Hier ben ik het wel aardig mee eens jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dus Amy is weer even totaal vergeten door de schrijvers.
Ach ja die nieuwe actrice was toch een lelijk eng meisje , En zo heel boeiend is heel het personage niet maar het laat wel weer zien wat voor geweldig team er achter de verhalen zit .
Nu we toch bezig zijn valt het jullie allemaal ook zo op hoe de personages die deze schrijvers zelf bedacht hebben altijd de wind mee hebben tegenover daarvoor al bedachte personages ?
neef en nicht zijn het.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
amy is de tante van Lucas toch ? Of wacht zelfs dat niet eens. Lucas is een achterneefje ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zou dat ten tijde van seizoen 11 nooit gepikt hebben, toen hij Lucas en Meike liet ontvoeren door huurlingen om slechts zijn bedrijf terug te krijgen. Nu gaat het om zijn bloedeigen kind, zelfs Frits van Houten deed meer moeite om zijn kinderen terug te krijgenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Waar is de awesome Ludo gebleven?
Stefano en Ludo zijn broers.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
amy is de tante van Lucas toch ? Of wacht zelfs dat niet eens. Lucas is een achterneefje ?
als je het zo neer zet begrijp ik het niet eens meerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:02 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Stefano en Ludo zijn broers.
Amy is de dochter van Ludo.
Lucas is de dochter van Stefano.
Ze zijn dus nichtjes.
Nina en Lucas zijn halfzussen en ook nichtjes..
Charlie en Morris zijn halfzus en broer maar ook nicht en neef..
Maximiliaan toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:56 schreef sherezade het volgende:
[..]
als je het zo neer zet begrijp ik het niet eens meer![]()
wie is ook alweer de vader van stefano??
Lucas mag dan homo zijn, maar t blijft een vent hoor.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:02 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ze zijn dus nichtjes.
is hij stiekem ookquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:12 schreef James1988 het volgende:
Hij gedraagt zich anders wel als een behoorlijke nicht.
zo bedoelde ik dat ook niet, alleen toen ik haar in bikini zag, vond ik haar iets voller dan Maxime en Lorena.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:08 schreef amaranta het volgende:
Nou dr zit op de buik van Nina anders geen gram vet teveel hoor!
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:02 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ze zijn dus nichtjes.
Ik mis de serie van vroeger en niet eens zo heel veel vroeger, als in de jaren '90 kan het toch niet meer worden omdat die personages weg zijn en weg blijven of helaas al overleden zijn. Maar zo een 6 jaar geleden, zo mag het van mij wel weer worden. Voor Mw Hafkamp eruit ging dusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:52 schreef alors het volgende:
Wehehe ik dacht ik kijk weer eens in het topic of de serie alweer wat beter is![]()
![]()
hoe had ik dat toch kunnen denken
![]()
![]()
![]()
Ik mis het nog steeds niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |