quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:02 schreef Mirel het volgende:
Als FCJ'er vind ik dat dat de zijkant is.. van het gehele gebouw dan.
Kan jij je layouts niet wijzigen dan? Standaard/Compact/Matrix... Zelf vind ik Matrix een van de betere..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:02 schreef Mirel het volgende:
Als FCJ'er vind ik dat dat de zijkant is.. van het gehele gebouw dan.
De roosters hebben nu trouwens een nieuwe layout, die vrij kut is. Gelukkig had ik mijn rooster nog opgeslagen toen die nog in de oude layout was opgemaakt.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:00 schreef _dirkjan_ het volgende:
Ja, zo ziet het er van de voorkant uit:
[ afbeelding ]
Als je door de draaideur binnenkomt moet je eerst met de twee grote gele trappen naar de kantine op de tweede verdieping, vanaf daar kun je de lift nemen naar de 6e...
Dank uquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:02 schreef Jetfly het volgende:
Buslijn nemen naar de Uithof. Daar uitstappen bij de eerste halte. En daar recht voor je neus heb je FE. Heeft draaideuren
Alsjeblieft.quote:
Ik keek er vandaag eventjes naar. Zag niks. Misschien even in IE proberen ipv Opera.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:14 schreef Jetfly het volgende:
[..]
Kan jij je layouts niet wijzigen dan? Standaard/Compact/Matrix... Zelf vind ik Matrix een van de betere..
Heb mij ook pas donderdagnacht ingeschreven (nadat ik DigiD binnen had gekregen) maar had infodag wel meegedraaid donderdag.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:06 schreef Drinky het volgende:
Ik was een beetje laat met inschrijven, dus de UITweek en infodag van gister gemist. Moet maandag naar het FEM, even heel vroeg daar zijn want ik denk dat ik daar nog wel de weg kwijt ga raken.
Hebben jullie je schoolboeken al?
Haha, dankjewel.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.
Alleen het weekend, zijn werkzaamheden aan het spoor. En bij Utrecht is een seinstoring, maar ik ga ervan uit dat dat morgen opgelost is.Als je vanuit Eindhoven komt, kun je het beste de trein van half 8 nemen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:36 schreef Drinky het volgende:
Hoe zit 't met OV? Had gehoord van vertragingen richting utrecht? Ik moet vanuit Eindhoven erheen en de les begint al om 9:00.
Heeft een piemel!quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:20 schreef Mirel het volgende:
Wat een gedoe hebben jullie zeg. Bij ons op CMD heb je gewoon 1 rooster, die ook nog eens vast is voor het hele blok, daarnaast heb je 4 dagen les! Soms 3, maar dan heb je wel lange dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |