Meer mensen die deze methode gebruiken?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:46 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Hier ook IV, gemiddeld 24 jaar en >290 htstats gemiddeld...Ohja, en salaris van 225k.
Het is bij het inkopen vooral belangrijk hoeveel een speler over een paar seizoenen nog oplevert. Ik heb een schema waarbij ik elk seizoen max 4 spelers vervang. Komt er op neer dat ik spelers ongeveer 3 seizoenen hou. En dan is het een kwestie van puzzelen op welke leeftijd en skill koop ik ze in, en waarvoor denk ik ze te kunnen verkopen.
npquote:Op zondag 6 juni 2010 12:49 schreef j95 het volgende:
Verrek, bedankt! Schermpje al eens eerder gezien maar was niet in me op gekomen dat je zo kon inloggen
kloptquote:Op zondag 6 juni 2010 13:03 schreef j95 het volgende:
Is Hattrick organizer alleen om te zien waar je spelers het best kunnen spelen en dat soort dingen? Want zover ik zie kan je geen wedstrijdorders e.d plaatsen.
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:50 schreef NelisZ het volgende:
Voor BrandX en GotC: Jullie hebben de verkeerde ronde ingevuld bij de teauteau...
je manager helemaal afmaken, en dan geloof ik 1 week geduld.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:56 schreef Jetfly het volgende:
Meld me aan, ben al sinds een paar uurtjes member op Hattrick. Heb het jaren geleden gespeeld maar gestopt en heb nu weer tijd! Maar ik kan die g*dverdomme "Nieuwe wedstrijdorders opgeven" voor die Managers License niet uitvoeren:S. Ik wijzig die f*cking wedstrijdorder maar lukt gewoon niet:S. Iemand suggesties?
Afmaken?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
je manager helemaal afmaken, en dan geloof ik 1 week geduld.
Helaas maar het is niet anders.
Same here!!!quote:Op maandag 7 juni 2010 01:35 schreef Xummon het volgende:
gvd, kan geen youthfriendley regelen omdat de competitie is afgelopen, kan de competitie niet opnieuw opstarten omdat RealBizkit op vakantie is
Zeg, zat net even naar de cup/toto/GL /etcetera winnaats te kijken, maar heb jij nou in al die tijd nog nooit wat gewonnen?quote:
iddquote:
tja, negers zijn niet geliefd. Dit riekt naar discriminatiequote:Op maandag 7 juni 2010 09:05 schreef Robar het volgende:
[..]
Zeg, zat net even naar de cup/toto/GL /etcetera winnaats te kijken, maar heb jij nou in al die tijd nog nooit wat gewonnen?![]()
![]()
![]()
Klopt, maar dat doet ie met liefdequote:Op maandag 7 juni 2010 09:09 schreef Robar het volgende:
[..]Arme Vullie, loop hier pas weer sinds 1 seizoen rond, maar hij is altijd de lulpiemel he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |