Herman Hogendoorn is nooit een vast personage geweest, hij kwam maar een tiental afleveringen per seizoen (soms zelfs minder) voor. Dit is de reden dat hij niet gestraft werd zoals andere personages. Hij diende juist als een middel om een andere personages te straffen:quote:
Hoe hij er uitgesodemieterd wordt door Robert Alberts op dat huwelijk van Robert en Laura is ook te geniaal gewoon. Van dat fragment op 8.45 zou een fan gewoon een avatar kunnen makenquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:39 schreef Frey het volgende:
Hoe Herman die deur ook opent met zijn stok bij 8:45.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door loezzzje op 17-10-2011 15:57:37 ]
Ik had hem echt een klap verkocht als ik Sjors was!quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:02 schreef kwiwi het volgende:
Wat is Bing toch ook altijd lekker subtiel
Ik ook. Wat een horkquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik had hem echt een klap verkocht als ik Sjors was!
Ja diequote:Op maandag 17 oktober 2011 20:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Die tweelingbroer van Jan Kooijman bedoel je? Ja!
Tweeling.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Die tweelingbroer van Jan Kooijman bedoel je? Ja!
Niet? Ik dacht de eerste keer dat ik 'm zag serieus dat het een broertje van Jan wasquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Tweeling.Hij lijkt er voor geen meter op.
Ook echt wel!quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Tweeling.Hij lijkt er voor geen meter op.
Ik vond hem eerst op Noud lijkenquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Als je het haar bij Jan wegdenkt, lijkt hij best op die Kevin.
En ze zullen wel beginnen met dat kind van Rikkiquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Bing; dat klinkt alsof je heel veel kinderen wil adopteren
Ongetwijfeld... wat Rikki moet toch van het kind af.. en Charlie is er straks niet meer..quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ze zullen wel beginnen met dat kind van Rikki.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |