quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
"Ooit schuif ik die weer om je vinger."quote:
In het begin toen het A&A was lieten ze een shot van schuin achteren zien met wel die 3 ramen en voluit "Alberts & Alberts" op de muurquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, ze lieten het vaak van de zijkant zien.
Hij schijnt er een paar maanden uit te gaan (flex-wet?)quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:15 schreef vencodark het volgende:
Ik heb gemist waarom Jack in de OP zwart-wit is?
Jammer alleen dat ie nog steeds ondergeschikt is aan de jonge hippe mensen, niet te geloven dat dezelfde man is die een paar bedrijven heeft groot gebracht en ooit een vlot, zakelijk eigen leven leidde.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:38 schreef kissaa het volgende:
Een te hoog kinsjes-gehalte deze aflevering ...![]()
Blij dat Jef weer meedoet
Hij is geweldig!! en niet onverwachtsquote:
Hij heeft nu in ieder geval iets meer te doen met dit gedoe met Tanya.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ie nog steeds ondergeschikt is aan de jonge hippe mensen, niet te geloven dat dezelfde man is die een paar bedrijven heeft groot gebracht en ooit een vlot, zakelijk eigen leven leidde.
Laura en hij blijven er toch in, geef ze dan ook serieus wat te doen zou ik zeggen.
LOLOLOLOLquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:54 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Hij is geweldig!! en niet onverwachts
Goed opgemerkt. Dat is inderdaad het geval.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Aha, Rosa is 31 augustus overleden. Apart tijdstip hebben ze gekozen. Of zou dat ermee te maken hebben dat ze een week later zijn gaan uitzenden dan in eerste instantie overal werd gemeld?
Uiteindelijk zal dit net zoiets zijn als Laura met Rutger, eventje een liefdesverhaallijntje dat verkeerd afloopt, maar daarna zal ie weer terug zakken naar de status edelfigurant.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij heeft nu in ieder geval iets meer te doen met dit gedoe met Tanya.
En als ze even niets te doen hadden, dan waren er wel weer andere spannende verhaallijnen aan de gang.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ooit hadden Jef en Laura, net zoals andere personages continu iets te doen en vielen ze van het ene avontuur in het andere.
Ik snap 'm niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:08 schreef Frey het volgende:
[..]
Goed opgemerkt. Dat is inderdaad het geval.
GTST zou weer beginnen op 29 augustus, maar later werd dat ineens 5 september.quote:
Ah ok thnx. Heb even niet in de gaten gehad dat het begin was verzet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:37 schreef Frey het volgende:
[..]
GTST zou weer beginnen op 29 augustus, maar later werd dat ineens 5 september.
Rosa overleed in de aflevering van 7 september, maar op de steen stond toen al 31 augustus.
Het rechtssysteem is in irl toch ook niet zo snel?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:42 schreef Frey het volgende:
En Wiet werd veroordeeld voor haar daad op 8 juli. Zit toch een flinke tijd tussen dan.
Nee, maar dan zou Rosa dus nog bijna 2 maanden hebben geleefd.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het rechtssysteem is in irl toch ook niet zo snel?
Ja dat kan toch.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee, maar dan zou Rosa dus nog bijna 2 maanden hebben geleefd.
Dat zou ik hier ook wel willen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:47 schreef Madame_Paon het volgende:
De tijd staat elk jaar gewoon 2 maanden stil in Meerdijk.
En dan gaat Bing dood in plaats van Rosa.quote:
wishful thinkingquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:53 schreef Frey het volgende:
[..]
En dan gaat Bing dood in plaats van Rosa.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor 1 euro.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:07 schreef DeLuna het volgende:
Ludo laat Rosa gewoon over een paar jaar terugkomen. Wat hij zelf kan, kan hij anderen ook wel laten doen.
Of Nina. En dan blijkt dat Wiet helemaal gezond is, plotseling. Nina heeft namelijk stiekem pillen gevoerd aan Wiet om haar getikt te maken, uit angst dat de Noudster toch niet voor haar zou kiezen. En Nina is weg en Wiet kan gewoon blijven, joehoequote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:53 schreef Frey het volgende:
[..]
En dan gaat Bing dood in plaats van Rosa.
Sja... Dat is vergezocht.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Of Nina. En dan blijkt dat Wiet helemaal gezond is, plotseling. Nina heeft namelijk stiekem pillen gevoerd aan Wiet om haar getikt te maken, uit angst dat de Noudster toch niet voor haar zou kiezen. En Nina is weg en Wiet kan gewoon blijven, joehoe
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:12 schreef Frey het volgende:
[..]Haha, inderdaad zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Alleen als hij vaker strakke broeken gaat dragen.quote:
dan krijgen we dus tijdens oud en nieuw, de kerst afleveringen te zien? Dit was een paar jaar geleden ook al zoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:08 schreef Frey het volgende:
[..]
Goed opgemerkt. Dat is inderdaad het geval.
Denk dat ze dat op zich nog wel recht kunnen plannen nu....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:39 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
dan krijgen we dus tijdens oud en nieuw, de kerst afleveringen te zien? Dit was een paar jaar geleden ook al zo
Hoezo vergezocht? Nick voert nu toch ook stiekempjes foute medicijnen aan Janine. 't Is een ietwat andere uitwerking, maar wel hetzelfde principe....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Sja... Dat is vergezocht.
Maar dat gedoe met Rik en Charlie ook, dus dit zou nog best kunnen.
Ik hoop het wel, tenzij hij goed evil in de lijn zijner voorvaderen terugkeert. Aan een vent die nog slapper is dan Eddie uit Vrienden voor het Leven heeft niemand wat toch?quote:
Ja, oke.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoezo vergezocht? Nick voert nu toch ook stiekempjes foute medicijnen aan Janine. 't Is een ietwat andere uitwerking, maar wel hetzelfde principe....
heb ik ook helemaal, ik hoor ineens weer de stem van Janine door de woonkamer, Tanja staat ineens weer een beeld. waar komt alles zo snel vandaan? ik kijk even een weekje of iets langer niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Waarom leeft Jef opeens weer? Laatste keer dat ik m zag lag ie half dood te gaan in een ziekenhuis in Brazilie..
en waarom is Tanja er nog?
Waarom gaat het zo snel... vroeger kon ik 2 week niet kijken, en dan wist ik wat er aan de hand was..
Ik dacht ook dat het een broer was toen ik 'm voor het eerst zagquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:09 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
ligt het aan mij of is die jongeman van de coma-afdeling de kale halfbroer van Jan Kooijman?
JA, lillikerd!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:09 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
ligt het aan mij of is die jongeman van de coma-afdeling de kale halfbroer van Jan Kooijman?
Maar hoe kan het dat ie zo snel is opgeknapt?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Jef was in een ravijn gevallen in Braziliė en Tanja had hem daar achtergelaten.
Ze dacht dat hij dood was, maar hij lag al die tijd zo ongeveer halfdood in een ziekenhuis in Braziliė.
Uiteindelijk kwam Laura erachter waar hij was en zij heeft hem mee teruggenomen naar Meerdijk.
Hij heeft wel een aantal maanden in het ziekenhuis gelegen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar hoe kan het dat ie zo snel is opgeknapt?
het blijft inderdaad een soap.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij heeft wel een aantal maanden in het ziekenhuis gelegen.
Maar goed: het is natuurlijk een soap.
Ja, ok.. maar als je naar maanden ziekenhuis er half dood bij ligt , en een week later springlevend door meerdijk huppelt.. klopt nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij heeft wel een aantal maanden in het ziekenhuis gelegen.
Maar goed: het is natuurlijk een soap.
Jack is wel het ergste voorbeeld: in 1992 geboren, maar nu al in de 30.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:15 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
het blijft inderdaad een soap.
Nina ging toentertijd als kleuter in therapie of zo ( na de ontvoering van Isabella)
en kwam er als 16-jarige puber - met wallen - uit.
Hij was gewoon snel volwassen voor z'n leeftijd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jack is wel het ergste voorbeeld: in 1992 geboren, maar nu al in de 30.
Voor Herman zou hij gewoon de volgende talentloze nul zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij was gewoon snel volwassen voor z'n leeftijd.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:31 schreef James1988 het volgende:
Had Nick niet met die bloedverdunners geknoeid?
Ik dacht dus idd precies hetzelfde!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:09 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Ik ben ook in 1992 geboren, gelukkig ben ik nog geen 30.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jack is wel het ergste voorbeeld: in 1992 geboren, maar nu al in de 30.
Zoiets ja.quote:
En het acteerwerk is bij beiden matig, weer wat gemeen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat lijkt die dok veel op mooiboy Danny, maar dan zonder kapsel.....
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:42 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die nieuwe leest echt maar gewoon zijn tekst op.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:19 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
En het acteerwerk is bij beiden matig, weer wat gemeen.
Dat danny in het begin ook, hij heeft zich ondertussen wel weer wat ontwikkeld.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:46 schreef Frey het volgende:
[..]
Die nieuwe leest echt maar gewoon zijn tekst op.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:37 schreef Frey het volgende:
[..]
GTST zou weer beginnen op 29 augustus, maar later werd dat ineens 5 september.
Rosa overleed in de aflevering van 7 september, maar op de steen stond toen al 31 augustus.
Nee, dankje zeer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: kijk vanavond naar Nickelodeon, is ze te zien met een of andere maffe pruik op
Laura wordt door Tanya naar Motel Berkenbosch gelokt, alwaar Tanya haar te lijf gaat met een pen. Gelukkig zijn daar de Noudster en Jef om haar te reddenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:03 schreef Frey het volgende:
Ik hoop wel dat ze het nu goed aanpakken met Tanya, een beetje als met Alice de Boer.
Niet dat het weer afloopt met een sisser.
Eerst schrijft ze met de pen "HAAT" op de deuren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Laura wordt door Tanya naar Motel Berkenbosch gelokt, alwaar Tanya haar te lijf gaat met een pen. Gelukkig zijn daar de Noudster en Jef om haar te redden
En over een paar jaar keert ze terug en doet ze zich voor als Laura; in die hoedanigheid laat ze de sloten van Laura's hotelkamer vervangenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:08 schreef Frey het volgende:
[..]
Eerst schrijft ze met de pen "HAAT" op de deuren.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En over een paar jaar keert ze terug en doet ze zich voor als Laura; in die hoedanigheid laat ze de sloten van Laura's hotelkamer vervangen
Klopt. Het is al heel lang geleden dat GTST ruim 1,9 miljoen kijkers trok. Dit is echt een hoogtepunt; maar wel met het idee dat er waarschijnlijk veel mensen op The Voice aan het wachten waren dat direct na GTST begon.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ben ik nou maf of is dit echt een groots nieuw record?
Zou je die misschien op YT willen zetten? Lijkt me leuk om te zienquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:36 schreef Frey het volgende:
Nog wat GTST filmpjes van Wup op een oude CD gevonden.![]()
Onder andere "Bermtoerist", dat mannetje dat Ludo op Suzanne en Linda had afgestuurd en die vervolgens zijn eigen weg ging nadat ze hem hadden neergeslagen.
Geniaal hoe Ludo daar buiten schot wist te blijven en zelfs enigzins de held kon uithangen doordat hģj degene was die de politie had gebeldquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:36 schreef Frey het volgende:
Nog wat GTST filmpjes van Wup op een oude CD gevonden.![]()
Onder andere "Bermtoerist", dat mannetje dat Ludo op Suzanne en Linda had afgestuurd en die vervolgens zijn eigen weg ging nadat ze hem hadden neergeslagen.
Maar die filmpjes zijn niet van mij.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zou je die misschien op YT willen zetten? Lijkt me leuk om te zien
In die tijd had hij nog heel Meerdijk tegen zich.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Geniaal hoe Ludo daar buiten schot wist te blijven en zelfs enigzins de held kon uithangen doordat hģj degene was die de politie had gebeld
Middendamquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:02 schreef Frey het volgende:
[..]
In die tijd had hij nog heel Meerdijk tegen zich.
Tja, dat is dan het mindere puntje eraanquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:01 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar die filmpjes zijn niet van mij.
quote:Je hoort er ook het muziekje van de brand in Scala later.
Ludo maakte in het jaar van zijn introductie zowat vijanden van zowat iedereen die er was, met een stijl geheel in de lijn der slechteriken van het eerste uur: slecht doen om het slecht doen, mensen pesten (Jessica Harmsen), opsluiten, afpersen (Marin Helmink), bedreigen (Helen Helmink), noem maar op. Het is misschien moeilijk te geloven maar ik was toen ook tegen Ludo, ik vond hem maar een irritant mannetje. Pas na zijn faillisement omtrent zijn wraak op Huib en Dian en vooral nadat Stefano kwam werd hij een stuk serieuzer en een stuk machtiger en draaide hij zijn hand om voor grotere zaken dan het plaatselijke modebedrijfje.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:19 schreef Frey het volgende:
Vooral Daniėl moest niks van Ludo hebben. Grappig hoe hij later juist degene is die probeert te bemiddelen tussen Ludo en Janine.
En later komt Suzanne natuurlijk bij Ludo om hulp te vragen. Dat was wel mooi. Het ene moment kon Ludo je vijand zijn en het volgende moment je bondgenoot.
Helaas kan ik me van die dingen dus het minst herinneren. Sommige dingen weet ik wel nog, maar andere dingen ben ik helemaal kwijt. Bijvoorbeeld die dingen met Helen Helmink. Hopelijk gaan ze dus door met de boxen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ludo maakte in het jaar van zijn introductie zowat vijanden van zowat iedereen die er was, met een stijl geheel in de lijn der slechteriken van het eerste uur: slecht doen om het slecht doen, mensen pesten (Jessica Harmsen), opsluiten, afpersen (Marin Helmink), bedreigen (Helen Helmink), noem maar op.
We hebben het hier wel over Jef!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar hoe kan het dat ie zo snel is opgeknapt?
Dat zullen ze zeker gaan doen, gezien deze mail op gtst.nl. Maar zoals daar al staat aangegeven, hangt dat van veel verschillende dingen af; ze zullen hoogstwaarschijnlijk ook afspraken moeten maken met Grundy over de winst van die boxen, de rechten, etc. Maar dat ze er gaan komen is zekerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze dus door met de boxen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:38 schreef miss_dynastie het volgende:
De shortie he, hoe ongeloofwaardigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Moet je daar 's nachts eens een groot AA&F logo op plakken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:44 schreef PeterKelder het volgende:
Voor de A&A (en AA&F/AA&V)-fans:
[ afbeelding ]
Hét pand staat in Hoofddorp, aan de Hoofdweg nr. 695
quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:41 schreef Frey het volgende:
[..]Dat van Rikki zat trouwens niet in de shortie, maar is mijn 'wilde' gok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Moet je daar 's nachts eens een groot AA&F logo op plakken.
Krijg je er ook de bijbehorende set bij?quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Volgens de site van de makelaar is het overigens ook écht een bedrijfspandHet pand staat te koop voor 745000 euro k.k. Wie neemt contact op met Jef en Robert?
Welke? De eerste (beginperiode), de tweede (eind 1993-midden 1995) of de - naar mijn mening de mooiste - derde (van midden 1995-1999) ?quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:55 schreef Frey het volgende:
[..]
Krijg je er ook de bijbehorende set bij?
Diequote:Op zondag 16 oktober 2011 12:57 schreef PeterKelder het volgende:
de - naar mijn mening de mooiste - derde (van midden 1995-1999) ?
Daarvoor moet je contact opnemen met Annet Nederveldquote:
Stond ook nog een stukje van op de CD-ROM, iets dat die met zijn moeder aan het bellen isquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:07 schreef Frey het volgende:
Kan me die Brian nog herinneren achter de balie, die overdreven homo.
Hoe bevalt het je tot nu toe?quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:20 schreef DeLuna het volgende:
Nog 100 afleveringen te gaan van het 1e seizoen.
Inderdaadquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:27 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Zo had het dus moeten blijven.
Er gebeurde ook erg veel met die jongeren.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
MooiDat met het JOC wordt pas écht lachen wanneer Harmsen in beeld komt
Dat was ook erg mooi ja, ze speelden ook echt een rol van betekenis.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Er gebeurde ook erg veel met die jongeren.
Die verhaallijn met dat meisje en die diamanten in seizoen 2.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat was ook erg mooi ja, ze speelden ook echt een rol van betekenis.
Ik hoop alleen wel dat die buurman eens oprot.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
MooiDat met het JOC wordt pas écht lachen wanneer Harmsen in beeld komt
Van den Broek? Jazeker:quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik hoop alleen wel dat die buurman eens oprot.
Dat was inderdaadquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Die verhaallijn met dat meisje en die diamanten in seizoen 2.
Appiequote:Op zondag 16 oktober 2011 15:04 schreef DeLuna het volgende:
Appie in de stad.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga soms echt stuk man, zo droog is alles.
Emile, wat een gast is dat..quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Appie![]()
![]()
Emile Bezemer is ook al zo'n grappig personage
Ik zat er ook gewoon al die tijd al op te wachten. Eigenlijk had ik hem eind seizoen 2 al terug verwacht met Laura, of anders begin seizoen 3. Maar ze lieten ons flink wachten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
In de van de meest geniale eindes ooit (vanaf 10.48):
en
De terugkeer van Robert Alberts durende vanaf dan t/m 2008, nadat ie bijna 2 jaar offscreen in Amerika had gezeten (weliswaar met tussenpozen)
Sowieso, 650 euro uitgeven aan een waarzegster.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Myriam dan met haar gezeur over vrijdag de 13de
Zegt meer over Myriamquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sowieso, 650 euro uitgeven aan een waarzegster.![]()
![]()
Miriam? Gulden zul je bedoelen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sowieso, 650 euro uitgeven aan een waarzegster.![]()
![]()
Ja, dat is het punt dus, iedere keer als ze gulden zeggen dan hoor ik euro.quote:
Ook wel geniaal hoe Robert zich aan niemand storend weer installeert in Huize Alberts en het claimt en ik had toen ook echt zoiets van zo hoort het: Robert en Laura zijn daar de heer en de vrouw des huizes.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik zat er ook gewoon al die tijd al op te wachten. Eigenlijk had ik hem eind seizoen 2 al terug verwacht met Laura, of anders begin seizoen 3. Maar ze lieten ons flink wachten.
Rien bij die verkiezingen in seizoen 2.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:09 schreef DeLuna het volgende:
Ik kan Rien momenteel ook wel uitkotsen zeg.
quote:
Schitterend ja. Ik had zo'n vervolg ook totaal niet verwacht.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die scene vanaf 13.52, spannend, hilarisch en gewoon mooi. Vooral die blikken die Jef trekt en zijn opmerkingen![]()
![]()
De familie Alberts vs Instituut Karma: 1-0quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Schitterend ja. Ik had zo'n vervolg ook totaal niet verwacht.
Daar ben ik nog lang niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Rien bij die verkiezingen in seizoen 2.
Die vent die met dat mes stond te zwaaien voor Jef, die is blijkbaar gevlucht. Misschien komt hij nog terug voor wraak.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De familie Alberts vs Instituut Karma: 1-0
Dat ie ook echt zo stom grijnzend naar Jef keek, toen viel ik echt van mijn stoel. Net als toen Jef zei: 'Laten we de spullen even staan?' en toen hij op het laatst een rake uitdeelde aan een van die gasten die weer bij dreigde te komen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Die vent die met dat mes stond te zwaaien voor Jef, die is blijkbaar gevlucht. Misschien komt hij nog terug voor wraak.
Die grijns inderdaad.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat ie ook echt zo stom grijnzend naar Jef keek, toen viel ik echt van mijn stoel.
De gebroeders Alberts.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Tevens de eerste samenwerking tussen Robert en Jef
quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:25 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ik ga voortaan op dit forum naar GTST kijken.
De afleveringen hier zijn veel spannender, dan die op tv.
P.S. ik wil me ook graag aansluiten bij de sekte van Uncle X!
[ afbeelding ]
Is Herman eigenlijk ooit eens gestraft of te grazen genomen voor zijn narigheid?quote:
Door deze schrijvers door alsnog zijn kleinzoon te verpesten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:09 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Is Herman eigenlijk ooit eens gestraft of te grazen genomen voor zijn narigheid?
Herman Hogendoorn is nooit een vast personage geweest, hij kwam maar een tiental afleveringen per seizoen (soms zelfs minder) voor. Dit is de reden dat hij niet gestraft werd zoals andere personages. Hij diende juist als een middel om een andere personages te straffen:quote:
Hoe hij er uitgesodemieterd wordt door Robert Alberts op dat huwelijk van Robert en Laura is ook te geniaal gewoon. Van dat fragment op 8.45 zou een fan gewoon een avatar kunnen makenquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:39 schreef Frey het volgende:
Hoe Herman die deur ook opent met zijn stok bij 8:45.
[ Bericht 0% gewijzigd door loezzzje op 17-10-2011 15:57:37 ]
Ik had hem echt een klap verkocht als ik Sjors was!quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:02 schreef kwiwi het volgende:
Wat is Bing toch ook altijd lekker subtiel
Ik ook. Wat een horkquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik had hem echt een klap verkocht als ik Sjors was!
Ja diequote:Op maandag 17 oktober 2011 20:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Die tweelingbroer van Jan Kooijman bedoel je? Ja!
Tweeling.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Die tweelingbroer van Jan Kooijman bedoel je? Ja!
Niet? Ik dacht de eerste keer dat ik 'm zag serieus dat het een broertje van Jan wasquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Tweeling.Hij lijkt er voor geen meter op.
Ook echt wel!quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Tweeling.Hij lijkt er voor geen meter op.
Ik vond hem eerst op Noud lijkenquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Als je het haar bij Jan wegdenkt, lijkt hij best op die Kevin.
En ze zullen wel beginnen met dat kind van Rikkiquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Bing; dat klinkt alsof je heel veel kinderen wil adopteren
Ongetwijfeld... wat Rikki moet toch van het kind af.. en Charlie is er straks niet meer..quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ze zullen wel beginnen met dat kind van Rikki.
Gigi was in het begin ook gewoon Slecht(ja, met een hoofdletter!) maar nu is ze leuk!quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:15 schreef kwiwi het volgende:
Wel grappig eigenlijk. In het begin vond ik Gigi een slechte actrice met een irritant personage, en inmiddels is dat juist zo'n beetje het meest leuke personage dat er nog is m.i.
Ik zat net nog te denken, volgens mij heeft ze een flink aantal acteerlessen genomen de afgelopen maanden. Hoe ze op die begrafenis was, zag er heel overtuigend uit.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:15 schreef kwiwi het volgende:
Wel grappig eigenlijk. In het begin vond ik Gigi een slechte actrice met een irritant personage, en inmiddels is dat juist zo'n beetje het meest leuke personage dat er nog is m.i.
Mja, het is té toevallig dat die twee verhaallijnen tegelijkertijd spelen, dus het kan bijna niet anders dan dat ze die samen laten komen. Kan over een jaar, als het kind tien is, weer tot een verhaallijn leiden waarin Rikki haar kind toch terug wil hebbenquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld... wat Rikki moet toch van het kind af.. en Charlie is er straks niet meer..
Ik vond haar eigenlijk de goede kant op gaan vanaf het moment dat ze Sjors hielp bevallen op de bootquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gigi was in het begin ook gewoon Slecht(ja, met een hoofdletter!) maar nu is ze leuk!zeker sinds de dood van Rosa waardeer ik d'r meer!
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, het is té toevallig dat die twee verhaallijnen tegelijkertijd spelen, dus het kan bijna niet anders dan dat ze die samen laten komen. Kan over een jaar, als het kind tien is, weer tot een verhaallijn leiden waarin Rikki haar kind toch terug wil hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik vind het mooie muziekjes, maar nu is er inderdaad weer te weinig variatie.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:00 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik erger me ook aan dat nieuwe pingelmuziekje wat tijdens elke scčne zowat wordt gebruikt. Volgens mij gebruikten ze het eerst bij Jef in het ziekenhuis en nu hoor je het elke keer.
Volledig mee eens! Zo wordt een soap ook gewoon leuker om naar te kijkenquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:15 schreef kwiwi het volgende:
Nou inderdaad. Edwin heb ik sowieso nooit leuk gevondenquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Van mij mag Edwin straks met Ron mee en dan kan Lucas weer een leuk personage worden.
Dat was hilarischquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vond haar eigenlijk de goede kant op gaan vanaf het moment dat ze Sjors hielp bevallen op de boot![]()
Binnenkort zien we een Valentijn van 16 jaar ten tonel verschijnen, strak in het pak als een echte Sanders baasquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 01:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik hoop niet dat Lana bij een vriendinnetje aan het spelen is, want daar is ze nog een beetje jong voor.
Bij Lana snap ik het wel. Het is nu nog maar één baby die haar "speelt". Die mogen maar heel weinig "werken".
Maar Valentijn en Amy zouden veel vaker in beeld kunnen komen. Zeker omdat Valentijn wordt gespeeld door een tweeling.
Dat zeker, Lorena was dan ook het enige leuke eraan vond ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat was echt de slechtste zomercliff ooit.
Ik vond het zeker komisch om te zien, maar het paste gewoon to-taal niet in een belangrijke aflevering als een fucking zomercliff.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zeker, Lorena was dan ook het enige leuke eraan vond ik.
Hč gadverdamme, nee toch? Nog nooit een fadeout in GTST gezien en hoopte er ook nooit een zien. Dacht juist dat dat een verkloting van de soapregel is; Een soap moet altijd DOORLOPEN. Het is geen sitcom.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:25 schreef PeterKelder het volgende:
Effe een vraagje: gebruiken ze tegenwoordig fade-outs als ze overgaan op een nieuwe dag? Want gisteren bij de scčne tussen Ludo, Nina en Noud kwam er aan het einde een korte fade-out naar zwart, voordat ze overgingen op de scčne van Lorena en Ron.
Zie vanaf 13:50 min.
Ik dacht eerst: is de aflevering nś al afgelopen? Maar aangezien ik de shortie had gezien wist ik dat dįt niet het geval zou zijn. Ik denk dus aan een foutje van de regisseur/editor, maar dan nog.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hč gadverdamme, nee toch? Nog nooit een fadeout in GTST gezien en hoopte er ook nooit een zien. Dacht juist dat dat een verkloting van de soapregel is; Een soap moet altijd DOORLOPEN. Het is geen sitcom.
...Maar ja een tijdje terug had ik ook gezegd dat ze in GTST nooit aan flashbacks zouden doen, of 2 afleveringen achter elkaar besteden aan een gebeurtenis gezien vanaf andere kanten.
Dat is heel simpel te verklaren, Anton is een baasquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:09 schreef vencodark het volgende:
Ik blijf het verbazingwekkend vinden hoe snel Anton van huisarts naar een soort hoge arts gepromoveerd is én een co-assistent krijgt. Of ben ik de enige daarin?
Het is nou eenmaal zo:quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:09 schreef vencodark het volgende:
Ik blijf het verbazingwekkend vinden hoe snel Anton van huisarts naar een soort hoge arts gepromoveerd is én een co-assistent krijgt. Of ben ik de enige daarin?
Wel als het om z'n wijfie gaat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Alsof ludo tijd heeft voor onzin van die 2
Yep, uiteindelijk had-ie maar 2 scčnesquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:16 schreef ejiraM het volgende:
Jaa, ik ben ook eindelijk met seizoen 1 begonnen!Nog maar 3 afleveringen gezien, dus nog vrij weinig indruk..
Maar, ik las hier dat Rien doodging, dus ik ging hem even wikipedia'en. Daar staat dat hij er tot maart '92 heeft ingezeten, en daarna van 22 - 23 oktober '92. Betekent dit dat hij echt voor één dag terugkwam om zich neer te laten schieten?
In de kapsalon, tochquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:39 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind het jammer dat er nog maar weinig zakelijke verhaallijnen zijn zeg maar. Je ziet sowieso eigenlijk nooit meer iemand aan het werk behalve anton nu.
Terwijl de zoon van je 'allerliefste' door hem in elkaar is geslagen? Dat zou wel héél aardig én ongepast zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:49 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Maar ik denk dat vriend Ludo even een paar telefoontjes heeft gepleegd.
Apart dat ie daarvoor is teruggekomen dan, dacht dat t een foutje zou zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yep, uiteindelijk had-ie maar 2 scčnes(eigenlijk 3, als ik de scčne waarin hij doodgaat meereken)
Wel apart ja, maar Joost Buitenweg kreeg ruim van tevoren te horen wanneer zijn laatste draaidag zou zijn. En daarbij mocht hij zelf zijn exit bedenkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:54 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Apart dat ie daarvoor is teruggekomen dan, dacht dat t een foutje zou zijnMaar thanks
leuk leuk leukquote:Nick uit GTST in musical Zorro
Acteur Christophe Haddad, bekend als Nick Sanders in de soap Goede Tijden, Slechte Tijden, is vanaf 1 november te zien in de musical Zorro. Hij neemt de rol van Ramon, de broer van Zorro, over van René van Kooten. Dat maakte producent Stage Entertainment vandaag bekend.
Van Kooten verlaat de productie omdat hij moet beginnen met repeteren voor de musical Next to Normal, die vanaf januari op de planken staat. Haddad speelde eerder in de musicals Peter Pan, Titanic en 3 Musketiers.
In de kapsalon en de koning zie je ze bijna nooit wat doen, daar speelt gewoon een deel van het sociale leven zich af. Alleen Laura zie je inderdaad sporadisch wat doen, maar ook daar zit verder geen verhaallijn in. Ik vond de verhaallijnen van Ludo en z'n (duistere) zaken altijd leuk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
In de kapsalon, tochEn Rik in de Koning. En Laura.
[..]
Terwijl de zoon van je 'allerliefste' door hem in elkaar is geslagen? Dat zou wel héél aardig én ongepast zijn
Vind het eigenlijk nogal tegenvallen. Veel voorspelbare dingen.quote:
Ze geeft af en toe wat personeel op hun flikker. Vooral die jongen met die blonde krullen, die is echt altijd aan het werkquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In de kapsalon en de koning zie je ze bijna nooit wat doen, daar speelt gewoon een deel van het sociale leven zich af. Alleen Laura zie je inderdaad sporadisch wat doen, maar ook daar zit verder geen verhaallijn in. Ik vond de verhaallijnen van Ludo en z'n (duistere) zaken altijd leuk.
Die fade-outs zijn de laatste jaren wel eens vaker voorbij gekomen ja. Maar ik mis de oude vertrouwde stockshots.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:25 schreef PeterKelder het volgende:
Effe een vraagje: gebruiken ze tegenwoordig fade-outs als ze overgaan op een nieuwe dag? Want gisteren bij de scčne tussen Ludo, Nina en Noud kwam er aan het einde een korte fade-out naar zwart, voordat ze overgingen op de scčne van Lorena en Ron.
Zie vanaf 13:50 min.
Ook leuk dat ze in seizoen 4 Paul Gieske even terughaalden als Anton Bering.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yep, uiteindelijk had-ie maar 2 scčnes(eigenlijk 3, als ik de scčne waarin hij doodgaat meereken)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:54 schreef roos85 het volgende:
het was bekend dat het maar tijdelijk was, dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:00 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
het was bekend dat het maar tijdelijk was, dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind Amber Brantjes als Rikki nog steeds leuker dan Robin Martens. Rikki is nu soms een beetje bitcherig.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
En de blik van Ludo zegt genoeg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:07 schreef Madame_Paon het volgende:
Natuurlijk komen Nick en Maxime net op dat moment binnen.
Ja, nog 2 maanden, en Lana kan de advocatuur in, als t zo door gaatquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:28 schreef roos85 het volgende:
Zo dat jong van Sjors groeit ook als kool
Ja, ik moest ook al aan die beruchte scčne denken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:36 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Toen Nick dat woord "verdoezeleh" weer zei.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind Amber Brantjes als Rikki nog steeds leuker dan Robin Martens. Rikki is nu soms een beetje bitcherig.
Zal wel weer gebeuren, helaas.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:59 schreef Frey het volgende:
1 Ding hoop ik trouwens absoluut niet: Dat Maxime de schuld krijgt en dat het dan weer oorlog wordt met Ludo. Vind het maar een zwak wraakplan, helaas...
Lachen dat er mensen zoals jij zijn die aan die oude seizoenen beginnenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:16 schreef ejiraM het volgende:
Jaa, ik ben ook eindelijk met seizoen 1 begonnen!Nog maar 3 afleveringen gezien, dus nog vrij weinig indruk..
Maar, ik las hier dat Rien doodging, dus ik ging hem even wikipedia'en. Daar staat dat hij er tot maart '92 heeft ingezeten, en daarna van 22 - 23 oktober '92. Betekent dit dat hij echt voor één dag terugkwam om zich neer te laten schieten?
Kon je het maar zo instellen, dat ze alleen maar de Sanders family stukjes lieten zienquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben zo blij dat ik op uitzending gemist scenes met Sjors en Bing kan skippen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]Niets mis mee om een beetje een bitch te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind Amber Brantjes als Rikki nog steeds leuker dan Robin Martens. Rikki is nu soms een beetje bitcherig.![]()
Hij is mank aan een been.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:46 schreef DeLuna het volgende:
Waarom loopt Herman Hogendoorn eigenlijk met een stok? Is dat gewoon omdat het een oude vent is?
Of om te dansen bij 8:32, ook al was het een droom.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij is mank aan een been.
Hij loopt soms overigens ook zonder stok en is prima in staat om auto te rijden![]()
Ja, die wandelstok is in het begin heel belangrijk en dan trekt hij ook met een been, maar later loopt hij meestal zonder de stok.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:46 schreef DeLuna het volgende:
Waarom loopt Herman Hogendoorn eigenlijk met een stok? Is dat gewoon omdat het een oude vent is?
Die stem van Angela Schijf, jonge versie lijkt echt verrekt veel op de stem van Beugelbekkie. Ik weet wel dat ze die heeft ingesproken, maar in Flikken Maastricht val die piep nogal meequote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Of om te dansen bij 8:32, ook al was het een droom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |