Ik heb nog een 11 miljoen, dus in principe zou het moeten lukken... anders wacht ik wel een paar weekjes, de prijzen dalen dan vanzelf!quote:
Wacht nog ff een paar seizoenen, dan heb ik mooiere PM/Wingers voor jequote:Op woensdag 9 juni 2010 10:20 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik heb nog een 11 miljoen, dus in principe zou het moeten lukken... anders wacht ik wel een paar weekjes, de prijzen dalen dan vanzelf!
Dan moet ik diegene die ik nu koop toch wel weer inruilen voor een jongere God. Dus ik houd me aanbevolenquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wacht nog ff een paar seizoenen, dan heb ik mooiere PM/Wingers voor je
Nouja, ergens in dit topic staan mn huidige trainees...dan kun je ongeveer zien wat voor spelers ze gaan wordenquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:24 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dan moet ik diegene die ik nu koop toch wel weer inruilen voor een jongere God. Dus ik houd me aanbevolen
Die worden inderdaad zeer aangenaam! En onbetaalbaarquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nouja, ergens in dit topic staan mn huidige trainees...dan kun je ongeveer zien wat voor spelers ze gaan worden
Haha, volgens mij ook. Ik moet nog 2 uitdagingen verwerken maar het lukt me niet. Opstellingen wijzigen, ik doe het, verander 4-4-2- in 4-3-3 lukt het me niet! Damn..... En die andere, nieuwe wedstrijdorders opgeven, pffffffftttttttttt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
Er wordt hier wel over echte sterren gesproken de laatste tijd zeg. Gaat het niveau van Fok Hattrick omhoog oid?
We doen hier en daar een poging! En als die mislukt laten we ons afzakken en halen we van onze laatste centjes jonge sterretjesquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
Er wordt hier wel over echte sterren gesproken de laatste tijd zeg. Gaat het niveau van Fok Hattrick omhoog oid?
Of we kopen komende internationals, zoals ik morgen waarschijnlijkquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
We doen hier en daar een poging! En als die mislukt laten we ons afzakken en halen we van onze laatste centjes jonge sterretjesMaar er komt inderdaad leuk spul voorbij de laatste tijd!
Je gaat voor die jongste van de twee?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Of we kopen komende internationals, zoals ik morgen waarschijnlijk
Yep! Die is nu nog geen international, maar de scout wist me te verzekeren dat ie dat wel gaat worden.quote:
verstandig, die kun je ook nog trainen..quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Yep! Die is nu nog geen international, maar de scout wist me te verzekeren dat ie dat wel gaat worden.
De oudste (wel al international) staat overigens ook te koop, maar is wat duur
Die gaat PM-training krijgen....zelfs al is ie pas zwak pm nuquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
verstandig, die kun je ook nog trainen..
Dan wordt ie ook best fijn, hoe lang ben je van plan hem te trainen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die gaat PM-training krijgen....zelfs al is ie pas zwak pm nu
Dat hangt vooralsnog even af wat de Ghana-coach ermee wil gaan doen. In principe maakt het mij voorlopig niet uit of ik pm of wing train, aangezien al mijn trainees baat hebben bij beide trainingenquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:34 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dan wordt ie ook best fijn, hoe lang ben je van plan hem te trainen?
Alleen kan dat soms wel erg lang duren!quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:00 schreef Nixx- het volgende:
Op spelers met waardeloze vorm kan je ook een leuke duit winst maken.
De uitslag in de friendly maakt helemaal nix uit. Belangrijkste is dat je trainees hun minuten pakken en heel blijven, en dat eventueel opgestelde (wegens eerdere schorsing/blessure) A-spelers heel blijvenquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De uitslag in de friendly maakt helemaal nix uit. Belangrijkste is dat je trainees hun minuten pakken en heel blijven, en dat eventueel opgestelde (wegens eerdere schorsing/blessure) A-spelers heel blijven
Zalmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |