quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:53 schreef roos85 het volgende:
aah net kwam bij rtl een stukje met wat er de komende tijd gaat gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:09 schreef roos85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap inderdaad niet waarom ze hier op aan gestuurd hebben, hadden ze die moord niet door Charlie kunnen laten plegen (die dan in dezelfde inrichting als Nick zou worden opgesloten). Prima als je Sil eruit wil sturen, maar waarom op zo een debiele manier, Nick hebben ze er ook zo uit laten gaan. Ik snap niet waarom een waardig afscheid ze niet gegund wordt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:00 schreef Koosnaam het volgende:
Vind het wel een rare gang van zaken, wat betreft Sil.
Hij heeft dan wel gezwegen. Maar de belangrijkste reden dat ie voor 15 jaar de cel in kan gaan, is omdat ie als het proces begint, 17 is?
Ik heb er niet veel verstand van. Maar duidelijk is wel dat ie dus de serie uit gaat.
Jammer! Ook ik kan dr wel een stuk of wat opnoemen die ik liever zie vertrekken.
Nee, da's niet waar. Charlie zou het bewijsmateriaal bij Laura hebben geplant om haar eigen straatje schoon te vegen. Of zoiets.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:34 schreef MoiMoi85 het volgende:
Ik vind die Charlie zo hypocriet. Zij zou precies hetzelfde gedaan hebben als Rikkie.
Vroeger zag je inderdaad dat personages die rottigheid uithaalden er ook voor werden gestraft. Niet eens Lorena, maar vooral Maxime is nooit eens flink op haar nummer gezet. Laat haar maar eens failliet gaan of door iedereen worden uitgekotstquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:33 schreef ThunderBitch het volgende:
Die Lorena komt sowieso veel te vaak met dingen weg. Ondanks alles wat ze uitgevreten heeft, heeft zou niet echt voor hoeven boeten.
Snap echt niets van. In het gewone leven was ze allang een paar plukken haar kwijt geweest.
We zullen wel nooit te weten komen, waarom ze zo'n hekel had aan Nick.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vroeger zag je inderdaad dat personages die rottigheid uithaalden er ook voor werden gestraft. Niet eens Lorena, maar vooral Maxime is nooit eens flink op haar nummer gezet. Laat haar maar eens failliet gaan of door iedereen worden uitgekotst
Het enige wat Nick deed is openlijk in twijfel trekken of ze wel echt Ludo's zus was en daarna openlijk twijfelen over haar motieven, nou nou nou wat een reden om een vete te beginnen. Domme schrijversquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:37 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
We zullen wel nooit te weten komen, waarom ze zo'n hekel had aan Nick.
Dit.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het enige wat Nick deed is openlijk in twijfel trekken of ze wel echt Ludo's zus was en daarna openlijk twijfelen over haar motieven, nou nou nou wat een reden om een vete te beginnen. Domme schrijvers
Inderdaad. Alhoewel ik de confrontaties destijds, best interessant/ leuk vond om na te kijken. Maar het is inderdaad jammer dat ze het zo belachelijk hebben opgelost.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het enige wat Nick deed is openlijk in twijfel trekken of ze wel echt Ludo's zus was en daarna openlijk twijfelen over haar motieven, nou nou nou wat een reden om een vete te beginnen. Domme schrijvers
Ze herstelde volledig en zweeg tegen de politie, Ludo en zij sloten een wapenstilstand en Maxime hield de voogdij over Amy. Wat ik nog steeds irritant vindquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nuja, Maxime werd wel neergeschoten. Dat was wel awesome. Hoe liep dat uiteindelijk af eigenlijk?
Ja, dat is ook zo'n figuur dat nog flink op de bek moet gaan, zit er nog op te wachten. Zij is een hoofdpersoon, dus ik geef ze nog een kans om haar onderuit te halen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vroeger zag je inderdaad dat personages die rottigheid uithaalden er ook voor werden gestraft. Niet eens Lorena, maar vooral Maxime is nooit eens flink op haar nummer gezet. Laat haar maar eens failliet gaan of door iedereen worden uitgekotst
Wacht even, wat? Dus Ludo heeft Maxime alsnog de voogdij gegeven?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ze herstelde volledig en zweeg tegen de politie, Ludo en zij sloten een wapenstilstand en Maxime hield de voogdij over Amy. Wat ik nog steeds irritant vindAls Ludo zou proberen de voogdij aan te vechten zou ze alles aan de politie vertellen over die schietpartij.
Danny zou oppassenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat ik me afvraag bij wie is Amy nu die muts van een maxime op vakantie is ?
Ja, maar da's ook logisch, want hij zat laatst tegen Janine te vertellen hoe mooi het was om uit de kleine kinderen te zijn, kortom: Ludo is papa-af volgens de schrijversquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wacht even, wat? Dus Ludo heeft Maxime alsnog de voogdij gegeven?
precies, hij wil weer in de woonkamer sexen dus er is geen plaats voor Amy. Je hoort hem er toch ook nooit meer over en voor het gayfeest van haar (half) half-broer? is ze niet uitgenodigd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar da's ook logisch, want hij zat laatst tegen Janine te vertellen hoe mooi het was om uit de kleine kinderen te zijn, kortom: Ludo is papa-af volgens de schrijvers
Dat zijn ook geen feesten voor kleine meisjes.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
precies, hij wil weer in de woonkamer sexen dus er is geen plaats voor Amy. Je hoort hem er toch ook nooit meer over en voor het gayfeest van haar (half) half-broer? is ze niet uitgenodigd.
Hier ben ik het wel aardig mee eens jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dus Amy is weer even totaal vergeten door de schrijvers.
Ach ja die nieuwe actrice was toch een lelijk eng meisje , En zo heel boeiend is heel het personage niet maar het laat wel weer zien wat voor geweldig team er achter de verhalen zit .
Nu we toch bezig zijn valt het jullie allemaal ook zo op hoe de personages die deze schrijvers zelf bedacht hebben altijd de wind mee hebben tegenover daarvoor al bedachte personages ?
neef en nicht zijn het.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
amy is de tante van Lucas toch ? Of wacht zelfs dat niet eens. Lucas is een achterneefje ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zou dat ten tijde van seizoen 11 nooit gepikt hebben, toen hij Lucas en Meike liet ontvoeren door huurlingen om slechts zijn bedrijf terug te krijgen. Nu gaat het om zijn bloedeigen kind, zelfs Frits van Houten deed meer moeite om zijn kinderen terug te krijgenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Waar is de awesome Ludo gebleven?
Stefano en Ludo zijn broers.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
amy is de tante van Lucas toch ? Of wacht zelfs dat niet eens. Lucas is een achterneefje ?
als je het zo neer zet begrijp ik het niet eens meerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:02 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Stefano en Ludo zijn broers.
Amy is de dochter van Ludo.
Lucas is de dochter van Stefano.
Ze zijn dus nichtjes.
Nina en Lucas zijn halfzussen en ook nichtjes..
Charlie en Morris zijn halfzus en broer maar ook nicht en neef..
Maximiliaan toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:56 schreef sherezade het volgende:
[..]
als je het zo neer zet begrijp ik het niet eens meer![]()
wie is ook alweer de vader van stefano??
Lucas mag dan homo zijn, maar t blijft een vent hoor.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:02 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ze zijn dus nichtjes.
is hij stiekem ookquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:12 schreef James1988 het volgende:
Hij gedraagt zich anders wel als een behoorlijke nicht.
zo bedoelde ik dat ook niet, alleen toen ik haar in bikini zag, vond ik haar iets voller dan Maxime en Lorena.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:08 schreef amaranta het volgende:
Nou dr zit op de buik van Nina anders geen gram vet teveel hoor!
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:02 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ze zijn dus nichtjes.
Ik mis de serie van vroeger en niet eens zo heel veel vroeger, als in de jaren '90 kan het toch niet meer worden omdat die personages weg zijn en weg blijven of helaas al overleden zijn. Maar zo een 6 jaar geleden, zo mag het van mij wel weer worden. Voor Mw Hafkamp eruit ging dusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:52 schreef alors het volgende:
Wehehe ik dacht ik kijk weer eens in het topic of de serie alweer wat beter is![]()
![]()
hoe had ik dat toch kunnen denken
![]()
![]()
![]()
Ik mis het nog steeds niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |