abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91059727
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 11:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
Arnie leeft dan ook nog. Kijk maar, hier ben ik! _O-
Nee, dat was pas echt een fail. Eerst laten ze Arnie niet de biologische zoon van Laura en Robert blijken, en dan laten ze hem ook nog echt sterven.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zondag 9 januari 2011 @ 11:59:05 #77
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_91059754
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 11:58 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Nee, dat was pas echt een fail. Eerst laten ze Arnie niet de biologische zoon van Laura en Robert blijken, en dan laten ze hem ook nog echt sterven.
Hear hear.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zondag 9 januari 2011 @ 11:59:39 #78
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_91059778
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 11:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
Arnie leeft dan ook nog. Kijk maar, hier ben ik! _O-
:')

Als jij de persoon bent op jouw foto, ben jij Arnie niet, maar Dennis :p
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  zondag 9 januari 2011 @ 12:00:34 #79
328189 ArnieAlberts
pi_91059803
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 11:59 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Als jij de persoon bent op jouw foto, ben jij Arnie niet, maar Dennis :p
...Nee. Gewoon, nee. :P

Overigens is het onmogelijk dat ze het DNA van Arnie hebben kunnen testen als hij niet de zoon van Robert of Laura was. Oftewel, Robert (Of Laura) had in Venezuela nog een zoon. :')

EDIT: Dus nogmaals, Arnie leeft nog gewoon :P
pi_91059865
Ik heb sterk het vermoeden dat niet Sil Rutger heeft neergemept met die pook.

Het was namelijk zijn identieke tweelingbroer Sunil :P
  zondag 9 januari 2011 @ 12:04:01 #81
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_91059883
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 12:03 schreef PeterKelder het volgende:
Ik heb sterk het vermoeden dat niet Sil Rutger heeft neergemept met die pook.

Het was namelijk zijn identieke tweelingbroer Sunil :P
Ja, en niet Frits heeft Suzanne verkracht, maar Laura

Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_91060053
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 12:04 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Ja, en niet Frits heeft Suzanne verkracht, maar Laura

En ik heb het gevoel dat Rikki eigenlijk de doodgewaande Lotje Alberts is, waardoor Sil/Sunil het met zijn zusje heeft gedaan = incest :D
  zondag 9 januari 2011 @ 12:34:07 #83
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_91060706
Die verhaallijn met Frits/Hans heeft me altijd dwarsgezeten. Van mij mag Hans uit de gevangenis komen, toegeven dat hij wel Frits is en er geen Hans bestaat, dat hij die tweelingbroer met zijn moeder heeft bedacht om Sjors en Jack te misleiden en de maffia van zich af te houden, de amulet-verhaallijn negeren, de CRIO-Frits was een wassen pop, Hannie heeft de aanslag wel gepleegd, en bij het weerzien met Frits zelfmoord gepleegd van schok, en nu de laatste maffiabaas in Joegoslavië weer achter de tralies zit kan Frits weer gewoon door het leven na vrijlating van een aanslag die hij nooit heeft gepleegd.

Nu is hij weer de oude, doortrapte Frits van Houten die heel Meerdijk in de palm van zijn hand legt. Zoiets als Mike had bedacht in ieder geval... :D

Geen Hans, oude verhaallijnen herstellen en alle oude verhoudingen kloppen weer. We hebben alleen Augusta leren kennen, maar dat personage was prima, in mijn optiek.
"U hoort nog van me!"
pi_91061018
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 12:34 schreef Hogendoorn het volgende:
Die verhaallijn met Frits/Hans heeft me altijd dwarsgezeten. Van mij mag Hans uit de gevangenis komen, toegeven dat hij wel Frits is en er geen Hans bestaat, dat hij die tweelingbroer met zijn moeder heeft bedacht om Sjors en Jack te misleiden en de maffia van zich af te houden, de amulet-verhaallijn negeren, de CRIO-Frits was een wassen pop, Hannie heeft de aanslag wel gepleegd, en bij het weerzien met Frits zelfmoord gepleegd van schok, en nu de laatste maffiabaas in Joegoslavië weer achter de tralies zit kan Frits weer gewoon door het leven na vrijlating van een aanslag die hij nooit heeft gepleegd.

Nu is hij weer de oude, doortrapte Frits van Houten die heel Meerdijk in de palm van zijn hand legt. Zoiets als Mike had bedacht in ieder geval... :D

Geen Hans, oude verhaallijnen herstellen en alle oude verhoudingen kloppen weer. We hebben alleen Augusta leren kennen, maar dat personage was prima, in mijn optiek.
Dat is denk ik net iets te moeilijk voor de huidige schrijvers ;) En daarbij, het is goed zo. Als ze Frits laten terugkeren wordt het net zo'n figuur als Ludo. Totaal overbodig dus.
  zondag 9 januari 2011 @ 12:44:58 #85
328189 ArnieAlberts
pi_91061114
quote:

HOLY SHIT. _O_

Enige nadeel is dat 'DÉ MOORD OP FRITS VAN HOUTEN' de moord niet meer is. Maar ja, dat was hij toch al niet meer. :')
  zondag 9 januari 2011 @ 12:56:12 #86
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_91061539
Ik heb hier de laatste jaren zoveel verhalen voorbij zien komen. En als het de echte vooruitzichten waren, dan was het om je vingers bij af te likken.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_91061996
Ik word helemaal scheit ziek van Sjors.

"Sorry hier kan ik niets over zeggen"
''Sorry Jeff, hier kan ik niets over zeggen''
''Daar kan ik niets over zeggen lorená''

Meerdere mensen hier irritatie van?
  zondag 9 januari 2011 @ 13:42:11 #88
328189 ArnieAlberts
pi_91063195
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 13:08 schreef Berend. het volgende:
Ik word helemaal scheit ziek van Sjors.

"Sorry hier kan ik niets over zeggen"
''Sorry Jeff, hier kan ik niets over zeggen''
''Daar kan ik niets over zeggen lorená''

Meerdere mensen hier irritatie van?
Sorry, daar kan ik niets over zeggen.
pi_91068117
Trouwens, het was zo duidelijk als wat dat die club van Linda (de Papagayo oid) gewoon het decor van De Koning was :')
  zondag 9 januari 2011 @ 17:04:03 #90
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_91072106
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 15:36 schreef PeterKelder het volgende:
Trouwens, het was zo duidelijk als wat dat die club van Linda (de Papagayo oid) gewoon het decor van De Koning was :')
eeeyh Linda WIE?
  zondag 9 januari 2011 @ 17:47:04 #91
328189 ArnieAlberts
pi_91073913
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 17:04 schreef RobbieBoy het volgende:

[..]

eeeyh Linda WIE?
Linda, uit de eerste seizoenen. ;)
pi_91077744
quote:

Zou leuker zijn als blijkt dat Hans nooit in de gevangenis heeft gezeten en de agenten omgekocht waren, dit allemaal om Jack en Sjors te beschermen tegen de maffia. En dan blijkt Hans Frits te zijn zoals je zei ;)
pi_91080440

_O_ Beste Ludo moment en tevens beste badguy scene van GTST wat ik tot nu toe heb gezien. _O_ Wou dat Ludo nog eens zo was ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door Lucas15 op 10-01-2011 00:05:09 ]
  zondag 9 januari 2011 @ 20:24:00 #94
128268 RobbieBoy
pi_91082562
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 17:47 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Linda, uit de eerste seizoenen. ;)
oke, maar wat is dat papanogwatdingens waar PeterKelder het over had??
  zondag 9 januari 2011 @ 20:46:17 #95
128268 RobbieBoy
pi_91084202
Hoop dat seizoen 4 snel komt. Wil graag die zomerclifhanger weer zien, waarin Laura Linda te lijf finf met een mes. Die scene, het acteerspel, en vooral die opzwepende muziek waren fenomenaal.
Jammer dat die herkenbare tunes niet meer worden ingezet hoor.. Ik ga NIET zeggen dat vroegah alles beter was (voordat ik nu door iedereen word aangevallen hier) maar de muziek was dat wel
pi_91084328
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:46 schreef RobbieBoy het volgende:
Hoop dat seizoen 4 snel komt. Wil graag die zomerclifhanger weer zien, waarin Laura Linda te lijf finf met een mes. Die scene, het acteerspel, en vooral die opzwepende muziek waren fenomenaal.
Jammer dat die herkenbare tunes niet meer worden ingezet hoor.. Ik ga NIET zeggen dat vroegah alles beter was (voordat ik nu door iedereen word aangevallen hier) maar de muziek was dat wel
Was dat niet zomerclifhanger Seizoen 5? ;) Staat overigens op Youtube :)

zondag 9 januari 2011 @ 22:49:55 #97
328189 ArnieAlberts
pi_91093694
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:24 schreef RobbieBoy het volgende:

[..]

oke, maar wat is dat papanogwatdingens waar PeterKelder het over had??
Geen idee :P
  maandag 10 januari 2011 @ 00:01:58 #98
328189 ArnieAlberts
pi_91097529
In de AVRO-bode en TROS-kompas een reportage over Suriname.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wist ik nog niet eens. :')

...En tenslotte; De TT van dit topic doet me denken aan een titel van een Bassie en Adriaan-serie :') Op stap in Suriname :')
pi_91097653
dubbel
pi_91097839
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 10:25 schreef PeterKelder het volgende:
Ik heb een hele grote fout ontdekt in seizoen 3!
Volgens mij is het geen fout, ze hebben niet verteld dat het kind dood was geboren, maar dat het kind kort na de geboorte overleden was. Althans dat is was ik me herriner, als het blijkt dat dit onjuist dan heb je gelijk. Maar kort na de geboorte kunnen ook een paar dagen zijn ;)
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')