Ik wist het écht niet meerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:54 schreef Ri-annee het volgende:
[..]
Ja ze heet Bianca.
Ik vond het een goeie aflevering. Alleen jammer dat het niet in het huis van Rutger was.. had het allemaal wat echter gemaakt!
Claudia, Bianca, valt een beetje onder dezelfde categorie....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:19 schreef Purdey het volgende:
[..]
Claudia? De vrouw van Anton? Die heette toch anders?
Haha, ik volg het blijkbaar zo goed, dat ik Claudia zo voor kennisgeving aannam. Maar toen ik na ging denken, vond ik het ook weer vreemd klinkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Claudia, Bianca, valt een beetje onder dezelfde categorie....
Heb je gequote in het andere topic. Waar iedereen welkom is en overigens ook gewoon over de dagelijkse serie gepost wordt zeg ik er maar voor de zekerheid bijquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:33 schreef ThunderBitch het volgende:
Die Lorena komt sowieso veel te vaak met dingen weg. Ondanks alles wat ze uitgevreten heeft, heeft zou niet echt voor hoeven boeten.
Snap echt niets van. In het gewone leven was ze allang een paar plukken haar kwijt geweest.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vroeger zag je inderdaad dat personages die rottigheid uithaalden er ook voor werden gestraft. Niet eens Lorena, maar vooral Maxime is nooit eens flink op haar nummer gezet. Laat haar maar eens failliet gaan of door iedereen worden uitgekotst
Nuja, Maxime werd wel neergeschoten. Dat was wel awesome. Hoe liep dat uiteindelijk af eigenlijk?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Heb je gequote in het andere topic. Waar iedereen welkom is en overigens ook gewoon over de dagelijkse serie gepost wordt zeg ik er maar voor de zekerheid bij
[..]
Geeft niet hoor.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Heb je gequote in het andere topic. Waar iedereen welkom is en overigens ook gewoon over de dagelijkse serie gepost wordt zeg ik er maar voor de zekerheid bij
[..]
ik denk dat de schrijvers nog niet precies weten welke kant ze met Edwin op willen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:56 schreef ThunderBitch het volgende:
Die Lucas..... ben benieuwd. Het vervelende van dit soort verhaallijnen is zo boring, want je weet gewoon waar het uiteindelijk op uitdraait. Daarom heb ik zoiets van, laat het maar snel gebeuren. Hup en klaar ermee.
Ik hoorde Albert Verlinden wel iets daarover zeggen, alsof het een feit is dat er een gay couple is. Hij zal het wel weten, hij heeft inside info.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik denk dat de schrijvers nog niet precies weten welke kant ze met Edwin op willen.
vrees dat ze een homo - stel verhaallijn niet durven.
terwijl zelfs ATWT een homo stel heeft
Ik denk ook niet dat ze dat aandurven.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik denk dat de schrijvers nog niet precies weten welke kant ze met Edwin op willen.
waarom zouden ze dat niet durven ? er zijn toch eerder homo stellen in gtst geweest, en laten we de laatste lesbo's niet vergetenquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
In elk geval kunnen ze een flink aantal afleveringen vooruit, met zo'n gast die zichzelf nog aan het zoeken is en met zowel meisjes als jongens omrommelt. Dan nog een conflictje met ouders erbij of een niet accepterende broer....quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:09 schreef roos85 het volgende:
Dit zei je ook al in de algemene reeks. Zie daar mijn antwoord op je reactie. Je hoeft overigens niet alles twee keer te posten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:53 schreef delano.888 het volgende:
Leuke filmpjes:
Ze zijn wel streng trouwens bij GTST, (2e filmpje, 2:05) je kan ontslagen worden omdat je mobieltje afgaat?
Ik snap niet echt waarom er 2 topics zijn en ik post hier normaal nooit, dus dacht dan maar zo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dit zei je ook al in de algemene reeks. Zie daar mijn antwoord op je reactie. Je hoeft overigens niet alles twee keer te posten.
Dit gaat over de chat alleen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik snap niet echt waarom er 2 topics zijn en ik post hier normaal nooit, dus dacht dan maar zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |