Hoe lang is ze al zwanger?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:13 schreef Klipnap het volgende:
Het is tijd dat Rikki er tijdelijk uitgaat, als iedereen het kan raden
Rikki moet volgens mij al bijna bevallen, ze kwam er pas na 6 maanden achter! Ze zal nu wel op 7 á 8 maanden zitten dan en het was net ook wel echt te zien!quote:
8 maanden. Het schijnt dat het makkelijk kan dat je pas na 6 maanden merkt dat je zwanger bent. En het is dat de dokter het zei, anders had ze het waarschijnlijk nog niet gewetenquote:
Als je Rikkie en Sjoerd bedoelt, dan ben ik het met je eens.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:28 schreef amaranta het volgende:
Ik kan deze verhaallijn gewoon niet geloven. Dit is gewoon te onwerkelijk voor woorden.
Inderdaad, dat gedoe bij de familie Sanders vind ik nu best spannendquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:19 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Als je Rikkie en Sjoerd bedoelt, dan ben ik het met je eens....
Helaas helaas, Bing is al 'bijgedraaid'quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:19 schreef Sk00p het volgende:
[..]
En ik ben het (raar maar waar) ook eens met Bing. Ik hoop dus dat die adoptie niet doorgaat.
Ja idd op het laatste moment ineensquote:Op dinsdag 1 november 2011 00:04 schreef James1988 het volgende:
[..]
Helaas helaas, Bing is al 'bijgedraaid'
Nina heeft altijd verschrikkelijke kleren aan. Dat roze ding wat ze bij rik & charlies bruiloft aan had leek wel een nachtjapon.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:19 schreef Sk00p het volgende:
[..]Die rok van Nina is trouwens verschrikkelijk
Toch zijn er ook weer dingen die wel zouden kunnen. Ze hebben gewoon té veel aspecten van een tienerzwangerschap gepakt en proberen te verwerken in één verhaal waardoor het misschien onwerkelijk lijkt!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:28 schreef amaranta het volgende:
Ik kan deze verhaallijn gewoon niet geloven. Dit is gewoon te onwerkelijk voor woorden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:45 schreef loezzzje het volgende:
als hij bij mij te gast is, dan mag hij dat best doen, hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |