maar maar maar Nick mag niet doodquote:Op maandag 10 januari 2011 20:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Oplossing geld problemen Rik en Charlie voor het huwelijk.
Charlie krijgt een brief dat Nick is overleden , Er komt een trustfonds vrij voor Valentijn en hopa Rik en Charlie uit de problemen. Zo iets zou het wel zijn.
Dat dusquote:
Nina is een stuk steviger dan ik dacht, ze wordt goed afgekleedquote:Op maandag 10 januari 2011 20:27 schreef Tallie1982 het volgende:
Kolere....wat ziet die Lorena er lekker uit zo
QFTquote:Op maandag 10 januari 2011 20:27 schreef Tallie1982 het volgende:
Kolere....wat ziet die Lorena er lekker uit zo
jep..quote:Op maandag 10 januari 2011 20:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Triest om Sil zo de serie al weer te laten verlaten.
Vind dat erg jammer , Ik denk dat de rol van Laura ook interessanter is met een puber zoon,
Maar helaas de schrijvers moeten weer wat hebben tegen de familie Alberts.
Lache als er straks een klein negertje uitkomt!quote:Op maandag 10 januari 2011 15:57 schreef PeterKelder het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ader__.html?sn=prive
Als hij hierdoor zou besluiten uit GTST te verdwijnen...
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Lache als er straks een klein negertje uitkomt!
Precies, je zag vooral op bij Lorena op sommige plekken dat het kleddernat wasquote:Op maandag 10 januari 2011 22:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo, Rik heeft ook helemaal, volledig afgedaan zeg.... zelf crimineeltje spelen, de mogelijke criminele activiteiten van je mutserige vriendinnetje verbloemen en dan wel zitten stoken in zo'n relatie
En die normaal zo perfect gestylde haren in Suriname
Die schrijver leest mee en denkt: Robert wie?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Precies, je zag vooral op bij Lorena op sommige plekken dat het kleddernat was![]()
Ik ben er weleens geweest, het is er zo vochtig dat sommige mensen weer beginnen te zweten zodra ze zich aan het afdrogen zijn na een douche![]()
Wat Sil betreft, ik vraag me eigenlijk af of Robert Alberts niet iets van zich zal laten horen (uiteraard per brief of mail) aan Laura nu zijn minderjarige zoon de bak in draait, maar dat zal wel niet. Het zou niet eens het hoofd van de huidige schrijvers opkomen
Hopelijk niet Robert Mquote:Op maandag 10 januari 2011 23:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die schrijver leest mee en denkt: Robert wie?
Als ze Jack nou ook slecht hadden gemaakt en Lorena iets intelligenter dan hadden ze best een aardig schurkenstel kunnen zijnquote:Op maandag 10 januari 2011 23:54 schreef Frey het volgende:
Lorena was echt weer geweldig vandaag.![]()
Toen ze achter Maxime en Nina in de bus zat en toen ze daar later weer ineens stond: "Joehoe!"
Jack en Lorena, Frits en Martine... Wel exact evenveel lettergrepen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als ze Jack nou ook slecht hadden gemaakt en Lorena iets intelligenter dan hadden ze best een aardig schurkenstel kunnen zijn
Huh???? 'Een stuk steviger'??? Damn, jij weet wel hoe men anorexia in de hand werkt zeg.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nina is een stuk steviger dan ik dacht, ze wordt goed afgekleed
Marly heeft een enorme rotkop en Gigi isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:01 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Huh???? 'Een stuk steviger'??? Damn, jij weet wel hoe men anorexia in de hand werkt zeg.
Gigi blies de dames wel weg tijdens die bikini scenes trouwens.![]()
Marly is ook prima, maar Gigi...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |