Wat een sterke scènes waren dat zeg. Ook als Laura van de trap af komt lopen als Lotje net dood is.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:19 schreef PeterKelder het volgende:
Dood van Lotje was ontzettend goed geacteerd, zoals Laura die uit wanhoop op de kist duikt.
Je kan de box kopen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Zijn daar nog YT-filmpjes van eigenlijk?
Ik kan er niks van op YouTube vinden, dus misschien is het al verwijderd?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik zag laatst overigens dat iemand alle afleveringen van seizoen 3 online aan het zetten is, zoals al bij seizoen 1 en 2 gebeurd is, hopelijk weerhoudt dit ze niet van het uitbrengen hiervan.
Ja, ben nu bij aflevering 546, nu zit ze dus bij de Karma-sekte. Én het ziekenhuis dat het onderzoek van Simon en Robert dwarsboomt is ook leuk om te zien (met de acteur van Oscar Brands Buys als Dr. De Wilde, het was toen al een foute manquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:05 schreef Frey het volgende:
Wat een sterke scènes waren dat zeg. Ook als Laura van de trap af komt lopen als Lotje net dood is.
Wat mij betreft open jij de volgende daaroverquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef LetsGame het volgende:
Wanneer beginnen we een topic over Rosa, ze zit er wel 11 jaar in de serie!!!!!1!!
Is misschien wel mijn favoriete personagequote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef LetsGame het volgende:
Wanneer beginnen we een topic over Rosa, ze zit er wel 11 jaar in de serie!!!!!1!!
En Rick die een discussie op argumenten verliest van zijn 16-jarige dochterquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat een kutwijf die Charlie![]()
![]()
Niet veel:quote:
Dank u, hetzelfdequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
wow en dan heb ik bijna 2 weken niets gezien ,
Nog de beste wensen trouwens Bartolhoven Frey en de rest.
Ik hoop tijdelijk. Het blijft toch de zoon van Robert en Laura.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vraag me overigens af of Sil er nu voorgoed uitgaat of dat het een tijdelijke exit is.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat een kutwijf die Charlie![]()
![]()
nou dan hoop ik wel dat deze rol in de toekomst door een andere acteur wordt vertolkt en niet door Rik Witteveen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vraag me overigens af of Sil er nu voorgoed uitgaat of dat het een tijdelijke exit is.
Dat dus, het lijkt net alsof het een doel van de makers is om de familie Alberts zoveel mogelijk te besmeuren.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik hoop tijdelijk. Het blijft toch de zoon van Robert en Laura.
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Daar ben ik het mee eens. Frits op zijn best. Martine Hafkamp, zelfs Herman Hogendoorn komt af en toe aan bod. Seizoen 4 zal voor mij het hoogte punt van GTST zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Seizoen 4 vond ik eigenlijk een van de beste seizoenen, alles zat nog goed in de lift, de personages hadden inmiddels een redelijke geschiedenis met elkaar, voor de rest zat het goed in elkaar
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Vorig jaar april vertrok Charlotte Besijn na een dramatische verhaallijn - waarin Barbara te kampen kreeg met een zware depressie en zelfs een zelfmoordpoging beging - uit Goede tijden Slechte tijden. Binnenkort keert de doorgewinterde actrice echter weer terug in de soap!
Inmiddels verblijft alterego Barbara alweer bijna een jaar op de Antillen, waar zij samen met zoon Morris een bed-and-breakfast runt. Maar net als Joke Bruijs (Maria) zal ook Charlotte Besijn het buitenland tijdelijk verruilen voor het fictieve stadje Meerdijk. Soapdochter Lieke van Lexmond (Charlie) staat immers op het punt om te gaan trouwen en Barbara kan daar uiteraard niet bij ontbreken.
Overigens is het gastoptreden van Charlotte Besijn slechts van korte duur. Besijn is tegenwoordig namelijk werkzaam als opnameleider bij Goede tijden Slechte tijden en wil zich hier dan ook volledig op kunnen toeleggen. De GTSTCourant
ach valt toch best mee, het is maar tijdelijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:23 schreef Frey het volgende:
Dat wordt een nog groter horror moment dan in de 4000e aflevering.![]()
[ afbeelding ]
Wraaaaa!
Wie is Robin?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:05 schreef sherezade het volgende:
[..]
ach valt toch best mee, het is maar tijdelijk
Liever haar dan Ronja, of robin
Oh, toen had ik een GTSTbreak, dus die ken ik nietquote:
Nah, ik vond het wel een mooi karakterquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:20 schreef sherezade het volgende:
wees maar blij was niet om aan te zien
Heldquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nah, ik vond het wel een mooi karakterGestoord, dat wel, maar wel mooi
Toen Pascale Benjamin verdriet had gedaan had Robin Pascale van de trap afgegooid
Niet echt van de trap gegooid, hij had haar met een stofzuigerslang op haar hoofd gemept en toen was ze later zelf van die trap gedonderd in Scalaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nah, ik vond het wel een mooi karakterGestoord, dat wel, maar wel mooi
Toen Pascale Benjamin verdriet had gedaan had Robin Pascale van de trap afgegooid
Klopt, ik weet nog steeds niet waarom ze op het eind zo fucking gestoord begon te worden. De actrice (Maria Kooistra, right?) was overigens wel verdomd lekkerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Pascale was een heks bijna Sil als baby verzuipen en die lieve Robin een klap geven vuile heks dat het was
Ja ze begon best leuk, maar nadat ze dacht dat Benjamin overleden was raakte ze nogal de kluts kwijt -lees: viel ten prooi aan dom geëxperimenteer van schrijvers.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Klopt, ik weet nog steeds niet waarom ze op het eind zo fucking gestoord begon te worden. De actrice (Maria Kooistra, right?) was overigens wel verdomd lekker
dat jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Held![]()
Pascale was een heks bijna Sil als baby verzuipen en die lieve Robin een klap geven vuile heks dat het was
Eigenlijk is de laatste lijn die ik écht écht écht gevolgd heb voor een erg lange tijd, Benjamin als geest. Na dat heb ik de serie jaren niet meer gevolgd, behalve af en toe eens langs zappen. Vond echt dat ze veel te ver waren gegaan met het verhaal, zelfs al was het een oké-verhaallijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja ze begon best leuk, maar nadat ze dacht dat Benjamin overleden was raakte ze nogal de kluts kwijt -lees: viel ten prooi aan dom geëxperimenteer van schrijvers.
Bij mij is het zoals ik al wel eens eerder heb aangegeven:quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Eigenlijk is de laatste lijn die ik écht écht écht gevolgd heb voor een erg lange tijd, Benjamin als geest. Na dat heb ik de serie jaren niet meer gevolgd, behalve af en toe eens langs zappen. Vond echt dat ze veel te ver waren gegaan met het verhaal, zelfs al was het een oké-verhaallijn
EDIT: Maar ja. dat was al na de moord op Pascale
Ik ben het ook gewoon helemaal met je eens, hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 01:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bij mij is het zoals ik al wel eens eerder heb aangegeven:
Seizoen 1 t/m 6 vond ik het beste, seizoen 7 t/m 9 bouwde hierop voort, maar was duidelijk minder. Na seizoen 10 ging veel van het vertrouwde weg, maar spanning bleef er zeker ontstaan vooral rondom de familie Sanders, de familie Alberts kreeg een frisse impuls naar wat het leek maar zakte steeds sneller af tot een clubje "supporting characters".
Na de brand in Scala (begin seizoen 15) vond ik de spanning flink zakken en de scenes langdradiger, eentoniger en saaier worden, het enige wat me nog op de been hield was de strijd Ludo-Martine. Nadat Ludo had gewonnen was het voor mij al snel bekeken, het bleek dat er van alles werd geprobeerd, maar niks kon goed worden afgerond, denk aan de zogenaamde terugkeer van Frits, Linda en Dian (al was die laatste nog wel de moeite waard), de strijd tussen Jack en Ludo die nooit van de grond kwam.
Na de afschaffing van het zakenleven bleef er nog maar 1 ding over: die eentonige, saaie scenes waar ik het al eerder over had, met af en toe een tijdelijke gek of oplichter om de boel op te vrolijken. Nieuwe kijkers vinden misschien dat dit zeuren is, maar wat je nooit gehad hebt kan je ook niet missen, omgekeerd wel
Ik ook, behalve het seizoen 7 t/m 9 verhaal. Maar dat is bekend.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ben het ook gewoon helemaal met je eens, hoor
Zeker, iedereen beleeft de serie uiteraard op zijn eigen manierquote:Op zondag 9 januari 2011 02:59 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik ook, behalve het seizoen 7 t/m 9 verhaal. Maar dat is bekend.
Oh.quote:Op zondag 9 januari 2011 10:25 schreef PeterKelder het volgende:
Ik heb een hele grote fout ontdekt in seizoen 3!
Dat zal ik je vertellen:quote:
Beweegt het kind in de flashback? Gewoon springlevend en all, of ligt het gewoon? Als het namelijk ligt en lijkt alsof hij slaapt of whatever kan het zijn dat hij door Helen als 'dood' is aangezien en heeft ze daarom een lok uit zijn hoofd (Rare zin eigenlijk) in dat medaillon gestopt, wat ze toen in zijn kleding opgebergd heeft. Dan kan Rolf Huygens haar verteld hebben dat het kind bij de geboorte gestorven is, etcetera... Maar ja, ik heb heel seizoen 3 nog niet eens gezienquote:Op zondag 9 januari 2011 10:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat zal ik je vertellen:
Eind seizoen 3 krijgt Suzanne van Peter een medaillion, wat van zijn biologische moeder is, dus van Helen. Suzanne laat het aan Helen zien, en Helen komt er achter wie haar zoon is. Vervolgens zien we een flashback waarin te zien is dat Helen een lokje haar uit Peters hoofd haalt, het in het medaillon stopt en vervolgens bij Peter in zijn kleding opbergt.
Maar dat kán niet, aangezien Helen in seizoen 1 dacht dat Peter bij de geboorte was gestorven, aangezien dat haar was verteld. In de flashback leeft baby Peter echter wanneer ze bovenstaande doet.
Daarbij: wie geeft haar dode kind een medaillion mee? En het is nogal knap dat ze jarenlang dacht dat het kind dood was, terwijl het in de flashback springlevend is.
Conclusie: deze verhaallijn klopt van geen kant!
Neenee, het kind lééft, aangezien je eerst Helen 'nu' ziet, babygehuil hoort, vervolgens flashback waarin dat kind duidelijk beweegt (snappen we het nog?)quote:Op zondag 9 januari 2011 10:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Beweegt het kind in de flashback? Gewoon springlevend en all, of ligt het gewoon? Als het namelijk ligt en lijkt alsof hij slaapt of whatever kan het zijn dat hij door Helen als 'dood' is aangezien en heeft ze daarom een lok uit zijn hoofd (Rare zin eigenlijk) in dat medaillon gestopt, wat ze toen in zijn kleding opgebergd heeft. Dan kan Rolf Huygens haar verteld hebben dat het kind bij de geboorte gestorven is, etcetera... Maar ja, ik heb heel seizoen 3 nog niet eens gezien
Dat dus. Ik snap er ook niets van. Als je wordt verteld dat je kind tijdens de geboorte gestorven is, kan het onmogelijk zo zijn dat het kind even later springlevend in je armen ligt. En inderdaad, dat medaillion kan ik al niet plaatsen en het lokje haar van hem erin ook niet. Wat heeft een dood kind eraan?quote:Overigens is het enige wat ik vreemd vind... Mocht dit allemaal kloppen wat ik zeg (Helen denkt dat Peter dood is, doet een lok in het medaillon); Why de fuck bergt ze dat dan op in ZIJN kleding?Wat heeft hij aan dat medaillon als hij dood is?
Als hij ermee werd begraven of whatever, ok, kan ik zo'n medaillon wel begrijpen. Maar waarom dan een lok van zijn haar erin?
Lijkt mij niet, aangezien Rolf Huygens in seizoen 1 aan Helen vertelde dat het kind nog leefde omdat hij dacht dat de situatie van destijds het kind geen goed zou doen. Waarop Helen woest werd omdat zij jarenlang was voorgelogen over haar nog levende zoon.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:13 schreef Frey het volgende:
Schaamde Helen zich destijds niet voor het feit dat ze haar kind ter adoptie had afgestaan? Misschien dat ze daarom dat verhaal verzonnen heeft toen.
Dat dus. Dat Casper van Bohemen daar aan meegewerkt heeft snap ik dus echt niet!quote:Op zondag 9 januari 2011 11:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
...Zelfs de schrijvers van toen maken fouten. Het is in ieder geval alsnog beter gedaan dan de verhaallijnen van de afgelopen seizoenen.
Nogmaals; Hans van Houten. Give me a fucking break mensen
Tja, hij wilde terug de serie in. Wat hadden ze dan moeten doen, hem uit een douche laten wandelen, terwijl Martine in bed lag en Frits zag staan, die haar vertelde dat het allemaal een grote boze droom was?quote:Op zondag 9 januari 2011 11:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat dus. Dat Casper van Bohemen daar aan meegewerkt heeft snap ik dus echt niet!
Ik snap het.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Tja, hij wilde terug de serie in. Wat hadden ze dan moeten doen, hem uit een douche laten wandelen, terwijl Martine in bed lag en Frits zag staan, die haar vertelde dat het allemaal een grote boze droom was?
Ik hint naar Dallas
Wat stukken teruggekeken, maar ik kan het ook niet plaatsen nee. Geen idee of er later nog iets uitgelegd wordt ofzo, want de eerste box is alweer meer dan 4 jaar geleden.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Lijkt mij niet, aangezien Rolf Huygens in seizoen 1 aan Helen vertelde dat het kind nog leefde omdat hij dacht dat de situatie van destijds het kind geen goed zou doen. Waarop Helen woest werd omdat zij jarenlang was voorgelogen over haar nog levende zoon.
Ik hou het op een fout van de Nederlandse schrijvers.
Ik ga uit van het originele (dus Australische) verhaal, dus de wending in seizoen 3 is in mijn ogen niet mogelijk.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:39 schreef Frey het volgende:
[..]
Wat stukken teruggekeken, maar ik kan het ook niet plaatsen nee. Geen idee of er later nog iets uitgelegd wordt ofzo, want de eerste box is alweer meer dan 4 jaar geleden.
Ze hadden Frits gewoon moeten terug laten komen... Als Frits. Zoals het er in het begin uitzag. FRITS die daar stond, zijn kinderen en vrouw ervan te weerhouden de politie in te schakelen. Gewoon NIET dood. Hoe, dat weet ik nog steeds niet, maar dat hoefden wij ook niet te weten. Gewoon een mysterieuze lijn om dat amulet, zo mysterieus als de neten, GEEN UITLEG HOE FRITS WEER LEEFT... Dat was beter geweest dan het uitleggen door een verhaallijn uit '95 te verneuken. En wees nou eerlijk, een boze tweelingbroer genaamd Hans... Hoe cliché wil je het hebben...quote:Op zondag 9 januari 2011 11:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik snap het.
Maar als ik bij de uitvoerend producent langsga die mij de verhaallijn netjes uitlegt, zou ik op een moment toch denken: what the fuck is dit?!
Beter was het geweest dat Hans in dat bad lag en Hannie gewoon die tv in het bad heeft gelazerd. Een soort deja vu van seizoen 3 waarin Frits weet dat er een aanslag op hem gepleegd wordt en vervolgens Rien er min of meer voor laat opdraaien.
Ja, maar dat was ook niet geloofwaardig geweest, de kijkers willen een verklaring. Mijn verklaring van daarnet kan makkelijk. Oké, het figuur Hans was een struikelblok geweest, maar alles is beter dan waar ze de kijkers mee hebben opgezadelt.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ze hadden Frits gewoon moeten terug laten komen... Als Frits. Zoals het er in het begin uitzag. FRITS die daar stond, zijn kinderen en vrouw ervan te weerhouden de politie in te schakelen. Gewoon NIET dood. Hoe, dat weet ik nog steeds niet, maar dat hoefden wij ook niet te weten. Gewoon een mysterieuze lijn om dat amulet, zo mysterieus als de neten, GEEN UITLEG HOE FRITS WEER LEEFT... Dat was beter geweest dan het uitleggen door een verhaallijn uit '95 te verneuken. En wees nou eerlijk, een boze tweelingbroer genaamd Hans... Hoe cliché wil je het hebben...
Daar wacht ik nog steeds opquote:Dan hadden ze ook net zo goed Koos Postema in de serie kunnen schrijven.
Voor mij klopt alleen het originele (dus Australische) verhaal.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:44 schreef Frey het volgende:
In een soap is elke wending mogelijk, het ligt eraan hoe je het uitlegt. Misschien dat Helen het verdrongen had? Het blijft natuurlijk een fout, maar je kan zelf altijd iets verzinnen zodat het kloppend voor jezelf wordt. Dat doe ik altijd.
Trix eigenlijk ook, want die moord hebben we ook nooit gezien.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:50 schreef Frey het volgende:
De amulet verhaallijn vond ik op zich niet slecht. Het was tenminste nog spannend. Natuurlijk hoopte ik ook dat het de echte Frits was, maar achteraf ben ik eigenlijk blij dat het hem niet was. De moord op Frits hebben ze verpest, maar ze hebben niet de kans gekregen om Frits te verpesten. Augusta van Houten vond ik een geniaal personage, maar het is jammer dat ze haar alleen voor de amulet verhaallijn gebruikt hebben. En de "dood" van Hannie hebben we nooit te zien gekregen en ik was er toen ook van overtuigd dat ze nog leefde. Die kan altijd nog terugkomen.
Nee, dat was pas echt een fail. Eerst laten ze Arnie niet de biologische zoon van Laura en Robert blijken, en dan laten ze hem ook nog echt sterven.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
Arnie leeft dan ook nog. Kijk maar, hier ben ik!
Hear hear.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, dat was pas echt een fail. Eerst laten ze Arnie niet de biologische zoon van Laura en Robert blijken, en dan laten ze hem ook nog echt sterven.
quote:Op zondag 9 januari 2011 11:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
Arnie leeft dan ook nog. Kijk maar, hier ben ik!
...Nee. Gewoon, nee.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:59 schreef LetsGame het volgende:
[..]![]()
Als jij de persoon bent op jouw foto, ben jij Arnie niet, maar Dennis :p
Ja, en niet Frits heeft Suzanne verkracht, maar Lauraquote:Op zondag 9 januari 2011 12:03 schreef PeterKelder het volgende:
Ik heb sterk het vermoeden dat niet Sil Rutger heeft neergemept met die pook.
Het was namelijk zijn identieke tweelingbroer Sunil
En ik heb het gevoel dat Rikki eigenlijk de doodgewaande Lotje Alberts is, waardoor Sil/Sunil het met zijn zusje heeft gedaan = incestquote:Op zondag 9 januari 2011 12:04 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ja, en niet Frits heeft Suzanne verkracht, maar Laura
Dat is denk ik net iets te moeilijk voor de huidige schrijversquote:Op zondag 9 januari 2011 12:34 schreef Hogendoorn het volgende:
Die verhaallijn met Frits/Hans heeft me altijd dwarsgezeten. Van mij mag Hans uit de gevangenis komen, toegeven dat hij wel Frits is en er geen Hans bestaat, dat hij die tweelingbroer met zijn moeder heeft bedacht om Sjors en Jack te misleiden en de maffia van zich af te houden, de amulet-verhaallijn negeren, de CRIO-Frits was een wassen pop, Hannie heeft de aanslag wel gepleegd, en bij het weerzien met Frits zelfmoord gepleegd van schok, en nu de laatste maffiabaas in Joegoslavië weer achter de tralies zit kan Frits weer gewoon door het leven na vrijlating van een aanslag die hij nooit heeft gepleegd.
Nu is hij weer de oude, doortrapte Frits van Houten die heel Meerdijk in de palm van zijn hand legt. Zoiets als Mike had bedacht in ieder geval...
Geen Hans, oude verhaallijnen herstellen en alle oude verhoudingen kloppen weer. We hebben alleen Augusta leren kennen, maar dat personage was prima, in mijn optiek.
HOLY SHIT.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:34 schreef Hogendoorn het volgende:
Die verhaallijn met Frits/Hans heeft me altijd dwarsgezeten. Van mij mag Hans uit de gevangenis komen, toegeven dat hij wel Frits is en er geen Hans bestaat, dat hij die tweelingbroer met zijn moeder heeft bedacht om Sjors en Jack te misleiden en de maffia van zich af te houden, de amulet-verhaallijn negeren, de CRIO-Frits was een wassen pop, Hannie heeft de aanslag wel gepleegd, en bij het weerzien met Frits zelfmoord gepleegd van schok, en nu de laatste maffiabaas in Joegoslavië weer achter de tralies zit kan Frits weer gewoon door het leven na vrijlating van een aanslag die hij nooit heeft gepleegd.
Nu is hij weer de oude, doortrapte Frits van Houten die heel Meerdijk in de palm van zijn hand legt. Zoiets als Mike had bedacht in ieder geval...
Geen Hans, oude verhaallijnen herstellen en alle oude verhoudingen kloppen weer. We hebben alleen Augusta leren kennen, maar dat personage was prima, in mijn optiek.
Sorry, daar kan ik niets over zeggen.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:08 schreef Berend. het volgende:
Ik word helemaal scheit ziek van Sjors.
"Sorry hier kan ik niets over zeggen"
''Sorry Jeff, hier kan ik niets over zeggen''
''Daar kan ik niets over zeggen lorená''
Meerdere mensen hier irritatie van?
eeeyh Linda WIE?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:36 schreef PeterKelder het volgende:
Trouwens, het was zo duidelijk als wat dat die club van Linda (de Papagayo oid) gewoon het decor van De Koning was
Zou leuker zijn als blijkt dat Hans nooit in de gevangenis heeft gezeten en de agenten omgekocht waren, dit allemaal om Jack en Sjors te beschermen tegen de maffia. En dan blijkt Hans Frits te zijn zoals je zeiquote:Op zondag 9 januari 2011 12:34 schreef Hogendoorn het volgende:
oke, maar wat is dat papanogwatdingens waar PeterKelder het over had??quote:Op zondag 9 januari 2011 17:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Linda, uit de eerste seizoenen.
Was dat niet zomerclifhanger Seizoen 5?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:46 schreef RobbieBoy het volgende:
Hoop dat seizoen 4 snel komt. Wil graag die zomerclifhanger weer zien, waarin Laura Linda te lijf finf met een mes. Die scene, het acteerspel, en vooral die opzwepende muziek waren fenomenaal.
Jammer dat die herkenbare tunes niet meer worden ingezet hoor.. Ik ga NIET zeggen dat vroegah alles beter was (voordat ik nu door iedereen word aangevallen hier) maar de muziek was dat wel
Geen ideequote:Op zondag 9 januari 2011 20:24 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
oke, maar wat is dat papanogwatdingens waar PeterKelder het over had??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wist ik nog niet eens.
...En tenslotte; De TT van dit topic doet me denken aan een titel van een Bassie en Adriaan-serieOp stap in Suriname
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Volgens mij is het geen fout, ze hebben niet verteld dat het kind dood was geboren, maar dat het kind kort na de geboorte overleden was. Althans dat is was ik me herriner, als het blijkt dat dit onjuist dan heb je gelijk. Maar kort na de geboorte kunnen ook een paar dagen zijnquote:Op zondag 9 januari 2011 10:25 schreef PeterKelder het volgende:
Ik heb een hele grote fout ontdekt in seizoen 3!
Nuja, moeders zijn altijd sentimenteel. Wie weet wilde Helen wel een lok in het medaillon stoppen, zodat het kind later kon denken "Hey, dat is een lok van toen ik een baby was! Yay!". ofzo.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het is hoogstens enigzins vreemd dat ze emotioneel een haarlok in zijn medaillon stopte en het om zijn nek hing, maar misschien deed ze dat wel om te voorkomen dat haar kind verwisseld werd met een ander kind.
Ik had het niet over jouw.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Doen mensen vaker. My bad, though.
Precies, vrouwen zijn sowieso emotioneel na een bevalling en in een soap dikken ze dit nog een beetje aan, volgens mij is er dus geen fout gemaakt en klopt het allemaalquote:Op maandag 10 januari 2011 00:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nuja, moeders zijn altijd sentimenteel. Wie weet wilde Helen wel een lok in het medaillon stoppen, zodat het kind later kon denken "Hey, dat is een lok van toen ik een baby was! Yay!". ofzo.
Cliffhanger seizoen 2 = Laura is verward over Lotje.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:46 schreef RobbieBoy het volgende:
Hoop dat seizoen 4 snel komt. Wil graag die zomerclifhanger weer zien, waarin Laura Linda te lijf finf met een mes. Die scene, het acteerspel, en vooral die opzwepende muziek waren fenomenaal.
Jammer dat die herkenbare tunes niet meer worden ingezet hoor.. Ik ga NIET zeggen dat vroegah alles beter was (voordat ik nu door iedereen word aangevallen hier) maar de muziek was dat wel
Die zie je in het tweede deel van het seizoen al een heel klein beetje veranderen van een zeur en een klager in de vrolijke, zachtaardige komiek zoals wij hem later kennen.quote:Op maandag 10 januari 2011 07:11 schreef LetsGame het volgende:
Seizoen 3 ook uitgekeken, werd net zo spannend.
Ik was bijna vergeten wat voor leuke personages je toen had die lang de serie in bleven; Arnie, Linda, Roos, Anita, Dian (je snapt m), Arthur, Frits, Martine, Herman ofcourse, mr Harmsen en Wil de Smet
Die scènes dat hij dat baseballpetje opheeftquote:Op maandag 10 januari 2011 13:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die zie je in het tweede deel van het seizoen al een heel klein beetje veranderen van een zeur en een klager in de vrolijke, zachtaardige komiek zoals wij hem later kennen.
Die vond ik vanaf de eerste aflevering dat ze te zien is een verschrikkelijk mens.quote:Op maandag 10 januari 2011 07:11 schreef LetsGame het volgende:
Seizoen 3 ook uitgekeken, werd net zo spannend.
Ik was bijna vergeten wat voor leuke personages je toen had die lang de serie in bleven; Arnie, Linda, Roos, Anita, Dian (je snapt m), Arthur, Frits, Martine, Herman ofcourse, mr Harmsen en Wil de Smet
Dat met dat petje is echt te geniaal voor woorden.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die scènes dat hij dat baseballpetje opheeft![]()
Overigens, die Henry (de opvolger van Thom in De Cactus) vond ik ook geweldig.
Ja, en ik denk ook wel dat je gelijk hebt, maar toch heb ik het gevoel dat het gedoe met het medaillion niet helemaal klopt. Ik weet niet precies hóe, maar echt 100% kloppen doet het niet.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat met dat petje is echt te geniaal voor woorden.
Overigens had je mijn post omtrent Helen Helmink en de geboorte van Peter Kelder nog gelezen?
als dat zou kunnenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:57 schreef PeterKelder het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ader__.html?sn=prive
Als hij hierdoor zou besluiten uit GTST te verdwijnen...
Laat hem asjeblieft in een tutu de luiers verschonen, maar niet langer in de serie. Ik bedoel, wat voor toegevoegde waarde is Danny nou voor Rik? Ja, broer van, maar naar mijn weten hebben ze nou ook niet zoveel verhaallijnen met elkaar.quote:
helemaal mee eensquote:Op maandag 10 januari 2011 16:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Laat hem asjeblieft in een tutu de luiers verschonen, maar niet langer in de serie. Ik bedoel, wat voor toegevoegde waarde is Danny nou voor Rik? Ja, broer van, maar naar mijn weten hebben ze nou ook niet zoveel verhaallijnen met elkaar.
Gladjanus jaquote:Op maandag 10 januari 2011 19:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
helemaal mee eens
en daarbij vind ik Jan een vreselijk arrogante kwal
Je hebt de voorstukjes toch al gezien denk ik?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:12 schreef Frey het volgende:
Ik hoop toch zo dat het huwelijk niet doorgaat.
Maar nog geen jawoord.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je hebt de voorstukjes toch al gezien denk ik?
Weglopen kan ook een antwoord zijnquote:
Bij Dennis en Anita dacht ik ook al dat het niet door zou gaan.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weglopen kan ook een antwoord zijn
maar maar maar Nick mag niet doodquote:Op maandag 10 januari 2011 20:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Oplossing geld problemen Rik en Charlie voor het huwelijk.
Charlie krijgt een brief dat Nick is overleden , Er komt een trustfonds vrij voor Valentijn en hopa Rik en Charlie uit de problemen. Zo iets zou het wel zijn.
Dat dusquote:
Nina is een stuk steviger dan ik dacht, ze wordt goed afgekleedquote:Op maandag 10 januari 2011 20:27 schreef Tallie1982 het volgende:
Kolere....wat ziet die Lorena er lekker uit zo
QFTquote:Op maandag 10 januari 2011 20:27 schreef Tallie1982 het volgende:
Kolere....wat ziet die Lorena er lekker uit zo
jep..quote:Op maandag 10 januari 2011 20:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Triest om Sil zo de serie al weer te laten verlaten.
Vind dat erg jammer , Ik denk dat de rol van Laura ook interessanter is met een puber zoon,
Maar helaas de schrijvers moeten weer wat hebben tegen de familie Alberts.
Lache als er straks een klein negertje uitkomt!quote:Op maandag 10 januari 2011 15:57 schreef PeterKelder het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ader__.html?sn=prive
Als hij hierdoor zou besluiten uit GTST te verdwijnen...
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Lache als er straks een klein negertje uitkomt!
Precies, je zag vooral op bij Lorena op sommige plekken dat het kleddernat wasquote:Op maandag 10 januari 2011 22:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo, Rik heeft ook helemaal, volledig afgedaan zeg.... zelf crimineeltje spelen, de mogelijke criminele activiteiten van je mutserige vriendinnetje verbloemen en dan wel zitten stoken in zo'n relatie
En die normaal zo perfect gestylde haren in Suriname
Die schrijver leest mee en denkt: Robert wie?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Precies, je zag vooral op bij Lorena op sommige plekken dat het kleddernat was![]()
Ik ben er weleens geweest, het is er zo vochtig dat sommige mensen weer beginnen te zweten zodra ze zich aan het afdrogen zijn na een douche![]()
Wat Sil betreft, ik vraag me eigenlijk af of Robert Alberts niet iets van zich zal laten horen (uiteraard per brief of mail) aan Laura nu zijn minderjarige zoon de bak in draait, maar dat zal wel niet. Het zou niet eens het hoofd van de huidige schrijvers opkomen
Hopelijk niet Robert Mquote:Op maandag 10 januari 2011 23:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die schrijver leest mee en denkt: Robert wie?
Als ze Jack nou ook slecht hadden gemaakt en Lorena iets intelligenter dan hadden ze best een aardig schurkenstel kunnen zijnquote:Op maandag 10 januari 2011 23:54 schreef Frey het volgende:
Lorena was echt weer geweldig vandaag.![]()
Toen ze achter Maxime en Nina in de bus zat en toen ze daar later weer ineens stond: "Joehoe!"
Jack en Lorena, Frits en Martine... Wel exact evenveel lettergrepen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als ze Jack nou ook slecht hadden gemaakt en Lorena iets intelligenter dan hadden ze best een aardig schurkenstel kunnen zijn
Huh???? 'Een stuk steviger'??? Damn, jij weet wel hoe men anorexia in de hand werkt zeg.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nina is een stuk steviger dan ik dacht, ze wordt goed afgekleed
Marly heeft een enorme rotkop en Gigi isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:01 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Huh???? 'Een stuk steviger'??? Damn, jij weet wel hoe men anorexia in de hand werkt zeg.
Gigi blies de dames wel weg tijdens die bikini scenes trouwens.![]()
Marly is ook prima, maar Gigi...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:53 schreef roos85 het volgende:
aah net kwam bij rtl een stukje met wat er de komende tijd gaat gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:09 schreef roos85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap inderdaad niet waarom ze hier op aan gestuurd hebben, hadden ze die moord niet door Charlie kunnen laten plegen (die dan in dezelfde inrichting als Nick zou worden opgesloten). Prima als je Sil eruit wil sturen, maar waarom op zo een debiele manier, Nick hebben ze er ook zo uit laten gaan. Ik snap niet waarom een waardig afscheid ze niet gegund wordt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:00 schreef Koosnaam het volgende:
Vind het wel een rare gang van zaken, wat betreft Sil.
Hij heeft dan wel gezwegen. Maar de belangrijkste reden dat ie voor 15 jaar de cel in kan gaan, is omdat ie als het proces begint, 17 is?
Ik heb er niet veel verstand van. Maar duidelijk is wel dat ie dus de serie uit gaat.
Jammer! Ook ik kan dr wel een stuk of wat opnoemen die ik liever zie vertrekken.
Nee, da's niet waar. Charlie zou het bewijsmateriaal bij Laura hebben geplant om haar eigen straatje schoon te vegen. Of zoiets.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:34 schreef MoiMoi85 het volgende:
Ik vind die Charlie zo hypocriet. Zij zou precies hetzelfde gedaan hebben als Rikkie.
Vroeger zag je inderdaad dat personages die rottigheid uithaalden er ook voor werden gestraft. Niet eens Lorena, maar vooral Maxime is nooit eens flink op haar nummer gezet. Laat haar maar eens failliet gaan of door iedereen worden uitgekotstquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:33 schreef ThunderBitch het volgende:
Die Lorena komt sowieso veel te vaak met dingen weg. Ondanks alles wat ze uitgevreten heeft, heeft zou niet echt voor hoeven boeten.
Snap echt niets van. In het gewone leven was ze allang een paar plukken haar kwijt geweest.
We zullen wel nooit te weten komen, waarom ze zo'n hekel had aan Nick.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vroeger zag je inderdaad dat personages die rottigheid uithaalden er ook voor werden gestraft. Niet eens Lorena, maar vooral Maxime is nooit eens flink op haar nummer gezet. Laat haar maar eens failliet gaan of door iedereen worden uitgekotst
Het enige wat Nick deed is openlijk in twijfel trekken of ze wel echt Ludo's zus was en daarna openlijk twijfelen over haar motieven, nou nou nou wat een reden om een vete te beginnen. Domme schrijversquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:37 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
We zullen wel nooit te weten komen, waarom ze zo'n hekel had aan Nick.
Dit.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het enige wat Nick deed is openlijk in twijfel trekken of ze wel echt Ludo's zus was en daarna openlijk twijfelen over haar motieven, nou nou nou wat een reden om een vete te beginnen. Domme schrijvers
Inderdaad. Alhoewel ik de confrontaties destijds, best interessant/ leuk vond om na te kijken. Maar het is inderdaad jammer dat ze het zo belachelijk hebben opgelost.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het enige wat Nick deed is openlijk in twijfel trekken of ze wel echt Ludo's zus was en daarna openlijk twijfelen over haar motieven, nou nou nou wat een reden om een vete te beginnen. Domme schrijvers
Ze herstelde volledig en zweeg tegen de politie, Ludo en zij sloten een wapenstilstand en Maxime hield de voogdij over Amy. Wat ik nog steeds irritant vindquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nuja, Maxime werd wel neergeschoten. Dat was wel awesome. Hoe liep dat uiteindelijk af eigenlijk?
Ja, dat is ook zo'n figuur dat nog flink op de bek moet gaan, zit er nog op te wachten. Zij is een hoofdpersoon, dus ik geef ze nog een kans om haar onderuit te halen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vroeger zag je inderdaad dat personages die rottigheid uithaalden er ook voor werden gestraft. Niet eens Lorena, maar vooral Maxime is nooit eens flink op haar nummer gezet. Laat haar maar eens failliet gaan of door iedereen worden uitgekotst
Wacht even, wat? Dus Ludo heeft Maxime alsnog de voogdij gegeven?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ze herstelde volledig en zweeg tegen de politie, Ludo en zij sloten een wapenstilstand en Maxime hield de voogdij over Amy. Wat ik nog steeds irritant vindAls Ludo zou proberen de voogdij aan te vechten zou ze alles aan de politie vertellen over die schietpartij.
Danny zou oppassenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat ik me afvraag bij wie is Amy nu die muts van een maxime op vakantie is ?
Ja, maar da's ook logisch, want hij zat laatst tegen Janine te vertellen hoe mooi het was om uit de kleine kinderen te zijn, kortom: Ludo is papa-af volgens de schrijversquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wacht even, wat? Dus Ludo heeft Maxime alsnog de voogdij gegeven?
precies, hij wil weer in de woonkamer sexen dus er is geen plaats voor Amy. Je hoort hem er toch ook nooit meer over en voor het gayfeest van haar (half) half-broer? is ze niet uitgenodigd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar da's ook logisch, want hij zat laatst tegen Janine te vertellen hoe mooi het was om uit de kleine kinderen te zijn, kortom: Ludo is papa-af volgens de schrijvers
Dat zijn ook geen feesten voor kleine meisjes.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
precies, hij wil weer in de woonkamer sexen dus er is geen plaats voor Amy. Je hoort hem er toch ook nooit meer over en voor het gayfeest van haar (half) half-broer? is ze niet uitgenodigd.
Hier ben ik het wel aardig mee eens jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dus Amy is weer even totaal vergeten door de schrijvers.
Ach ja die nieuwe actrice was toch een lelijk eng meisje , En zo heel boeiend is heel het personage niet maar het laat wel weer zien wat voor geweldig team er achter de verhalen zit .
Nu we toch bezig zijn valt het jullie allemaal ook zo op hoe de personages die deze schrijvers zelf bedacht hebben altijd de wind mee hebben tegenover daarvoor al bedachte personages ?
neef en nicht zijn het.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
amy is de tante van Lucas toch ? Of wacht zelfs dat niet eens. Lucas is een achterneefje ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zou dat ten tijde van seizoen 11 nooit gepikt hebben, toen hij Lucas en Meike liet ontvoeren door huurlingen om slechts zijn bedrijf terug te krijgen. Nu gaat het om zijn bloedeigen kind, zelfs Frits van Houten deed meer moeite om zijn kinderen terug te krijgenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Waar is de awesome Ludo gebleven?
Stefano en Ludo zijn broers.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
amy is de tante van Lucas toch ? Of wacht zelfs dat niet eens. Lucas is een achterneefje ?
als je het zo neer zet begrijp ik het niet eens meerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:02 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Stefano en Ludo zijn broers.
Amy is de dochter van Ludo.
Lucas is de dochter van Stefano.
Ze zijn dus nichtjes.
Nina en Lucas zijn halfzussen en ook nichtjes..
Charlie en Morris zijn halfzus en broer maar ook nicht en neef..
Maximiliaan toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:56 schreef sherezade het volgende:
[..]
als je het zo neer zet begrijp ik het niet eens meer![]()
wie is ook alweer de vader van stefano??
Lucas mag dan homo zijn, maar t blijft een vent hoor.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:02 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ze zijn dus nichtjes.
is hij stiekem ookquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:12 schreef James1988 het volgende:
Hij gedraagt zich anders wel als een behoorlijke nicht.
zo bedoelde ik dat ook niet, alleen toen ik haar in bikini zag, vond ik haar iets voller dan Maxime en Lorena.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:08 schreef amaranta het volgende:
Nou dr zit op de buik van Nina anders geen gram vet teveel hoor!
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:02 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ze zijn dus nichtjes.
Ik mis de serie van vroeger en niet eens zo heel veel vroeger, als in de jaren '90 kan het toch niet meer worden omdat die personages weg zijn en weg blijven of helaas al overleden zijn. Maar zo een 6 jaar geleden, zo mag het van mij wel weer worden. Voor Mw Hafkamp eruit ging dusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:52 schreef alors het volgende:
Wehehe ik dacht ik kijk weer eens in het topic of de serie alweer wat beter is![]()
![]()
hoe had ik dat toch kunnen denken
![]()
![]()
![]()
Ik mis het nog steeds niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou het dan toch eindelijk !
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
niet echt.quote:
Oei kijk die borsten eens lekker schuddenquote:
Toen ze de spelprogramma's deed had ze niet zulke borstenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oei kijk die borsten eens lekker schudden
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou het dan toch eindelijk !![]()
Daar komt bij dat Nina een tijd lang verkering gehad heeft met de oom van Noud. Milanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Sil is wel de oom van Noud en dat was ie ook al toen ie nog klein was![]()
Ja oke, maar op zich die schelen niet zo heel veel qua leeftijd, dus wat dat betreft zou het nog kunnenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:02 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Daar komt bij dat Nina een tijd lang verkering gehad heeft met de oom van Noud. Milan
Klopt. Maar 99% denkt er volgens mij zo over. Hebben het er nog niet zo lang geleden over gehad. 1 van die schrijvers leek het destijds wel een leuk idee ofzoquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:16 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Doordat ze Noud ineens de zoon van Dennis hebben gemaakt klopt er qua leeftijden gewoon helemaal niks meer van in de familie Alberts. Het feit dat Dennis überhaupt een zoon van Laura en Robbert is vind ik echt de grootste misstap die GTST ooit heeft begaan. Volstrekt ongeloofwaardig.
Ik weet van niets; zal het even navragen. Al heb ik daar niet echt zin in met je 'Gestapo'.quote:Op woensdag 12 januari 2011 04:32 schreef catwaezle het volgende:
Fuck... weer een aantal berichten gedelete. Wat is dat hier voor censuur gestapo zeg.
Het is ook de reden dat ik destijds ben gestopt met kijken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:15 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Klopt. Maar 99% denkt er volgens mij zo over. Hebben het er nog niet zo lang geleden over gehad. 1 van die schrijvers leek het destijds wel een leuk idee ofzo![]()
Maar overigens zag ik aan het einde van de aflevering gisteren. ( Bij de shortie van vandaag)
Dat Ludo naar Danny gaat i.v.m. Amy. En dat Danny zegt dat hij voor haar zorgt, nu Maxime in Suriname zit. Ik kan vanavond de aflevering niet kijken. Maar hoop in ieder geval vannacht niet te lezen dat Ludo zich heeft laten overbluffen door die Pipo!
Er zijn geen posts weg. En ik raad je ten zeerste aan niet meer dergelijke omschrijvingen te gebruiken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 04:32 schreef catwaezle het volgende:
Fuck... weer een aantal berichten gedelete. Wat is dat hier voor censuur gestapo zeg.
Ga ergens anders trollen/uitlokken/provoceren.quote:Op woensdag 12 januari 2011 04:32 schreef catwaezle het volgende:
ja hequote:Op woensdag 12 januari 2011 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop dat Jack Lorena gaat vinden
Ik vind ze zoooooo leuk samen
Ik niet, Lorena gun ik niets, liegbeest.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop dat Jack Lorena gaat vinden
Ik vind ze zoooooo leuk samen
Dat doen ze allemaal, wel een beetje irritant, Sjors daarnet ook. Het klinkt al gauw alsof ze de tekst oplezen. Rick valt nog wel mee hoor ik net.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:05 schreef amaranta het volgende:
Wat voor accent hebben Sil en Rikkie? Het is super storend.
Is dat nou Goois ofzo?
Rikkie praat soms heel scherp ofzo.
En Sil articuleert ook heel vreemd.
Danny krijgt praatjes. Kan hij beter niet doen. Ludo heeft al een tijdje geen uitspatting gehad.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:22 schreef roos85 het volgende:
wat was dit voor confrontatie
Danny hoort te kruipen voor Ludo
helaas, dit was in betere tijden, Ludo van nu is tegenwoordig een watje gewordenquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:22 schreef roos85 het volgende:
wat was dit voor confrontatie
Danny hoort te kruipen voor Ludo
dat jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Danny krijgt praatjes. Kan hij beter niet doen. Ludo heeft al een tijdje geen uitspatting gehad.
Vreselijk wat deze schrijvers met hem doen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:25 schreef sherezade het volgende:
[..]
helaas, dit was in betere tijden, Ludo van nu is tegenwoordig een watje geworden
nogal, vroeger was dit niet zo gebeurdquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:38 schreef Frey het volgende:
[..]
Vreselijk wat deze schrijvers met hem doen.
Ik vind Lucas echt te overdreven gay in dat opzicht .quote:
Vergeleken bij dit waren seizoen 14 en 15 erg goed en seizoen 10 t/m 13 zelfs briljant.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
nogal, vroeger was dit niet zo gebeurd
kijkt je moeder ATWT? zijn hele normale types idd, mja deze schrijvers overdrijven graagquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind Lucas echt te overdreven gay in dat opzicht .
In de serie die me moeder kijkt zitten ook twee homo's en in Spangas zit er ook 1 en die vind ik alle drie nooit irritant maar Lucas het ligt er zo dik bovenop
iddquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:43 schreef Frey het volgende:
[..]
Vergeleken bij dit waren seizoen 14 en 15 erg goed en seizoen 10 t/m 13 zelfs briljant.
ATWT ja ik ben blij dat als ik bij mijn moeder ben dat er op is op tv want vroeger als klein pubertje was het verplicht mee kijken naar de Ken en Barbie show ( The bold And the Beautiful)quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
kijkt je moeder ATWT? zijn hele normale types idd, mja deze schrijvers overdrijven graag
[..]
idd
Okeej, was er al bang voor. Geen uitzending gemist kijken dusquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
nogal, vroeger was dit niet zo gebeurd
Haha!! Erg scherp!quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Toch typisch dat Rikki d'r telefoon hoort terwijl die staat gemute.![]()
[ afbeelding ]
je hebt gelijk maar in de realiteit heb je zeker van deze types, en je hebl gay types die nog erger zijn hoor....ik ken er helaas genoeg van dat soort hysterische types die wat bij mij in de winkel vrouwenquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind Lucas echt te overdreven gay in dat opzicht .
In de serie die me moeder kijkt zitten ook twee homo's en in Spangas zit er ook 1 en die vind ik alle drie nooit irritant maar Lucas het ligt er zo dik bovenop
Omg wat is Chris Jolles oncharmant aan het stuntelen met d'r rokje en benenquote:
Zo te zien de bloopers van de 20 Jaar-DVD. Denk dat Everon daar gewoon een geintje maakt ofzo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:53 schreef delano.888 het volgende:
Ze zijn wel streng trouwens bij GTST, (2e filmpje, 2:05) je kan ontslagen worden omdat je mobieltje afgaat?
Dat kantoorpand van Sanders Inc. ziet er prachtig uit.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:53 schreef delano.888 het volgende:
Leuke filmpjes:
Ze zijn wel streng trouwens bij GTST, (2e filmpje, 2:05) je kan ontslagen worden omdat je mobieltje afgaat?
Als ze het zo voor ogen zien zijn ze blind.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:40 schreef Koosnaam het volgende:
Dit is hoe de huidige schrijvers gtst voor ogen hebben. Onder leiding van meneer Galjaard!
Dan heeft Galjaard duidelijk goed gevoel voor wat kijkers willen zien. Gisteren keken er 1.730.000 mensen. Dat met de concurentie van DWDD. Wat er vorige week niet was.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:40 schreef Koosnaam het volgende:
Omdat ( ja ik weet dat we het er al veel vaker over gehad hebben) alles draait om de liefdesverhaallijntjes. Die Amber moet nou in beeld verschijnen. Omdat Sjors voor de zoveelste keer verliefd wordt op Bing.
Rikkie ( ik vind haar ook wel leuk hoor) en Sjoerd die krijgen ook wel sjans met elkaar. Zeker als Sil definitief de gevangenis in gaat. ( Robert, laat wat van je horen)
Het is al bevestigd. Maar vandaag was gewoon een moderne aflevering. Dit is hoe de huidige schrijvers gtst voor ogen hebben. Onder leiding van meneer Galjaard!
Die cijfers zullen er niet om liegen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dan heeft Galjaard duidelijk goed gevoel voor wat kijkers willen zien. Gisteren keken er 1.730.000 mensen. Dat met de concurentie van DWDD. Wat er vorige week niet was.
Ben benieuwd wat die cijfers zouden zijn als ze er wat zakenleven, misdaad en vooral meer diepgang doorheen jaagde, misschien 2.730.000 mensenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dan heeft Galjaard duidelijk goed gevoel voor wat kijkers willen zien. Gisteren keken er 1.730.000 mensen. Dat met de concurentie van DWDD. Wat er vorige week niet was.
Reinout Oerlemans is er daar om een of andere vreemde reden niet bij, geniaal pak dat Casper aan heeft trouwensquote:
Echt als je daar rondrent en loopt, voelt het haast aan als een wildernis, een oorbel of wat dan ook valt je echt niet op. Bovendien is het een hele opgaaf iemand te vinden als je verdwaalt bent (alles is groot en lijkt op elkaar).quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:03 schreef Hogendoorn het volgende:
Dat bedoel ik dus... kan het nog erger worden? Alles hing aan elkaar met onnozele toevalligheden. Jack die precies weet waar iedereen zit, Lorena die wat rondrent als een kip zonder kop, Jack die wel haar oorbel/bloem ziet terwijl hij aan het rennen is, enzovoort.
dat was me nou nog niet opgevallenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:05 schreef Hogendoorn het volgende:
Ik zal het positief proberen te brengen, maar viel het jullie niet een heel klein beetje op dat enkele zaken in deze aflevering een aardige mate van toevaligheden bevatte?
Juiste land had hij van Janine tochquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb het ook net gezien. haha Jack verschijnt opeens en Lorena begint gewoon dom de jungle in te rennen. Jack die ook precies in het juiste land laat staan het juiste hotel is. En dat rennen _o-
en de rest is peanuts voor super rechercheur Jackquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Juiste land had hij van Janine toch
En jeanine zal ook wel weten in welk hotel der dochter zitquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
en de rest is peanuts voor super rechercheur Jack
Inderdaad.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En jeanine zal ook wel weten in welk hotel der dochter zit
Ik bedoel dat weten mijn ouders ook als ik op vakantie ga
die verwijzingen vond ik wel leukquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:43 schreef Hogendoorn het volgende:
GTST in de TV Kantine. Complete onzin, maar ik heb het gevoel dat Irene Moors hier haar soapgeschiedenis beter kent dan menig huidige schrijver bij GTST.
Ja da's ook wel een toevallige innige vriendschap ineens, tijden is er nauwelijks contact tussen die twee, maar bij het horen van 'Lorena' belt ze hem welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Juiste land had hij van Janine toch
Leuke onzin, dat wel. En ik kreeg er toch een beetje het Pittige Tijden-gevoel bij, zeker bij Laura met het L-L-L-L-L-L-L-L-L-L-L-L-Lauraquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:43 schreef Hogendoorn het volgende:
GTST in de TV Kantine. Complete onzin, maar ik heb het gevoel dat Irene Moors hier haar soapgeschiedenis beter kent dan menig huidige schrijver bij GTST.
Misschien wisten ze in meerdijk dat Lorena zoek wasquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja da's ook wel een toevallige innige vriendschap ineens, tijden is er nauwelijks contact tussen die twee, maar bij het horen van 'Lorena' belt ze hem wel
Mwah. Ik vind het een hele leuke sketch, maar volgens mij glijdt hij hier wel behoorlijk op zichzelf.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:21 schreef Liquidist het volgende:
Wel kudo's voor Jan Kooijman dat hij over een flinke portie zelfspot beschikt in die tv kantine sketch
inderdaad, wat IS die Kooijman nou helemaal??? Die tweeling die Valentijn vertolkt acteert nog beter dan deze gladde aal en meneer zit in een jury omdat-ie ooit heeft gedanst.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:25 schreef Countess het volgende:
[..]
Mwah. Ik vind het een hele leuke sketch, maar volgens mij glijdt hij hier wel behoorlijk op zichzelf.
Het is en blijft een glad mannetje![]()
Die verjaardagstaart en Lalalalauras relaties
Geweldigquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:43 schreef Hogendoorn het volgende:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Vind Ludo weer mooi op de doortrapte toer. Dat ie z'n dochter in huis wil nemen en de Nee-zeggende Danny...
En dan dat gezicht bij die afwijzing, geweldig...
Ik hoor het sommige mensen al zeggen: `Hij is zo gewoon geblevenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
inderdaad, wat IS die Kooijman nou helemaal??? Die tweeling die Valentijn vertolkt acteert nog beter dan deze gladde aal en meneer zit in een jury omdat-ie ooit heeft gedanst.
Tja, maar dat hoor je ook van mensen als Yolanthe en Ben Saunders. "Ze zijn zóóóóóó gewoon gebleven!" Yeah right.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:43 schreef Countess het volgende:
[..]
Ik hoor het sommige mensen al zeggen: `Hij is zo gewoon gebleven![]()
Als Ludo hem nou eens even koud kan maken
Frans Bauer is gewoon gebleven. Wijlen Antonie Kamerling is destijds gewoon gebleven. Jan Kooijman is NIET gewoon gebleven. Moge dat duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:43 schreef Countess het volgende:
[..]
Ik hoor het sommige mensen al zeggen: `Hij is zo gewoon gebleven![]()
Als Ludo hem nou eens even koud kan maken
Met deze schrijvers wel ja. Zie Exit Bowien.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:47 schreef PeterKelder het volgende:
Maar als hij iemand doodt is het exit Ludo. Al denk ik dat ik persoonlijk dat niet zo erg zou vindenEn Danny mag na zijn derde jaarcontract ook opzouten.
Ik denk dat je het 'zo gewoon gebleven' in de reclame met Yolanthe (als je die bedoelt) toch met een flinke knipoog bedoeld is. Je bent natuurlijk niet gewoon gebleven als je boodschappen gaat doen met een chopper.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, maar dat hoor je ook van mensen als Yolanthe en Ben Saunders. "Ze zijn zóóóóóó gewoon gebleven!" Yeah right.
Hij kán iemand neerknallen, dat hebben we gezien met Maxime. Maar als hij iemand doodt is het exit Ludo. Al denk ik dat ik persoonlijk dat niet zo erg zou vindenEn Danny mag na zijn derde jaarcontract ook opzouten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |