Ze werd ook zo vaak genoemd als ze een tijdje niet te zien was.quote:Op zondag 11 september 2011 00:26 schreef Hogendoorn het volgende:
Het was de laatste tijd zelfs een standaardzinnetje van mensen die ineens in de woonkamer stonden bij Ludo: "Rosa heeft me binnengelaten..."
quote:Op zondag 11 september 2011 10:49 schreef leilab het volgende:
Ik ook ik zocht iets over GTST en toen zag ik ergens Bing de bosaap staan.
quote:Op zondag 11 september 2011 10:49 schreef leilab het volgende:
Hehe graag gedaanquote:Op zondag 11 september 2011 10:49 schreef leilab het volgende:
Elly de Graaf leeft nog hoor.quote:Op zondag 11 september 2011 19:48 schreef James1988 het volgende:
Overigens, in de OP mag Rosa dan wel naar In Memoriam
Oh, oeps. Ik dacht dat Sofia Sanders er ook in stond, terwijl Caroline de Bruijn nog leeft. Maar ik vergiste mequote:Op zondag 11 september 2011 19:51 schreef ejiraM het volgende:
In memoriam gaat over de acteurs, niet de personages. Denk dat t anders wel wat voller zou zijn![]()
Zolang ze maar bij elkaar blijvenquote:Op zondag 11 september 2011 19:16 schreef alors het volgende:
Ik denk trouwens dat Lucas na het ontwaken uit zijn coma een heel ander persoon is, het is nu al twee keer gezegd door Edwin, en de verlamming/gehandicaptenlijnen zijn ook al tig keer voorbijgekomen.
Als het vanaf het begin is, en je ze echt samen ziet vechten, fine with me. Maar laat t alsjeblieft NIET teveel lijken op de Noud / Nina verhaallijn van afgelopen jaar, dat Lucas eerst moet wennen ofzo. Laat Edwin Lucas gewoon helpen, en samen vechten, dát wil ik zienquote:Op zondag 11 september 2011 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zolang ze maar bij elkaar blijven
Dat van Jef is nog steeds een raadsel.quote:Op maandag 12 september 2011 00:54 schreef KrentebolHooft het volgende:
Wat is er nou eigenlijk gebeurd met Jef?
Ik heb toen een poosje niet gekeken, en toen ik weer ging kijken was hij weg en had die irritante Tanje hem vervangen. Kon niks vinden op de site of op youtube :x
Dat ligt aan je hond.quote:Op maandag 12 september 2011 01:00 schreef miep63 het volgende:
Die deurbel is zeker irritant, altijd geweest bij gtst. Maar afgelopen vrijdag hoorde je de bel natuurlijk vaker. Als gevolg dat mijn hond elke keer begon te blaffen als de bel weer ging, van ellende heb ik tt 888 gedrukt.
Ze werd geïntroduceerd als Tineke, en Jef werd helemaal verliefd op haar. Zij had echter al een wereldreis naar Zuid-Amerika gepland staan, en ging die niet opgeven. Hoewel geen van de Meerdijkers Tineke ooit had gezien, besloot Jef helemaal voor haar te gaan, en ging hij met haar mee.quote:Op maandag 12 september 2011 00:54 schreef KrentebolHooft het volgende:
Wat is er nou eigenlijk gebeurd met Jef?
Ik heb toen een poosje niet gekeken, en toen ik weer ging kijken was hij weg en had die irritante Tanje hem vervangen. Kon niks vinden op de site of op youtube :x
De grote oplossing van dat raadsel is dat Jef op dit moment in La cage aux folles speelt, en daarom niet in GTST zit. Lucas valt drie maanden onder de Flexwet en is er daarom uit, Danny wordt jurylid van een of ander dansprogramma ( vast So you think you can dance) en daarom zijn ze er voorlopig niet. Ieder van hen keert gewoon terug.quote:Op maandag 12 september 2011 07:23 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ze werd geïntroduceerd als Tineke, en Jef werd helemaal verliefd op haar. Zij had echter al een wereldreis naar Zuid-Amerika gepland staan, en ging die niet opgeven. Hoewel geen van de Meerdijkers Tineke ooit had gezien, besloot Jef helemaal voor haar te gaan, en ging hij met haar mee.
Na een tijdje zou Jef terugkomen, maar kwam hij niet. Dus Rik helemaal in paniek, want wie moest er nou in de keuken van de Koning staan?! Gelukkig liep net op dat moment Tineke binnen, die zich aanbod (en dus niemand herkende haar). Vervolgens zag je haar in de keuken het paspoort van Jef verbranden...
Ik weet niet precies meer hoe de link Tineke / Tanya is gelegd, maar het blijkt dus dat ze Tanya heet, en nu zijn Laura en Lorena erachter dat dat dus dezelfde persoon is! Alleen ligt ze momenteel in het ziekenhuis te doen alsof ze out is, en weten we dus nog niets...
Waar zei ik dat ik in positieve zin bedoeldequote:
Neequote:Op zondag 11 september 2011 23:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was Lucas maar het dodelijke slachtoffer en niet Rosa.
Nee, ze kwam juist als Tanya binnen, en toen ze Jef had ontvoerd(????) deed ze zich voor als Tineke.quote:Op maandag 12 september 2011 07:23 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ze werd geïntroduceerd als Tineke, en Jef werd helemaal verliefd op haar. Zij had echter al een wereldreis naar Zuid-Amerika gepland staan, en ging die niet opgeven. Hoewel geen van de Meerdijkers Tineke ooit had gezien, besloot Jef helemaal voor haar te gaan, en ging hij met haar mee.
Na een tijdje zou Jef terugkomen, maar kwam hij niet. Dus Rik helemaal in paniek, want wie moest er nou in de keuken van de Koning staan?! Gelukkig liep net op dat moment Tineke binnen, die zich aanbod (en dus niemand herkende haar). Vervolgens zag je haar in de keuken het paspoort van Jef verbranden...
Ik weet niet precies meer hoe de link Tineke / Tanya is gelegd, maar het blijkt dus dat ze Tanya heet, en nu zijn Laura en Lorena erachter dat dat dus dezelfde persoon is! Alleen ligt ze momenteel in het ziekenhuis te doen alsof ze out is, en weten we dus nog niets...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAAL!quote:Op zondag 11 september 2011 19:48 schreef James1988 het volgende:
Overigens, in de OP mag Rosa dan wel naar In Memoriam
Lucas moet er vanwege de flexwet drie maanden uit. Waarschijnlijk hebben ze op z'n laatste dag nog even alle scènes met Edwin opgenomen.quote:Op maandag 12 september 2011 11:31 schreef vencodark het volgende:
Oh en wat is Jack een ongevoelige klootzak.Arme Lorena.
Btw, waarom geen scenes waarbij Nina bij Lucas op bezoek gaat?Alleen Edwin zit bij Lucas.
Jack is geen zak vind ik hij geeft ook om zijn zusje en hoe dan ook meestal steun je familie wat ze ook doen. Lorena is boos op Wiet dat snap ik.Maar toch is het voor jack een tweestrijd en best lastig dus.quote:Op maandag 12 september 2011 11:31 schreef vencodark het volgende:
Oh en wat is Jack een ongevoelige klootzak.Arme Lorena.
Btw, waarom geen scenes waarbij Nina bij Lucas op bezoek gaat?Alleen Edwin zit bij Lucas.
Ja maar, dat is vanuit schrijvers/acteursoogpunt, maar vanuit het verhaal is het toch wel errug raar, dat niemand een moer om hem geeft behalve Edwinquote:Op maandag 12 september 2011 16:14 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Lucas moet er vanwege de flexwet drie maanden uit. Waarschijnlijk hebben ze op z'n laatste dag nog even alle scènes met Edwin opgenomen.
QFTquote:
Nick is echt briljantquote:Op maandag 12 september 2011 20:25 schreef James1988 het volgende:
[..]
Heerlijk ja. Nick is Maxime nu al aan het mindfucken
ik ben het even kwijt.. wie is zijn zoon dan?quote:Op maandag 12 september 2011 20:28 schreef TheVulture het volgende:
Oh ja Rik heeft ook zelf nog een zoon.... daar hoor je ook nog zoveel over
Jobquote:Op maandag 12 september 2011 20:28 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik ben het even kwijt.. wie is zijn zoon dan?
oh jaquote:
Ben jij ook zo van kwakkie erin en wegwezen.quote:Op maandag 12 september 2011 20:29 schreef James1988 het volgende:
Ik kan Sjoerd z'n "no way" wel begrijpen.
Mooie scène bij de Sanders
Niet als man, wel als jongen van 17. Geef die gast ff 2 dagen ofzo. Is niet netjes maar ja, hij heeft ook n hartverzakking gekregen....quote:Op maandag 12 september 2011 20:30 schreef Ascendancy het volgende:
Wat een klootzak is die sjoerd![]()
Ik kan me niet voorstellen dat je zo zou reageren als man.
Nee.quote:Op maandag 12 september 2011 20:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ben jij ook zo van kwakkie erin en wegwezen.
quote:Op maandag 12 september 2011 19:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja maar, dat is vanuit schrijvers/acteursoogpunt, maar vanuit het verhaal is het toch wel errug raar, dat niemand een moer om hem geeft behalve Edwin
[/quote]
Ze moet zeker als lieverdje uit de serie gaan.
Verkeerd gequote.
Ik had het over Charly.
Moest onderstaande quote zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Volgens mij heeft hij Rikki al een paar dagen niet gebeld. Ik sta helemaal aan Rik z'n kant en Sjoerd reageerde gewoon onnodig ontzettend arrogant. En 6 maanden zwanger zijn is ook niet priel. Maar aan de andere kant: misschien komt dat kind niet eens,quote:Op maandag 12 september 2011 20:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Niet als man, wel als jongen van 17. Geef die gast ff 2 dagen ofzo. Is niet netjes maar ja, hij heeft ook n hartverzakking gekregen....
Misschien dat hij zich nu meer als de Maxime van toen gaat gedragen en zij net zo panisch wordt als de Nick van toenquote:Op maandag 12 september 2011 21:42 schreef Hogendoorn het volgende:
Nick vond ik wel sterk vandaag. Die kalme uitstraling voorspelt niet veel goeds. Gelukkig dat hij zich nu niet meer uit de tent laat lokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op maandag 12 september 2011 22:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Morgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."U hoort nog van me!"
quote:Op maandag 12 september 2011 22:41 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op maandag 12 september 2011 22:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."U hoort nog van me!"
Sorry?quote:Op maandag 12 september 2011 08:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waar zei ik dat ik in positieve zin bedoelde
In een aflevering voor de cliff kwam hij aangelopen terwijl Charlie met Valentijn bezig was, toen hebben ze elkaar dus wel gezien. Zie ook dit filmpje dat Frey geupload heeftquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:57 schreef delano.888 het volgende:
FF wat anders, heeft Nick z'n zoon nou eigenlijk nog gezien sinds hij weer uit het gekkenhuis is?wat een logica allemaal hé..
Waar is dat jochie sowieso gebleven, hij logeert niet bij Rick&Charlie, en ook niet bij Nick?
haha ja, zo ging het met Nina destijds ook.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Volgens mij toveren ze straks ook een puber-Amy tevoorschijn, misschien is ze daarom zo lang afwezig geweest.
WTF, ik las 'ze vermoorden Maxime èn Marjolein Keuning', maar snapte pas later hoe die zin bedoeld was te lopenquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat zou kunnen ja... en die neemt dan samen met Nick wraak op Maxime. Want Amy is ziedend dat tante Maxime haar jaaaaaren uit egoisme zo weinig contact heeft laten hebben met papa. Nick en Amy vermoorden Maxime enMarjolein Keuning
keert enige weken later terug als Laurien, het goede zusje van Maxime dat direct bij haar geboorte is afgestaan door Maximiliaan. Ik zeg: doen
dat zit er dik in.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Volgens mij toveren ze straks ook een puber-Amy tevoorschijn, misschien is ze daarom zo lang afwezig geweest.
Neeeee, dat zou ik toch nooit willen voorquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
WTF, ik las 'ze vermoorden Maxime èn Marjolein Keuning', maar snapte pas later hoe die zin bedoeld was te lopen
Jepquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:47 schreef loezzzje het volgende:
Valentijn woont bij Charlie, Rik & Rikki. Je ziet hem alleen nooit, soms doen ze net of hij er is, dan roept Charlie ineens; Valentijn kom je eten? Maar in feite is ze alleen
Hetzelfde met Amy, in de aflevering van vrijdag zei Maxime dat ze in de stallen mocht kijken maar je zag Amy niet dus Maxime was ook alleen
Breng ze niet op ideeënquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn er nogal watquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:58 schreef LetsGame het volgende:
Elke aflevering van GTST die begint met "de tijd van onbezorgdheid is voorbij.." is goud waard!
Inderdaad! Onno P. Wassenaar, de ontvoering van Deepak (kan ik eindelijk mijn jeugdherinnering weer terugzien! Yes!), en kijken of die scene nou bestaat waar Linda het kantoor van Frits binnenloopt en als de stoel zich omdraait zit daar Herman Hogendoorn, die ik mij meen te herinneren....quote:
Ik ben ook erg benieuwd naar Seizoen 4.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:31 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Inderdaad! Onno P. Wassenaar, de ontvoering van Deepak (kan ik eindelijk mijn jeugdherinnering weer terugzien! Yes!), en kijken of die scene nou bestaat waar Linda het kantoor van Frits binnenloopt en als de stoel zich omdraait zit daar Herman Hogendoorn, die ik mij meen te herinneren....
quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:45 schreef loezzzje het volgende:
BtwIk kan dit bevestigen, heb de aflevering al gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Het zou ook niet geloofwaardig zijn als Maxime nu ineens de beste vrienden is met Nick.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Nick vs Maxime deel 3847.![]()
![]()
![]()
Leuk. Ahum.
En die Sjoerd is echt een ongelofelijke klootzak. Ik hoop dat Rik hem goed aanpakt.
Inderdaad. Zeker gezien die laatste scene voor de exit van Nick. Moet er wel wat gaan gebeuren.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het zou ook niet geloofwaardig zijn als Maxime nu ineens de beste vrienden is met Nick.
Ik denk dat Ludo arme Rosa altijd goed betaalt heeft.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:31 schreef amaranta het volgende:
Ik wilde ook net komen opmerken, zo van...vreemd dat ludo er niet is....
Maar hij is er wel.
Oh, en het slaat nergens op, maar wel een dure kist, voor, maar een huishoudster...
Dat zal het wel zijn dan.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik denk dat Ludo arme Rosa altijd goed betaalt heeft.
Natuurlijk niet..quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Nina.
Ze doen net alsof Wiet een of andere seriemoordenaar is die heel goed doorhad wat ze deed.
Ze was duidelijk ontoerekeningsvatbaar.
Nina had kunnen zien dat Wiet al labiel was. En haar daarna zo slecht behandelen, dat ze door is gedraaid.
Niet dat Wiet niet gestraft moet worden, maar Nina heeft zeker ook bijgedragen aan deze situatie.
Nina heeft er zeker aan bijgedragen dat Wiet ongelukkig is. Maar die achterlijke moordactie is echt volledig de verantwoordelijkheid van Wiet hoor. Ze heeft zeker weten therapie nodig, in de hoop dat ze niet nog eens een moord begaat als ze gepest wordt, maar niemand anders dan Wiet heeft de verantwoordelijkheid voor alle gewonden en de dode.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Nina.
Ze doen net alsof Wiet een of andere seriemoordenaar is die heel goed doorhad wat ze deed.
Nina had kunnen zien dat Wiet al labiel was. En haar daarna zo slecht behandelen, dat ze door is gedraaid.
Niet dat Wiet niet gestraft moet worden, maar Nina heeft zeker ook bijgedragen aan deze situatie.
Wiet was al labiel. Zo worden behandeld kan wel de druppel zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Natuurlijk niet..
Dus iemand doet gemeen tegen je dus en als wraak ga je die maar neerschieten ?
Kan je labiel zijn als je zelf iemand neerschiet is het toch echt je eigen schuld.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wiet was al labiel. Zo worden behandeld kan wel de druppel zijn.
Het helpt in ieder geval niet mee.
Volledig onschuldig is Nina in ieder geval niet.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Nina.
TBS zou ze in het echte leven, als ze meerderjarig was, ook krijgen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan je labiel zijn als je zelf iemand neerschiet is het toch echt je eigen schuld.
en anders moet ze inderdaad terecht TBS krijgen en nooit meer vrij komen. Er is wel een onschuldige dood. En er zijn drie onschuldige mensen die in het ziekenhuis liggen.
Ze zegt ook niet dat Wiet onschuldig is maar eerlijk is eerlijk Nina had een bijdrage in het doordraaien van Wiet.Nina's gepest en haar gedrag om Wiet altijd en overal te kleineren was denk ik voor wiet de druppen. Niet dat Wiet onschuldig is maar je kan Nina ook geen lieverd noemen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan je labiel zijn als je zelf iemand neerschiet is het toch echt je eigen schuld.
en anders moet ze inderdaad terecht TBS krijgen en nooit meer vrij komen. Er is wel een onschuldige dood. En er zijn drie onschuldige mensen die in het ziekenhuis liggen.
en wat ook niet betekent dat Nina door haar niet gehele onschuld mede verantwoordelijk isquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wiet was al labiel. Zo worden behandeld kan wel de druppel zijn.
Het helpt in ieder geval niet mee.
Volledig onschuldig is Nina in ieder geval niet.
Wat nog steeds niet betekent dat Wiet niet verantwoordelijk is.
Eensquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:03 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar het is wel jammer dat Nina zich de hele tijd als een enorme bitch heeft gedragen tegenover Wiet, en dat Wiet nu de schuldige is.
Dat is ze ook, maar ik had het liever anders gezien.![]()
Nou ja zonder Wiets aanwezigheid was die tent niet ingestort, zo een tent is niet berekend op dergelijke acties en dat hoeft ook niet volgens de bouweisen. Een beetje als de nu actuele twin towers, zonder die vliegtuigen stonden die gebouwen nu nog steeds, als je met alle extremen rekening gaat houden kun je niks van de grond krijgen.quote:Wiet is eigenlijk alleen maar verantwoordelijk voor de verwondingen van Janine.
De rest komt eigenlijk allemaal doordat de tent het begaf. Zo'n tent hoort niet zo snel in te storten. Dan is de fabrikant daar eerder verantwoordelijk voor.
Ik wel, maar ik moet toegeven dat het ietsje beter is, als is het nog steeds jammer dat zo iemand als Rosa eruit is en Bing, Danny en Jack er nog inzitten, maar dat terzijdequote:Op dinsdag 13 september 2011 21:28 schreef RobbieBoy het volgende:
OMG 1,5 milioen mensen hebben gisteren Goede tijden slechte tijden gekeken. Kan me niet heugen dat het ooit zo vlak na de start van het seizoen al ZO hoog scoorde
Ach, t is soap. en dat scoort vooral met dit soort dingen goed. JUIST als het om een lief personage gaat die zo aan haar einde komt. Was dit op CBS uitgezonden, dan had cbs dit al een week van te voren gepromoot "Nobody does death better then CBS" Sterker nog, de text "Nobody does,,, better then CBS" Word daar jaarlijks meerdere malen gebruikt, voor de CBS soapsquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik moet toegeven dat het ietsje beter is, als is het nog steeds jammer dat zo iemand als Rosa eruit is en Bing, Danny en Jack er nog inzitten, maar dat terzijde
Waar, alleen dood is dood, je kan er geen lange termijnverhaallijn mee creeëren. Silvia's dood was een van de meest tragische in gtst, maar daarna was het ook gewoon klaar en Jefs leven was hierna alleen een stuk leger en kaler. Dit zul je nu ook zien in Huize Sanders.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:42 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ach, t is soap. en dat scoort vooral met dit soort dingen goed. JUIST als het om een lief personage gaat die zo aan haar einde komt. Was dit op CBS uitgezonden, dan had cbs dit al een week van te voren gepromoot "Nobody does death better then CBS" Sterker nog, de text "Nobody does,,, better then CBS" Word daar jaarlijks meerdere malen gebruikt, voor de CBS soaps
Iets beter? Ik denk dat er weinig langlopende programma's zijn die zo'n comeback hebben gemaakt als GTST momenteel. Vorig jaar scoorde GTST, ondanks de goedscorende afleveringen in jan/feb rond deze tijd slechts 1,2 miljoen kijkers. Nu lijkt het stabiel te scoren boven de 1,5 miljoen, en dan is het winterseizoen nog niet eens gestart. Ik vind het toch knap van de makers dat ze dit voor elkaar hebben gekregenquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik moet toegeven dat het ietsje beter is, als is het nog steeds jammer dat zo iemand als Rosa eruit is en Bing, Danny en Jack er nog inzitten, maar dat terzijde
Inderdaad, en vanaf hier kan het dus alleen nog maar verder groeien, met af en toe een piek, en een dal, maar tochquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Iets beter? Ik denk dat er weinig langlopende programma's zijn die zo'n comeback hebben gemaakt als GTST momenteel. Vorig jaar scoorde GTST, ondanks de goedscorende afleveringen in jan/feb rond deze tijd slechts 1,2 miljoen kijkers. Nu lijkt het stabiel te scoren boven de 1,5 miljoen, en dan is het winterseizoen nog niet eens gestart. Ik vind het toch knap van de makers dat ze dit voor elkaar hebben gekregenMisschien tikken ze dit seizoen nog eens een keer de 2 miljoen aan, al is dat wel heel erg hoopvol
Ik weet hoe jij erover denkt en jij weet hoe ik erover denk.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Iets beter? Ik denk dat er weinig langlopende programma's zijn die zo'n comeback hebben gemaakt als GTST momenteel. Vorig jaar scoorde GTST, ondanks de goedscorende afleveringen in jan/feb rond deze tijd slechts 1,2 miljoen kijkers. Nu lijkt het stabiel te scoren boven de 1,5 miljoen, en dan is het winterseizoen nog niet eens gestart. Ik vind het toch knap van de makers dat ze dit voor elkaar hebben gekregenMisschien tikken ze dit seizoen nog eens een keer de 2 miljoen aan, al is dat wel heel erg hoopvol
Heeft "maar een huishoudster" dan geen recht op een dure kist? Zou het gepaster geweest zijn als Rosa in een kartonnen doos begraven zou zijn?quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:31 schreef amaranta het volgende:
Ik wilde ook net komen opmerken, zo van...vreemd dat ludo er niet is....
Maar hij is er wel.
Oh, en het slaat nergens op, maar wel een dure kist, voor, maar een huishoudster...
Hopelijk blijft het ook zo. Vorig seizoen was het van januari tot en met april niet bijzonder boeiend.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:25 schreef Frey het volgende:
Het is nu tenminste vele malen boeiender dan vorig seizoen.
Een Indiaas jongetje van een belangrijk zakenman, die door Frits van Houten ontvoerd wordt, als onderdeel van zijn toetreding tot het misdaadgenootschap van Onno P. Wassenaar. Uiteraard loopt de ontvoering helemaal fout....quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:43 schreef loezzzje het volgende:
Wie is Deepak? Seizoen 4 was ik nog maar een jaar of 9 dus keek ik nog niet echt
toch niet definitief, hoop ik!?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Charlie gaat er in die periode uit, dus dat is al een pluspunt.
Ze gaat niet dood, want dat wil Lieke niet.quote:
Een vreselijke gedachte.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze gaat niet dood, want dat wil Lieke niet.
Dus het zal me niet verbazen als ze over 2 jaar terugkomt.
quote:
Eens, die gast laat zich altijd afsnauwen en zich op zijn plek zetten, zelfs Mickey Lammers had een groter natuurlijk overwicht dan hij.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:53 schreef Frey het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En Jack vind ik echt zo'n sul.![]()
Mag toch wel aannemen dat zijn dagen bij de politie nu geteld zijn.
Ja ik ergerde me ook aan die opmerking, en meteen daarna ook nog bij papa uithuilenquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:04 schreef KrentebolHooft het volgende:
De logica van vrouwen soms:
Rik tegen sjoerd: Wat doe jij hier? Wegwezen!
Rikki tegen rik: NEE IK WIL NIET DAT JE JE ERMEE BEMOEIT!
Rikki tegen sjoerd: Ga weg!
¤ 15 per uur lijkt mij wat aan de hoge kant.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:01 schreef delano.888 het volgende:
Over de dure kist van Rosa:
Ze werkte redelijk veel, laten we zeggen 30 uur per week.
Een schoonmaakster krijgt al gauw minimaal 15 euro per uur, Rosa misschien meer.
23400 per jaar is een redelijk net salaris, daar kan je best een mooi kistje van kopen. Laat staan dat ze nog meer betaald kreeg, dan zeker.
Elke willekeurige schoonmaker op marktplaats kost 15 euro per uur..quote:Op woensdag 14 september 2011 00:22 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
¤ 15 per uur lijkt mij wat aan de hoge kant.
Maarja, ze kan wel wat gespaard hebben natuurlijk.
Okeej, okeej.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Elke willekeurige schoonmaker op marktplaats kost 15 euro per uur..
Dat zal het wel wezen.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:33 schreef delano.888 het volgende:
Of ze had gewoon een goede uitvaartverzekering, dat is natuurlijk altijd handig
Dan gaat hij toch gewoon weer een ander beroep uitoefenen waar hij geen diploma's of ervaring voor heeftquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:53 schreef Frey het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En Jack vind ik echt zo'n sul.![]()
Mag toch wel aannemen dat zijn dagen bij de politie nu geteld zijn.
Rik is denk ik gewoon te verstandig om zich tot een dom matpartijtje met een puber te verlagen dat toch niks oplost, bovendien wil hij Rikkie niet tegen zich in het harnas jagenquote:Op woensdag 14 september 2011 02:09 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
...
Rik kijkt nu wel uit, nu hij weet dat Sjoerd terug slaat.
'gaan we slaan? Ik sla terug he!'quote:Op woensdag 14 september 2011 02:09 schreef Baron-von-Blubba het volgende:Rik kijkt nu wel uit, nu hij weet dat Sjoerd terug slaat.
Huh wat, Rosa had echt wel een eigen huis hoor..quote:Op woensdag 14 september 2011 10:18 schreef ejiraM het volgende:
Ik vind Gigi echt geloofwaardig de afgelopen paar dagen, heel goed![]()
En ; bij dat salaris moet natuurlijk niet vergeten worden dat Rosa, volgens mij, ook kost en inwoning had hè, daardoor verdien je wel minder.. Maar geef je ook minder uit!
Ja, want toen Lorena ging vluchten naar Suriname toen ging ze afscheid nemen bij haar moeder. En die stond toen volgens mij oliebollen te bakken thuisquote:Op woensdag 14 september 2011 10:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Huh wat, Rosa had echt wel een eigen huis hoor..
En daarnaast is in de afgelopen week zeker 1x gezegd door Lorena iets in de trend van: "we moeten kleren uitzoeken bij haar thuis" of zoiets.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:32 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja, want toen Lorena ging vluchten naar Suriname toen ging ze afscheid nemen bij haar moeder. En die stond toen volgens mij oliebollen te bakken thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die sokken van Nina![]()
Die schoenen van nina vooralquote:Op woensdag 14 september 2011 02:09 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Die outfit van Nina op de begrafenis van Rosa![]()
Wat the f*ck?
Een beetje respect graag voor Rosa, ja!
Trouwens weer geweldig staaltje acteerwerk van Erik de Vogel de afgelopen dagen.
Duidelijk aangeslagen door de gebeurtenissen, maar verliest nimmer zijn cool!
En Sjoerd moet eens een klap op z'n bakkes krijgen!
Die arme Rikki moest er van huilen![]()
Rik kijkt nu wel uit, nu hij weet dat Sjoerd terug slaat.
Die sokken in combinatie met de schoenen vooralquote:Op woensdag 14 september 2011 10:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Die schoenen van nina vooral
Die sokken heb ik niet gezien, bij de schoenen had ik al het idee alsof ze weg was gelopen uit een 18+filmquote:Op woensdag 14 september 2011 10:59 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Die sokken in combinatie met de schoenen vooral
Het waren van die zwarte kniesokken. En dan zo'n mini rokje en zwarte naaldhakken. Nee sorryquote:Op woensdag 14 september 2011 13:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Die sokken heb ik niet gezien, bij de schoenen had ik al het idee alsof ze weg was gelopen uit een 18+film
Ja, zo voor de deur, heel vrolijk.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:32 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja, want toen Lorena ging vluchten naar Suriname toen ging ze afscheid nemen bij haar moeder. En die stond toen volgens mij oliebollen te bakken thuis
quote:Op woensdag 14 september 2011 13:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, zo voor de deur, heel vrolijk.
Niet zozeer Nina, maar ik kan me wel voorstellen dat men op die begrafenis er niet op zat te wachten hoe moeilijk Wiet het wel niet hadquote:Op woensdag 14 september 2011 16:28 schreef leilab het volgende:
Ja, maar k heb het meer over dat Nina eigenlijk het recht niet heeft om op Sjors boos te worden.Of Sjors hypocriet is of niet in die scene was ik toch voor Sjors.
Inderdaad erg respectloos.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Niet zozeer Nina, maar ik kan me wel voorstellen dat men op die begrafenis er niet op zat te wachten hoe moeilijk Wiet het wel niet had
Van seizoen 20 tot de verhaallijn met Frederik moet je zoveel mogelijk vergeten als het om Ludo gaat.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Al moet ik zeggen dat Ludo op een gegeven moment wel echt domme dingen ging doen, in het begin was ie slecht om het slecht zijn, later nam ie gewoon keihard wraak op een ernstige delicten. Op een gegeven moment dachten die nieuwe schrijvers "Ludo neemt altijd wraak, ongeacht wat die ander heeft gedaan". Toen kreeg je ongeloofwaardige dingen als de wraak op Martijn en later kreeg hij een soort Rien Hogendoorn-achtige verhaallijn voorgeschoteld door Noud per ongeluk aan te rijden en er mee weg te willen komen.![]()
Sinds dat gedoe met Frederik is ie weer een beetje zijn oude zelf geworden
De hele familie Huygens probeer ik ook te vergeten, ze waren kennelijk geliefd, maar ik vond dat een ongelooflijk niet-representatieve, irritante, niets-zeggende familie. Met de familie Bouwhuis hebben ze het toch beter aangepakt moet ik zeggen.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:26 schreef Frey het volgende:
[..]
Van seizoen 20 tot de verhaallijn met Frederik moet je zoveel mogelijk vergeten als het om Ludo gaat.
Met Martijn en Irene hebben ze echt helemaal niets gedaan. Ronja vond ik echt een verschrikking, maar ze was duidelijk de favoriet van de schrijvers. Ik heb mensen hier wel eens zien klagen over Suzanne Balk, maar wat moeten ze hier dan van hebben gevonden?quote:Op woensdag 14 september 2011 17:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De hele familie Huygens probeer ik ook te vergeten, ze waren kennelijk geliefd, maar ik vond dat een ongelooflijk niet-representatieve, irritante, niets-zeggende familie. Met de familie Bouwhuis hebben ze het toch beter aangepakt moet ik zeggen.
Ronja begon heel leuk, maar waarom het zielig, hulpeloos hoopje ellende moest worden snap ik nog steeds nietquote:Op woensdag 14 september 2011 17:46 schreef Frey het volgende:
[..]
Met Martijn en Irene hebben ze echt helemaal niets gedaan. Ronja vond ik echt een verschrikking, maar ze was duidelijk de favoriet van de schrijvers. Ik heb mensen hier wel eens zien klagen over Suzanne Balk, maar wat moeten ze hier dan van hebben gevonden?![]()
Alleen Dex vond ik boeiend maar op het moment dat hij echt een verhaallijn kreeg, moesten ze er alweer eruit.
Inderdaad, ik vind de 'zwarte ridder'-Ludo van de eerste seizoenen toch het beste. Doortrapt, heel intelligent en sluw en bijzonder wraakzuchtig, maar altijd met een zeer zwaarwegende reden en vooral uitzonderlijke kalmte.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:26 schreef Frey het volgende:
[..]
Van seizoen 20 tot de verhaallijn met Frederik moet je zoveel mogelijk vergeten als het om Ludo gaat.
Bowien, Dian en Martine verdienden de wraak van Ludo vond ik, wel jammer dat ze direct het veld moesten ruimen en hierdoor de spiraal van wraak op elkaar nemen doorbroken werd.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:24 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind de 'zwarte ridder'-Ludo van de eerste seizoenen toch het beste. Doortrapt, heel intelligent en sluw en bijzonder wraakzuchtig, maar altijd met een zeer zwaarwegende reden en vooral uitzonderlijke kalmte.
De latere jaren groeiden zijn wandaden buiten proporties, waaronder het afmaken van zoveel geliefde personages (Bowien, Dian, Martine) met die ontvoering op de boot-verhaallijn als hoogte-/dieptepunt.
Vooral dat laatste 2 waren dieptepunten voor mij.quote:Toen Ludo 'menselijker' moest worden in de zin van huisvader ("prinses"...), 'good guy', of die paniekaanvallen kreeg, vond ik hem al helemaal niet om aan te zien.
Zijn terugkeer werd een mix van goede huisvader en extreme wraakzuchtige man, die voor het kleinste vergrijp wraak nam, en erger, zijn kalmte verloor (hand van Martijn, neerschieten Maxime).
Ik hoop inderdaad die Ludo van vlak hiervoor tot een mislukt probeersel is gebombardeerd in de redactiekamerquote:Nu is hij inderdaad weer veel meer de oudere Ludo, die zakelijk en kalm zijn zaakjes regelt en thuis wel een liefhebbende man en vader is, maar geen onnozele rijke papa met een prinsesje. Het lijkt of het personage weer wat volwassener en trotser is geworden. Hopelijk wordt deze lijn doorgezet.
Nee , dat is begrijpelijk maar het was meer toen Sjors net aankwam lopen en zei ik vond gwn dat ik er bij moest zijn en dat Nina dan weer bot reageerde vond ik dat heel irritant. Toen Sjors over Wiet begon toen vond ik het niet erg dat Nina reageerde.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Niet zozeer Nina, maar ik kan me wel voorstellen dat men op die begrafenis er niet op zat te wachten hoe moeilijk Wiet het wel niet had
Wiet zeker niet, als ie dit weer aangreep voor Ludo vs Jack zou ik dat inderdaad een domme zet vinden. Vooral omdat Ludo vs Jack toch al een uitgemaakte strijd is en ik het bijzonder saai vind om te kijken.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:31 schreef leilab het volgende:
Maar ik zou het weer heel laag vinden als Ludo nu Jack en Wiet terug gaat pakken.Je kan niet altijd wraak nemen en vooral niet tegen een 16 jarige.
Maar ik hoop zo erg dat Jack nadat hij terugkomt van de flexwet, hij weer gewoon zakenman wordt.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wiet zeker niet, als ie dit weer aangreep voor Ludo vs Jack zou ik dat inderdaad een domme zet vinden. Vooral omdat Ludo vs Jack toch al een uitgemaakte strijd is en ik het bijzonder saai vind om te kijken.
Ik hoop meer dat ie niet terugkomt en we er een echte zakenman voor in de plaats krijgen.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:39 schreef leilab het volgende:
[..]
Maar ik hoop zo erg dat Jack nadat hij terugkomt van de flexwet hij weer gewoon zakenman wordt.
Ja, maar het blijft balen dat Frits zulke slappe kinderen heeft! Althans Wiet vind ik toch wel een echte van Houten. Alleen jammer dat ze haar nu laten doordraaien in de gevangenis.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik hoop meer dat ie niet terugkomt en we er een echte zakenman voor in de plaats krijgen.
Nou ja een echte Van Houten, ik vind haar meer een echte Hannie. Een Van Houten draait niet door, maar doet alles berekenend en sluw. Een Hannie ging met een pistool lopen zwaaien en schoot Frits dood. (Die Hans van Houten lijn, neem ik niet serieus)quote:Op woensdag 14 september 2011 18:45 schreef leilab het volgende:
[..]
Ja, maar het blijft balen dat Frits zulke slappe kinderen heeft! Althans Wiet vind ik toch wel een echte van Houten. Alleen jammer dat ze haar nu laten doordraaien in de gevangenis.
Misschien omdat ze door verdriet overmand is en daardoor niet meer kan rijden.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:52 schreef loezzzje het volgende:
Btw nog 1 ding van de aflevering van gisteren. Nina heeft toch een auto? Waarom gaan ze dan met een taxi naar de begrafenis? Dat vond ik een beetje vreemd.
Luxe toch. Het blijft een Sanders.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:52 schreef loezzzje het volgende:
Btw nog 1 ding van de aflevering van gisteren. Nina heeft toch een auto? Waarom gaan ze dan met een taxi naar de begrafenis? Dat vond ik een beetje vreemd.
Klopt, het verbaasd me ook dat Ludo altijd zelf rijdt.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Luxe toch. Het blijft een Sanders.
Ik vond de Huygens wel leuk om te zien, leuke familie maar ze hebben er gewoon niks mee gedaan. Familie Bouwhuis vind ik tot nu toe erg geslaagd.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De hele familie Huygens probeer ik ook te vergeten, ze waren kennelijk geliefd, maar ik vond dat een ongelooflijk niet-representatieve, irritante, niets-zeggende familie. Met de familie Bouwhuis hebben ze het toch beter aangepakt moet ik zeggen.
Maar ze heeft wel meer pit en lef dan Jack en Sjors bij elkaar.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou ja een echte Van Houten, ik vind haar meer een echte Hannie. Een Van Houten draait niet door, maar doet alles berekenend en sluw. Een Hannie ging met een pistool lopen zwaaien en schoot Frits dood. (Die Hans van Houten lijn, neem ik niet serieus)
Nee joh, waarom niet de taxi nemen als het toch voor je betaald wordt!quote:Op woensdag 14 september 2011 19:01 schreef loezzzje het volgende:
Dan kan Noud toch rijden, dat is toch een vent
Ik vind Wiet ook veel leuker dan Jack en Sjors.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:02 schreef leilab het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel meer pit en lef dan Jack en Sjors bij elkaar.
Da's waar, alleen zouden haar voorouders van vaders zijde zich in hun graven omdraaien bij het zien van zo een stupide, ongeorganiseerde actie en daar ging het me omquote:Op woensdag 14 september 2011 19:02 schreef leilab het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel meer pit en lef dan Jack en Sjors bij elkaar.
Daar ben ik heet wel mee eens.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Da's waar, alleen zouden haar voorouders van vaders zijde zich in hun graven omdraaien bij het zien van zo een stupide, ongeorganiseerde actie en daar ging het me om
Ludo verloor al de eerste keer (geld, bedrijf, huis kwijt), daarna nam hij pas wraak. Het staat dus 1-1.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:04 schreef leilab het volgende:
Ik vind dat Martine Hafkamp terug moet komen en samen met Sjors wraak moet nemen op Ludo.En dan mag van mij Ludo een keertje verliezen.
Ja idd , nu gaat ze de geschiedenis in als de gene die Rosa's dood op haar geweten heeft terwijl ze ook als een heldin de geschiedenis in ging als ze Bing of Danny vermoord hadquote:Op woensdag 14 september 2011 19:03 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vind Wiet ook veel leuker dan Jack en Sjors.
Alleen heeft ze nu de dood van Rosa op haar geweten.
Dat eerste wist ik niet ik dacht namelijk dat Ludo van Martine gewonnen had goed om te weten dat Ludo ook een keer verloren van der had!quote:Op woensdag 14 september 2011 19:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ludo verloor al de eerste keer (geld, bedrijf, huis kwijt), daarna nam hij pas wraak. Het staat dus 1-1.
Als Ludo verliest laat het dan eens niet zijn kapitaal zijn dat hebben we al 3 keer gehad, Ludo verliest dus wel degelijk vaak. Maar laat het verlies nu gewoon een account, zijn reputatie of een opdracht zijn. Dan kan ie weer wat terug doen, waarop die ander weer wat terug doet. 2 Slechteriken die elkaar bevechten.
Martine nam Ludo zelfs te grazen om niks. Ze was gewoon bang voor zijn macht.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:09 schreef leilab het volgende:
[..]
Dat eerste wist ik niet ik dacht namelijk dat Ludo van Martine gewonnen had goed om te weten dat Ludo ook een keer verloren van der had!
Das waarquote:Op woensdag 14 september 2011 19:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee joh, waarom niet de taxi nemen als het toch voor je betaald wordt!
En door Ludo had ze levenslang gekregen toch dat was toch ook gelijk de reden wrm Sjors mee deed aan de moordspel op Ludo Sanders?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Martine nam Ludo zelfs te grazen om niks. Ze was gewoon bang voor zijn macht.
Bing is grappig in de aflevering van vanavond bij Tanja/Tinekequote:Op woensdag 14 september 2011 19:08 schreef leilab het volgende:
[..]
Ja idd , nu gaat ze de geschiedenis in als de gene die Rosa's dood op haar geweten heeft terwijl ze ook als een heldin de geschiedenis in ging als ze Bing of Danny vermoord had
Door hem te grazen te nemen had ze pas echt een reden om bang te zijnquote:Op woensdag 14 september 2011 19:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Martine nam Ludo zelfs te grazen om niks. Ze was gewoon bang voor zijn macht.
Hij heeft soms ook wel zijn leuke trekjes maar vaak is het gewoon een irritante personage...quote:Op woensdag 14 september 2011 19:13 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Bing is grappig in de aflevering van vanavond bij Tanja/Tineke
Ik noem het weer ouderwets Bingig-domquote:Op woensdag 14 september 2011 19:13 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Bing is grappig in de aflevering van vanavond bij Tanja/Tineke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
En vervolgens werden zij ook nog als de slachtoffers gezien en Ludo als de grote boeman.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Door hem te grazen te nemen had ze pas echt een reden om bang te zijn![]()
Wel grappig dat Ludo destijds Martine, Yasmin en Isabella alledrie helemaal; 0,0; nada niks misdaan had. Hij had Martine de gestolen 3 miljoen van Wendela geretourneerd. Tony was helemaal niet vermoord in de gevangenis in opdracht van Ludo en Amy was helemaal niet omgekomen zoals Isabella dacht.
Danny, Lucas en Jack.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wie gaan er eigenlijk binnenkort allemaal uit door de flexwet?
Klopt en vergeet ook niet dat Ludo's wraak niet eens zo hard tegen Martine was vanwege zijn kapitaal, maar om wat er met Nina was gebeurd. Ze was ontvoerd, Stefano was bedreigd, Lucas had een giftige lollie gekregen en ze hield er jaren later nog wat aan over. Feitelijk heeft Nina vanaf haar 10e tot 15e in een gesticht gezeten.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:16 schreef Frey het volgende:
[..]
En vervolgens werden zij ook nog als de slachtoffers gezien en Ludo als de grote boeman.
Nee, ik las bij gtstcourant dat Marjolein een eigen bedrijf had en dat de flexwet niet voor haar geldequote:Op woensdag 14 september 2011 19:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bedankt. Maxime niet?
En dat ze iemand zoent waarvan je het niet verwacht.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:24 schreef DeLuna het volgende:
Gigi zegt dat Lorena met de nieuwe man er vandoor gaat.
quote:Op woensdag 14 september 2011 19:16 schreef MissJ het volgende:
Net bij RTL Boulevard een voorstukje over wat Gigi Ravelli zometeen gaat vertellen over haar rol in GTST:Dat, ENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff denken wat zouden deze schrijvers doen ? Ludo,Anton of Rikquote:Op woensdag 14 september 2011 19:25 schreef Frey het volgende:
[..]
En dat ze iemand zoent waarvan je het niet verwacht.
Of Jef.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:29 schreef leilab het volgende:
[..]
ff denken wat zouden deze schrijvers doen ? Ludo,Anton of Rik
Sjors!quote:Op woensdag 14 september 2011 19:25 schreef Frey het volgende:
[..]
En dat ze iemand zoent waarvan je het niet verwacht.
Ik moest echt lachen om hemquote:Op woensdag 14 september 2011 19:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik noem het weer ouderwets Bingig-dom
Zijn er leuke scenes tussen Wiet en Nina ?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:44 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik moest echt lachen om hemEn af en toe trekt hij ook zo'n grappige kop als hij weer iets van plan is
Pak allemaal jullie tissues maar voor dadelijk. Ik moest zo huilen vanochtend
Eentje. Tja wat zal ik zeggen. Ik vond het niet zo interessant.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:46 schreef leilab het volgende:
[..]
Zijn er leuke scenes tussen Wiet en Nina ?
Okee, ben benieuwd naar de aflevering.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:51 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Eentje. Tja wat zal ik zeggen. Ik vond het niet zo interessant.
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:04 schreef DeLuna het volgende:
Ludo, ga nou niet stoken op een begrafenis!!
Dat.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:09 schreef TheVulture het volgende:
Goddomme dit speelt Gigi toch onwijs knap en geloofwaardig hoor... ik krijg er zelfs kippenvel van
Ik ook vanochtend! En net weer bijnaquote:Op woensdag 14 september 2011 20:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
God, zit hier zowat net zo hard te huilen als Lorena zelf.
Lorena acteert zo verschrikkelijk goed de laatste tijd
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
God, zit hier zowat net zo hard te huilen als Lorena zelf.
Lorena acteert zo verschrikkelijk goed de laatste tijd
Ik heb al nooit echt slecht gevonden maar dit is gewoon echt topniveauquote:Op woensdag 14 september 2011 20:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat Gigi vooruit is gegaan, valt me pas echt op na de nieuwe afleveringen dit seizoen.
Ik wel, maar nu vind ik het wel beter.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb al nooit echt slecht gevonden maar dit is gewoon echt topniveau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |