Ze geeft af en toe wat personeel op hun flikker. Vooral die jongen met die blonde krullen, die is echt altijd aan het werkquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In de kapsalon en de koning zie je ze bijna nooit wat doen, daar speelt gewoon een deel van het sociale leven zich af. Alleen Laura zie je inderdaad sporadisch wat doen, maar ook daar zit verder geen verhaallijn in. Ik vond de verhaallijnen van Ludo en z'n (duistere) zaken altijd leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die fade-outs zijn de laatste jaren wel eens vaker voorbij gekomen ja. Maar ik mis de oude vertrouwde stockshots.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:25 schreef PeterKelder het volgende:
Effe een vraagje: gebruiken ze tegenwoordig fade-outs als ze overgaan op een nieuwe dag? Want gisteren bij de scčne tussen Ludo, Nina en Noud kwam er aan het einde een korte fade-out naar zwart, voordat ze overgingen op de scčne van Lorena en Ron.
Zie vanaf 13:50 min.
Ook leuk dat ze in seizoen 4 Paul Gieske even terughaalden als Anton Bering.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yep, uiteindelijk had-ie maar 2 scčnes(eigenlijk 3, als ik de scčne waarin hij doodgaat meereken)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:54 schreef roos85 het volgende:
het was bekend dat het maar tijdelijk was, dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:00 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
het was bekend dat het maar tijdelijk was, dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind Amber Brantjes als Rikki nog steeds leuker dan Robin Martens. Rikki is nu soms een beetje bitcherig.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
En de blik van Ludo zegt genoeg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:07 schreef Madame_Paon het volgende:
Natuurlijk komen Nick en Maxime net op dat moment binnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ja, nog 2 maanden, en Lana kan de advocatuur in, als t zo door gaatquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:28 schreef roos85 het volgende:
Zo dat jong van Sjors groeit ook als kool
Ja, ik moest ook al aan die beruchte scčne denken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:36 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Toen Nick dat woord "verdoezeleh" weer zei.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind Amber Brantjes als Rikki nog steeds leuker dan Robin Martens. Rikki is nu soms een beetje bitcherig.
Zal wel weer gebeuren, helaas.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:59 schreef Frey het volgende:
1 Ding hoop ik trouwens absoluut niet: Dat Maxime de schuld krijgt en dat het dan weer oorlog wordt met Ludo. Vind het maar een zwak wraakplan, helaas...
Lachen dat er mensen zoals jij zijn die aan die oude seizoenen beginnenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:16 schreef ejiraM het volgende:
Jaa, ik ben ook eindelijk met seizoen 1 begonnen!Nog maar 3 afleveringen gezien, dus nog vrij weinig indruk..
Maar, ik las hier dat Rien doodging, dus ik ging hem even wikipedia'en. Daar staat dat hij er tot maart '92 heeft ingezeten, en daarna van 22 - 23 oktober '92. Betekent dit dat hij echt voor één dag terugkwam om zich neer te laten schieten?
Kon je het maar zo instellen, dat ze alleen maar de Sanders family stukjes lieten zienquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben zo blij dat ik op uitzending gemist scenes met Sjors en Bing kan skippen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]Niets mis mee om een beetje een bitch te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind Amber Brantjes als Rikki nog steeds leuker dan Robin Martens. Rikki is nu soms een beetje bitcherig.![]()
Hij is mank aan een been.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:46 schreef DeLuna het volgende:
Waarom loopt Herman Hogendoorn eigenlijk met een stok? Is dat gewoon omdat het een oude vent is?
Of om te dansen bij 8:32, ook al was het een droom.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij is mank aan een been.
Hij loopt soms overigens ook zonder stok en is prima in staat om auto te rijden![]()
Ja, die wandelstok is in het begin heel belangrijk en dan trekt hij ook met een been, maar later loopt hij meestal zonder de stok.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:46 schreef DeLuna het volgende:
Waarom loopt Herman Hogendoorn eigenlijk met een stok? Is dat gewoon omdat het een oude vent is?
Die stem van Angela Schijf, jonge versie lijkt echt verrekt veel op de stem van Beugelbekkie. Ik weet wel dat ze die heeft ingesproken, maar in Flikken Maastricht val die piep nogal meequote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Of om te dansen bij 8:32, ook al was het een droom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |