Ik vond de Huygens wel leuk om te zien, leuke familie maar ze hebben er gewoon niks mee gedaan. Familie Bouwhuis vind ik tot nu toe erg geslaagd.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De hele familie Huygens probeer ik ook te vergeten, ze waren kennelijk geliefd, maar ik vond dat een ongelooflijk niet-representatieve, irritante, niets-zeggende familie. Met de familie Bouwhuis hebben ze het toch beter aangepakt moet ik zeggen.
Maar ze heeft wel meer pit en lef dan Jack en Sjors bij elkaar.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou ja een echte Van Houten, ik vind haar meer een echte Hannie. Een Van Houten draait niet door, maar doet alles berekenend en sluw. Een Hannie ging met een pistool lopen zwaaien en schoot Frits dood. (Die Hans van Houten lijn, neem ik niet serieus)
Nee joh, waarom niet de taxi nemen als het toch voor je betaald wordt!quote:Op woensdag 14 september 2011 19:01 schreef loezzzje het volgende:
Dan kan Noud toch rijden, dat is toch een vent
Ik vind Wiet ook veel leuker dan Jack en Sjors.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:02 schreef leilab het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel meer pit en lef dan Jack en Sjors bij elkaar.
Da's waar, alleen zouden haar voorouders van vaders zijde zich in hun graven omdraaien bij het zien van zo een stupide, ongeorganiseerde actie en daar ging het me omquote:Op woensdag 14 september 2011 19:02 schreef leilab het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel meer pit en lef dan Jack en Sjors bij elkaar.
Daar ben ik heet wel mee eens.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Da's waar, alleen zouden haar voorouders van vaders zijde zich in hun graven omdraaien bij het zien van zo een stupide, ongeorganiseerde actie en daar ging het me om
Ludo verloor al de eerste keer (geld, bedrijf, huis kwijt), daarna nam hij pas wraak. Het staat dus 1-1.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:04 schreef leilab het volgende:
Ik vind dat Martine Hafkamp terug moet komen en samen met Sjors wraak moet nemen op Ludo.En dan mag van mij Ludo een keertje verliezen.
Ja idd , nu gaat ze de geschiedenis in als de gene die Rosa's dood op haar geweten heeft terwijl ze ook als een heldin de geschiedenis in ging als ze Bing of Danny vermoord hadquote:Op woensdag 14 september 2011 19:03 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vind Wiet ook veel leuker dan Jack en Sjors.
Alleen heeft ze nu de dood van Rosa op haar geweten.
Dat eerste wist ik niet ik dacht namelijk dat Ludo van Martine gewonnen had goed om te weten dat Ludo ook een keer verloren van der had!quote:Op woensdag 14 september 2011 19:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ludo verloor al de eerste keer (geld, bedrijf, huis kwijt), daarna nam hij pas wraak. Het staat dus 1-1.
Als Ludo verliest laat het dan eens niet zijn kapitaal zijn dat hebben we al 3 keer gehad, Ludo verliest dus wel degelijk vaak. Maar laat het verlies nu gewoon een account, zijn reputatie of een opdracht zijn. Dan kan ie weer wat terug doen, waarop die ander weer wat terug doet. 2 Slechteriken die elkaar bevechten.
Martine nam Ludo zelfs te grazen om niks. Ze was gewoon bang voor zijn macht.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:09 schreef leilab het volgende:
[..]
Dat eerste wist ik niet ik dacht namelijk dat Ludo van Martine gewonnen had goed om te weten dat Ludo ook een keer verloren van der had!
Das waarquote:Op woensdag 14 september 2011 19:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee joh, waarom niet de taxi nemen als het toch voor je betaald wordt!
En door Ludo had ze levenslang gekregen toch dat was toch ook gelijk de reden wrm Sjors mee deed aan de moordspel op Ludo Sanders?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Martine nam Ludo zelfs te grazen om niks. Ze was gewoon bang voor zijn macht.
Bing is grappig in de aflevering van vanavond bij Tanja/Tinekequote:Op woensdag 14 september 2011 19:08 schreef leilab het volgende:
[..]
Ja idd , nu gaat ze de geschiedenis in als de gene die Rosa's dood op haar geweten heeft terwijl ze ook als een heldin de geschiedenis in ging als ze Bing of Danny vermoord had
Door hem te grazen te nemen had ze pas echt een reden om bang te zijnquote:Op woensdag 14 september 2011 19:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Martine nam Ludo zelfs te grazen om niks. Ze was gewoon bang voor zijn macht.
Hij heeft soms ook wel zijn leuke trekjes maar vaak is het gewoon een irritante personage...quote:Op woensdag 14 september 2011 19:13 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Bing is grappig in de aflevering van vanavond bij Tanja/Tineke
Ik noem het weer ouderwets Bingig-domquote:Op woensdag 14 september 2011 19:13 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Bing is grappig in de aflevering van vanavond bij Tanja/Tineke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
En vervolgens werden zij ook nog als de slachtoffers gezien en Ludo als de grote boeman.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Door hem te grazen te nemen had ze pas echt een reden om bang te zijn![]()
Wel grappig dat Ludo destijds Martine, Yasmin en Isabella alledrie helemaal; 0,0; nada niks misdaan had. Hij had Martine de gestolen 3 miljoen van Wendela geretourneerd. Tony was helemaal niet vermoord in de gevangenis in opdracht van Ludo en Amy was helemaal niet omgekomen zoals Isabella dacht.
Danny, Lucas en Jack.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wie gaan er eigenlijk binnenkort allemaal uit door de flexwet?
Klopt en vergeet ook niet dat Ludo's wraak niet eens zo hard tegen Martine was vanwege zijn kapitaal, maar om wat er met Nina was gebeurd. Ze was ontvoerd, Stefano was bedreigd, Lucas had een giftige lollie gekregen en ze hield er jaren later nog wat aan over. Feitelijk heeft Nina vanaf haar 10e tot 15e in een gesticht gezeten.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:16 schreef Frey het volgende:
[..]
En vervolgens werden zij ook nog als de slachtoffers gezien en Ludo als de grote boeman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |