Alleen als hij vaker strakke broeken gaat dragen.quote:
dan krijgen we dus tijdens oud en nieuw, de kerst afleveringen te zien? Dit was een paar jaar geleden ook al zoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:08 schreef Frey het volgende:
[..]
Goed opgemerkt. Dat is inderdaad het geval.
Denk dat ze dat op zich nog wel recht kunnen plannen nu....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:39 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
dan krijgen we dus tijdens oud en nieuw, de kerst afleveringen te zien? Dit was een paar jaar geleden ook al zo
Hoezo vergezocht? Nick voert nu toch ook stiekempjes foute medicijnen aan Janine. 't Is een ietwat andere uitwerking, maar wel hetzelfde principe....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Sja... Dat is vergezocht.
Maar dat gedoe met Rik en Charlie ook, dus dit zou nog best kunnen.
Ik hoop het wel, tenzij hij goed evil in de lijn zijner voorvaderen terugkeert. Aan een vent die nog slapper is dan Eddie uit Vrienden voor het Leven heeft niemand wat toch?quote:
Ja, oke.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoezo vergezocht? Nick voert nu toch ook stiekempjes foute medicijnen aan Janine. 't Is een ietwat andere uitwerking, maar wel hetzelfde principe....
heb ik ook helemaal, ik hoor ineens weer de stem van Janine door de woonkamer, Tanja staat ineens weer een beeld. waar komt alles zo snel vandaan? ik kijk even een weekje of iets langer niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Waarom leeft Jef opeens weer? Laatste keer dat ik m zag lag ie half dood te gaan in een ziekenhuis in Brazilie..
en waarom is Tanja er nog?
Waarom gaat het zo snel... vroeger kon ik 2 week niet kijken, en dan wist ik wat er aan de hand was..
Ik dacht ook dat het een broer was toen ik 'm voor het eerst zagquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:09 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
ligt het aan mij of is die jongeman van de coma-afdeling de kale halfbroer van Jan Kooijman?
JA, lillikerd!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:09 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
ligt het aan mij of is die jongeman van de coma-afdeling de kale halfbroer van Jan Kooijman?
Maar hoe kan het dat ie zo snel is opgeknapt?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Jef was in een ravijn gevallen in Brazilië en Tanja had hem daar achtergelaten.
Ze dacht dat hij dood was, maar hij lag al die tijd zo ongeveer halfdood in een ziekenhuis in Brazilië.
Uiteindelijk kwam Laura erachter waar hij was en zij heeft hem mee teruggenomen naar Meerdijk.
Hij heeft wel een aantal maanden in het ziekenhuis gelegen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar hoe kan het dat ie zo snel is opgeknapt?
het blijft inderdaad een soap.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij heeft wel een aantal maanden in het ziekenhuis gelegen.
Maar goed: het is natuurlijk een soap.
Ja, ok.. maar als je naar maanden ziekenhuis er half dood bij ligt , en een week later springlevend door meerdijk huppelt.. klopt nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij heeft wel een aantal maanden in het ziekenhuis gelegen.
Maar goed: het is natuurlijk een soap.
Jack is wel het ergste voorbeeld: in 1992 geboren, maar nu al in de 30.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:15 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
het blijft inderdaad een soap.
Nina ging toentertijd als kleuter in therapie of zo ( na de ontvoering van Isabella)
en kwam er als 16-jarige puber - met wallen - uit.
Hij was gewoon snel volwassen voor z'n leeftijd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jack is wel het ergste voorbeeld: in 1992 geboren, maar nu al in de 30.
Voor Herman zou hij gewoon de volgende talentloze nul zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij was gewoon snel volwassen voor z'n leeftijd.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:31 schreef James1988 het volgende:
Had Nick niet met die bloedverdunners geknoeid?
Ik dacht dus idd precies hetzelfde!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:09 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Ik ben ook in 1992 geboren, gelukkig ben ik nog geen 30.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jack is wel het ergste voorbeeld: in 1992 geboren, maar nu al in de 30.
Zoiets ja.quote:
En het acteerwerk is bij beiden matig, weer wat gemeen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat lijkt die dok veel op mooiboy Danny, maar dan zonder kapsel.....
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:42 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die nieuwe leest echt maar gewoon zijn tekst op.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:19 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
En het acteerwerk is bij beiden matig, weer wat gemeen.
Dat danny in het begin ook, hij heeft zich ondertussen wel weer wat ontwikkeld.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:46 schreef Frey het volgende:
[..]
Die nieuwe leest echt maar gewoon zijn tekst op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |