Nou wie weet hoe 't bij Nick zou staan, ben wel benieuwd haha.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:15 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik heb nou ook een knalblauwe bolero aan maar die van Nick is blauwerIk vind het leuk om er een knalroze topje onder te doen maar bij Nick zou dat raar staan
Valentijn voelt dat soort dingen kennelijk aanquote:Op donderdag 3 november 2011 20:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ludo is stiekem hoofdpiet, dat weet je toch
Nick bedoel je.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:14 schreef Klipnap het volgende:
Rik die bespreekt zijn haat tegen Maxime waar zijn kind bij is... Niet dat het Valentijn wat uitmaakt ofzo, die heeft het toch niet in de gaten
IK HAAL ZE ALTIJD DOOR ELKAAR!!!quote:Op donderdag 3 november 2011 20:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nick bedoel je.Ja nee, Valentijn snapt dat toch niet, die is autistisch.
Ben je autist?quote:Op donderdag 3 november 2011 20:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
IK HAAL ZE ALTIJD DOOR ELKAAR!!!
Waarom lijken hun namen zo veel op elkaar?
Idd mooie kleur bij Nickquote:
Daar vergis je je toch aan, Valentijn is een Sanders!quote:Op donderdag 3 november 2011 20:14 schreef Klipnap het volgende:
Rik die bespreekt zijn haat tegen Maxime waar zijn kind bij is... Niet dat het Valentijn wat uitmaakt ofzo, die heeft het toch niet in de gaten
Het is niet meer te vreten zonder Rosa.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:19 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Oja, wordt er nog wel eten gekookt in GTST of is iedereen tegenwoordig alleen maar eten aan het bestellen bij Thuisbezorgd.nl?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Indien het geslacht uit je profiel klopt, betwijfel ik of het jou beter staat dan Nickquote:Op donderdag 3 november 2011 20:15 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik heb nou ook een knalblauwe bolero aan maar die van Nick is blauwerIk vind het leuk om er een knalroze topje onder te doen maar bij Nick zou dat raar staan
Ik heb toch maar even iets aangepast in mijn profielquote:Op donderdag 3 november 2011 22:52 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Indien het geslacht uit je profiel klopt, betwijfel ik of het jou beter staat dan Nick
ik ken er genoeg die dat helaas wel doenquote:Op donderdag 3 november 2011 23:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Moet elk zwanger personage constant met een hand op de buik rondlopen? Zwangere vrouwen doen dat in het echt ook niet constant.
Haha, goeie!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:40 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik heb toch maar even iets aangepast in mijn profiel
En ik zag dat ook van Rikki. Meestal doen vrouwen die blij zijn dat ze zwanger zijn dat toch? Zij wil dat kind niet eens waarom zit ze dan constant met haar hand op haar buik.
En ik ben nog steeds van mening dat het Sil zijn baby is. Straks voedt Sjoerd dat kind alleen op en is hij niet eens de vaderHup nieuwe verhaallijn geboren!
Nouja, ik denk dat als ik zwanger zou zijn dat ik er ook steeds aan zou zitten. Dat heb ik ook met andere dingen zoals mijn haar dat net gewassen is en lekker zacht is dan.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Ludo is duidelijk niet zo makkelijk voor de gek te houden als Janine. Nick zal wat beter z'n best moeten doen om Ludo's twijfels weg te nemen.
Moet elk zwanger personage constant met een hand op de buik rondlopen? Zwangere vrouwen doen dat in het echt ook niet constant.
En die blik van Maxime in de thumbnail van de volgende aflevering ... als blikken konden doden.
Ik vraag mij telkens af, weten jullie wel wat een autist is?quote:
Dat van die haren kan ik inkomen. Doe ik zelf ook altijdquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja, ik denk dat als ik zwanger zou zijn dat ik er ook steeds aan zou zitten. Dat heb ik ook met andere dingen zoals mijn haar dat net gewassen is en lekker zacht is dan.![]()
Kaat, vervelend dat het je zo raakt... heb zelf een aantal jaar kinderen en jongeren met autisme begeleid, en je hebt gelijk, mensen met autisme zijn zeker niet iq loze schepsels.quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:44 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik vraag mij telkens af, weten jullie wel wat een autist is?
Het woord autist wordt nu steeds gebruikt voor instabiele/iq loze schepsels.
Ben er niet zo blij mee, verdiep je eerst eens in wat een autist is voordat je het als scheldwoord gebruikt, zou mijn kind ook blij mee zijn.
Iq duidelijk hoger dan sommigen mensen hier, heel sociaal, lief, humoristisch maar toch autist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sanders verhaallijn klinkt wel spannend.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |