haha ja, zo ging het met Nina destijds ook.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Volgens mij toveren ze straks ook een puber-Amy tevoorschijn, misschien is ze daarom zo lang afwezig geweest.
WTF, ik las 'ze vermoorden Maxime èn Marjolein Keuning', maar snapte pas later hoe die zin bedoeld was te lopenquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat zou kunnen ja... en die neemt dan samen met Nick wraak op Maxime. Want Amy is ziedend dat tante Maxime haar jaaaaaren uit egoisme zo weinig contact heeft laten hebben met papa. Nick en Amy vermoorden Maxime enMarjolein Keuning
keert enige weken later terug als Laurien, het goede zusje van Maxime dat direct bij haar geboorte is afgestaan door Maximiliaan. Ik zeg: doen
dat zit er dik in.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Volgens mij toveren ze straks ook een puber-Amy tevoorschijn, misschien is ze daarom zo lang afwezig geweest.
Neeeee, dat zou ik toch nooit willen voorquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
WTF, ik las 'ze vermoorden Maxime èn Marjolein Keuning', maar snapte pas later hoe die zin bedoeld was te lopen
Jepquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:47 schreef loezzzje het volgende:
Valentijn woont bij Charlie, Rik & Rikki. Je ziet hem alleen nooit, soms doen ze net of hij er is, dan roept Charlie ineens; Valentijn kom je eten? Maar in feite is ze alleen
Hetzelfde met Amy, in de aflevering van vrijdag zei Maxime dat ze in de stallen mocht kijken maar je zag Amy niet dus Maxime was ook alleen
Breng ze niet op ideeënquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn er nogal watquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:58 schreef LetsGame het volgende:
Elke aflevering van GTST die begint met "de tijd van onbezorgdheid is voorbij.." is goud waard!
Inderdaad! Onno P. Wassenaar, de ontvoering van Deepak (kan ik eindelijk mijn jeugdherinnering weer terugzien! Yes!), en kijken of die scene nou bestaat waar Linda het kantoor van Frits binnenloopt en als de stoel zich omdraait zit daar Herman Hogendoorn, die ik mij meen te herinneren....quote:
Ik ben ook erg benieuwd naar Seizoen 4.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:31 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Inderdaad! Onno P. Wassenaar, de ontvoering van Deepak (kan ik eindelijk mijn jeugdherinnering weer terugzien! Yes!), en kijken of die scene nou bestaat waar Linda het kantoor van Frits binnenloopt en als de stoel zich omdraait zit daar Herman Hogendoorn, die ik mij meen te herinneren....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |