Echt als je daar rondrent en loopt, voelt het haast aan als een wildernis, een oorbel of wat dan ook valt je echt niet op. Bovendien is het een hele opgaaf iemand te vinden als je verdwaalt bent (alles is groot en lijkt op elkaar).quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:03 schreef Hogendoorn het volgende:
Dat bedoel ik dus... kan het nog erger worden? Alles hing aan elkaar met onnozele toevalligheden. Jack die precies weet waar iedereen zit, Lorena die wat rondrent als een kip zonder kop, Jack die wel haar oorbel/bloem ziet terwijl hij aan het rennen is, enzovoort.
dat was me nou nog niet opgevallenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:05 schreef Hogendoorn het volgende:
Ik zal het positief proberen te brengen, maar viel het jullie niet een heel klein beetje op dat enkele zaken in deze aflevering een aardige mate van toevaligheden bevatte?
Juiste land had hij van Janine tochquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb het ook net gezien. haha Jack verschijnt opeens en Lorena begint gewoon dom de jungle in te rennen. Jack die ook precies in het juiste land laat staan het juiste hotel is. En dat rennen _o-
en de rest is peanuts voor super rechercheur Jackquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Juiste land had hij van Janine toch
En jeanine zal ook wel weten in welk hotel der dochter zitquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
en de rest is peanuts voor super rechercheur Jack
Inderdaad.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En jeanine zal ook wel weten in welk hotel der dochter zit
Ik bedoel dat weten mijn ouders ook als ik op vakantie ga
die verwijzingen vond ik wel leukquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:43 schreef Hogendoorn het volgende:
GTST in de TV Kantine. Complete onzin, maar ik heb het gevoel dat Irene Moors hier haar soapgeschiedenis beter kent dan menig huidige schrijver bij GTST.
Ja da's ook wel een toevallige innige vriendschap ineens, tijden is er nauwelijks contact tussen die twee, maar bij het horen van 'Lorena' belt ze hem welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Juiste land had hij van Janine toch
Leuke onzin, dat wel. En ik kreeg er toch een beetje het Pittige Tijden-gevoel bij, zeker bij Laura met het L-L-L-L-L-L-L-L-L-L-L-L-Lauraquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:43 schreef Hogendoorn het volgende:
GTST in de TV Kantine. Complete onzin, maar ik heb het gevoel dat Irene Moors hier haar soapgeschiedenis beter kent dan menig huidige schrijver bij GTST.
Misschien wisten ze in meerdijk dat Lorena zoek wasquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja da's ook wel een toevallige innige vriendschap ineens, tijden is er nauwelijks contact tussen die twee, maar bij het horen van 'Lorena' belt ze hem wel
Mwah. Ik vind het een hele leuke sketch, maar volgens mij glijdt hij hier wel behoorlijk op zichzelf.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:21 schreef Liquidist het volgende:
Wel kudo's voor Jan Kooijman dat hij over een flinke portie zelfspot beschikt in die tv kantine sketch
inderdaad, wat IS die Kooijman nou helemaal??? Die tweeling die Valentijn vertolkt acteert nog beter dan deze gladde aal en meneer zit in een jury omdat-ie ooit heeft gedanst.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:25 schreef Countess het volgende:
[..]
Mwah. Ik vind het een hele leuke sketch, maar volgens mij glijdt hij hier wel behoorlijk op zichzelf.
Het is en blijft een glad mannetje![]()
Die verjaardagstaart en Lalalalauras relaties
Geweldigquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:43 schreef Hogendoorn het volgende:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Vind Ludo weer mooi op de doortrapte toer. Dat ie z'n dochter in huis wil nemen en de Nee-zeggende Danny...
En dan dat gezicht bij die afwijzing, geweldig...
Ik hoor het sommige mensen al zeggen: `Hij is zo gewoon geblevenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
inderdaad, wat IS die Kooijman nou helemaal??? Die tweeling die Valentijn vertolkt acteert nog beter dan deze gladde aal en meneer zit in een jury omdat-ie ooit heeft gedanst.
Tja, maar dat hoor je ook van mensen als Yolanthe en Ben Saunders. "Ze zijn zóóóóóó gewoon gebleven!" Yeah right.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:43 schreef Countess het volgende:
[..]
Ik hoor het sommige mensen al zeggen: `Hij is zo gewoon gebleven![]()
Als Ludo hem nou eens even koud kan maken
Frans Bauer is gewoon gebleven. Wijlen Antonie Kamerling is destijds gewoon gebleven. Jan Kooijman is NIET gewoon gebleven. Moge dat duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:43 schreef Countess het volgende:
[..]
Ik hoor het sommige mensen al zeggen: `Hij is zo gewoon gebleven![]()
Als Ludo hem nou eens even koud kan maken
Met deze schrijvers wel ja. Zie Exit Bowien.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:47 schreef PeterKelder het volgende:
Maar als hij iemand doodt is het exit Ludo. Al denk ik dat ik persoonlijk dat niet zo erg zou vindenEn Danny mag na zijn derde jaarcontract ook opzouten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |