
![]()
Ik kan niet wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.![]()
Die kop van Bing.![]()
![]()
Die kop van Bing.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:54 schreef alors het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:57 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sjors krijgt het ook voor de kiezen, broer half dood, kind ontvoerd, en een vreselijke BingEen pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Straks gaat ze krassenquote:Op maandag 2 januari 2012 21:09 schreef ZaZoe het volgende:
Sjors krijgt het ook voor de kiezen, broer half dood, kind ontvoerd, en een vreselijke Bing![]()
quote:Op maandag 2 januari 2012 21:09 schreef ZaZoe het volgende:
Sjors krijgt het ook voor de kiezen, broer half dood, kind ontvoerd, en een vreselijke Bing![]()
![]()
Heerlijke aflevering vandaagNick
![]()
Maar ik begin me nu ook af te vragen of Ludo niet inderdaad z'n eigen spelletje loopt te spelen.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!![]()
Bing en Sjors moeten zich de ogen uit de kop schamen. Echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha _0quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:_!
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!![]()
Het personage was altijd al waardeloos, maar de laatste tijd is het echt te erg.
Inderdaad.. het is nu echt een verschrikkelijk personagequote:Op maandag 2 januari 2012 22:08 schreef Frey het volgende:
Het personage was altijd al waardeloos, maar de laatste tijd is het echt te erg.![]()
![]()
Er wordt gewoon zo'n opbouw gemaakt dat echt elk karakter zometeen de kans heeft om de pijp uit te gaan... maar ik geloof nooit dat ze Laura de serie uit schrijven...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Laura moet blijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijkt me sterk..quote:Op maandag 2 januari 2012 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Er wordt gewoon zo'n opbouw gemaakt dat echt elk karakter zometeen de kans heeft om de pijp uit te gaan... maar ik geloof nooit dat ze Laura de serie uit schrijven...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: