Ik denk dat Ludo arme Rosa altijd goed betaalt heeft.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:31 schreef amaranta het volgende:
Ik wilde ook net komen opmerken, zo van...vreemd dat ludo er niet is....
Maar hij is er wel.
Oh, en het slaat nergens op, maar wel een dure kist, voor, maar een huishoudster...
Dat zal het wel zijn dan.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik denk dat Ludo arme Rosa altijd goed betaalt heeft.
Natuurlijk niet..quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Nina.
Ze doen net alsof Wiet een of andere seriemoordenaar is die heel goed doorhad wat ze deed.
Ze was duidelijk ontoerekeningsvatbaar.
Nina had kunnen zien dat Wiet al labiel was. En haar daarna zo slecht behandelen, dat ze door is gedraaid.
Niet dat Wiet niet gestraft moet worden, maar Nina heeft zeker ook bijgedragen aan deze situatie.
Nina heeft er zeker aan bijgedragen dat Wiet ongelukkig is. Maar die achterlijke moordactie is echt volledig de verantwoordelijkheid van Wiet hoor. Ze heeft zeker weten therapie nodig, in de hoop dat ze niet nog eens een moord begaat als ze gepest wordt, maar niemand anders dan Wiet heeft de verantwoordelijkheid voor alle gewonden en de dode.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Nina.
Ze doen net alsof Wiet een of andere seriemoordenaar is die heel goed doorhad wat ze deed.
Nina had kunnen zien dat Wiet al labiel was. En haar daarna zo slecht behandelen, dat ze door is gedraaid.
Niet dat Wiet niet gestraft moet worden, maar Nina heeft zeker ook bijgedragen aan deze situatie.
Wiet was al labiel. Zo worden behandeld kan wel de druppel zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Natuurlijk niet..
Dus iemand doet gemeen tegen je dus en als wraak ga je die maar neerschieten ?
Kan je labiel zijn als je zelf iemand neerschiet is het toch echt je eigen schuld.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wiet was al labiel. Zo worden behandeld kan wel de druppel zijn.
Het helpt in ieder geval niet mee.
Volledig onschuldig is Nina in ieder geval niet.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Nina.
TBS zou ze in het echte leven, als ze meerderjarig was, ook krijgen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan je labiel zijn als je zelf iemand neerschiet is het toch echt je eigen schuld.
en anders moet ze inderdaad terecht TBS krijgen en nooit meer vrij komen. Er is wel een onschuldige dood. En er zijn drie onschuldige mensen die in het ziekenhuis liggen.
Ze zegt ook niet dat Wiet onschuldig is maar eerlijk is eerlijk Nina had een bijdrage in het doordraaien van Wiet.Nina's gepest en haar gedrag om Wiet altijd en overal te kleineren was denk ik voor wiet de druppen. Niet dat Wiet onschuldig is maar je kan Nina ook geen lieverd noemen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan je labiel zijn als je zelf iemand neerschiet is het toch echt je eigen schuld.
en anders moet ze inderdaad terecht TBS krijgen en nooit meer vrij komen. Er is wel een onschuldige dood. En er zijn drie onschuldige mensen die in het ziekenhuis liggen.
en wat ook niet betekent dat Nina door haar niet gehele onschuld mede verantwoordelijk isquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wiet was al labiel. Zo worden behandeld kan wel de druppel zijn.
Het helpt in ieder geval niet mee.
Volledig onschuldig is Nina in ieder geval niet.
Wat nog steeds niet betekent dat Wiet niet verantwoordelijk is.
Eensquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:03 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar het is wel jammer dat Nina zich de hele tijd als een enorme bitch heeft gedragen tegenover Wiet, en dat Wiet nu de schuldige is.
Dat is ze ook, maar ik had het liever anders gezien.![]()
Nou ja zonder Wiets aanwezigheid was die tent niet ingestort, zo een tent is niet berekend op dergelijke acties en dat hoeft ook niet volgens de bouweisen. Een beetje als de nu actuele twin towers, zonder die vliegtuigen stonden die gebouwen nu nog steeds, als je met alle extremen rekening gaat houden kun je niks van de grond krijgen.quote:Wiet is eigenlijk alleen maar verantwoordelijk voor de verwondingen van Janine.
De rest komt eigenlijk allemaal doordat de tent het begaf. Zo'n tent hoort niet zo snel in te storten. Dan is de fabrikant daar eerder verantwoordelijk voor.
Ik wel, maar ik moet toegeven dat het ietsje beter is, als is het nog steeds jammer dat zo iemand als Rosa eruit is en Bing, Danny en Jack er nog inzitten, maar dat terzijdequote:Op dinsdag 13 september 2011 21:28 schreef RobbieBoy het volgende:
OMG 1,5 milioen mensen hebben gisteren Goede tijden slechte tijden gekeken. Kan me niet heugen dat het ooit zo vlak na de start van het seizoen al ZO hoog scoorde
Ach, t is soap. en dat scoort vooral met dit soort dingen goed. JUIST als het om een lief personage gaat die zo aan haar einde komt. Was dit op CBS uitgezonden, dan had cbs dit al een week van te voren gepromoot "Nobody does death better then CBS" Sterker nog, de text "Nobody does,,, better then CBS" Word daar jaarlijks meerdere malen gebruikt, voor de CBS soapsquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik moet toegeven dat het ietsje beter is, als is het nog steeds jammer dat zo iemand als Rosa eruit is en Bing, Danny en Jack er nog inzitten, maar dat terzijde
Waar, alleen dood is dood, je kan er geen lange termijnverhaallijn mee creeëren. Silvia's dood was een van de meest tragische in gtst, maar daarna was het ook gewoon klaar en Jefs leven was hierna alleen een stuk leger en kaler. Dit zul je nu ook zien in Huize Sanders.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:42 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ach, t is soap. en dat scoort vooral met dit soort dingen goed. JUIST als het om een lief personage gaat die zo aan haar einde komt. Was dit op CBS uitgezonden, dan had cbs dit al een week van te voren gepromoot "Nobody does death better then CBS" Sterker nog, de text "Nobody does,,, better then CBS" Word daar jaarlijks meerdere malen gebruikt, voor de CBS soaps
Iets beter? Ik denk dat er weinig langlopende programma's zijn die zo'n comeback hebben gemaakt als GTST momenteel. Vorig jaar scoorde GTST, ondanks de goedscorende afleveringen in jan/feb rond deze tijd slechts 1,2 miljoen kijkers. Nu lijkt het stabiel te scoren boven de 1,5 miljoen, en dan is het winterseizoen nog niet eens gestart. Ik vind het toch knap van de makers dat ze dit voor elkaar hebben gekregenquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik moet toegeven dat het ietsje beter is, als is het nog steeds jammer dat zo iemand als Rosa eruit is en Bing, Danny en Jack er nog inzitten, maar dat terzijde
Inderdaad, en vanaf hier kan het dus alleen nog maar verder groeien, met af en toe een piek, en een dal, maar tochquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Iets beter? Ik denk dat er weinig langlopende programma's zijn die zo'n comeback hebben gemaakt als GTST momenteel. Vorig jaar scoorde GTST, ondanks de goedscorende afleveringen in jan/feb rond deze tijd slechts 1,2 miljoen kijkers. Nu lijkt het stabiel te scoren boven de 1,5 miljoen, en dan is het winterseizoen nog niet eens gestart. Ik vind het toch knap van de makers dat ze dit voor elkaar hebben gekregenMisschien tikken ze dit seizoen nog eens een keer de 2 miljoen aan, al is dat wel heel erg hoopvol
Ik weet hoe jij erover denkt en jij weet hoe ik erover denk.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Iets beter? Ik denk dat er weinig langlopende programma's zijn die zo'n comeback hebben gemaakt als GTST momenteel. Vorig jaar scoorde GTST, ondanks de goedscorende afleveringen in jan/feb rond deze tijd slechts 1,2 miljoen kijkers. Nu lijkt het stabiel te scoren boven de 1,5 miljoen, en dan is het winterseizoen nog niet eens gestart. Ik vind het toch knap van de makers dat ze dit voor elkaar hebben gekregenMisschien tikken ze dit seizoen nog eens een keer de 2 miljoen aan, al is dat wel heel erg hoopvol
Heeft "maar een huishoudster" dan geen recht op een dure kist? Zou het gepaster geweest zijn als Rosa in een kartonnen doos begraven zou zijn?quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:31 schreef amaranta het volgende:
Ik wilde ook net komen opmerken, zo van...vreemd dat ludo er niet is....
Maar hij is er wel.
Oh, en het slaat nergens op, maar wel een dure kist, voor, maar een huishoudster...
Hopelijk blijft het ook zo. Vorig seizoen was het van januari tot en met april niet bijzonder boeiend.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:25 schreef Frey het volgende:
Het is nu tenminste vele malen boeiender dan vorig seizoen.
Een Indiaas jongetje van een belangrijk zakenman, die door Frits van Houten ontvoerd wordt, als onderdeel van zijn toetreding tot het misdaadgenootschap van Onno P. Wassenaar. Uiteraard loopt de ontvoering helemaal fout....quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:43 schreef loezzzje het volgende:
Wie is Deepak? Seizoen 4 was ik nog maar een jaar of 9 dus keek ik nog niet echt
toch niet definitief, hoop ik!?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Charlie gaat er in die periode uit, dus dat is al een pluspunt.
Ze gaat niet dood, want dat wil Lieke niet.quote:
Een vreselijke gedachte.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze gaat niet dood, want dat wil Lieke niet.
Dus het zal me niet verbazen als ze over 2 jaar terugkomt.
quote:
Eens, die gast laat zich altijd afsnauwen en zich op zijn plek zetten, zelfs Mickey Lammers had een groter natuurlijk overwicht dan hij.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:53 schreef Frey het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En Jack vind ik echt zo'n sul.![]()
Mag toch wel aannemen dat zijn dagen bij de politie nu geteld zijn.
Ja ik ergerde me ook aan die opmerking, en meteen daarna ook nog bij papa uithuilenquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:04 schreef KrentebolHooft het volgende:
De logica van vrouwen soms:
Rik tegen sjoerd: Wat doe jij hier? Wegwezen!
Rikki tegen rik: NEE IK WIL NIET DAT JE JE ERMEE BEMOEIT!
Rikki tegen sjoerd: Ga weg!
¤ 15 per uur lijkt mij wat aan de hoge kant.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:01 schreef delano.888 het volgende:
Over de dure kist van Rosa:
Ze werkte redelijk veel, laten we zeggen 30 uur per week.
Een schoonmaakster krijgt al gauw minimaal 15 euro per uur, Rosa misschien meer.
23400 per jaar is een redelijk net salaris, daar kan je best een mooi kistje van kopen. Laat staan dat ze nog meer betaald kreeg, dan zeker.
Elke willekeurige schoonmaker op marktplaats kost 15 euro per uur..quote:Op woensdag 14 september 2011 00:22 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
¤ 15 per uur lijkt mij wat aan de hoge kant.
Maarja, ze kan wel wat gespaard hebben natuurlijk.
Okeej, okeej.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Elke willekeurige schoonmaker op marktplaats kost 15 euro per uur..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |