Echt lachen dit soort verhalen, vaak speelden wij bijvoorbeeld een spel dat niet echt aan gtst gerelateerd was, maar soms als er een slechterik in ons spel kwam dan was dit gewoon Martine Hafkamp of Frits van Houten (of samen). En vaak speelden we dan wel iets min of meer na dat ook in de serie was voorgekomen, maar dat hoefde niet per se, als kind kon je kennelijk gewoon echt die spanning haast voelen leek hetquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:02 schreef Hogendoorn het volgende:
Dat met die kinderen bedoel ik dus. Niet om mezelf met een kind te vergelijken. Maar wat blijft je nou bij, wat maakt een serie echt spannend? Die kinderen kiezen automatisch schurken, complotten, de zakenwereld en criminaliteit uit, omdat dit het meest ver van hen afstaat, waardoor het spannend is.
Dat is bij volwassenen vaak ook zo. Spanning blijf je genereren door een, zij het steeds meer genuanceerde, strijd tussen goed en kwaad. Liefde en bedrog zijn daar een onderdeel van, maar vaak niet genoeg om iets echt spannend te maken. Meer om jezelf te herkennen en mee te leven, dan dat het echt spannend is. En dat stukje spanning ontbreekt nu, mijns inziens.
Overigens speelde ik een zelfbedachte slechterik als ik GTST naspeelde. Toen ik jong was waren mijn buurjongen en ik altijd schurken die in allerlei problemen terecht kwamen en werkten met de maffia, smokkelaars en een eigen bouwbedrijf bezaten. Ludo Sanders was mijn aartsvijand toen.Leuke tijden....
Ik ook wel hoorquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:14 schreef RaymanNL het volgende:
Slim van Jack om gewoon bij de blokker een nieuwe Pook te kopen.
Jack is niet erg overtuigend nee, zo gemaakt stoer steeds.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een slechte vertoning is dit zeg.
ja en nu mag Lorena weer terugkomenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Zo hehe het hoge woord is er uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:22 schreef Frey het volgende:
Maxime en Nina in Suriname.Zag het net, dat slaat echt nergens op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:22 schreef Frey het volgende:
Maxime en Nina in Suriname.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet niet wat je staat te juichen, maar ik vind het werkelijk echt heel erg ongeloofwaardig, lachwekkend en slecht worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |