Ik wist het écht niet meerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:54 schreef Ri-annee het volgende:
[..]
Ja ze heet Bianca.
Ik vond het een goeie aflevering. Alleen jammer dat het niet in het huis van Rutger was.. had het allemaal wat echter gemaakt!
Claudia, Bianca, valt een beetje onder dezelfde categorie....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:19 schreef Purdey het volgende:
[..]
Claudia? De vrouw van Anton? Die heette toch anders?
Haha, ik volg het blijkbaar zo goed, dat ik Claudia zo voor kennisgeving aannam. Maar toen ik na ging denken, vond ik het ook weer vreemd klinkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Claudia, Bianca, valt een beetje onder dezelfde categorie....
Heb je gequote in het andere topic. Waar iedereen welkom is en overigens ook gewoon over de dagelijkse serie gepost wordt zeg ik er maar voor de zekerheid bijquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:33 schreef ThunderBitch het volgende:
Die Lorena komt sowieso veel te vaak met dingen weg. Ondanks alles wat ze uitgevreten heeft, heeft zou niet echt voor hoeven boeten.
Snap echt niets van. In het gewone leven was ze allang een paar plukken haar kwijt geweest.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vroeger zag je inderdaad dat personages die rottigheid uithaalden er ook voor werden gestraft. Niet eens Lorena, maar vooral Maxime is nooit eens flink op haar nummer gezet. Laat haar maar eens failliet gaan of door iedereen worden uitgekotst
Nuja, Maxime werd wel neergeschoten. Dat was wel awesome. Hoe liep dat uiteindelijk af eigenlijk?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Heb je gequote in het andere topic. Waar iedereen welkom is en overigens ook gewoon over de dagelijkse serie gepost wordt zeg ik er maar voor de zekerheid bij
[..]
Geeft niet hoor.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Heb je gequote in het andere topic. Waar iedereen welkom is en overigens ook gewoon over de dagelijkse serie gepost wordt zeg ik er maar voor de zekerheid bij
[..]
ik denk dat de schrijvers nog niet precies weten welke kant ze met Edwin op willen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:56 schreef ThunderBitch het volgende:
Die Lucas..... ben benieuwd. Het vervelende van dit soort verhaallijnen is zo boring, want je weet gewoon waar het uiteindelijk op uitdraait. Daarom heb ik zoiets van, laat het maar snel gebeuren. Hup en klaar ermee.
Ik hoorde Albert Verlinden wel iets daarover zeggen, alsof het een feit is dat er een gay couple is. Hij zal het wel weten, hij heeft inside info.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik denk dat de schrijvers nog niet precies weten welke kant ze met Edwin op willen.
vrees dat ze een homo - stel verhaallijn niet durven.
terwijl zelfs ATWT een homo stel heeft
Ik denk ook niet dat ze dat aandurven.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik denk dat de schrijvers nog niet precies weten welke kant ze met Edwin op willen.
waarom zouden ze dat niet durven ? er zijn toch eerder homo stellen in gtst geweest, en laten we de laatste lesbo's niet vergetenquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
In elk geval kunnen ze een flink aantal afleveringen vooruit, met zo'n gast die zichzelf nog aan het zoeken is en met zowel meisjes als jongens omrommelt. Dan nog een conflictje met ouders erbij of een niet accepterende broer....quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:09 schreef roos85 het volgende:
Dit zei je ook al in de algemene reeks. Zie daar mijn antwoord op je reactie. Je hoeft overigens niet alles twee keer te posten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:53 schreef delano.888 het volgende:
Leuke filmpjes:
Ze zijn wel streng trouwens bij GTST, (2e filmpje, 2:05) je kan ontslagen worden omdat je mobieltje afgaat?
Ik snap niet echt waarom er 2 topics zijn en ik post hier normaal nooit, dus dacht dan maar zo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dit zei je ook al in de algemene reeks. Zie daar mijn antwoord op je reactie. Je hoeft overigens niet alles twee keer te posten.
Dit gaat over de chat alleen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik snap niet echt waarom er 2 topics zijn en ik post hier normaal nooit, dus dacht dan maar zo.
Zekers, ben ook nooit een voorstander geweest van 2 topics, alleen een kliek mensen (welgeteld 3 ofzo) wilden bepaalde onderwerpen in het andere topic uitsluiten. Wat betekende dat een stuk of 30 vaste posters niet meer in hun vaste topic zouden mogen posten. Dan konden die 3 beter voor zichzelf beginnen, in dat licht is dit topic geopend.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
dit topic is volkomen nutteloos
ik vind haar rete irritant, die kop alleen al, ze blijft toch niet al te lang?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:43 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat een saaie aflevering was het zeg.
Gebeurde niet zoveel vandaag. Ben alleen wel benieuwd wat die griet van Bing wil.
dat hele pillen gedoe doet me een beetje aan onderweg naar morgen denken. beetje jammer.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:43 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat een saaie aflevering was het zeg.
Gebeurde niet zoveel vandaag. Ben alleen wel benieuwd wat die griet van Bing wil.
Dank je dat vind ik zelf ook.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:32 schreef Mss het volgende:
Bartolhoven ik vind je normaal gesproken zeer redelijk,
Iemand niet in zijn waarde laten???quote:maar ik vind de spottende inhoud van je vorige post niet nodig.
Je bent zelf altijd een voorstander van iedereen in zijn eigen waarde laten, doe dat dan ook voor die mensen die ervoor kiezen om liever in een topic te posten waarin het over het heden gaat.
We hoeven de hele discussie niet opnieuw te houden, we kunnen ons allebei vinden in de beslissing voor dit topic, want ik heb nooit mensen willen verbieden om in het andere topic te posten.
Alleen mag ik best vinden dat ik liever over het heden lees, gewoonweg omdat ik vroeger niet gekeken heb, en dan vind ik die spottende opmerkingen van je niet nodig.
Dit topic loopt inderdaad niet zo hard. Misschien komt het nog, misschien niet, we zullen het zien. Maar laat de mensen die voor dit topic kiezen in hun waarde.
Lees de rest van mijn post nou eerst maar eens door. En dingen uit de context halen kunnen we allemaalquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:54 schreef Marrije het volgende:
Wat maakt het voor het topic nou uit of die specifieke 3 users er wel of niet posten![]()
Dit topic is er niet alleen omwille van die 3 users, de discussie kwam telkens terug en daarom werd het nu dan eindelijk tijd voor dit topic. Om zo van het gezeur af te zijn![]()
![]()
quote:Wiet speelde wel goed gisteren, het beste wat ik van haar gezien heb tot nu toe.
Lorena en Jack, ik kan nog steeds niet geloven dat zij écht bij elkaar gaan blijven.
Ik snap ook niet dat Bing, die altijd best wel principieel is, die griet niet eruit gegooid heeft.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik vind haar rete irritant, die kop alleen al, ze blijft toch niet al te lang?
En hoe lang zal het duren eer Sjors en Danny weer samen zijn?
En wat betreft dit topic, ik post niet dagelijks maar daarom juist leest dit ff snel bij. Dat andere topic verzandt zo vaak in epistels over het verleden, lees ik liever niet. Prima toch. Heb overigens nooit gezegd dat het daar niet zou mogen. Mij best. Maar ik sla dat topic over, geen probleem.
prima gelezen hoor en niks uit de context gehaald, maar ik zit juist hier om ellenlang gezeik te ontlopenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Lees de rest van mijn post nou eerst maar eens door. En dingen uit de context halen kunnen we allemaal
[..]
ik vind het ook niet in gtst passen, echt jammer. Zal er wel mee te maken hebben dat ze zich meer op de jeugd willen richten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat Bing, die altijd best wel principieel is, die griet niet eruit gegooid heeft.
Maarja, misschien willen ze hem een beetje een stoutig imago aanmeten. Ik vind het niets, vooral omdat hij net gestart is met die club. Welke gek doet nou zoiets? Hij kent die griet niet eens. Ik had haar bij kop en kont gepakt, hen had haar zand laten eten.
Klopt, er wordt meer en meer gericht op de jeugd. Ja, dan weet je het wel. Alles vluchtig en tendentieus. Ik vind het ook jammer want het was eigenlijk ook een soap voor mensen die niet alleen in de kroeg hangen, niet nadenken maar zich als verwenden kinderen gedragen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik vind het ook niet in gtst passen, echt jammer. Zal er wel mee te maken hebben dat ze zich meer op de jeugd willen richten.
Die plant vond ik nou juist weer helemaal niet grappig![]()
Noud die Nina ten huwelijk vraagt, zou het wel leuk vinden als dat doorgaat
Ik reageerde op deze neutrale post:quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
prima gelezen hoor en niks uit de context gehaald, maar ik zit juist hier om ellenlang gezeik te ontlopen
Het werd pas gezeik toen mensen dingen gingen (of wilden) zien die er niet warenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
dit topic is volkomen nutteloos
Ik begon er niet over, ging er alleen op in.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:08 schreef amaranta het volgende:
Nou die discussie is in het andere topic al eens uitgebreid gevoerd, en vervolgens in FB, moet hij hier nog eens over?
Dit topic is er nu. En of het een stormlooptopic wordt of niet, dat zal nog moeten blijken.
Verder ontopic graag.
Dus, ik ga even terugkijken vandaag. Heb deze week niet echt kunnen kijken.
Inderdaad vaag, als je bedenkt dat Noud het eigenlijk niet zag zitten.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:26 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Ik zag dat huwelijksaanzoek niet aankomen.. Ze hebben echt 3 weken iets met elkaar. Ik ben benieuwd naar eventuele acties van Ludo.
kwam voor mij ook uit de lucht vallenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Inderdaad vaag, als je bedenkt dat Noud het eigenlijk niet zag zitten.
Gelukkig maar. Ik mag haar echt nietquote:Op maandag 24 januari 2011 10:16 schreef Marrije het volgende:
Ik hoor net bij koffietijd dat het drugsdealende vriendinnetje van Bing een gastrol is. Mooi.
gelukkigquote:Op maandag 24 januari 2011 10:16 schreef Marrije het volgende:
Ik hoor net bij koffietijd dat het drugsdealende vriendinnetje van Bing een gastrol is. Mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |