Dat van Jef is nog steeds een raadsel.quote:Op maandag 12 september 2011 00:54 schreef KrentebolHooft het volgende:
Wat is er nou eigenlijk gebeurd met Jef?
Ik heb toen een poosje niet gekeken, en toen ik weer ging kijken was hij weg en had die irritante Tanje hem vervangen. Kon niks vinden op de site of op youtube :x
Dat ligt aan je hond.quote:Op maandag 12 september 2011 01:00 schreef miep63 het volgende:
Die deurbel is zeker irritant, altijd geweest bij gtst. Maar afgelopen vrijdag hoorde je de bel natuurlijk vaker. Als gevolg dat mijn hond elke keer begon te blaffen als de bel weer ging, van ellende heb ik tt 888 gedrukt.
Ze werd geïntroduceerd als Tineke, en Jef werd helemaal verliefd op haar. Zij had echter al een wereldreis naar Zuid-Amerika gepland staan, en ging die niet opgeven. Hoewel geen van de Meerdijkers Tineke ooit had gezien, besloot Jef helemaal voor haar te gaan, en ging hij met haar mee.quote:Op maandag 12 september 2011 00:54 schreef KrentebolHooft het volgende:
Wat is er nou eigenlijk gebeurd met Jef?
Ik heb toen een poosje niet gekeken, en toen ik weer ging kijken was hij weg en had die irritante Tanje hem vervangen. Kon niks vinden op de site of op youtube :x
De grote oplossing van dat raadsel is dat Jef op dit moment in La cage aux folles speelt, en daarom niet in GTST zit. Lucas valt drie maanden onder de Flexwet en is er daarom uit, Danny wordt jurylid van een of ander dansprogramma ( vast So you think you can dance) en daarom zijn ze er voorlopig niet. Ieder van hen keert gewoon terug.quote:Op maandag 12 september 2011 07:23 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ze werd geïntroduceerd als Tineke, en Jef werd helemaal verliefd op haar. Zij had echter al een wereldreis naar Zuid-Amerika gepland staan, en ging die niet opgeven. Hoewel geen van de Meerdijkers Tineke ooit had gezien, besloot Jef helemaal voor haar te gaan, en ging hij met haar mee.
Na een tijdje zou Jef terugkomen, maar kwam hij niet. Dus Rik helemaal in paniek, want wie moest er nou in de keuken van de Koning staan?! Gelukkig liep net op dat moment Tineke binnen, die zich aanbod (en dus niemand herkende haar). Vervolgens zag je haar in de keuken het paspoort van Jef verbranden...
Ik weet niet precies meer hoe de link Tineke / Tanya is gelegd, maar het blijkt dus dat ze Tanya heet, en nu zijn Laura en Lorena erachter dat dat dus dezelfde persoon is! Alleen ligt ze momenteel in het ziekenhuis te doen alsof ze out is, en weten we dus nog niets...
Waar zei ik dat ik in positieve zin bedoeldequote:
Neequote:Op zondag 11 september 2011 23:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was Lucas maar het dodelijke slachtoffer en niet Rosa.
Nee, ze kwam juist als Tanya binnen, en toen ze Jef had ontvoerd(????) deed ze zich voor als Tineke.quote:Op maandag 12 september 2011 07:23 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ze werd geïntroduceerd als Tineke, en Jef werd helemaal verliefd op haar. Zij had echter al een wereldreis naar Zuid-Amerika gepland staan, en ging die niet opgeven. Hoewel geen van de Meerdijkers Tineke ooit had gezien, besloot Jef helemaal voor haar te gaan, en ging hij met haar mee.
Na een tijdje zou Jef terugkomen, maar kwam hij niet. Dus Rik helemaal in paniek, want wie moest er nou in de keuken van de Koning staan?! Gelukkig liep net op dat moment Tineke binnen, die zich aanbod (en dus niemand herkende haar). Vervolgens zag je haar in de keuken het paspoort van Jef verbranden...
Ik weet niet precies meer hoe de link Tineke / Tanya is gelegd, maar het blijkt dus dat ze Tanya heet, en nu zijn Laura en Lorena erachter dat dat dus dezelfde persoon is! Alleen ligt ze momenteel in het ziekenhuis te doen alsof ze out is, en weten we dus nog niets...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAAL!quote:Op zondag 11 september 2011 19:48 schreef James1988 het volgende:
Overigens, in de OP mag Rosa dan wel naar In Memoriam
Lucas moet er vanwege de flexwet drie maanden uit. Waarschijnlijk hebben ze op z'n laatste dag nog even alle scènes met Edwin opgenomen.quote:Op maandag 12 september 2011 11:31 schreef vencodark het volgende:
Oh en wat is Jack een ongevoelige klootzak.Arme Lorena.
Btw, waarom geen scenes waarbij Nina bij Lucas op bezoek gaat?Alleen Edwin zit bij Lucas.
Jack is geen zak vind ik hij geeft ook om zijn zusje en hoe dan ook meestal steun je familie wat ze ook doen. Lorena is boos op Wiet dat snap ik.Maar toch is het voor jack een tweestrijd en best lastig dus.quote:Op maandag 12 september 2011 11:31 schreef vencodark het volgende:
Oh en wat is Jack een ongevoelige klootzak.Arme Lorena.
Btw, waarom geen scenes waarbij Nina bij Lucas op bezoek gaat?Alleen Edwin zit bij Lucas.
Ja maar, dat is vanuit schrijvers/acteursoogpunt, maar vanuit het verhaal is het toch wel errug raar, dat niemand een moer om hem geeft behalve Edwinquote:Op maandag 12 september 2011 16:14 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Lucas moet er vanwege de flexwet drie maanden uit. Waarschijnlijk hebben ze op z'n laatste dag nog even alle scènes met Edwin opgenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |