SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Inderdaad, ik word een beetje moe van steeds hetzelfde riedeltje. Begint vervelend te worden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:58 schreef Stout64 het volgende:
Ik kan niet wachten tot de dag dat die Belg opnieuw uit GTST wordt geschreven.
Iedere scene waarin hij zit is tenenkrommend.
Dat is waar. Omdat de ene homo in coma ligt, wordt er gelijk maar een andere, plaatsvervangende homo ingeschreven. Anders is Edwin ook uitgespeeld want hij is en doet niets meer dan homo-zijn. Die kan er uieindelikk nooit lang in blijven.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:58 schreef James1988 het volgende:
Maar ik vind het gemanipuleer van Nick een zeer welkome afwisseling nu er maarliefst 2 verhaallijnen lopen over kindjes, en het "Ron is homo boehoehoehoehoe"-gezeik van Edwin
Precies. En hij acteert ook beter. Niet dat dat zo moeilijk is.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:30 schreef James1988 het volgende:
Van mij mag Edwin eruit en Ron Bos blijven. Niet alleen vind ik Ron leuker om te zien (hij komt spontaner over) maar het personage spreekt me ook meer aan, juist omdat hij helemaal niet te pas en te onpas begint te mekkeren over zijn geaardheid...
...jammergenoeg zie ik de schrijvers in staat om van Ron heel snel een tweede Edwin te maken
Inderdaad, hij zal niet het eerste personage zijn, dat verneukt word door de schrijvers.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:30 schreef James1988 het volgende:
Van mij mag Edwin eruit en Ron Bos blijven. Niet alleen vind ik Ron leuker om te zien (hij komt spontaner over) maar het personage spreekt me ook meer aan, juist omdat hij helemaal niet te pas en te onpas begint te mekkeren over zijn geaardheid...
...jammergenoeg zie ik de schrijvers in staat om van Ron heel snel een tweede Edwin te maken
inplaats van lucas goedlanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:30 schreef James1988 het volgende:
Ludo zou het wel door hebben gehadquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:55 schreef Murmeli het volgende:
lekker stom weer! alsof je niet van 10 km afstand ziet dat die Ron homo is. en daar zijn ze dan allemaal verbaasd over???????
mijn gaydar doet het écht slecht maar dit zag ik wel weer vanaf dattie 1 seconde in beeld was
Ludo kraamt dit soort teksten uit omdat hij nu meer een gezinshoofd en een familie-man moet spelen dat wat het personage in fundament was: een soapschurk. Toch jammer dat hij geen tegenpool heeft, die hoeft niet eens volop aanwezig te zijn. Ik zat me laatst te bedenken dat Martine Hafkamp en Herman Hogendoorn elkaar maar 3 keer onscreen ontmoet hebben:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:06 schreef Murmeli het volgende:
ja ik wilde je dit besparen, ja ik heb het verkeerd aangepakt
hoe vaak horen we dat Ludo zeggen?????? Loser!
100x liever Edwin eruit dan Lucas.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:37 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
100x liever Edwin eruit dan Lucas.
Lucas was voordat Edwin erin kwam tenminste nog een leuk personage en het acteerwerk is bij hem tenminste niet tenenkrommend slecht.
Edwin is een hopeloos geval.
Nouja, we zeiden een paar jaar terug ook dat Gigi Ravelli niet kon acteren en die is ook met sprongen vooruitgegaan. Ik zie d'r nu helemaal niet meer als de belspelpresentatrice.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:37 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
100x liever Edwin eruit dan Lucas.
Lucas was voordat Edwin erin kwam tenminste nog een leuk personage en het acteerwerk is bij hem tenminste niet tenenkrommend slecht.
Edwin is een hopeloos geval.
Ik laat ook altijd de pizza bezorger mijn huis binnenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 04:38 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Hoort de bezorger van Thuisbezorgd.nl tegenwoordig ook al bij de vaste personages of zo?
Echt in elke aflevering is wel heel erg overdreven
+1quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:09 schreef James1988 het volgende:
"Als je echt van me houdt, ga je nu naar Rik en vertel je hoe het zit"
- Nou nee, deze versie bevalt me prima
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:09 schreef James1988 het volgende:
"Als je echt van me houdt, ga je nu naar Rik en vertel je hoe het zit"
- Nou nee, deze versie bevalt me prima
als ik via thuisbezorgd.nl bestel, dan komt gewoon het bedrijf waar ik besteld heb. En niet een bezorger met een oranje thuisbezorgd.nl-jas aanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:25 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik laat ook altijd de pizza bezorger mijn huis binnen
Lucas mag wel weer terugkomen ja! Misschien dat Edwin dat wat minder emo is.
Het blijft Meerdijk he.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ik via thuisbezorgd.nl bestel, dan komt gewoon het bedrijf waar ik besteld heb. En niet een bezorger met een oranje thuisbezorgd.nl-jas aan
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:21 schreef RaymanNL het volgende:
"Zo, Charlotte het huis uitgejaagd?"![]()
![]()
Ludo
Geweldig was dat. Ik kwam echt niet meer bij.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:21 schreef RaymanNL het volgende:
"Zo, Charlotte het huis uitgejaagd?"![]()
![]()
Ludo
Het is dan ook een mooiere naam dan Charlie.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:22 schreef Sk00p het volgende:
[..]![]()
Trouwens ook geweldig dat hij de enige is die haar bij de volledige naam noemt
Ludo is een man met stijl. Dat zie je in alles terug.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:22 schreef Sk00p het volgende:
[..]![]()
Trouwens ook geweldig dat hij de enige is die haar bij de volledige naam noemt
Geen idee waar Sjors the afkorting van is.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:39 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ludo is een man met stijl. Dat zie je in alles terug.
Noem hij Sjors eigenlijk Sjors, of Georgette?
ja dat heb ik ookquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:42 schreef Sk00p het volgende:
Ik begin trouwens medelijden te krijgen met MaximeEn toch wil ik dat Nick hiermee wegkomt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik ben ook wel benieuwd of Nick met zijn acties wegkomt.
Marjolein Keuning beldoel je. 't Is al een ouwe rot in het vak aan het worden, ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:58 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik vind de actrice die Maxime speelt toch echt minstens een klasse beter dan de andere actrices in GTST. In scènes tussen Maxime en Janine merk je dat de actrice die Janine speelt toch beperkt is in haar acteren.
Daar ben ik het niet mee eens, dit ligt grotendeels aan de scene, Janine moet nu iemand spelen die met stomheid geslagen is en opperverbaasd dat iemand haar dood wilt hebben. Maxime moet een zekere felheid tentoonspreiden die men heeft als men ten onrechte van zoiets beschuldigd wordt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:58 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik vind de actrice die Maxime speelt toch echt minstens een klasse beter dan de andere actrices in GTST. In scènes tussen Maxime en Janine merk je dat de actrice die Janine speelt toch beperkt is in haar acteren.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:20 schreef James1988 het volgende:
Ben je een noorderlingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik ben ook wel benieuwd of Nick met zijn acties wegkomt.?
Nee dus![]()
Ik geloof er niks van. Het zal wel gewoon uitkomen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik hoop dat Maxime een verpletterende nederlaag wordt toegebracht door Nick die vervolgens met opgeheven hoofd met zoon en die afgrijselijke Charlie uit Meerdijk vertrekt![]()
Je kan aan sommige patronen al zien wat de schrijvers van plan zijn en met mijn inzichten, denk ik dat ze van plan zijn Nick zijn wraak te gunnen.
wat heb je het weer prachtig verwoord!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik hoop dat Maxime een verpletterende nederlaag wordt toegebracht door Nick die vervolgens met opgeheven hoofd met zoon en die afgrijselijke Charlie uit Meerdijk vertrekt![]()
Je kan aan sommige patronen al zien wat de schrijvers van plan zijn en met mijn inzichten, denk ik dat ze van plan zijn Nick zijn wraak te gunnen.
quote:Het vierde seizoen van Goede Tijden, Slechte Tijden werd afgesloten met een soort dubbele cliffhanger: tijdens de bruiloft van Arnie en Roos viel Helen Helmink zomaar ineens bewusteloos neer en zag Robert hoe zijn vrouw Laura stond te zoenen met de vrouwelijke arts Tessel. In deze vervolgreeks (uitgezonden in 1994-1995) heeft Laura al gauw weer een andere geheime liefde, in de persoon van Stan. Deze jonge kunstenaar is een goede vriend van haar zoon Arnie en wordt eigenlijk door iedereen sympathiek gevonden. Na een korte affaire met de veel oudere Laura wordt Stan verliefd op een jongedame van zijn eigen leeftijd: Linda. Maar hij durft het Laura niet te vertellen...
"met een soort dubbele cliffhanger"quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:23 schreef Frey het volgende:
Er staat nu ook een beschrijving bij seizoen 5:
[..]
Maar ja, je kunt niet alles hebben...quote:In de soapserie Goede Tijden, Slechte Tijden draait het om geluk en verdriet. Leef mee met de belevenissen van Arnie, Helen, Linda, Stan, Jef, Laura, Robert en alle anderen in het soapstadje Meerdijk, waar de firma list en bedrog overuren maakt.
Beleef alle spannende en ontroerende verhalen van het vijfde seizoen opnieuw. Zie hoe Roos ernstige eetproblemen krijgt, hoe Helen in een depressie belandt en hoe Laura een amoureuze affaire krijgt met Stan. Jef krijgt het te stellen met zijn zoon Remco, Arthur krijgt te maken met een obsessieve fan en de teruggekeerde Dian stookt ernstig in het huwelijk van Jef en Sylvia. Beleef ook het drama van Suzanne, die noodgedwongen haar leven als callgirl moet oprakelen om haar zieke zoontje te kunnen redden…
Laat me denken aan dat oh zo onschuldige en venijnige 'je kunt niet alles hebben Laura'quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:38 schreef PeterKelder het volgende:
Maar ja, je kunt niet alles hebben...
Ik vind het prettig als de acteur/actrice goed articuleert. De actrices die hier boven genoemd worden zijn goed te verstaan. Maar neem nou Inge Schrama, vond ik al vanaf het begin een beetje binnensmonds spreken. Ik moet eerlijk bekennen dat ik dan TT 888 gebruikt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Marjolein Keuning is overigens zeker een klasse beter dan de meeste actrices, maar ik vind Caroline de Bruijn daarin niet van toepassing.
Dat is zeker duidelijk ja, maar naar mijn mening vind ik dat wel erg makkelijk. Kijk, bij de uitgave van seizoen 20 kan dat gemakkelijk - dat gejank over het kinsje van Sjors en wie de vader nou is domineerde het seizoen - maar vooral bij de eerste seizoenen vind ik het jammer; zo lijkt het alsof de Laura-Stan-Linda verhaallijn zo'n beetje de hoofdlijn van seizoen 5 was - en dat was niet zoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:50 schreef Frey het volgende:
Ze richten zich duidelijk puur op de volgende zomercliff.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Laat me denken aan dat oh zo onschuldige en venijnige 'je kunt niet alles hebben Laura'
Ik heb nog NOOIT moeite gehad Inge te verstaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:07 schreef miep63 het volgende:
[..]
Ik vind het prettig als de acteur/actrice goed articuleert. De actrices die hier boven genoemd worden zijn goed te verstaan. Maar neem nou Inge Schrama, vond ik al vanaf het begin een beetje binnensmonds spreken. Ik moet eerlijk bekennen dat ik dan TT 888 gebruikt.
ik ook niet, maar ik doe daar ook geen moeite voor. dat gezeik over kinderen skip ik lieverquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:27 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Ik heb nog NOOIT moeite gehad Inge te verstaan.
De ene keer wel en de de andere keer niet, snap het ook niet.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:14 schreef Klipnap het volgende:
Als het het kind maar geen -y gevenschaamt ie zich echt rot voor zijn ouders.
Ik doe eigenlijk alleen domino's via thuisbezorgd maarja dan komt er idd iemand van domino'squote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ik via thuisbezorgd.nl bestel, dan komt gewoon het bedrijf waar ik besteld heb. En niet een bezorger met een oranje thuisbezorgd.nl-jas aan
Rik zat niet in de aflevering van vanavond ....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:27 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk alleen domino's via thuisbezorgd maarja dan komt er idd iemand van domino's
Haribo wordt deze aflevering flink gesponsord
Sjors is irritant, Maxime is irritant & Rik is irritant. Wat een vreselijke aflevering zeg.
Met de namen Brittany en Danny is toch niks mis?quote:
Oh was dat gisteren misschien, ik heb die van gister en vandaag achter elkaar gekeken, vandaarquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Rik zat niet in de aflevering van vanavond ....
[..]
Met de namen Brittany en Danny is toch niks mis?
Ludo.Wéér die leugens. Hij leert het ook nooit.
Janine.![]()
![]()
Sjors.![]()
Ik ga echt niet op reclames zitten letten, zonde van mijn tijd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:55 schreef Madame_Paon het volgende:
Die overduidelijke reclame werkt wel: ik heb tegenwoordig veel zin in een Breaker.
Om die Breakers kun je niet heen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ga echt niet op reclames zitten letten, zonde van mijn tijd.
Kan ik je even spreken onder 4 ogen....doen ze 3 stappen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:59 schreef kissaa het volgende:
Elke aflevering ben ik verbaasd: alle prive-dingen worden luid besproken in volle kapsalons, dansetoria (s) en kroegen
Ben je een beetje op de hoogte van de soap-regels? Blijkbaar niet, want zo gaat het altijd in soaps. Als je daar niet tegen kunt, kun je beter stoppen met kijken. Serieus.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:50 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Vandaag vond ik GTST zwaar knudde.
Dan heb ik het over de Rikki-Sjoerd-Sjors-Bing-adoptieverhaallijn.
Was echt niveau poppenkast, alleen Jan Klaassen zelf ontbrak nog.
Rikki & Sjoerd zitten te praten over de adoptie in Dansatoria en wie komen er weer binnen lopen?
Ik zat al af te tellen hoelang het duurde voordat ik Sjors zag.
Wat me opvalt, altijd als iemand iets niet mag weten in GTST, dan denkt die persoon opeens dat er iets aan de hand is en blijft ie doordrammen & vragen stellen![]()
Is al zo vaak gedaan... jammer.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kan ik je even spreken onder 4 ogen....doen ze 3 stappen.
Daar ben ik zeker van op de hoogte, maar jaren geleden was de kwaliteit vele malen beter.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:49 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Ben je een beetje op de hoogte van de soap-regels? Blijkbaar niet, want zo gaat het altijd in soaps. Als je daar niet tegen kunt, kun je beter stoppen met kijken. Serieus.
Dat is ook wel een beetje de doelgroep geworden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:02 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Kinderen van de basisschool kunnen precies voorspellen wat er gaat gebeuren.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:02 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ik keek altijd naar Onderweg naar Morgen, ook een soap, maar lang niet zo voorspelbaar als GTST.
De verhaallijnen waren boeiender en je had niet dat overdreven baby-vreemdgaan-om elkaar heen draaien gezeik.
Jammer dat die serie gestopt is.
Ze hadden helaas geen Ludo Sanders, maar gelukkig wel Victor Couwenberg, Bettina Wertheimer & Junior Couwenberg.
De acteur heet Herbert Flack; hij speelde ook in de eerste Flodder-film en is ook inspecteur Van In in de Vlaamse misdaadserie Aspe. Meer info over Herbert is hier te lezenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:19 schreef DeLuna het volgende:
Er zit in seizoen 1 zo'n belg he, die doet wel eens zaken met Rien en Linda. Hoe heet die acteur??
Hm, ja wat is er met de muziek gebeurd. Er zit nog 1 mooi thema in GTST onder bepaalde emotionele scènes. Verder heb je die rare gitaarklank die in elke afleverng zit en echte muziek. Jammer hoor. Ze moeten gewoon per gezin/personage een thema schrijven en de oude terugbrengen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:18 schreef GTFransST het volgende:
Ik vind het weer slappe hap worden...
Ik mis deze periode:
(Die achtergrondmuziek)
Ik ben die muziekjes nu ook zat ja. In het begin vond ik ze nog zo mooi, maar nu zitten ze onder alle scènes.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:56 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Hm, ja wat is er met de muziek gebeurd. Er zit nog 1 mooi thema in GTST onder bepaalde emotionele scènes. Verder heb je die rare gitaarklank die in elke afleverng zit en echte muziek. Jammer hoor. Ze moeten gewoon per gezin/personage een thema schrijven en de oude terugbrengen.
En die oude thema's hoeven van mij ook niet vaak te horen zijn of zo, maar hoe krachtig is het als je na een zeldzame Ludo dreiging weer even de Sanders muziek zou horen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:06 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik ben die muziekjes nu ook zat ja. In het begin vond ik ze nog zo mooi, maar nu zitten ze onder alle scènes.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:23 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
En die oude thema's hoeven van mij ook niet vaak te horen zijn of zo, maar hoe krachtig is het als je na een zeldzame Ludo dreiging weer even de Sanders muziek zou horen.
Ja, heerlijk hè.quote:
De voornaamste reden is dat Ronald Schilperoort sinds dit seizoen niet langer de achtergrondmuziek doet, maar Fons Merkies. Waarom iedere keer "hetzelfde" (tis helemaal niet constant hetzelfde, alleen sommige onderdelen komen bij iedere tune terug) muziekje? Zal wel om budgetredenen gaan ofzo.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:56 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Hm, ja wat is er met de muziek gebeurd. Er zit nog 1 mooi thema in GTST onder bepaalde emotionele scènes. Verder heb je die rare gitaarklank die in elke afleverng zit en echte muziek. Jammer hoor. Ze moeten gewoon per gezin/personage een thema schrijven en de oude terugbrengen.
Do you remember seizoen 1??? Daar had je ook maar een stuk of 6 vaste muziekjes die bij bepaalde scènes voorbijkwamen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:06 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik ben die muziekjes nu ook zat ja. In het begin vond ik ze nog zo mooi, maar nu zitten ze onder alle scènes.
En Ludo heeft woord gehouden!quote:
Ik vond dat ook leuk ja. Tot ze gingen verjongen, toen vond ik er niet veel meer aan. Junior is toch ook een tijdje pooier geweest?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:02 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ik keek altijd naar Onderweg naar Morgen, ook een soap, maar lang niet zo voorspelbaar als GTST.
De verhaallijnen waren boeiender en je had niet dat overdreven baby-vreemdgaan-om elkaar heen draaien gezeik.
Jammer dat die serie gestopt is.
Ze hadden helaas geen Ludo Sanders, maar gelukkig wel Victor Couwenberg, Bettina Wertheimer & Junior Couwenberg.
Alleen die meid (Esmeralda ofzo?) kon voor geen meter acterenquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:00 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik vond dat ook leuk ja. Tot ze gingen verjongen, toen vond ik er niet veel meer aan. Junior is toch ook een tijdje pooier geweest?Dat was me toch ook een personage haha Vond dat wel een goeie storyline toen, hij de pooier, zij het hoertje.
Zij was wel slecht ja.quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Alleen die meid (Esmeralda ofzo?) kon voor geen meter acteren
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:17 schreef Frey het volgende:
Erik de Vogel weer gewoon doorspelen.
En Jette op het eind.
Je had ook een turkse. Die had drie seizoenen lang eeen verhaal dat ze moeder wou worden wat een kit wijf.quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Alleen die meid (Esmeralda ofzo?) kon voor geen meter acteren
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:32 schreef Frey het volgende:
Ze hebben de cover aangepast.Je wordt bedankt, 5 minuten laden door een FOK!-bug en dan zie ik ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die Belg heeft ook een naam, lul.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:58 schreef Stout64 het volgende:
Ik kan niet wachten tot de dag dat die Belg opnieuw uit GTST wordt geschreven.
Iedere scene waarin hij zit is tenenkrommend.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Oh? Jij bepaalt blijkbaar de soapregels? Want zoals het NU gaat in GTST is ECHT niet houden aan die zogenoemde 'Soapregels'. Koop eens een seizoen van GTST op DVD (1 t/m 5), dan zie je pas wat de soapregels inhouden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:49 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Ben je een beetje op de hoogte van de soap-regels? Blijkbaar niet, want zo gaat het altijd in soaps. Als je daar niet tegen kunt, kun je beter stoppen met kijken. Serieus.
Kijk jij wel eens naar een Amerikaanse soap? Daar gelden die regels namelijk, en waar hebben de makers van GTST een paar jaar geleden advies ingewonnen toen het wat minder ging? Juist, bij de schrijvers van Amerikaanse soaps.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh? Jij bepaalt blijkbaar de soapregels? Want zoals het NU gaat in GTST is ECHT niet houden aan die zogenoemde 'Soapregels'.
Correctie: "dan zie je pas wat de soapregels destijds inhielden". Want iedere schrijver/uitvoerend producent heeft weer een andere visie op het eindproduct. Lees er maar eens een paar artikelen op na.quote:Koop eens een seizoen van GTST op DVD (1 t/m 5), dan zie je pas wat de soapregels inhouden.
Tja... hier ga ik niet inhoudelijk op reageren.quote:Arrogante betweters
Die rekken het soms zo lang dat ze een week later nog steeds op dezelfde dag zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:34 schreef PeterKelder het volgende:
Kijk jij wel eens naar een Amerikaanse soap?
Zouden ze hier ook eens moeten doenquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Die rekken het soms zo lang dat ze een week later nog steeds op dezelfde dag zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is hem dus wel. Ik herkende hem bijna niet. Aspe.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De acteur heet Herbert Flack; hij speelde ook in de eerste Flodder-film en is ook inspecteur Van In in de Vlaamse misdaadserie Aspe. Meer info over Herbert is hier te lezen
Sommige kijkers zijn echt zo naief als wat... Daar doe je niets aan. En dan reageren op een forum alsof ze alwetend zijn. Het blijft lachenquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kijk jij wel eens naar een Amerikaanse soap? Daar gelden die regels namelijk, en waar hebben de makers van GTST een paar jaar geleden advies ingewonnen toen het wat minder ging? Juist, bij de schrijvers van Amerikaanse soaps.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:20 schreef loezzzje het volgende:
Ik las de beschrijving voor seizoen 4 van gtst en kan me dit niet meer herinneren, doe het voor de zekerheid maar even in spoilers;Het is seizoen 5, en het is trouwens een door mij bedachte beschrijving van dat seizoen. Maar het klopt wel hoor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ja, maar ook het eerste zinnetje "Oh? Jij bepaalt blijkbaar de soapregels?" liet mij flink irriteren, want ik kon nergens teruglezen in jouw reactie op Baron-von-Blubba dan jij de soapregels bepaalde.quote:Op maandag 31 oktober 2011 02:59 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Sommige kijkers zijn echt zo naief als wat... Daar doe je niets aan. En dan reageren op een forum alsof ze alwetend zijn. Het blijft lachen
quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is seizoen 5, en het is trouwens een door mij bedachte beschrijving van dat seizoen. Maar het klopt wel hoor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ach trek het je niet aanquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat ja, maar ook het eerste zinnetje "Oh? Jij bepaalt blijkbaar de soapregels?" liet mij flink irriteren, want ik kon nergens teruglezen in jouw reactie op Baron-von-Blubba dan jij de soapregels bepaalde.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:13 schreef loezzzje het volgende:
[..]Hij heeft een show op de radio.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Jij kijkt ook bijna alles wat ik kijk! Haha kom jou wel veel tegen in ieder gevalquote:
Haha idd, nou je het zegt! ach gezellig toch?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:07 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Jij kijkt ook bijna alles wat ik kijk! Haha kom jou wel veel tegen in ieder geval
quote:Gelukkig weet ondertussen heel Meerdijk dat Rikki zwanger is!
Hoe lang is ze al zwanger?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:13 schreef Klipnap het volgende:
Het is tijd dat Rikki er tijdelijk uitgaat, als iedereen het kan raden
Rikki moet volgens mij al bijna bevallen, ze kwam er pas na 6 maanden achter! Ze zal nu wel op 7 á 8 maanden zitten dan en het was net ook wel echt te zien!quote:
8 maanden. Het schijnt dat het makkelijk kan dat je pas na 6 maanden merkt dat je zwanger bent. En het is dat de dokter het zei, anders had ze het waarschijnlijk nog niet gewetenquote:
Als je Rikkie en Sjoerd bedoelt, dan ben ik het met je eens.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:28 schreef amaranta het volgende:
Ik kan deze verhaallijn gewoon niet geloven. Dit is gewoon te onwerkelijk voor woorden.
Inderdaad, dat gedoe bij de familie Sanders vind ik nu best spannendquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:19 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Als je Rikkie en Sjoerd bedoelt, dan ben ik het met je eens....
Helaas helaas, Bing is al 'bijgedraaid'quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:19 schreef Sk00p het volgende:
[..]
En ik ben het (raar maar waar) ook eens met Bing. Ik hoop dus dat die adoptie niet doorgaat.
Ja idd op het laatste moment ineensquote:Op dinsdag 1 november 2011 00:04 schreef James1988 het volgende:
[..]
Helaas helaas, Bing is al 'bijgedraaid'
Nina heeft altijd verschrikkelijke kleren aan. Dat roze ding wat ze bij rik & charlies bruiloft aan had leek wel een nachtjapon.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:19 schreef Sk00p het volgende:
[..]Die rok van Nina is trouwens verschrikkelijk
Toch zijn er ook weer dingen die wel zouden kunnen. Ze hebben gewoon té veel aspecten van een tienerzwangerschap gepakt en proberen te verwerken in één verhaal waardoor het misschien onwerkelijk lijkt!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:28 schreef amaranta het volgende:
Ik kan deze verhaallijn gewoon niet geloven. Dit is gewoon te onwerkelijk voor woorden.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:45 schreef loezzzje het volgende:
als hij bij mij te gast is, dan mag hij dat best doen, hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is ook het enige boeiende.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, dat gedoe bij de familie Sanders vind ik nu best spannend
Als je ergens tijdelijk logeert doe je toch de deur op slot. En anders tenminste dichtquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:13 schreef ShinobizWinter het volgende:
Ron neemt die voel je thuis wel heel letterlijk.
Ew nee, hij lijkt op Jan Kooijmanquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:25 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
als hij bij mij te gast is, dan mag hij dat best doen, hoor
Die mag gewoon gezellig mee doen, dan. Met mij ertussen. hahaquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:18 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ew nee, hij lijkt op Jan Kooijman
Helemaal mee eens. Edwin is nog erger dan prinses pruillipje Nina.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:37 schreef masja2010 het volgende:
Wat is Edwin een vreselijk personage zeg. Het enige wat hij kan doen boos kijken, alles op zichzelf betrekke en een nors gezicht trekken.
Maar dan een leukere spontane versie i.p.v. de gladjakker.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:18 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ew nee, hij lijkt op Jan Kooijman
Er is brand geweest in de flat van Ron, nu moet hij logeren bij Edwin thuisquote:Op woensdag 2 november 2011 00:43 schreef ejiraM het volgende:
Oh my god! Ik vind het zó'n onverwachte wending dat Edwin opeens Ron leuk vindt! Dat zag ik echt niet aankomen hoor![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2011 01:30 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Er is brand geweest in de flat van Ron, nu moet hij logeren bij Edwin thuis.
Ron staat vervolgens te douchen met de deur openen ook nog
.
Edwin vind Ron leuk, no shit!.
Superspion Charlie probeert Nick's uitspraken (stiekem) op te nemen met haar telefoon.
Rik wil Nick direct uit z'n huis hebben, dus gooit hij hem op de bank.
Tja, wat zal ik zeggen... was weer een intrigerende & superspannende GTST aflevering vandaag.
Is dat sarcastisch bedoeld? Ik zag het namelijk van mijlenver aankomen...quote:Op woensdag 2 november 2011 00:43 schreef ejiraM het volgende:
Oh my god! Ik vind het zó'n onverwachte wending dat Edwin opeens Ron leuk vindt! Dat zag ik echt niet aankomen hoor![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2011 01:30 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Er is brand geweest in de flat van Ron, nu moet hij logeren bij Edwin thuis.
Ron staat vervolgens te douchen met de deur openen ook nog
.
Edwin vind Ron leuk, no shit!.
Superspion Charlie probeert Nick's uitspraken (stiekem) op te nemen met haar telefoon.
Rik wil Nick direct uit z'n huis hebben, dus gooit hij hem op de bank.
Tja, wat zal ik zeggen... was weer een intrigerende & superspannende GTST aflevering vandaag.
quote:Op woensdag 2 november 2011 09:52 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Is dat sarcastisch bedoeld? Ik zag het namelijk van mijlenver aankomen...
Nou heeft hij een beter salaris denk ikquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:30 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wist serieus niet dat hij met Idols heeft meegedaan
quote:Op woensdag 2 november 2011 11:34 schreef sherezade het volgende:
oke nu mag Nick van mij weer gaan, zijn rol is op het moment alleen nog maar irritant en kan die gelijk vertekken met Charlie en Valentijn naar een onbewoond eiland..![]()
Rik moet eens wakker worden met dat eeuwige gezeik van hem, die vent is nu al een half jaar alleen maar achterdochtig, klagen en aan het zeiken ..weg met al die negatieve mensen
Riki en Sjoerd moeten gewoon lekker hun eigen kindje op gaan voeden met dat gezeur, make up your mind !!Nick gaat binnenkort. Helaas, want hij is een van de weinige personages die ik graag zie in GTST.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op woensdag 2 november 2011 11:34 schreef sherezade het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad. Hij denkt ook echt dat alles om hem draait.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:37 schreef masja2010 het volgende:
Wat is Edwin een vreselijk personage zeg. Het enige wat hij kan doen boos kijken, alles op zichzelf betrekke en een nors gezicht trekken.
Nick mag van mij betreft blijven voor een vaste rol, dan moet Edwin maar meegaan met Charlie & Valentijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:34 schreef sherezade het volgende:
oke nu mag Nick van mij weer gaan, zijn rol is op het moment alleen nog maar irritant en kan die gelijk vertekken met Charlie en Valentijn naar een onbewoond eiland..![]()
Rik moet eens wakker worden met dat eeuwige gezeik van hem, die vent is nu al een half jaar alleen maar achterdochtig, klagen en aan het zeiken ..weg met al die negatieve mensen
viel mij ook al op.quote:
sorry dat ik het zeg maar dan ben je een van de weinigequote:Op woensdag 2 november 2011 21:51 schreef Franneh het volgende:
Waarom moest ik betalen om de gtst herhaling te kijken?
Ik vind het trouwens best jammer dat Lieke eruit gaat.
Ik was dus blijkbaar niet de enige die hier aan dachtquote:Op woensdag 2 november 2011 21:58 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Rik ging vandaag op z'n motor rijden!
Nee, en ik ook niet. Jeff zette Rik wel ffe op zijn plaats. eindelijk iemand die DAAROVER begon!!!!quote:Op woensdag 2 november 2011 22:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik was dus blijkbaar niet de enige die hier aan dacht
Ik zat ook al te kijken ja. Ook al ben ik 26, als ik zo tegen mijn vader doe kan ik klappen verwachtenquote:Op woensdag 2 november 2011 22:26 schreef Madame_Paon het volgende:
Edwin.![]()
![]()
![]()
![]()
Ook die toon die hij uitslaat naar zijn vader ... dat hoeft hij niet bij mijn vader te proberen.
Ik weet zeker dat ze over 2 weken weer bij elkaar zijnquote:Op donderdag 3 november 2011 10:24 schreef Crohnjurist het volgende:
Charlie is eindelijk eens verstandig! Zij en Rik passen niet bij elkaar, nooit gedaan ook! Ik vind het trouwens ook jammer dat Lieke de serie gaat verlaten!
soms ploppen ze in eens naar voren hequote:Op donderdag 3 november 2011 12:41 schreef loezzzje het volgende:
Wat een ontzettend saaie aflevering weer. Die buik van Rikki, met 7 maanden zag je niks en nu is ze 8 maanden zwanger en heeft ze ineens een enorme buik
Dan zal hij over 8 dagen wel zijn laatste draaidag bij GTST hebben...!quote:Op donderdag 3 november 2011 15:30 schreef BeyondTheGreen het volgende:
http://twitter.com/#!/ChristopheHadd
Tweet 31 okt: gezellig weer bij GTST.
Hij combineert Zorro nu dus met GTST.
Dat kan dan weer wel.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:41 schreef loezzzje het volgende:
Wat een ontzettend saaie aflevering weer. Die buik van Rikki, met 7 maanden zag je niks en nu is ze 8 maanden zwanger en heeft ze ineens een enorme buik
Ik hoop het niet, en denk het ook niet. Charlie moet ten slotte weer bij Nick terecht komen zodat ze samen de serie kunnen verlaten!quote:Op donderdag 3 november 2011 11:02 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze over 2 weken weer bij elkaar zijn
Ik ken alleen maar zwangere mensen die vanaf 5 maanden een buikje krijgen. Maarja het blijft een soap hequote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 20:04 schreef James1988 het volgende:
Zo dan, blauw feller dan het shirt van Nick bestaat volgens mij niet
jahquote:Op donderdag 3 november 2011 20:05 schreef roos85 het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar Valentijn lijkt soms wel verstandelijk beperkt
waarom niet?quote:Op donderdag 3 november 2011 20:11 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]ik draag 't alleen nooit
Ik heb nou ook een knalblauwe bolero aan maar die van Nick is blauwerquote:Op donderdag 3 november 2011 20:13 schreef ShinobizWinter het volgende:
Geen idee, binnenkort weer aan doen dan
Nou wie weet hoe 't bij Nick zou staan, ben wel benieuwd haha.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:15 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik heb nou ook een knalblauwe bolero aan maar die van Nick is blauwerIk vind het leuk om er een knalroze topje onder te doen maar bij Nick zou dat raar staan
Valentijn voelt dat soort dingen kennelijk aanquote:Op donderdag 3 november 2011 20:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ludo is stiekem hoofdpiet, dat weet je toch
Nick bedoel je.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:14 schreef Klipnap het volgende:
Rik die bespreekt zijn haat tegen Maxime waar zijn kind bij is... Niet dat het Valentijn wat uitmaakt ofzo, die heeft het toch niet in de gaten
IK HAAL ZE ALTIJD DOOR ELKAAR!!!quote:Op donderdag 3 november 2011 20:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nick bedoel je.Ja nee, Valentijn snapt dat toch niet, die is autistisch.
Ben je autist?quote:Op donderdag 3 november 2011 20:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
IK HAAL ZE ALTIJD DOOR ELKAAR!!!
Waarom lijken hun namen zo veel op elkaar?
Idd mooie kleur bij Nickquote:
Daar vergis je je toch aan, Valentijn is een Sanders!quote:Op donderdag 3 november 2011 20:14 schreef Klipnap het volgende:
Rik die bespreekt zijn haat tegen Maxime waar zijn kind bij is... Niet dat het Valentijn wat uitmaakt ofzo, die heeft het toch niet in de gaten
Het is niet meer te vreten zonder Rosa.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:19 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Oja, wordt er nog wel eten gekookt in GTST of is iedereen tegenwoordig alleen maar eten aan het bestellen bij Thuisbezorgd.nl?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Indien het geslacht uit je profiel klopt, betwijfel ik of het jou beter staat dan Nickquote:Op donderdag 3 november 2011 20:15 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik heb nou ook een knalblauwe bolero aan maar die van Nick is blauwerIk vind het leuk om er een knalroze topje onder te doen maar bij Nick zou dat raar staan
Ik heb toch maar even iets aangepast in mijn profielquote:Op donderdag 3 november 2011 22:52 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Indien het geslacht uit je profiel klopt, betwijfel ik of het jou beter staat dan Nick
ik ken er genoeg die dat helaas wel doenquote:Op donderdag 3 november 2011 23:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Moet elk zwanger personage constant met een hand op de buik rondlopen? Zwangere vrouwen doen dat in het echt ook niet constant.
Haha, goeie!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:40 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik heb toch maar even iets aangepast in mijn profiel
En ik zag dat ook van Rikki. Meestal doen vrouwen die blij zijn dat ze zwanger zijn dat toch? Zij wil dat kind niet eens waarom zit ze dan constant met haar hand op haar buik.
En ik ben nog steeds van mening dat het Sil zijn baby is. Straks voedt Sjoerd dat kind alleen op en is hij niet eens de vaderHup nieuwe verhaallijn geboren!
Nouja, ik denk dat als ik zwanger zou zijn dat ik er ook steeds aan zou zitten. Dat heb ik ook met andere dingen zoals mijn haar dat net gewassen is en lekker zacht is dan.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Ludo is duidelijk niet zo makkelijk voor de gek te houden als Janine. Nick zal wat beter z'n best moeten doen om Ludo's twijfels weg te nemen.
Moet elk zwanger personage constant met een hand op de buik rondlopen? Zwangere vrouwen doen dat in het echt ook niet constant.
En die blik van Maxime in de thumbnail van de volgende aflevering ... als blikken konden doden.
Ik vraag mij telkens af, weten jullie wel wat een autist is?quote:
Dat van die haren kan ik inkomen. Doe ik zelf ook altijdquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja, ik denk dat als ik zwanger zou zijn dat ik er ook steeds aan zou zitten. Dat heb ik ook met andere dingen zoals mijn haar dat net gewassen is en lekker zacht is dan.![]()
Kaat, vervelend dat het je zo raakt... heb zelf een aantal jaar kinderen en jongeren met autisme begeleid, en je hebt gelijk, mensen met autisme zijn zeker niet iq loze schepsels.quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:44 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik vraag mij telkens af, weten jullie wel wat een autist is?
Het woord autist wordt nu steeds gebruikt voor instabiele/iq loze schepsels.
Ben er niet zo blij mee, verdiep je eerst eens in wat een autist is voordat je het als scheldwoord gebruikt, zou mijn kind ook blij mee zijn.
Iq duidelijk hoger dan sommigen mensen hier, heel sociaal, lief, humoristisch maar toch autist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sanders verhaallijn klinkt wel spannend.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Er zijn altijd mensen die niet kunnen wachtenquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:34 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zat het dus met dat betalen. Waarom zou je trouwens betalen voor een aflevering die de volgende dag toch op tv komt?
Ja, maar daar kwam toch wel wat meer bij kijken. Dit is geldverspilling.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Er zijn altijd mensen die niet kunnen wachtenDezelfde mensen die de seizoensopening tegen betalen in de bios gingen kijken
![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:18 schreef Frey het volgende:
Spoilers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sanders verhaallijn klinkt wel spannend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/tvgids/november2011.xmlquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:26 schreef loezzzje het volgende:
heb je ook de beschrijvingen van volgende week? die kan ik niet vinden
wat een verschrikkelijke commercialisering. Als ze zo hun geld willen verdienen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:34 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zat het dus met dat betalen. Waarom zou je trouwens betalen voor een aflevering die de volgende dag toch op tv komt?
Ze verdienen natuurlijk ook geld aan; thuisbezorgd, haribo & breakerquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:32 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
wat een verschrikkelijke commercialisering. Als ze zo hun geld willen verdienen.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:26 schreef loezzzje het volgende:
[..]Dat was ook het eerste waar ik heel blij van werdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:50 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste waar ik heel blij van werd
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:01 schreef loezzzje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:13 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]ik denk het ook ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is het hier op het moment spannender dan in de serie.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:29 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
Jongens, waarom al die spoilers hierzo?
het lijkt wel een undercover gesprek van de plaatselijk maffia.
Oh god verschrikkelijk ja. Net zoals TVOH (quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:34 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Lijkt me fantastisch als ie er weer inkomt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:31 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Hoop zo snel mogelijk
Mis hem
Ah, ik zie het al inderdaad!quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:33 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Als je dat wilt weten moet je de spoilers lezen...
Edwin moeten ze dan ook uit de soap gooien. Ron is sowieso maar tijdelijk.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:52 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Lijkt me fantastisch als ie er weer inkomt.
Krijgen we weer een fantastische verhaallijn tussen Lucas- Edwin en Ron.
Ik denk dat het een strikvraag is, het is niemand uit GTST.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik denk dat het Danny op de foto is!
Niemand die ziet dat het de pizzabexorger van eergisteren isquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik denk dat het een strikvraag is, het is niemand uit GTST.
Ik dacht precies hetzelfde!quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Christophe Haddad acteert goed dat ie goed kan acteren
Dat kan ook nog, ik ga smsen!!quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik denk dat het een strikvraag is, het is niemand uit GTST.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kijk als ik dit dan niet in spoiler tags zet krijg ik daar weer gezeik over![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:35 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Erik Linschoten incognito als hotelmedewerker.
Heeft zij misschien Dorothea vermoord en niet René Meijer.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:57 schreef PeterKelder het volgende:
(Ja, ik weet dat ze kwaad was om de scheiding van Jef en Karin, maar dat is toch vreemd gezien deze kaart. Zou Karin wellicht een rol hebben gehad in de haat van Dian naar Sylvia?)
Ze heeft ook haar beste vriendin, Tanya Dupont, op Jef afgestuurd om zich te wreken op alle ellendige jaren met hemquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:01 schreef Frey het volgende:
[..]
Heeft zij misschien Dorothea vermoord en niet René Meijer.
Die Amerikaanse schrijvers, tja, en daar waren we allemaal destijds ook heel erg positief over. Teruglezend vond bijna iedereen het belachelijk dat er advies moest worden ingewonnen bij de Amerikaanse soapschrijvers.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kijk jij wel eens naar een Amerikaanse soap? Daar gelden die regels namelijk, en waar hebben de makers van GTST een paar jaar geleden advies ingewonnen toen het wat minder ging? Juist, bij de schrijvers van Amerikaanse soaps.
[..]
Correctie: "dan zie je pas wat de soapregels destijds inhielden". Want iedere schrijver/uitvoerend producent heeft weer een andere visie op het eindproduct. Lees er maar eens een paar artikelen op na.
[..]
Tja... hier ga ik niet inhoudelijk op reageren.
Zeg... Is dat niet die vent die met Marieke afspreekt in De Koning om te praten over haar ouders?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:35 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Erik Linschoten incognito als hotelmedewerker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |