Nee, dat was pas echt een fail. Eerst laten ze Arnie niet de biologische zoon van Laura en Robert blijken, en dan laten ze hem ook nog echt sterven.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
Arnie leeft dan ook nog. Kijk maar, hier ben ik!
Hear hear.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, dat was pas echt een fail. Eerst laten ze Arnie niet de biologische zoon van Laura en Robert blijken, en dan laten ze hem ook nog echt sterven.
quote:Op zondag 9 januari 2011 11:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
Arnie leeft dan ook nog. Kijk maar, hier ben ik!
...Nee. Gewoon, nee.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:59 schreef LetsGame het volgende:
[..]![]()
Als jij de persoon bent op jouw foto, ben jij Arnie niet, maar Dennis :p
Ja, en niet Frits heeft Suzanne verkracht, maar Lauraquote:Op zondag 9 januari 2011 12:03 schreef PeterKelder het volgende:
Ik heb sterk het vermoeden dat niet Sil Rutger heeft neergemept met die pook.
Het was namelijk zijn identieke tweelingbroer Sunil
En ik heb het gevoel dat Rikki eigenlijk de doodgewaande Lotje Alberts is, waardoor Sil/Sunil het met zijn zusje heeft gedaan = incestquote:Op zondag 9 januari 2011 12:04 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ja, en niet Frits heeft Suzanne verkracht, maar Laura
Dat is denk ik net iets te moeilijk voor de huidige schrijversquote:Op zondag 9 januari 2011 12:34 schreef Hogendoorn het volgende:
Die verhaallijn met Frits/Hans heeft me altijd dwarsgezeten. Van mij mag Hans uit de gevangenis komen, toegeven dat hij wel Frits is en er geen Hans bestaat, dat hij die tweelingbroer met zijn moeder heeft bedacht om Sjors en Jack te misleiden en de maffia van zich af te houden, de amulet-verhaallijn negeren, de CRIO-Frits was een wassen pop, Hannie heeft de aanslag wel gepleegd, en bij het weerzien met Frits zelfmoord gepleegd van schok, en nu de laatste maffiabaas in Joegoslavië weer achter de tralies zit kan Frits weer gewoon door het leven na vrijlating van een aanslag die hij nooit heeft gepleegd.
Nu is hij weer de oude, doortrapte Frits van Houten die heel Meerdijk in de palm van zijn hand legt. Zoiets als Mike had bedacht in ieder geval...
Geen Hans, oude verhaallijnen herstellen en alle oude verhoudingen kloppen weer. We hebben alleen Augusta leren kennen, maar dat personage was prima, in mijn optiek.
HOLY SHIT.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:34 schreef Hogendoorn het volgende:
Die verhaallijn met Frits/Hans heeft me altijd dwarsgezeten. Van mij mag Hans uit de gevangenis komen, toegeven dat hij wel Frits is en er geen Hans bestaat, dat hij die tweelingbroer met zijn moeder heeft bedacht om Sjors en Jack te misleiden en de maffia van zich af te houden, de amulet-verhaallijn negeren, de CRIO-Frits was een wassen pop, Hannie heeft de aanslag wel gepleegd, en bij het weerzien met Frits zelfmoord gepleegd van schok, en nu de laatste maffiabaas in Joegoslavië weer achter de tralies zit kan Frits weer gewoon door het leven na vrijlating van een aanslag die hij nooit heeft gepleegd.
Nu is hij weer de oude, doortrapte Frits van Houten die heel Meerdijk in de palm van zijn hand legt. Zoiets als Mike had bedacht in ieder geval...
Geen Hans, oude verhaallijnen herstellen en alle oude verhoudingen kloppen weer. We hebben alleen Augusta leren kennen, maar dat personage was prima, in mijn optiek.
Sorry, daar kan ik niets over zeggen.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:08 schreef Berend. het volgende:
Ik word helemaal scheit ziek van Sjors.
"Sorry hier kan ik niets over zeggen"
''Sorry Jeff, hier kan ik niets over zeggen''
''Daar kan ik niets over zeggen lorená''
Meerdere mensen hier irritatie van?
eeeyh Linda WIE?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:36 schreef PeterKelder het volgende:
Trouwens, het was zo duidelijk als wat dat die club van Linda (de Papagayo oid) gewoon het decor van De Koning was
Zou leuker zijn als blijkt dat Hans nooit in de gevangenis heeft gezeten en de agenten omgekocht waren, dit allemaal om Jack en Sjors te beschermen tegen de maffia. En dan blijkt Hans Frits te zijn zoals je zeiquote:Op zondag 9 januari 2011 12:34 schreef Hogendoorn het volgende:
oke, maar wat is dat papanogwatdingens waar PeterKelder het over had??quote:Op zondag 9 januari 2011 17:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Linda, uit de eerste seizoenen.
Was dat niet zomerclifhanger Seizoen 5?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:46 schreef RobbieBoy het volgende:
Hoop dat seizoen 4 snel komt. Wil graag die zomerclifhanger weer zien, waarin Laura Linda te lijf finf met een mes. Die scene, het acteerspel, en vooral die opzwepende muziek waren fenomenaal.
Jammer dat die herkenbare tunes niet meer worden ingezet hoor.. Ik ga NIET zeggen dat vroegah alles beter was (voordat ik nu door iedereen word aangevallen hier) maar de muziek was dat wel
Geen ideequote:Op zondag 9 januari 2011 20:24 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
oke, maar wat is dat papanogwatdingens waar PeterKelder het over had??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wist ik nog niet eens.
...En tenslotte; De TT van dit topic doet me denken aan een titel van een Bassie en Adriaan-serieOp stap in Suriname
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Volgens mij is het geen fout, ze hebben niet verteld dat het kind dood was geboren, maar dat het kind kort na de geboorte overleden was. Althans dat is was ik me herriner, als het blijkt dat dit onjuist dan heb je gelijk. Maar kort na de geboorte kunnen ook een paar dagen zijnquote:Op zondag 9 januari 2011 10:25 schreef PeterKelder het volgende:
Ik heb een hele grote fout ontdekt in seizoen 3!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |