Komt uit mijn jeugd, dus hij komt elke keer ook bij mijn transfers pagina te staan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het voordeel wat ik nu heb is dat ik alleen spelers met de achternaam Prent zoek![]()
Hehe mooi is dat van die speler. Je checkt het gewoon steeds of hij verkocht wordt?
Redesignquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:33 schreef ScudRaket het volgende:
Zo mijn team is een potje oud geworden...
Moet je wel het geld ervoor hebbenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Redesign
Mijn jeugd haalde net een wereldklasse (zeer hoog) vleugelkant
Volgens mij had ie t niet over de jeugdquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:53 schreef Nixx- het volgende:
jeugd kan je niet bij elkaar kopen, dat moet je zelf bij elkaar zoeken en trainen.
Altijd doenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:54 schreef Drassss het volgende:
Shit een nieuwe prent op de TL. Dilemma of ik hem moet gaan kopen
ach je had toch geld genoeg?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel alleen staat hij er voor 6 ton teveel op.....
Die is ook te oud, maar in mijn geval heb ik het meer over de aanvallers en middenvelders van het eerste...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Volgens mij had ie t niet over de jeugd
Dat is waar, maar ook ik heb zo mijn grenzenquote:
Moet je net de mazzel hebben dat iemand zo'n speler zoekt. Hoe oud is die bovennatuurlijke en wat is z'n verdedigen skill? Anders heb ik eventueel interesse eind dit seizoenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:04 schreef Nixx- het volgende:
Ik zet mijn A-spelers altijd scherp, omdat deze naast een hoge mainskill ook hoge passing skills hebben.
Ik ben al een tijdje bezig om een bovennatuulijke en wereldklasse mid met briljant paasen te verkopen voor 4,5 en 4,0 mil.
Is het nog gelukt?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:06 schreef J0KER1981 het volgende:
Ik heb een speler gezien die ik wil kopen (deadline vandaag 18.12 uur). Hiervoor moet ik één van mijn spelers verkopen. 23 jarige Nederlander, positiespel bovennatuurlijk, passen goed. Volgens transfervergelijking tussen 3.700.000 en 4.200.000 waard. Wie zou er een openingsbod van 3.700.000 kunnen en willen doen?
Bij voorbaat dank!
Ik ben ook wel benieuwd jaquote:
Ik vond zijn advertentie zo goed en compleet, dat ik meteen 5,7M heb geboden.quote:
Ik hoop niet dat ie dat te vaak doet met 'aangename' spelersquote:Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
Ik was ook zo diep onder de indruk dat ik bijna mijn hele vermogen wilde aanbieden. Helaas bleek ik dan nog 3,6 miljoen tekort te komenquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik vond zijn advertentie zo goed en compleet, dat ik meteen 5,7M heb geboden.
Fok!
Ach, de intentie was duidelijk aanwezigquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:09 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik was ook zo diep onder de indruk dat ik bijna mijn hele vermogen wilde aanbieden. Helaas bleek ik dan nog 3,6 miljoen tekort te komen
Had ik van de week ook ja, met een aangename speler.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:05 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ie dat te vaak doet met 'aangename' spelers![]()
Ik heb m'n wat oudere verdedigingstrainee ook binnen, die m'n middenveld wat moet versterken met wereldklasse PM en goed passen!![]()
Nu nog een vleugelspeler en twee spitsen!
Een met rond de bovennatuurlijk winger en tenminste wereldklasse PM, anders kom ik er niet mee weg 4-4-2 te spelenquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Had ik van de week ook ja, met een aangename speler.
Wat voor winger zoek je?
Dat wordt dat geen jonkiequote:Op woensdag 9 juni 2010 10:13 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Een met rond de bovennatuurlijk winger en tenminste wereldklasse PM, anders kom ik er niet mee weg 4-4-2 te spelen
Nee, dat sowieso niet... ik zet in op 27/28, zodat ie nog twee á drie seizoenen mee kan!quote:
Oeh...dat gaat knaken kostenquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:18 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nee, dat sowieso niet... ik zet in op 27/28, zodat ie nog twee á drie seizoenen mee kan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |