Sarcasme?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou nou ik pies bijna in mn broek.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:31 schreef Compoantje het volgende:
Nu weet die kutbitch ook eens hoe het voelt om opgelicht te worden. Ik hoop dat ze ook nog besmet is met dat virus en over een paar afleveringen ook nog gemarteld wordt...
Om Ron te herdenken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:33 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik zit zonder tv, dus kijk het via RtlXL, wat was dat voor en herinneringsminuut dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ze heeft Amy nog he....quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:29 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat Maxime een escape heeft ingebouwd. Let maar op.
Dan moet je wachten totquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:46 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Wat helemaal leuk geweest zou zijn, was dat Nick op het laatst binnen zou komen met z'n welbekende grijns.
Daar zat ik wel een beetje op te wachten, maar helaas.
Ook omdat dit de laatste aflevering is van 2011.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen was Nick toen alles behalve onschuldig.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, maar dit is haar straf voor wat ze in het verleden geflikt heeft, of ben je soms vergeten dat ze met een leugen Nick zijn kind voor een paar jaar heeft afgepakt? Zij heeft tenminste Amy nog- o nee, wacht, dat is het kind dat ze van haar broer heeft gestolen
Misschien omdat ze geen geld meer heeft en dus hoogstwaarschijnlijk de voogdij verliest?quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:17 schreef kissaa het volgende:
Madame Paon:
"En Amy komt toch wel weer naar Ludo toe nu ze haar geld kwijt is"
Ze zou nooit "gestraft" worden. Nu is ze zwaar gestraft voor iets waar ze helemaal niks mee te maken had.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:20 schreef kissaa het volgende:
Weer Madame Paon: Nu kan er in ieder geval niet meer beweerd worden dat ze het "lievelingetje van de schrijvers" is, want dat was Barbara.
![]()
Amy is haar geld kwijt?quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:17 schreef kissaa het volgende:
Madame Paon:
"En Amy komt toch wel weer naar Ludo toe nu ze haar geld kwijt is"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |