Meer mensen die deze methode gebruiken?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:46 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Hier ook IV, gemiddeld 24 jaar en >290 htstats gemiddeld...Ohja, en salaris van 225k.
Het is bij het inkopen vooral belangrijk hoeveel een speler over een paar seizoenen nog oplevert. Ik heb een schema waarbij ik elk seizoen max 4 spelers vervang. Komt er op neer dat ik spelers ongeveer 3 seizoenen hou. En dan is het een kwestie van puzzelen op welke leeftijd en skill koop ik ze in, en waarvoor denk ik ze te kunnen verkopen.
npquote:Op zondag 6 juni 2010 12:49 schreef j95 het volgende:
Verrek, bedankt! Schermpje al eens eerder gezien maar was niet in me op gekomen dat je zo kon inloggen
kloptquote:Op zondag 6 juni 2010 13:03 schreef j95 het volgende:
Is Hattrick organizer alleen om te zien waar je spelers het best kunnen spelen en dat soort dingen? Want zover ik zie kan je geen wedstrijdorders e.d plaatsen.
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:50 schreef NelisZ het volgende:
Voor BrandX en GotC: Jullie hebben de verkeerde ronde ingevuld bij de teauteau...
je manager helemaal afmaken, en dan geloof ik 1 week geduld.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:56 schreef Jetfly het volgende:
Meld me aan, ben al sinds een paar uurtjes member op Hattrick. Heb het jaren geleden gespeeld maar gestopt en heb nu weer tijd! Maar ik kan die g*dverdomme "Nieuwe wedstrijdorders opgeven" voor die Managers License niet uitvoeren:S. Ik wijzig die f*cking wedstrijdorder maar lukt gewoon niet:S. Iemand suggesties?
Afmaken?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
je manager helemaal afmaken, en dan geloof ik 1 week geduld.
Helaas maar het is niet anders.
Same here!!!quote:Op maandag 7 juni 2010 01:35 schreef Xummon het volgende:
gvd, kan geen youthfriendley regelen omdat de competitie is afgelopen, kan de competitie niet opnieuw opstarten omdat RealBizkit op vakantie is
Zeg, zat net even naar de cup/toto/GL /etcetera winnaats te kijken, maar heb jij nou in al die tijd nog nooit wat gewonnen?quote:
iddquote:
tja, negers zijn niet geliefd. Dit riekt naar discriminatiequote:Op maandag 7 juni 2010 09:05 schreef Robar het volgende:
[..]
Zeg, zat net even naar de cup/toto/GL /etcetera winnaats te kijken, maar heb jij nou in al die tijd nog nooit wat gewonnen?![]()
![]()
![]()
Klopt, maar dat doet ie met liefdequote:Op maandag 7 juni 2010 09:09 schreef Robar het volgende:
[..]Arme Vullie, loop hier pas weer sinds 1 seizoen rond, maar hij is altijd de lulpiemel he?
dacht dat je op vrouwen viel. Je bent toch kinky-er dan ik dacht. Kriebelt dat niet?quote:
Ik dacht dat Flap een vrouw was, althans zo reageert hij meestal welquote:Op maandag 7 juni 2010 09:14 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dacht dat je op vrouwen viel. Je bent toch kinky-er dan ik dacht. Kriebelt dat niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 juni 2010 09:18 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik dacht dat Flap een vrouw was, althans zo reageert hij meestal wel
Ik dacht juist dat jij een vrouw was, gezien het gebrek aan anticiperenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben van pindavlees
quote:Op maandag 7 juni 2010 09:18 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik dacht dat Flap een vrouw was, althans zo reageert hij meestal wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet wel iemand anders die af en toe als vrouw reageert, maar zal zijn naam niet noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
Mijn ervaring met vrouwen is juist dat ze heel erg goed anticiperen.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat jij een vrouw was, gezien het gebrek aan anticiperen
dan zal je verdomd weinig ervaring hebbenquote:Op maandag 7 juni 2010 09:31 schreef Robar het volgende:
[..]
Mijn ervaring met vrouwen is juist dat ze heel erg goed anticiperen.
behalve in het verkeer dan
quote:Op maandag 7 juni 2010 09:34 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dan zal je verdomd weinig ervaring hebben
Nou, ik hoef bij mijn vriendin alleen maar te roepen dat mijn winstuitkering gestort is of ze staat al met mijn credit card af te rekenen in de kledingwinkel. Als dat geen anticiperen isquote:Op maandag 7 juni 2010 09:34 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dan zal je verdomd weinig ervaring hebben
please concentrate on the facts. Me equals niggah, niggah equals shit. I'm treated like shitquote:Op maandag 7 juni 2010 09:42 schreef Robar het volgende:
[..]
Ach gut, mevrouw wordt bijgestaan door een neger met een minderwaardigheidscomplex
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
dat is geen anticiperen, dat is een gebrek aan ruggegraat van jouquote:Op maandag 7 juni 2010 09:39 schreef Robar het volgende:
[..]
Nou, ik hoef bij mijn vriendin alleen maar te roepen dat mijn winstuitkering gestort is of ze staat al met mijn credit card af te rekenen in de kledingwinkel. Als dat geen anticiperen is
of je bent gewoon zo voorspelbaarquote:Ander voorbeeld. Nog voordat ik haar een SMS-je stuur met "schat, ik ben een half uurtje later", krijg ik van haar al een berichtje met " Je bent zeker weer later?".
Vrouwen hebben echt een zesde zintuig joh, die weten dingen al voordat ze gebeuren
Go take a shower!quote:Op maandag 7 juni 2010 09:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat is geen anticiperen, dat is een gebrek aan ruggegraat van jou![]()
[..]
of je bent gewoon zo voorspelbaar
aan dat gruwelijke talent?quote:Op maandag 7 juni 2010 11:13 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz heeft zojuist veel te veel geld uitgegeven, maar het kan hem lekker nix schelen
nicequote:Op maandag 7 juni 2010 11:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
Eens kijken of ik m het NT in kan trainen
De reactie van masterful (U22 multiskill scout) was als volgt:quote:Op maandag 7 juni 2010 11:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
niceben benieuwd of je dat gaat lukken..
quote:Ik ken em niet, maar hij is idd erg fraai! Die zou het NT wel kunnen halen ja.
quote:
klinkt hoopvolquote:Op maandag 7 juni 2010 12:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De reactie van masterful (U22 multiskill scout) was als volgt:
[..]
Inderdaad. Hij heeft me nou de tip gegeven om eerst pm te gaan trainen. Komt op zich wel aardig uit, heb precies 6 hele mooie PM/Wing-trainees nuquote:
dat komt dan idd heel mooi uit.. maar je was ook al pm aan het trainen?quote:Op maandag 7 juni 2010 13:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij heeft me nou de tip gegeven om eerst pm te gaan trainen. Komt op zich wel aardig uit, heb precies 6 hele mooie PM/Wing-trainees nu
Ik heb tussendoor weleens wat pm getraind, maar de laatste weken eigenlijk alleen maar wing.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat komt dan idd heel mooi uit.. maar je was ook al pm aan het trainen?
dat worden leuke talentjes met pm trainingquote:Op maandag 7 juni 2010 14:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb tussendoor weleens wat pm getraind, maar de laatste weken eigenlijk alleen maar wing.
Het gaat om deze jongetjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zou ik ook wel willen doen. Ware het niet dat zowel m'n voor- als m'n achternaam niet in het spel voorkomenquote:Op maandag 7 juni 2010 14:36 schreef Drassss het volgende:
Ook hoiIk speel het nu al 6 jaar en ben dit seizoen begonnen om een familie team op te starten. Momenteel heb ik er 15 en 7 in de basis op zondag staan
Het is helaas niet mijn achternaam/voornaam, maar een willekeurige naam die toevallig in mijn selectie is gekomen. Ik heb het spel wel gezien in de zin van trainen en doorstromen totdat je geld op is dus vandaar deze optie. Nieuwe belevenis en met persberichten maakt het best wel aardig. Zeker als je wat volgers gaat krijgen etcquote:Op maandag 7 juni 2010 14:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen doen. Ware het niet dat zowel m'n voor- als m'n achternaam niet in het spel voorkomen
Gooi je teamnaam en teamid maar in de groep danquote:Op maandag 7 juni 2010 14:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het is helaas niet mijn achternaam/voornaam, maar een willekeurige naam die toevallig in mijn selectie is gekomen. Ik heb het spel wel gezien in de zin van trainen en doorstromen totdat je geld op is dus vandaar deze optie. Nieuwe belevenis en met persberichten maakt het best wel aardig. Zeker als je wat volgers gaat krijgen etc
DLC de Leeuwen, 360424quote:Op maandag 7 juni 2010 14:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gooi je teamnaam en teamid maar in de groep dan
ik zag dat Bo Prent gister een gele prent kreegquote:Op maandag 7 juni 2010 14:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
DLC de Leeuwen, 360424
Kan je eens een kijkje wagen
Ja Bo kan zich weer eens niet inhoudenquote:Op maandag 7 juni 2010 14:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zag dat Bo Prent gister een gele prent kreeg
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja Bo kan zich weer eens niet inhoudenHet meeste trots ben ik nog op de 1 eiige tweeling Gied.
Het mooie is dat hun broer over 1 seizoen ook gekocht gaat worden. Dan heb ik er 3quote:Op maandag 7 juni 2010 15:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja ik zag het... ongelooflijk wat een toeval..
haha ja dat maakt het dan idd wel af.. die is ook al 100 dagen, alleen 1 jaartje ouder.. dat is dan toch weer jammerquote:Op maandag 7 juni 2010 15:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het mooie is dat hun broer over 1 seizoen ook gekocht gaat worden. Dan heb ik er 3Het is wel een middenvelder, maar het maakt het wel af hehe.
hehe die keeper, rechtsback en rechtshalf komen vanzelf wel.. je kunt ipv daarvan ook op zoek naar een extra centrummiddenvelder en een centrumverdedigerquote:Op maandag 7 juni 2010 15:11 schreef Drassss het volgende:
Ja kan niet alles hebben hehe. Het is nu wachten op een fatsoenlijke keeper ( die er niet is!) en nog een rechtsback + rechtshalf. Gelukkig kan ik wel lekker meedraaien in de 6 en heb ik nog een kas van 9 miljoen.
En gewoon een def op doel zettenquote:Op maandag 7 juni 2010 15:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hehe die keeper, rechtsback en rechtshalf komen vanzelf wel.. je kunt ipv daarvan ook op zoek naar een extra centrummiddenvelder en een centrumverdediger
Dat is waar, maar ik speel het liefst 3-4-3. Ik heb gelukkig een prima bank met allemaal ( Prent ) uiteraard. Het is nu gewoon wachten op die 2 basisspelers.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hehe die keeper, rechtsback en rechtshalf komen vanzelf wel.. je kunt ipv daarvan ook op zoek naar een extra centrummiddenvelder en een centrumverdediger
dan kun je nog steeds 343 spelen.. dan speel je het alleen met 3 centrummids en 2 centrumverdedigers.. dus krijg je 1 flank helemaal open.. (ik weet niet of je dat moet willen, maar het kan welquote:Op maandag 7 juni 2010 15:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik speel het liefst 3-4-3. Ik heb gelukkig een prima bank met allemaal ( Prent ) uiteraard. Het is nu gewoon wachten op die 2 basisspelers.
Ja dat is mogelijk. Maar ik speel liever met 2 vleugelmidsquote:Op maandag 7 juni 2010 16:38 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dan kun je nog steeds 343 spelen.. dan speel je het alleen met 3 centrummids en 2 centrumverdedigers.. dus krijg je 1 flank helemaal open.. (ik weet niet of je dat moet willen, maar het kan wel)
Niemand heet Pieter Inda?quote:Op maandag 7 juni 2010 14:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen doen. Ware het niet dat zowel m'n voor- als m'n achternaam niet in het spel voorkomen
wat train je nu dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:53 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Niemand heet Pieter Inda?\
Het kwartje is gisteren wederom niet mijn kant opgevallen. Sinds ik ben gestopt met PM trainen ben ik erachter gekomen hoe belangrijk je middenveld wel niet is....
eerst de openingswedstrijd, al kan ik die nog enigszins begrijpen: (280502627)
Dan twee wedstrijden er na: (280502641)
En nu dit: (280502652)
Het ligt allemaal dicht bij elkaar, maar waarom moet ik ze alledrie verliezen?
Klinkt toch echt als een vrouwquote:Op maandag 7 juni 2010 11:13 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz heeft zojuist veel te veel geld uitgegeven, maar het kan hem lekker nix schelen
Ja, hier dus hetzelfde probleem. Ik had 'm vrijdagavond/zaterdagochtend nog HT-mail gestuurd, hij zat vanaf 14:00u op vliegveld oid.. Aan de andere kant, als ik een nieuwe competitie start en uitnodigingen verstuur, vanaf z'n mobiel zal die misschien ook wel inloggen? Heeft 'ie jou nog iets bijzonders verteld?quote:Op maandag 7 juni 2010 01:35 schreef Xummon het volgende:
gvd, kan geen youthfriendley regelen omdat de competitie is afgelopen, kan de competitie niet opnieuw opstarten omdat RealBizkit op vakantie is
Verdedigers. Hm, is het verschil tussen hun aanval en mijn def daar groot genoeg voor? Ik moet daar nog een goed beeld van krijgen vrees ik.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat train je nu dan?
edit: als je ze alle 3 had gecounterd, dan had je denk ik sowieso wel 2 van de 3 gewonnen..
het werkt sowieso beter dan wanneer je niet countert..quote:Op maandag 7 juni 2010 19:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Verdedigers. Hm, is het verschil tussen hun aanval en mijn def daar groot genoeg voor? Ik moet daar nog een goed beeld van krijgen vrees ik.
alleen als je middenveld minder is natuurlijk..quote:Op maandag 7 juni 2010 19:46 schreef FrituurVetPet het volgende:
Dan moet ik maar meer standaard gaan counteren.
Dat valt wel te regelen natuurlijk, nog een vleugelspeler extra betekent slechts één centrale mid ;-)quote:Op maandag 7 juni 2010 20:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
alleen als je middenveld minder is natuurlijk..
Big spender, welke?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:57 schreef Flappekz het volgende:
Binnenkort wss ook een Ghana NT-speler binnenhengelen
je moet met je middenveld natuurlijk wel zo dicht mogelijk bij het middenveld van je tegenstander zitten..quote:Op maandag 7 juni 2010 21:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat valt wel te regelen natuurlijk, nog een vleugelspeler extra betekent slechts één centrale mid ;-)
Het gaat om Curtis Oduro (192975580), die is zojuist te koop gezet. En anders Emanuel Ofei (241214305).quote:
Een hoger middenveld is altijd beter dan een effectieve counteropstelling?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je moet met je middenveld natuurlijk wel zo dicht mogelijk bij het middenveld van je tegenstander zitten..
als je er voor kunt zorgen dat je middenveld hoger is dan dat van je tegenstander moet je daar voor gaan natuurlijk
counteren is het meest effectief als je bijv. 49% balbezit hebt.. dus vlak onder het middenveld van je tegenstander..quote:Op maandag 7 juni 2010 21:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Een hoger middenveld is altijd beter dan een effectieve counteropstelling?
Ik heb nog veel te leren over counterhufteren maar weet niet of ik er zoveel energie insteek zolang het nog goed weer gaat zijn
maar die Oduro daar valt toch niks meer aan te trainen? Dan kun je beter voor Ofei gaan..quote:Op maandag 7 juni 2010 21:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het gaat om Curtis Oduro (192975580), die is zojuist te koop gezet. En anders Emanuel Ofei (241214305).
Korte lijnen met een Ghana NT-scout
Ik denk dat ik voor die tweede gaquote:Op maandag 7 juni 2010 21:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
Wat een daytrade met die Oduro dan zeg. Het mag wat kosten
Tja, alles eruit willen halen hequote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:27 schreef Gijs_ het volgende:
Wat zijn er toch veel managers die hun spelers voor meer dan een miljoen teveel op de transferlijst zetten
Ach, als je een speler niet echt hoeft te verkopen kun je het doen, dan is het mooi meegenomen als een klapjosti erop biedt. Maar het is wel irritant als je op zoek bent naar spelersquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja, alles eruit willen halen heIk zet hem normaal gesproken ook scherp op. Alleen als hij echt verkocht moet worden zal hij voor een 50% van de prijs erop staan, zodat ik niet al die biedingen van 1000 moet wegklikken
Gewoon even max prijs instellen, dan heb je er niet zoveel last vanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:31 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ach, als je een speler niet echt hoeft te verkopen kun je het doen, dan is het mooi meegenomen als een klapjosti erop biedt. Maar het is wel irritant als je op zoek bent naar spelers
Dat is waar, maar in de spelerscategorie waarin ik zoek is er sowieso al weinig, dan beperk ik me tot 5-6 spelers per 3 dagen... en dan ben ik toch te nieuwsgierig naar wat er verder qua aanbod is!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gewoon even max prijs instellen, dan heb je er niet zoveel last van
Ja oke dat maakt het lastig, klopt helemaal.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:45 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat is waar, maar in de spelerscategorie waarin ik zoek is er sowieso al weinig, dan beperk ik me tot 5-6 spelers per 3 dagen... en dan ben ik toch te nieuwsgierig naar wat er verder qua aanbod is!
Het is inderdaad ook een leuk aspect, ook de hele marktwerking!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja oke dat maakt het lastig, klopt helemaal.
Ik zet ze expres scherp, omdat ik vaak genoeg net een paar ton misloop daardoor. Achja het is soms geluk hebben en soms dikke pech. Maakt de transfermarkt ook wel een mooi onderdeel van het spel.
Wil dat nu net mijn zwakke punt zijnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:51 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Het is inderdaad ook een leuk aspect, ook de hele marktwerking!Je moet soms alleen even erg geduldig zijn...
Dat is mijn sterkste punt ook niet nee!quote:
Het voordeel wat ik nu heb is dat ik alleen spelers met de achternaam Prent zoekquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:36 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat is mijn sterkste punt ook niet nee!![]()
Maar het scherp prijzen kan altijd erger, 210793923 staat inmiddels al 4 maanden te koop!
Komt uit mijn jeugd, dus hij komt elke keer ook bij mijn transfers pagina te staan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het voordeel wat ik nu heb is dat ik alleen spelers met de achternaam Prent zoek![]()
Hehe mooi is dat van die speler. Je checkt het gewoon steeds of hij verkocht wordt?
Redesignquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:33 schreef ScudRaket het volgende:
Zo mijn team is een potje oud geworden...
Moet je wel het geld ervoor hebbenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Redesign
Mijn jeugd haalde net een wereldklasse (zeer hoog) vleugelkant
Volgens mij had ie t niet over de jeugdquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:53 schreef Nixx- het volgende:
jeugd kan je niet bij elkaar kopen, dat moet je zelf bij elkaar zoeken en trainen.
Altijd doenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:54 schreef Drassss het volgende:
Shit een nieuwe prent op de TL. Dilemma of ik hem moet gaan kopen
ach je had toch geld genoeg?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel alleen staat hij er voor 6 ton teveel op.....
Die is ook te oud, maar in mijn geval heb ik het meer over de aanvallers en middenvelders van het eerste...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Volgens mij had ie t niet over de jeugd
Dat is waar, maar ook ik heb zo mijn grenzenquote:
Moet je net de mazzel hebben dat iemand zo'n speler zoekt. Hoe oud is die bovennatuurlijke en wat is z'n verdedigen skill? Anders heb ik eventueel interesse eind dit seizoenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:04 schreef Nixx- het volgende:
Ik zet mijn A-spelers altijd scherp, omdat deze naast een hoge mainskill ook hoge passing skills hebben.
Ik ben al een tijdje bezig om een bovennatuulijke en wereldklasse mid met briljant paasen te verkopen voor 4,5 en 4,0 mil.
Is het nog gelukt?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:06 schreef J0KER1981 het volgende:
Ik heb een speler gezien die ik wil kopen (deadline vandaag 18.12 uur). Hiervoor moet ik één van mijn spelers verkopen. 23 jarige Nederlander, positiespel bovennatuurlijk, passen goed. Volgens transfervergelijking tussen 3.700.000 en 4.200.000 waard. Wie zou er een openingsbod van 3.700.000 kunnen en willen doen?
Bij voorbaat dank!
Ik ben ook wel benieuwd jaquote:
Ik vond zijn advertentie zo goed en compleet, dat ik meteen 5,7M heb geboden.quote:
Ik hoop niet dat ie dat te vaak doet met 'aangename' spelersquote:Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
Ik was ook zo diep onder de indruk dat ik bijna mijn hele vermogen wilde aanbieden. Helaas bleek ik dan nog 3,6 miljoen tekort te komenquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik vond zijn advertentie zo goed en compleet, dat ik meteen 5,7M heb geboden.
Fok!
Ach, de intentie was duidelijk aanwezigquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:09 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik was ook zo diep onder de indruk dat ik bijna mijn hele vermogen wilde aanbieden. Helaas bleek ik dan nog 3,6 miljoen tekort te komen
Had ik van de week ook ja, met een aangename speler.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:05 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ie dat te vaak doet met 'aangename' spelers![]()
Ik heb m'n wat oudere verdedigingstrainee ook binnen, die m'n middenveld wat moet versterken met wereldklasse PM en goed passen!![]()
Nu nog een vleugelspeler en twee spitsen!
Een met rond de bovennatuurlijk winger en tenminste wereldklasse PM, anders kom ik er niet mee weg 4-4-2 te spelenquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Had ik van de week ook ja, met een aangename speler.
Wat voor winger zoek je?
Dat wordt dat geen jonkiequote:Op woensdag 9 juni 2010 10:13 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Een met rond de bovennatuurlijk winger en tenminste wereldklasse PM, anders kom ik er niet mee weg 4-4-2 te spelen
Nee, dat sowieso niet... ik zet in op 27/28, zodat ie nog twee á drie seizoenen mee kan!quote:
Oeh...dat gaat knaken kostenquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:18 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nee, dat sowieso niet... ik zet in op 27/28, zodat ie nog twee á drie seizoenen mee kan!
Ik heb nog een 11 miljoen, dus in principe zou het moeten lukken... anders wacht ik wel een paar weekjes, de prijzen dalen dan vanzelf!quote:
Wacht nog ff een paar seizoenen, dan heb ik mooiere PM/Wingers voor jequote:Op woensdag 9 juni 2010 10:20 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik heb nog een 11 miljoen, dus in principe zou het moeten lukken... anders wacht ik wel een paar weekjes, de prijzen dalen dan vanzelf!
Dan moet ik diegene die ik nu koop toch wel weer inruilen voor een jongere God. Dus ik houd me aanbevolenquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wacht nog ff een paar seizoenen, dan heb ik mooiere PM/Wingers voor je
Nouja, ergens in dit topic staan mn huidige trainees...dan kun je ongeveer zien wat voor spelers ze gaan wordenquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:24 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dan moet ik diegene die ik nu koop toch wel weer inruilen voor een jongere God. Dus ik houd me aanbevolen
Die worden inderdaad zeer aangenaam! En onbetaalbaarquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nouja, ergens in dit topic staan mn huidige trainees...dan kun je ongeveer zien wat voor spelers ze gaan worden
Haha, volgens mij ook. Ik moet nog 2 uitdagingen verwerken maar het lukt me niet. Opstellingen wijzigen, ik doe het, verander 4-4-2- in 4-3-3 lukt het me niet! Damn..... En die andere, nieuwe wedstrijdorders opgeven, pffffffftttttttttt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
Er wordt hier wel over echte sterren gesproken de laatste tijd zeg. Gaat het niveau van Fok Hattrick omhoog oid?
We doen hier en daar een poging! En als die mislukt laten we ons afzakken en halen we van onze laatste centjes jonge sterretjesquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
Er wordt hier wel over echte sterren gesproken de laatste tijd zeg. Gaat het niveau van Fok Hattrick omhoog oid?
Of we kopen komende internationals, zoals ik morgen waarschijnlijkquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
We doen hier en daar een poging! En als die mislukt laten we ons afzakken en halen we van onze laatste centjes jonge sterretjesMaar er komt inderdaad leuk spul voorbij de laatste tijd!
Je gaat voor die jongste van de twee?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Of we kopen komende internationals, zoals ik morgen waarschijnlijk
Yep! Die is nu nog geen international, maar de scout wist me te verzekeren dat ie dat wel gaat worden.quote:
verstandig, die kun je ook nog trainen..quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Yep! Die is nu nog geen international, maar de scout wist me te verzekeren dat ie dat wel gaat worden.
De oudste (wel al international) staat overigens ook te koop, maar is wat duur
Die gaat PM-training krijgen....zelfs al is ie pas zwak pm nuquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
verstandig, die kun je ook nog trainen..
Dan wordt ie ook best fijn, hoe lang ben je van plan hem te trainen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die gaat PM-training krijgen....zelfs al is ie pas zwak pm nu
Dat hangt vooralsnog even af wat de Ghana-coach ermee wil gaan doen. In principe maakt het mij voorlopig niet uit of ik pm of wing train, aangezien al mijn trainees baat hebben bij beide trainingenquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:34 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dan wordt ie ook best fijn, hoe lang ben je van plan hem te trainen?
Alleen kan dat soms wel erg lang duren!quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:00 schreef Nixx- het volgende:
Op spelers met waardeloze vorm kan je ook een leuke duit winst maken.
De uitslag in de friendly maakt helemaal nix uit. Belangrijkste is dat je trainees hun minuten pakken en heel blijven, en dat eventueel opgestelde (wegens eerdere schorsing/blessure) A-spelers heel blijvenquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De uitslag in de friendly maakt helemaal nix uit. Belangrijkste is dat je trainees hun minuten pakken en heel blijven, en dat eventueel opgestelde (wegens eerdere schorsing/blessure) A-spelers heel blijven
Zalmquote:
Rozequote:
waarom zwaai hij naar een haai?quote:
dat doe je volgend jaar maar weer (of dit jaarquote:
de redactie is nog aan het overleggen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oeh....goeie....
Wat kan ik winnen?
Ik hou niet van pridesquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:01 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat doe je volgend jaar maar weer (of dit jaar) langs de grachten
Is de redactie een nieuwe regering aan het formeren ofzo?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:02 schreef The_Hives het volgende:
[..]
de redactie is nog aan het overleggen.
9,3M voor 1 speler?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:48 schreef Drassss het volgende:
Zo gister een cm verkocht. Kas weer met 9.3 Milj gevuld
Ik schrok al ja....quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ben je gek :p Nee hij was maar 1.6 waardmaar ik had al een " buffer ".
Zou echt een wereldspeler geweest zijn hehe.quote:
Heb nu zelf nog 13M op de bank, waarschijnlijk gaat er daar een kleine 5M vanaf vanavond...rente wordt m dan niet meer echt. Misschien nog eens investeren in potentiele NT-spelersquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zou echt een wereldspeler geweest zijn hehe.
Nee het is nu rustig wachten totdat ik weer een "Prent" speler op de TL zie.. Dan maar wat rente vangen... ( 10k.... ).
ach tis een neger he? die doen alles op hun gemak..quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is de redactie een nieuwe regering aan het formeren ofzo?
Ik ben een pinda, dus wat dat betreft wel wat gewendquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach tis een neger he? die doen alles op hun gemak..
Ook lekker.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb nu zelf nog 13M op de bank, waarschijnlijk gaat er daar een kleine 5M vanaf vanavond...rente wordt m dan niet meer echt. Misschien nog eens investeren in potentiele NT-spelers
Je hebt m nog niet hequote:Op donderdag 10 juni 2010 15:51 schreef Drassss het volgende:
Ongelofelijk, per toeval vind ik nu een geweldige Vleugelspeler
197144659 met Uitmuntend positiespel en reusachtig vleugel 24 jaar, PRENT, Nieuwe topper binnen die ik net nodig had.
Maar een paar ton voor die ander was te veel?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:57 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik haal hem wel binnen, al moet ik er 9 miljoen voor lappen
Jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar een paar ton voor die ander was te veel?
Een mooie speler is het zekerquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
JaDit is een vleugelspeler die het zeker waard is. Die andere is een oude/geen bijzondere CM.
Deze 24 jarige gast kan nog 5 seizoenen mee dus daar lap ik graag voor. Achja deadline is over 4 uurtjes dus laten we hopen op geen bidwars...
Tja kan niet alles hebben. Die TS-hit is allemaal geen ramp. Ik wil niet promoveren en ik sta zo goed als veilig op de 2de plek. Ik heb een aardig sterk team moet ik zeggen. Daar moet ik jaren mee in de 6 mee kunnen blijven. Tevens een loon van 100k is ook aardig.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Een mooie speler is het zekerAlleen zonde dat ie geen specialiteit heeft, en de kans is groot dat je een TS-hit oploopt..
100k is idd prima in VIquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja kan niet alles hebben. Die TS-hit is allemaal geen ramp. Ik wil niet promoveren en ik sta zo goed als veilig op de 2de plek. Ik heb een aardig sterk team moet ik zeggen. Daar moet ik jaren mee in de 6 mee kunnen blijven. Tevens een loon van 100k is ook aardig.
Als je makkelijk meekan in een hogere klasse zou ik altijd voor promotie gaan. Ga je het lastig krijgen en ergens tussen 6 en 8 hangen is het vaak verstandig om in een lagere klasse te blijven.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:27 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik zit in dubio. Door 3 verliespartijen wordt het heel lastig nog kampioen te worden. Zal ik als tweede promoveren of wil ik perse het kampioenschap en wacht ik nog eens seizoen?
Dat haal ik sinds mn trainingswitch JUIST nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:52 schreef Drassss het volgende:
Ja de VI kan soms heel lastig of juist kei makkelijk zijn. Beetje geluk hebben is het.
Ik zou zeggen als je een middenveld thuis kan halen van goed/uitstekend dat je altijd voor promotie naar de 6 moet gaan.
Wat ik zei is trouwens alleen van toepassing als je een " standaard" team bent dat het van zijn middenveld moet hebben.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat haal ik sinds mn trainingswitch JUIST niet
Ik speel 4-3-3 op zondag en train verdedigers.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wat ik zei is trouwens alleen van toepassing als je een " standaard" team bent dat het van zijn middenveld moet hebben.
Hoe train/speel je?
Dat weet ik eigenlijk niet. Is dat interessant? ;-)quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:26 schreef Nixx- het volgende:
Waarom speel je niet 5-3-2 (met 2 wingers, Defensive mid en 2 FWtW)?
Koop je 17 jarige spelers met matig/redelijk verdedigen en goed passen.
Feliquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:18 schreef Drassss het volgende:
Jaja onze 24 jarige, 7 ster Vleugelspeler is binnengehaald!
quote:Emanuel Ofei (241214305)
20 jaar en 98 dagen, volgende verjaardag: 24-06-2010
redelijk in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: piCs (sinds 03-05-2010)
Total Skill Index (TSI): 30 170
Loon: 9 348 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit
Specialiteit: Snel
STAAT OP DE TRANSFERLIJST Bijgewerkt 10-06-2010 21:54
Deadline: 10-06-2010 21:53
Vraagprijs: 4 750 000 ¤
Hoogste bod: 4 750 000 ¤ door YMFC
Het bieden is geëindigd!
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: bovennatuurlijk Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Klasse!, ga je hem nog verder trainen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:54 schreef Flappekz het volgende:
En mn Ghanese NT-speler to be is binnen
[..]
Ja, op verzoek van de scout gaat ie nu eerst een poosje pm-training krijgen. Wat helemaal niet slecht uitkomt, aangezien mn overige trainees (zie Hattrick #408: In de nachtelijke uurtjes )quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klasse!, ga je hem nog verder trainen?
Die bovenste zal voorlopig op een 50%plek trainen, en bij een volgende stijging de deur uit gaanquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:11 schreef Drassss het volgende:
Ahja ik had ze al een keer eerder gezien. Ziet er goed uit!
't Is een kwestie van geduld..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:16 schreef Drassss het volgende:
Per toeval vind ik net een jeugdscout met de achternaam Prent
Valt nog mee. Ik had een paar weken geleden nog bij de basiself 3x matig, 2x zwak, 1x slecht en 1x rampzalig(!)+ reserves die ook uit vorm waren.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Inmiddels 5x matig en 2x slecht vorm in m'n A-team (en dan met name middenveld/aanval). Gelukkig zijn de meeste reserves ook in slecht-matig vorm, dus hoef ik ook niet te dubben over wie op te stellen
Wel 1 verdedigingspop, jeugdspelertje van goed -> uitstekend verdedigen. Is nu 17j51d, dus die train ik nog even 1-2 niveautjes door.
het doel is om op 1 juli met een gepast antwoord te komenquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is de redactie een nieuwe regering aan het formeren ofzo?
quote:Gordon Lott [playerid=210548202]
24 jaar en 40 dagen, volgende verjaardag: 24-08-2010
slecht in vorm, conditie uitstekend
Een populair persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: SC diepFries (sinds 23-09-2009 (3/29), 2s 5w 4d)
Total Skill Index (TSI): 34 720
Loon: 15 516 ¤ (12 930 ¤) /week inclusief 20% bonus 248 256 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: uitmuntend+1
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: slecht
Deadline: 16-06-2010 16:01
(3 dagen 0u 0m)
Vraagprijs: 4 000 000 ¤
Mediaangemiddelde prijs 4 437 500 ¤
Gemiddelde prijs 4 583 400 ¤
quote:Adri Cordang [playerid=198516522]
24 jaar en 62 dagen, volgende verjaardag: 02-08-2010
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Een gemeen persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft matig ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: SC diepFries (sinds 16-04-2008 (8/24), 7s 4d)
Total Skill Index (TSI): 78 350
Loon: 18 690 ¤/week 299 040 ¤ / seizoen
Specialiteit: Koppen
Positiespel: wereldklasse+2 Passen: wonderbaarlijk+2
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
(3 dagen 0u 0m)
Vraagprijs: 4 000 000 ¤
Mediaangemiddelde prijs 4 545 000 ¤
Gemiddelde prijs 4 519 000 ¤
quote:Werner Große [playerid=223621048]
22 jaar en 25 dagen, volgende verjaardag: 08-09-2010
matig in vorm, conditie uitstekend
Een gemeen persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: SC diepFries (sinds 27-09-2009 (3/29), 2s 5w)
Total Skill Index (TSI): 25 490
Loon: 5 028 ¤ (4 190 ¤) /week inclusief 20% bonus 80 448 ¤ / seizoen
Positiespel: redelijk+1 Passen: briljant+1
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
(3 dagen 0u 0m)
Vraagprijs: 2 000 000 ¤
Mediaangemiddelde prijs 2 503 500 ¤
Gemiddelde prijs 2 661 700 ¤
quote:Miikka Pajari [playerid=224976717]
22 jaar en 7 dagen, volgende verjaardag: 26-09-2010
matig in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: SC diepFries (sinds 06-11-2009 (9/29), 1s 15w 2d)
Total Skill Index (TSI): 37 910
Loon: 10 308 ¤ (8 590 ¤) /week inclusief 20% bonus 164 928 ¤ / seizoen
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Positiespel: slecht Passen: uitmuntend+6
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: matig
(3 dagen 0u 0m)
Vraagprijs: 3 500 000 ¤
Mediaangemiddelde prijs 3 634 675 ¤
Gemiddelde prijs 3 803 695 ¤
quote:Kristiaan Flinterman [playerid=234904437]
21 jaar en 46 dagen, volgende verjaardag: 18-08-2010
Geboren in: Netherlands
goed in vorm, conditie redelijk
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: SC diepFries (sinds 13-06-2010 (8/31), )
Total Skill Index (TSI): 33 620
Loon: 14 070 ¤/week 225 120 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 1
Conditie: redelijk Keepen: wereldklasse
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: formidabel
quote:diepFries: Hoe belangrijk is Flinterman voor NT?
kopsterkespits: het is dé topper. Ik heb ook de roemeen pm gestuurd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Ik zat bij alleen botjes, dus ja... ik ben heel snel gepromoveerdquote:Op zondag 13 juni 2010 19:19 schreef j95 het volgende:
Toen jullie net begonnen waren, zijn jullie toen ook gelijk gepromoveerd of is dat onhaalbaar?
Ik ben meteen gedegradeerd (mijn startteam stond 11 punten achter op p6 met nog 3 wedstrijden te gaan). Daarna kampioen in X, IX, 2e in VIII, kampioen in VIII, 2e (en promotie) in VII, kampioen in VI, 4e en 7e in V (7e plek was dus degradatie) en na vorig seizoen een bewuste 4e plek nu weer op de 3e plaats in VI met (in theorie) nog uitzicht op het kampioenschap.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:19 schreef j95 het volgende:
Toen jullie net begonnen waren, zijn jullie toen ook gelijk gepromoveerd of is dat onhaalbaar?
Een counterploeg hoeft het niet van het middenveld te hebben he....je had beter een def of een spits kunnen vermoorden ofzoquote:Op zondag 13 juni 2010 20:41 schreef Drassss het volgende:
2-1 voor tegen een counterploeg. Ik trap net zijn CM eraf, dus das mooi
Mhaw nu krijgt hij zo weinig balbezit dat er toch minder kansen op counters zijn. Dat is ook prima.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Een counterploeg hoeft het niet van het middenveld te hebben he....je had beter een def of een spits kunnen vermoorden ofzo
Zonde, je mist er nog eentjequote:Op zondag 13 juni 2010 21:14 schreef Drassss het volgende:
Volgens het programmaboekje mochten deze spelers het gaan proberen: Prent - Decker, Prent, Prent - Prent, Prent, Prent, Prent - Prent, Prent, Prent.
3-1 ondertussen
ziet er goed uitquote:Op zondag 13 juni 2010 21:14 schreef Drassss het volgende:
Volgens het programmaboekje mochten deze spelers het gaan proberen: Prent - Decker, Prent, Prent - Prent, Prent, Prent, Prent - Prent, Prent, Prent.
3-1 ondertussen
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:14 schreef Drassss het volgende:
3-1 ondertussen
nice nice.. en de promotie?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
5-2 gewonnen met PIC, en uitgelopen naar 9 punten voorsprong. Het kampioenschap komt in zicht.
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:50 schreef Flappekz het volgende:
Slechts met 0-3 verloren. En ik heb dit seizoen zelfs al 3 keer gescoord![]()
![]()
![]()
Dit waren nog eens mooie tijden:
[ afbeelding ]
Ik sta boven de streep momenteel, maar dat kan dus nog veranderen, even kijken hoe die streep morgen na de update eruit ziet.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nice nice.. en de promotie?
zelf met 7 - 0 gewonnen.. helaas heeft de nummer 1 ook gewonnen..
Na overwinning blijf je er altijd boven, nu 4 punten zelfs! Gaat er goed uitzien voor je!quote:Op maandag 14 juni 2010 00:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik sta boven de streep momenteel, maar dat kan dus nog veranderen, even kijken hoe die streep morgen na de update eruit ziet.
Ik vraag me af of ie nou echt niet door heeft dat iedereen in de poule 6 punten pakt tegen mequote:2 overwinningen
21:49 Van: DennisVK
bedankt man! niet dat ik zo wil winnen, maar fijn dat je je aan je woord houd. Ik heb de punten serieus nodig!
Achja heeft hij ook eens een goede dagquote:Op maandag 14 juni 2010 08:46 schreef Flappekz het volgende:
Mijn tegenstander van gisteravond stuurde me na de wedstrijd dit HT-mailtje:
[..]
Ik vraag me af of ie nou echt niet door heeft dat iedereen in de poule 6 punten pakt tegen me
Mooi dat ik iemand blij kan makenquote:Op maandag 14 juni 2010 08:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
Achja heeft hij ook eens een goede dag
quote:Op maandag 14 juni 2010 08:46 schreef Flappekz het volgende:
Mijn tegenstander van gisteravond stuurde me na de wedstrijd dit HT-mailtje:
[..]
Ik vraag me af of ie nou echt niet door heeft dat iedereen in de poule 6 punten pakt tegen me
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:19 schreef Drassss het volgende:
Hier ook mensen die het rellen in persberichten ook kunnen waarderen?Was altijd 1 van mijn favo bezigheden.
Nee, ik wacht op een volgend berichtje met de tekst:quote:
quote:9. David Dingemans (A) [1 maal een kaart gekregen]
28 jaar en 39 dagen, TSI = 121 950
redelijk in vorm, conditie goed
Heeft redelijk ervaring en is een zwak leider
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 5/20 matig
Vleugelspel: 4/20 zwak
Passen: 7/20 goed
Scoren: 17/20 mythisch
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
M'n aanvallers zijn binnen!quote:11. Mihaitã Rãdan (A)
28 jaar en 35 dagen, TSI = 87 680
matig in vorm, conditie goed
Heeft uitstekend ervaring en is een zwak leider
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 5/20 matig
Vleugelspel: 5/20 matig
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 16/20 buitenaards
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
Oef, waarom niet 1 a 2 passing levels meer en wat scoren minder. Dat scheelt zoveel in loon.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:29 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
[..]
M'n aanvallers zijn binnen!
en breek me de bek niet open over loon...![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oef, waarom niet 1 a 2 passing levels meer en wat scoren minder. Dat scheelt zoveel in loon.
Dat idd en vaak nog wel wat meer, gezien de spoeling dan ook dun wordt. Op lange termijn maakt het waarschijnlijk niet zoveel uit, ik spreid de kosten alleen watquote:Op maandag 14 juni 2010 22:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En qua prijs zal het ook wel een miljoen of 1 a 2 schelen.
Je had idd wel recht gehad op meer. Aan de andere kant, je verdediging was niet fors veel beter dan zijn aanval en dat is toch wel de basis van goed counteren...quote:Op maandag 14 juni 2010 23:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
Weer 2-0 verloren. Zelfs met counter dit keer. Ik kan een mega slechte analist zijn maar volgens mij mocht deze wel mijn kant op vallen??!!??
@flap: mij viel op dat jij 'houd' spelde zonder 't', domme lul dat hij is ;-)
Volgens mij heeft vleugelspel van vleugelverdedigers vooral een klein aandeel bij de ratings voor je vleugelaanval en heeft het voor je verdedigingsratings niet zo heel veel invloed.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:37 schreef Nixx- het volgende:
Weet iemand hier wat de invloed van de verhouding tussen verdedigen en vleugelspel is voor vleugelverdedigers?
Ik wil namelijk een oude briljante verdediger verkopen en een jonge vervanger (die gelijk staat aan een wereldklasse verdediger) ervoor gaan zoeken.
Wat is het aandeel van vleugelspel dan precies?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:46 schreef Gijs_ het volgende:
Volgens mij heeft vleugelspel van vleugelverdedigers vooral een klein aandeel bij de ratings voor je vleugelaanval en heeft het voor je verdedigingsratings niet zo heel veel invloed.
Ik denk dat je dan het beste even kan testen in Hattrick Organizer of zoquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:49 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Wat is het aandeel van vleugelspel dan precies?
Ik was namelijk van plan om deze vleugelverdediger als NWB/OWB achter mijn veugelaanvaller te zetten.
Dan ga ik daar eens even kijken.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:07 schreef Drassss het volgende:
Je hebt ook nog Tomattrick, die geeft ook berekeningen van ratings.
Ik moet wel zeggen dat ik er zelf niks mee doe. Het is voor mij puur even de training te bekijken ( vorm/ervaring/conditie ).quote:
Even afkloppen qua conditie en blessures, voor het overige geen verkeerde speler voor die prijs dacht ik zelf. Ben wel tevreden dusquote:Giovanni Pederboni [81010147]
32 jaar en 13 dagen, volgende verjaardag: 22-09-2010
Geboren in: Italy
redelijk in vorm, conditie redelijk
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft uitmuntend ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: XX Nova (sinds 18-04-2010 (16/30), 8w 2d)
Total Skill Index (TSI): 17 110
Loon: 15 084 ¤ (12 570 ¤) /week inclusief 20% bonus 241 344 ¤ / seizoen
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: utopisch
Deadline: 15-06-2010 19:03
Vraagprijs: 1 700 000 ¤
Hoogste bod: 1 805 000 ¤ door SC diepFries
Het bieden is geëindigd!
Uh 85 minuten in de 2de helft? Verlenging?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:26 schreef Kirov het volgende:
Mijn oefenwedstrijd is nou al 85 minuten in de tweede helft bezig. Hoe kan dit?
Linkje van je wedstrijd, want volgens mij kijk je fout ?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:38 schreef Kirov het volgende:
Verlenging is toch maar een half uur? Maar hij is inmiddels afgelopen...
Dat zijn weer de betere skill trades.quote:16-06-2010 (9/42) TeamKoekje nummer4 149 000 ¤ 560 Meld deze transfer aan de Hattrick Staff.
04-06-2010 (7/42) Foxy Stoat Villa TeamKoekje 38 000 ¤ 590 Meld deze transfer aan de Hattrick Staff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |