quote:Op zondag 6 juni 2010 20:50 schreef NelisZ het volgende:
Voor BrandX en GotC: Jullie hebben de verkeerde ronde ingevuld bij de teauteau...
je manager helemaal afmaken, en dan geloof ik 1 week geduld.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:56 schreef Jetfly het volgende:
Meld me aan, ben al sinds een paar uurtjes member op Hattrick. Heb het jaren geleden gespeeld maar gestopt en heb nu weer tijd! Maar ik kan die g*dverdomme "Nieuwe wedstrijdorders opgeven" voor die Managers License niet uitvoeren:S. Ik wijzig die f*cking wedstrijdorder maar lukt gewoon niet:S. Iemand suggesties?
Afmaken?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
je manager helemaal afmaken, en dan geloof ik 1 week geduld.
Helaas maar het is niet anders.
Same here!!!quote:Op maandag 7 juni 2010 01:35 schreef Xummon het volgende:
gvd, kan geen youthfriendley regelen omdat de competitie is afgelopen, kan de competitie niet opnieuw opstarten omdat RealBizkit op vakantie is
Zeg, zat net even naar de cup/toto/GL /etcetera winnaats te kijken, maar heb jij nou in al die tijd nog nooit wat gewonnen?quote:
iddquote:
tja, negers zijn niet geliefd. Dit riekt naar discriminatiequote:Op maandag 7 juni 2010 09:05 schreef Robar het volgende:
[..]
Zeg, zat net even naar de cup/toto/GL /etcetera winnaats te kijken, maar heb jij nou in al die tijd nog nooit wat gewonnen?![]()
![]()
![]()
Klopt, maar dat doet ie met liefdequote:Op maandag 7 juni 2010 09:09 schreef Robar het volgende:
[..]Arme Vullie, loop hier pas weer sinds 1 seizoen rond, maar hij is altijd de lulpiemel he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |