abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103928444
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:15 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik heb nou ook een knalblauwe bolero aan maar die van Nick is blauwer :P Ik vind het leuk om er een knalroze topje onder te doen maar bij Nick zou dat raar staan :')
Nou wie weet hoe 't bij Nick zou staan, ben wel benieuwd haha.

Vind 't wel een saaie aflevering voor de rest.
  donderdag 3 november 2011 @ 20:32:00 #227
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_103929150
Rikki is al net zo walgelijk als d'r vader :r
  donderdag 3 november 2011 @ 20:32:27 #228
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_103929178
Wie gaat dat hebberige ding nou een kind geven. :r
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_103929252
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:32 schreef Klipnap het volgende:

Oja en opa Ludo is zo eng he? ;(
Ludo is stiekem hoofdpiet, dat weet je toch
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_103929325
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:33 schreef roos85 het volgende:

[..]

Ludo is stiekem hoofdpiet, dat weet je toch
Valentijn voelt dat soort dingen kennelijk aan :)
pi_103929346
Die Valentijn :') Hoe hij 'papa!' zei. Als 1 of andere autist :')
  Redactie Sport donderdag 3 november 2011 @ 20:37:20 #233
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_103929521
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:14 schreef Klipnap het volgende:
Rik die bespreekt zijn haat tegen Maxime waar zijn kind bij is... Niet dat het Valentijn wat uitmaakt ofzo, die heeft het toch niet in de gaten :{
Nick bedoel je. :D Ja nee, Valentijn snapt dat toch niet, die is autistisch.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_103931007
quote:
9s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:37 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Nick bedoel je. :D Ja nee, Valentijn snapt dat toch niet, die is autistisch.
IK HAAL ZE ALTIJD DOOR ELKAAR!!! :(
Waarom lijken hun namen zo veel op elkaar?
  donderdag 3 november 2011 @ 20:57:31 #235
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_103931100
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:56 schreef Klipnap het volgende:

[..]

IK HAAL ZE ALTIJD DOOR ELKAAR!!! :(
Waarom lijken hun namen zo veel op elkaar?
Ben je autist? :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  donderdag 3 november 2011 @ 20:57:47 #236
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_103931117
Sjoerd ^O^
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  donderdag 3 november 2011 @ 20:57:57 #237
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_103931128
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:09 schreef roos85 het volgende:

[..]

is mooi hoor
Idd mooie kleur bij Nick

Ben blij dat het gedoe met Rik en Charlie (bijna) over is. Hopelijk wordt Rik weer normaal :Y
Rikkie is gewoon hypocriet net zoals Sjoerd eigenlijk.. Die baby moeten ze gewoon houden!
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  donderdag 3 november 2011 @ 22:19:59 #238
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_103936441
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:14 schreef Klipnap het volgende:
Rik die bespreekt zijn haat tegen Maxime waar zijn kind bij is... Niet dat het Valentijn wat uitmaakt ofzo, die heeft het toch niet in de gaten :{
Daar vergis je je toch aan, Valentijn is een Sanders!
Die ontgaan niets :+ .
Ik heb vandaag genoten van Nick, hij zei precies het juiste om Ludo aan het twijfelen te brengen.
Die analyserende blikken ook van weer van Ludo, tijdens Nick's verhaal.
En dan de ommezwaai van Rik :') , opeens kan hij wel normaal doen, maar nu wil Charlie niet meer (wat wel begrijpelijk is).

Oja, wordt er nog wel eten gekookt in GTST of is iedereen tegenwoordig alleen maar eten aan het bestellen bij Thuisbezorgd.nl? :r :r :r :r :r
Het reclameblok tussen GTST door is al lang genoeg hoor!
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
  donderdag 3 november 2011 @ 22:42:44 #239
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_103938098
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 22:19 schreef Baron-von-Blubba het volgende:

Oja, wordt er nog wel eten gekookt in GTST of is iedereen tegenwoordig alleen maar eten aan het bestellen bij Thuisbezorgd.nl? :r :r :r :r :r
Het is niet meer te vreten zonder Rosa.
  donderdag 3 november 2011 @ 22:52:55 #240
330855 ejiraM
for the greater good
pi_103938823
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:15 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik heb nou ook een knalblauwe bolero aan maar die van Nick is blauwer :P Ik vind het leuk om er een knalroze topje onder te doen maar bij Nick zou dat raar staan :')
Indien het geslacht uit je profiel klopt, betwijfel ik of het jou beter staat dan Nick :P

Jack is ook later geboren dan ik, doch zou hij als pedo bestempeld worden als we een relatie zouden beginnen (okee, officieel dan niet, maar officieus ;-) ), dus dat kind van Rikki mag er ook wel uitfloepen, offscreen geadopteerd worden en over een jaar of 3 terugkomen, als er wél interessante verhaallijnen over te schrijven zijn omdat ze volwassen is! :W
Ik vind het ook eigenlijk niet leuk dat ik wéét dat Charlie eruitgaat, omdat ik nu veel bewuster kijk naar het einde van een verhaallijn. Nu heb ik er namelijk vrijwel geen hoop in dat Rik en Charlie nog samenkomen, terwijl dat anders wat mij betreft best een optie was :Y Bovendien was het ook wel een écht gave verrassing geweest als ze opeens verdween om nooit meer terug te keren :D In dat opzicht denk ik dat t vroeger ook wel leuker was, omdat je dat soort dingen minder wist.. Nu lekken dat soort dingen maanden van tevoren uit :P

Wat ik me afvraag, zoals al dat gedoe met die adoptie enzo, zouden ze dat juridisch gezien ook checken? Aangezien het medisch niet altijd lijkt te kloppen.. Want volgens mij is er ook een behoorlijk traject voor je de pleegzorg in mag, omdat dat vaak niet de makkelijkste kinderen zijn :N
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  donderdag 3 november 2011 @ 23:09:12 #241
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103939927
Ludo is duidelijk niet zo makkelijk voor de gek te houden als Janine. Nick zal wat beter z'n best moeten doen om Ludo's twijfels weg te nemen.

Moet elk zwanger personage constant met een hand op de buik rondlopen? Zwangere vrouwen doen dat in het echt ook niet constant.

En die blik van Maxime in de thumbnail van de volgende aflevering ... als blikken konden doden.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_103941891
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 22:52 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Indien het geslacht uit je profiel klopt, betwijfel ik of het jou beter staat dan Nick :P
Ik heb toch maar even iets aangepast in mijn profiel :')

En ik zag dat ook van Rikki. Meestal doen vrouwen die blij zijn dat ze zwanger zijn dat toch? Zij wil dat kind niet eens waarom zit ze dan constant met haar hand op haar buik.

En ik ben nog steeds van mening dat het Sil zijn baby is. Straks voedt Sjoerd dat kind alleen op en is hij niet eens de vader :') Hup nieuwe verhaallijn geboren!
pi_103942115
quote:
10s.gif Op donderdag 3 november 2011 23:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Moet elk zwanger personage constant met een hand op de buik rondlopen? Zwangere vrouwen doen dat in het echt ook niet constant.
ik ken er genoeg die dat helaas wel doen ;(
  vrijdag 4 november 2011 @ 00:12:21 #244
330855 ejiraM
for the greater good
pi_103943372
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2011 23:40 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik heb toch maar even iets aangepast in mijn profiel :')

En ik zag dat ook van Rikki. Meestal doen vrouwen die blij zijn dat ze zwanger zijn dat toch? Zij wil dat kind niet eens waarom zit ze dan constant met haar hand op haar buik.

En ik ben nog steeds van mening dat het Sil zijn baby is. Straks voedt Sjoerd dat kind alleen op en is hij niet eens de vader :') Hup nieuwe verhaallijn geboren!
Haha, goeie! :P

En ik kan me ook wel voorstellen dat je dat doet. Als je in één maand opeens zo'n toeter hebt, is dat natuurlijk ook iets nieuws aan je lichaam. Misschien een stomme vergelijking, maar als ik een puistje heb wil ik daar ook continu aanzitten om te kijken of het nog hetzelfde is oid :+ Misschien dat dat met zo'n buik ook zo is?
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  Redactie Sport vrijdag 4 november 2011 @ 00:21:44 #245
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_103943684
quote:
10s.gif Op donderdag 3 november 2011 23:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Ludo is duidelijk niet zo makkelijk voor de gek te houden als Janine. Nick zal wat beter z'n best moeten doen om Ludo's twijfels weg te nemen.

En die blik van Maxime in de thumbnail van de volgende aflevering ... als blikken konden doden.
Nouja, ik denk dat als ik zwanger zou zijn dat ik er ook steeds aan zou zitten. Dat heb ik ook met andere dingen zoals mijn haar dat net gewassen is en lekker zacht is dan. :') :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_103947369
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ben je autist? :')
Ik vraag mij telkens af, weten jullie wel wat een autist is?
Het woord autist wordt nu steeds gebruikt voor instabiele/iq loze schepsels.
Ben er niet zo blij mee, verdiep je eerst eens in wat een autist is voordat je het als scheldwoord gebruikt, zou mijn kind ook blij mee zijn.
Iq duidelijk hoger dan sommigen mensen hier, heel sociaal, lief, humoristisch maar toch autist.
pi_103949642
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 00:21 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Nouja, ik denk dat als ik zwanger zou zijn dat ik er ook steeds aan zou zitten. Dat heb ik ook met andere dingen zoals mijn haar dat net gewassen is en lekker zacht is dan. :') :D
Dat van die haren kan ik inkomen. Doe ik zelf ook altijd :')
pi_103950013
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 08:44 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Ik vraag mij telkens af, weten jullie wel wat een autist is?
Het woord autist wordt nu steeds gebruikt voor instabiele/iq loze schepsels.
Ben er niet zo blij mee, verdiep je eerst eens in wat een autist is voordat je het als scheldwoord gebruikt, zou mijn kind ook blij mee zijn.
Iq duidelijk hoger dan sommigen mensen hier, heel sociaal, lief, humoristisch maar toch autist.
Kaat, vervelend dat het je zo raakt... heb zelf een aantal jaar kinderen en jongeren met autisme begeleid, en je hebt gelijk, mensen met autisme zijn zeker niet iq loze schepsels.
Als je sommige mensen over autisme hoort praten (bijv. docenten) gaan mijn haren er echt van overeind staan.
Zeker als ouder zijnde kan ik me voorstellen dat zulke opmerkingen je raken, hoop dat je ondanks dit nog wel in dit topic wil mee posten
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 4 november 2011 @ 11:18:22 #249
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_103951173
Spoilers:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Sanders verhaallijn klinkt wel spannend. :o
pi_103951566
Die prijsvraag net... iedere debiel kan zien dat dat gezicht van Rik is :')

Over Rik gesproken, is-ie tegenwoordig ook al bellboy in de Rozenboom :?
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')