Daar ben ik het mee eens. Frits op zijn best. Martine Hafkamp, zelfs Herman Hogendoorn komt af en toe aan bod. Seizoen 4 zal voor mij het hoogte punt van GTST zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Seizoen 4 vond ik eigenlijk een van de beste seizoenen, alles zat nog goed in de lift, de personages hadden inmiddels een redelijke geschiedenis met elkaar, voor de rest zat het goed in elkaar
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Vorig jaar april vertrok Charlotte Besijn na een dramatische verhaallijn - waarin Barbara te kampen kreeg met een zware depressie en zelfs een zelfmoordpoging beging - uit Goede tijden Slechte tijden. Binnenkort keert de doorgewinterde actrice echter weer terug in de soap!
Inmiddels verblijft alterego Barbara alweer bijna een jaar op de Antillen, waar zij samen met zoon Morris een bed-and-breakfast runt. Maar net als Joke Bruijs (Maria) zal ook Charlotte Besijn het buitenland tijdelijk verruilen voor het fictieve stadje Meerdijk. Soapdochter Lieke van Lexmond (Charlie) staat immers op het punt om te gaan trouwen en Barbara kan daar uiteraard niet bij ontbreken.
Overigens is het gastoptreden van Charlotte Besijn slechts van korte duur. Besijn is tegenwoordig namelijk werkzaam als opnameleider bij Goede tijden Slechte tijden en wil zich hier dan ook volledig op kunnen toeleggen. De GTSTCourant
ach valt toch best mee, het is maar tijdelijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:23 schreef Frey het volgende:
Dat wordt een nog groter horror moment dan in de 4000e aflevering.![]()
[ afbeelding ]
Wraaaaa!
Wie is Robin?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:05 schreef sherezade het volgende:
[..]
ach valt toch best mee, het is maar tijdelijk
Liever haar dan Ronja, of robin
Oh, toen had ik een GTSTbreak, dus die ken ik nietquote:
Nah, ik vond het wel een mooi karakterquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:20 schreef sherezade het volgende:
wees maar blij was niet om aan te zien
Heldquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nah, ik vond het wel een mooi karakterGestoord, dat wel, maar wel mooi
Toen Pascale Benjamin verdriet had gedaan had Robin Pascale van de trap afgegooid
Niet echt van de trap gegooid, hij had haar met een stofzuigerslang op haar hoofd gemept en toen was ze later zelf van die trap gedonderd in Scalaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nah, ik vond het wel een mooi karakterGestoord, dat wel, maar wel mooi
Toen Pascale Benjamin verdriet had gedaan had Robin Pascale van de trap afgegooid
Klopt, ik weet nog steeds niet waarom ze op het eind zo fucking gestoord begon te worden. De actrice (Maria Kooistra, right?) was overigens wel verdomd lekkerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Pascale was een heks bijna Sil als baby verzuipen en die lieve Robin een klap geven vuile heks dat het was
Ja ze begon best leuk, maar nadat ze dacht dat Benjamin overleden was raakte ze nogal de kluts kwijt -lees: viel ten prooi aan dom geëxperimenteer van schrijvers.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Klopt, ik weet nog steeds niet waarom ze op het eind zo fucking gestoord begon te worden. De actrice (Maria Kooistra, right?) was overigens wel verdomd lekker
dat jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Held![]()
Pascale was een heks bijna Sil als baby verzuipen en die lieve Robin een klap geven vuile heks dat het was
Eigenlijk is de laatste lijn die ik écht écht écht gevolgd heb voor een erg lange tijd, Benjamin als geest. Na dat heb ik de serie jaren niet meer gevolgd, behalve af en toe eens langs zappen. Vond echt dat ze veel te ver waren gegaan met het verhaal, zelfs al was het een oké-verhaallijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja ze begon best leuk, maar nadat ze dacht dat Benjamin overleden was raakte ze nogal de kluts kwijt -lees: viel ten prooi aan dom geëxperimenteer van schrijvers.
Bij mij is het zoals ik al wel eens eerder heb aangegeven:quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Eigenlijk is de laatste lijn die ik écht écht écht gevolgd heb voor een erg lange tijd, Benjamin als geest. Na dat heb ik de serie jaren niet meer gevolgd, behalve af en toe eens langs zappen. Vond echt dat ze veel te ver waren gegaan met het verhaal, zelfs al was het een oké-verhaallijn
EDIT: Maar ja. dat was al na de moord op Pascale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |