abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90969128
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 11:21 schreef Frey het volgende:
Mijn handen jeuken ook. Juist daarom heb ik besloten helemaal geen seizoen 4 meer op internet te kijken, ik wacht vol spanning op de box. :P
Had je dat bij seizoen 3 dan wel gedaan?

Ik hoop overigens wel dat, als seizoen 4 dit jaar werkelijk uitkomt, het rond mei is ofzo, en het liefst seizoen 5 begin december :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 7 januari 2011 @ 11:29:39 #277
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_90969236
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 11:26 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Had je dat bij seizoen 3 dan wel gedaan?
Een paar stukjes. Maar toen was het laatste nieuws dan ook dan er helemaal geen nieuwe boxen meer zouden komen. En moet je nu eens kijken, seizoen 4 staat gewoon al gepland. En in wat voor goedkope doos ze het stoppen zal me een worst wezen, als het maar uitkomt. :P
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 11:30:30 #278
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_90969262
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 01:14 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je staat te juichen, maar ik vind het werkelijk echt heel erg ongeloofwaardig, lachwekkend en slecht worden. :P
Maar het gaat erom
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90969362
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 11:29 schreef Frey het volgende:

[..]

Een paar stukjes. Maar toen was het laatste nieuws dan ook dan er helemaal geen nieuwe boxen meer zouden komen. En moet je nu eens kijken, seizoen 4 staat gewoon al gepland. En in wat voor goedkope doos ze het stoppen zal me een worst wezen, als het maar uitkomt. :P
Ja, ik ook een paar stukjes, niet teveel. Ik hoop wel dat Bridge inderdaad seizoen 4 dit jaar released, zou wel mooi zijn. 190 afleveringen puur genieten :P
pi_90969525
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 01:14 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je staat te juichen, maar ik vind het werkelijk echt heel erg ongeloofwaardig, lachwekkend en slecht worden. :P
Het ligt er aan wat de reden is. Als ze de vliegtickets van Maxime Sanders heeft gestolen is het nog een beetje geloofwaardig ;)
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_90969638
Dit gaat over die Suriname-verhaallijn? Wat dat betreft is het wel héél toevallig dat Lorena ook naar Suriname vertrekt. Maar toeval hoort in soap, al is het wel ongeloofwaardig.

En dan krijgen we ook nog Jungle Jack _O-
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:02:03 #282
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_90970636
Ik hoop dat ze er iets van maken. De laatste jaren gaan ze vaker naar het buitenland, maar er gebeurt dan echt helemaal niks.
Als je naar de eerste seizoenen kijkt, dan gebeurde er wel altijd iets spannends. En dat terwijl ze niet eens echt in het buitenland waren. Maar ze gaven je echt het gevoel dat ze op locatie waren. :P
pi_90970735
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:02 schreef Frey het volgende:
Ik hoop dat ze er iets van maken. De laatste jaren gaan ze vaker naar het buitenland, maar er gebeurt dan echt helemaal niks.
Als je naar de eerste seizoenen kijkt, dan gebeurde er wel altijd iets spannends. En dat terwijl ze niet eens echt in het buitenland waren. Maar ze gaven je echt het gevoel dat ze op locatie waren. :P
Denk maar aan de reis van Simon en Helen naar Birma begin seizoen 3. Was gewoon in de tropenkas van Burgers Zoo! :D
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:09:30 #284
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_90970919
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:04 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Denk maar aan de reis van Simon en Helen naar Birma begin seizoen 3. Was gewoon in de tropenkas van Burgers Zoo! :D
Geweldig. _O-
Ik vond vooral dat hotelkamertje daar erg goed. En Herman Hogendoorn in "Australië" met die ventilator op tafel. Van die simpele dingetjes, maar het werkte wel. :P
pi_90971500
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:09 schreef Frey het volgende:

[..]

Geweldig. _O-
Ik vond vooral dat hotelkamertje daar erg goed. En Herman Hogendoorn in "Australië" met die ventilator op tafel. Van die simpele dingetjes, maar het werkte wel. :P
Of de verhaallijn met die opgeblazen goudmijn van Herman, volgens mij in "Zuid-Amerika" als ik me niet vergis :P

Vraag me af of Simon op IJsland ook daadwerkelijk in IJsland is opgenomen, of gewoon met spuitsneeuw in de studio ;)
  vrijdag 7 januari 2011 @ 13:07:45 #286
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_90973136
Maar wat zo'n box wel niet weer kan doen. Ik ben nu weer helemaal into GTST, de jaren 90 dan. :P
De hele tijd dingen op aan het zoeken uit die jaren, foto's bekijken, wat door de vooruitzichten bladeren...
pi_90973709
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:07 schreef Frey het volgende:
Maar wat zo'n box wel niet weer kan doen. Ik ben nu weer helemaal into GTST, de jaren 90 dan. :P
De hele tijd dingen op aan het zoeken uit die jaren, foto's bekijken, wat door de vooruitzichten bladeren...
Ik ook, nu weer door seizoen 4 enzo. Ik hoop wel dat die box wat dat betreft snel uitkomt, kan haast niet meer wachten. Ben benieuwd naar de verhaallijn van Bert Boelens die Daniël in de 'put' vasthoudt.
pi_90974367
quote:
Mijn handen jeuken ook. Juist daarom heb ik besloten helemaal geen seizoen 4 meer op internet te kijken, ik wacht vol spanning op de box. :P
Ik zag laatst overigens dat iemand alle afleveringen van seizoen 3 online aan het zetten is, zoals al bij seizoen 1 en 2 gebeurd is, hopelijk weerhoudt dit ze niet van het uitbrengen hiervan.
Een heer met stijl
pi_90974554
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik zag laatst overigens dat iemand alle afleveringen van seizoen 3 online aan het zetten is, zoals al bij seizoen 1 en 2 gebeurd is, hopelijk weerhoudt dit ze niet van het uitbrengen hiervan.
Ik denk het niet, want seizoen 3 is al uitgegeven, dus dat heeft in feite geen negatief effect op het uitbrengen van seizoen 4 als je het mij vraagt.
pi_90974846
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:41 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik denk het niet, want seizoen 3 is al uitgegeven, dus dat heeft in feite geen negatief effect op het uitbrengen van seizoen 4 als je het mij vraagt.
Toch wel, als ze zien dat elk seizoen dat ze uitbrengen vrijwel direct op internet verschijnt kunnen ze nog uit te brengen seizoenen gaan staken, uiteraard hoop ik dat dit niet het geval zal zijn.
Een heer met stijl
pi_90975241
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Toch wel, als ze zien dat elk seizoen dat ze uitbrengen vrijwel direct op internet verschijnt kunnen ze nog uit te brengen seizoenen gaan staken, uiteraard hoop ik dat dit niet het geval zal zijn.
Ze kunnen ook alle geuploade afleveringen laten verwijderen, dat heeft RTL Duitsland bij de eerste GZSZ-afleveringen ook gedaan. Al denk ik dat het een hoop gezeik gaat opleveren als dat hier ook zou gebeuren...
pi_90976297
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:57 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ze kunnen ook alle geuploade afleveringen laten verwijderen, dat heeft RTL Duitsland bij de eerste GZSZ-afleveringen ook gedaan. Al denk ik dat het een hoop gezeik gaat opleveren als dat hier ook zou gebeuren...
Da's waar, heb jij die eerste GZSZ afleveringen overigens gezien? Leek het een beetje op de begin afleveringen van seizoen 1? ;)
Een heer met stijl
pi_90976437
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Da's waar, heb jij die eerste GZSZ afleveringen overigens gezien? Leek het een beetje op de begin afleveringen van seizoen 1? ;)
Laat maar, ik heb hier een aflevering:
het is bijna net echt zeg :D
Een heer met stijl
pi_90976708
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Laat maar, ik heb hier een aflevering:
het is bijna net echt zeg :D
Wat bedoel je daarmee? Die wond?
pi_90976848
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:32 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee? Die wond?
Nee die hele aflevering, "net echt" is uiteraard geen goede uitdrukking, maar die verhaallijnen uit het begin zijn kennelijk letterlijk afkomstig uit Australië. De dialogen zijn bijna gewoon hetzelfde als in de nederlandse versie. Het schijnt dat GZSZ later ook nederlandse verhaallijnen is gaan gebruiken, zo is daar bijvoorbeeld ook een equivalent van AA&F opgericht.
Een heer met stijl
  vrijdag 7 januari 2011 @ 14:40:09 #296
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_90977083
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
AA&F
Dat is wat ik nog miste bij de eerste 3 seizoenen. Tijd voor de opkomst van de gebroeders Alberts. _O_
pi_90977101
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Nee die hele aflevering, "net echt" is uiteraard geen goede uitdrukking, maar die verhaallijnen uit het begin zijn kennelijk letterlijk afkomstig uit Australië. De dialogen zijn bijna gewoon hetzelfde als in de nederlandse versie. Het schijnt dat GZSZ later ook nederlandse verhaallijnen is gaan gebruiken, zo is daar bijvoorbeeld ook een equivalent van AA&F opgericht.
Oh, oke.

Om terug te komen op je vraag: ik heb inderdaad via YT een aantal GZSZ afleveringen gezien, er werden een stuk of 220 opgezet, maar later door RTL eraf gehaald.

Er waren een paar kleine verschillen af en toe, zo kreeg Heiko Richter (Arnie) geen schok van een koffiemolen maar van een ander apparaat. En waar Daniël hier in NL dacht Simon te zien, werd het in Duitsland omgeturnt naar een telefoongesprek tussen Daniel en Joke Nieuwkoop waar Simon per abuis de telefoon opnam. En Jef en Karin zijn daar beperkt tot kleine gastrollen, want in Duitsland besloten ze om Clemens en Vera (Robert en Laura) in de serie te behouden.
pi_90977294
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:40 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Oh, oke.

Om terug te komen op je vraag: ik heb inderdaad via YT een aantal GZSZ afleveringen gezien, er werden een stuk of 220 opgezet, maar later door RTL eraf gehaald.

Er waren een paar kleine verschillen af en toe, zo kreeg Heiko Richter (Arnie) geen schok van een koffiemolen maar van een ander apparaat. En waar Daniël hier in NL dacht Simon te zien, werd het in Duitsland omgeturnt naar een telefoongesprek tussen Daniel en Joke Nieuwkoop waar Simon per abuis de telefoon opnam. En Jef en Karin zijn daar beperkt tot kleine gastrollen, want in Duitsland besloten ze om Clemens en Vera (Robert en Laura) in de serie te behouden.
Ja inderdaad, heb ook een keer een heel stuk gelezen over die serie, maar dit is de eerste keer dat ik er wat van heb gezien.
Een heer met stijl
pi_90977511
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ja inderdaad, heb ook een keer een heel stuk gelezen over die serie, maar dit is de eerste keer dat ik er wat van heb gezien.
Leuk om te weten is dat bijvoorbeeld Daniël en Helen daar een relatie hebben gehad. Nu zijn Robert en Helen met elkaar getrouwd, Robert is nu leraar op het gymnasium.

http://www.soapsworld.de/gzsz/geschichte

Dit is een site over Duitse soaps, de link hierboven leidt naar een pagina met alle afleveringen van GZSZ tot nu toe samengevat. Leuk om te lezen.
pi_90980200
quote:
Ik kan ook niet wachten op Seizoen 4. Het werd steeds beter, de komst van AA&F. Goh, wat was dat een verschrikkelijk mooi pand. _O_ Ook de Frits en Martine verhalen lijken me spannend! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')