quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:37 schreef Frey het volgende:
[..]
GTST zou weer beginnen op 29 augustus, maar later werd dat ineens 5 september.
Rosa overleed in de aflevering van 7 september, maar op de steen stond toen al 31 augustus.
Nee, dankje zeer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: kijk vanavond naar Nickelodeon, is ze te zien met een of andere maffe pruik op
Laura wordt door Tanya naar Motel Berkenbosch gelokt, alwaar Tanya haar te lijf gaat met een pen. Gelukkig zijn daar de Noudster en Jef om haar te reddenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:03 schreef Frey het volgende:
Ik hoop wel dat ze het nu goed aanpakken met Tanya, een beetje als met Alice de Boer.
Niet dat het weer afloopt met een sisser.
Eerst schrijft ze met de pen "HAAT" op de deuren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Laura wordt door Tanya naar Motel Berkenbosch gelokt, alwaar Tanya haar te lijf gaat met een pen. Gelukkig zijn daar de Noudster en Jef om haar te redden
En over een paar jaar keert ze terug en doet ze zich voor als Laura; in die hoedanigheid laat ze de sloten van Laura's hotelkamer vervangenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:08 schreef Frey het volgende:
[..]
Eerst schrijft ze met de pen "HAAT" op de deuren.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En over een paar jaar keert ze terug en doet ze zich voor als Laura; in die hoedanigheid laat ze de sloten van Laura's hotelkamer vervangen
Klopt. Het is al heel lang geleden dat GTST ruim 1,9 miljoen kijkers trok. Dit is echt een hoogtepunt; maar wel met het idee dat er waarschijnlijk veel mensen op The Voice aan het wachten waren dat direct na GTST begon.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ben ik nou maf of is dit echt een groots nieuw record?
Zou je die misschien op YT willen zetten? Lijkt me leuk om te zienquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:36 schreef Frey het volgende:
Nog wat GTST filmpjes van Wup op een oude CD gevonden.![]()
Onder andere "Bermtoerist", dat mannetje dat Ludo op Suzanne en Linda had afgestuurd en die vervolgens zijn eigen weg ging nadat ze hem hadden neergeslagen.
Geniaal hoe Ludo daar buiten schot wist te blijven en zelfs enigzins de held kon uithangen doordat hìj degene was die de politie had gebeldquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:36 schreef Frey het volgende:
Nog wat GTST filmpjes van Wup op een oude CD gevonden.![]()
Onder andere "Bermtoerist", dat mannetje dat Ludo op Suzanne en Linda had afgestuurd en die vervolgens zijn eigen weg ging nadat ze hem hadden neergeslagen.
Maar die filmpjes zijn niet van mij.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zou je die misschien op YT willen zetten? Lijkt me leuk om te zien
In die tijd had hij nog heel Meerdijk tegen zich.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Geniaal hoe Ludo daar buiten schot wist te blijven en zelfs enigzins de held kon uithangen doordat hìj degene was die de politie had gebeld
Middendamquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:02 schreef Frey het volgende:
[..]
In die tijd had hij nog heel Meerdijk tegen zich.
Tja, dat is dan het mindere puntje eraanquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:01 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar die filmpjes zijn niet van mij.
quote:Je hoort er ook het muziekje van de brand in Scala later.
Ludo maakte in het jaar van zijn introductie zowat vijanden van zowat iedereen die er was, met een stijl geheel in de lijn der slechteriken van het eerste uur: slecht doen om het slecht doen, mensen pesten (Jessica Harmsen), opsluiten, afpersen (Marin Helmink), bedreigen (Helen Helmink), noem maar op. Het is misschien moeilijk te geloven maar ik was toen ook tegen Ludo, ik vond hem maar een irritant mannetje. Pas na zijn faillisement omtrent zijn wraak op Huib en Dian en vooral nadat Stefano kwam werd hij een stuk serieuzer en een stuk machtiger en draaide hij zijn hand om voor grotere zaken dan het plaatselijke modebedrijfje.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:19 schreef Frey het volgende:
Vooral Daniël moest niks van Ludo hebben. Grappig hoe hij later juist degene is die probeert te bemiddelen tussen Ludo en Janine.
En later komt Suzanne natuurlijk bij Ludo om hulp te vragen. Dat was wel mooi. Het ene moment kon Ludo je vijand zijn en het volgende moment je bondgenoot.
Helaas kan ik me van die dingen dus het minst herinneren. Sommige dingen weet ik wel nog, maar andere dingen ben ik helemaal kwijt. Bijvoorbeeld die dingen met Helen Helmink. Hopelijk gaan ze dus door met de boxen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ludo maakte in het jaar van zijn introductie zowat vijanden van zowat iedereen die er was, met een stijl geheel in de lijn der slechteriken van het eerste uur: slecht doen om het slecht doen, mensen pesten (Jessica Harmsen), opsluiten, afpersen (Marin Helmink), bedreigen (Helen Helmink), noem maar op.
We hebben het hier wel over Jef!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar hoe kan het dat ie zo snel is opgeknapt?
Dat zullen ze zeker gaan doen, gezien deze mail op gtst.nl. Maar zoals daar al staat aangegeven, hangt dat van veel verschillende dingen af; ze zullen hoogstwaarschijnlijk ook afspraken moeten maken met Grundy over de winst van die boxen, de rechten, etc. Maar dat ze er gaan komen is zekerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze dus door met de boxen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |