Ik niet, Lorena gun ik niets, liegbeest.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop dat Jack Lorena gaat vinden
Ik vind ze zoooooo leuk samen
Dat doen ze allemaal, wel een beetje irritant, Sjors daarnet ook. Het klinkt al gauw alsof ze de tekst oplezen. Rick valt nog wel mee hoor ik net.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:05 schreef amaranta het volgende:
Wat voor accent hebben Sil en Rikkie? Het is super storend.
Is dat nou Goois ofzo?
Rikkie praat soms heel scherp ofzo.
En Sil articuleert ook heel vreemd.
Danny krijgt praatjes. Kan hij beter niet doen. Ludo heeft al een tijdje geen uitspatting gehad.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:22 schreef roos85 het volgende:
wat was dit voor confrontatie
Danny hoort te kruipen voor Ludo
helaas, dit was in betere tijden, Ludo van nu is tegenwoordig een watje gewordenquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:22 schreef roos85 het volgende:
wat was dit voor confrontatie
Danny hoort te kruipen voor Ludo
dat jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Danny krijgt praatjes. Kan hij beter niet doen. Ludo heeft al een tijdje geen uitspatting gehad.
Vreselijk wat deze schrijvers met hem doen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:25 schreef sherezade het volgende:
[..]
helaas, dit was in betere tijden, Ludo van nu is tegenwoordig een watje geworden
nogal, vroeger was dit niet zo gebeurdquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:38 schreef Frey het volgende:
[..]
Vreselijk wat deze schrijvers met hem doen.
Ik vind Lucas echt te overdreven gay in dat opzicht .quote:
Vergeleken bij dit waren seizoen 14 en 15 erg goed en seizoen 10 t/m 13 zelfs briljant.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
nogal, vroeger was dit niet zo gebeurd
kijkt je moeder ATWT? zijn hele normale types idd, mja deze schrijvers overdrijven graagquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind Lucas echt te overdreven gay in dat opzicht .
In de serie die me moeder kijkt zitten ook twee homo's en in Spangas zit er ook 1 en die vind ik alle drie nooit irritant maar Lucas het ligt er zo dik bovenop
iddquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:43 schreef Frey het volgende:
[..]
Vergeleken bij dit waren seizoen 14 en 15 erg goed en seizoen 10 t/m 13 zelfs briljant.
ATWT ja ik ben blij dat als ik bij mijn moeder ben dat er op is op tv want vroeger als klein pubertje was het verplicht mee kijken naar de Ken en Barbie show ( The bold And the Beautiful)quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
kijkt je moeder ATWT? zijn hele normale types idd, mja deze schrijvers overdrijven graag
[..]
idd
Okeej, was er al bang voor. Geen uitzending gemist kijken dusquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
nogal, vroeger was dit niet zo gebeurd
Haha!! Erg scherp!quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Toch typisch dat Rikki d'r telefoon hoort terwijl die staat gemute.![]()
[ afbeelding ]
je hebt gelijk maar in de realiteit heb je zeker van deze types, en je hebl gay types die nog erger zijn hoor....ik ken er helaas genoeg van dat soort hysterische types die wat bij mij in de winkel vrouwenquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind Lucas echt te overdreven gay in dat opzicht .
In de serie die me moeder kijkt zitten ook twee homo's en in Spangas zit er ook 1 en die vind ik alle drie nooit irritant maar Lucas het ligt er zo dik bovenop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |