alleen als je middenveld minder is natuurlijk..quote:Op maandag 7 juni 2010 19:46 schreef FrituurVetPet het volgende:
Dan moet ik maar meer standaard gaan counteren.
Dat valt wel te regelen natuurlijk, nog een vleugelspeler extra betekent slechts één centrale mid ;-)quote:Op maandag 7 juni 2010 20:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
alleen als je middenveld minder is natuurlijk..
Big spender, welke?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:57 schreef Flappekz het volgende:
Binnenkort wss ook een Ghana NT-speler binnenhengelen
je moet met je middenveld natuurlijk wel zo dicht mogelijk bij het middenveld van je tegenstander zitten..quote:Op maandag 7 juni 2010 21:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat valt wel te regelen natuurlijk, nog een vleugelspeler extra betekent slechts één centrale mid ;-)
Het gaat om Curtis Oduro (192975580), die is zojuist te koop gezet. En anders Emanuel Ofei (241214305).quote:
Een hoger middenveld is altijd beter dan een effectieve counteropstelling?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je moet met je middenveld natuurlijk wel zo dicht mogelijk bij het middenveld van je tegenstander zitten..
als je er voor kunt zorgen dat je middenveld hoger is dan dat van je tegenstander moet je daar voor gaan natuurlijk
counteren is het meest effectief als je bijv. 49% balbezit hebt.. dus vlak onder het middenveld van je tegenstander..quote:Op maandag 7 juni 2010 21:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Een hoger middenveld is altijd beter dan een effectieve counteropstelling?
Ik heb nog veel te leren over counterhufteren maar weet niet of ik er zoveel energie insteek zolang het nog goed weer gaat zijn
maar die Oduro daar valt toch niks meer aan te trainen? Dan kun je beter voor Ofei gaan..quote:Op maandag 7 juni 2010 21:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het gaat om Curtis Oduro (192975580), die is zojuist te koop gezet. En anders Emanuel Ofei (241214305).
Korte lijnen met een Ghana NT-scout
Ik denk dat ik voor die tweede gaquote:Op maandag 7 juni 2010 21:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
Wat een daytrade met die Oduro dan zeg. Het mag wat kosten
Tja, alles eruit willen halen hequote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:27 schreef Gijs_ het volgende:
Wat zijn er toch veel managers die hun spelers voor meer dan een miljoen teveel op de transferlijst zetten
Ach, als je een speler niet echt hoeft te verkopen kun je het doen, dan is het mooi meegenomen als een klapjosti erop biedt. Maar het is wel irritant als je op zoek bent naar spelersquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja, alles eruit willen halen heIk zet hem normaal gesproken ook scherp op. Alleen als hij echt verkocht moet worden zal hij voor een 50% van de prijs erop staan, zodat ik niet al die biedingen van 1000 moet wegklikken
Gewoon even max prijs instellen, dan heb je er niet zoveel last vanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:31 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ach, als je een speler niet echt hoeft te verkopen kun je het doen, dan is het mooi meegenomen als een klapjosti erop biedt. Maar het is wel irritant als je op zoek bent naar spelers
Dat is waar, maar in de spelerscategorie waarin ik zoek is er sowieso al weinig, dan beperk ik me tot 5-6 spelers per 3 dagen... en dan ben ik toch te nieuwsgierig naar wat er verder qua aanbod is!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gewoon even max prijs instellen, dan heb je er niet zoveel last van
Ja oke dat maakt het lastig, klopt helemaal.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:45 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat is waar, maar in de spelerscategorie waarin ik zoek is er sowieso al weinig, dan beperk ik me tot 5-6 spelers per 3 dagen... en dan ben ik toch te nieuwsgierig naar wat er verder qua aanbod is!
Het is inderdaad ook een leuk aspect, ook de hele marktwerking!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja oke dat maakt het lastig, klopt helemaal.
Ik zet ze expres scherp, omdat ik vaak genoeg net een paar ton misloop daardoor. Achja het is soms geluk hebben en soms dikke pech. Maakt de transfermarkt ook wel een mooi onderdeel van het spel.
Wil dat nu net mijn zwakke punt zijnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:51 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Het is inderdaad ook een leuk aspect, ook de hele marktwerking!Je moet soms alleen even erg geduldig zijn...
Dat is mijn sterkste punt ook niet nee!quote:
Het voordeel wat ik nu heb is dat ik alleen spelers met de achternaam Prent zoekquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:36 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat is mijn sterkste punt ook niet nee!![]()
Maar het scherp prijzen kan altijd erger, 210793923 staat inmiddels al 4 maanden te koop!
Komt uit mijn jeugd, dus hij komt elke keer ook bij mijn transfers pagina te staan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het voordeel wat ik nu heb is dat ik alleen spelers met de achternaam Prent zoek![]()
Hehe mooi is dat van die speler. Je checkt het gewoon steeds of hij verkocht wordt?
Redesignquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:33 schreef ScudRaket het volgende:
Zo mijn team is een potje oud geworden...
Moet je wel het geld ervoor hebbenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Redesign
Mijn jeugd haalde net een wereldklasse (zeer hoog) vleugelkant
Volgens mij had ie t niet over de jeugdquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:53 schreef Nixx- het volgende:
jeugd kan je niet bij elkaar kopen, dat moet je zelf bij elkaar zoeken en trainen.
Altijd doenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:54 schreef Drassss het volgende:
Shit een nieuwe prent op de TL. Dilemma of ik hem moet gaan kopen
ach je had toch geld genoeg?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel alleen staat hij er voor 6 ton teveel op.....
Die is ook te oud, maar in mijn geval heb ik het meer over de aanvallers en middenvelders van het eerste...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Volgens mij had ie t niet over de jeugd
Dat is waar, maar ook ik heb zo mijn grenzenquote:
Moet je net de mazzel hebben dat iemand zo'n speler zoekt. Hoe oud is die bovennatuurlijke en wat is z'n verdedigen skill? Anders heb ik eventueel interesse eind dit seizoenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:04 schreef Nixx- het volgende:
Ik zet mijn A-spelers altijd scherp, omdat deze naast een hoge mainskill ook hoge passing skills hebben.
Ik ben al een tijdje bezig om een bovennatuulijke en wereldklasse mid met briljant paasen te verkopen voor 4,5 en 4,0 mil.
Is het nog gelukt?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:06 schreef J0KER1981 het volgende:
Ik heb een speler gezien die ik wil kopen (deadline vandaag 18.12 uur). Hiervoor moet ik één van mijn spelers verkopen. 23 jarige Nederlander, positiespel bovennatuurlijk, passen goed. Volgens transfervergelijking tussen 3.700.000 en 4.200.000 waard. Wie zou er een openingsbod van 3.700.000 kunnen en willen doen?
Bij voorbaat dank!
Ik ben ook wel benieuwd jaquote:
Ik vond zijn advertentie zo goed en compleet, dat ik meteen 5,7M heb geboden.quote:
Ik hoop niet dat ie dat te vaak doet met 'aangename' spelersquote:Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
Ik was ook zo diep onder de indruk dat ik bijna mijn hele vermogen wilde aanbieden. Helaas bleek ik dan nog 3,6 miljoen tekort te komenquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik vond zijn advertentie zo goed en compleet, dat ik meteen 5,7M heb geboden.
Fok!
Ach, de intentie was duidelijk aanwezigquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:09 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik was ook zo diep onder de indruk dat ik bijna mijn hele vermogen wilde aanbieden. Helaas bleek ik dan nog 3,6 miljoen tekort te komen
Had ik van de week ook ja, met een aangename speler.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:05 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ie dat te vaak doet met 'aangename' spelers![]()
Ik heb m'n wat oudere verdedigingstrainee ook binnen, die m'n middenveld wat moet versterken met wereldklasse PM en goed passen!![]()
Nu nog een vleugelspeler en twee spitsen!
Een met rond de bovennatuurlijk winger en tenminste wereldklasse PM, anders kom ik er niet mee weg 4-4-2 te spelenquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Had ik van de week ook ja, met een aangename speler.
Wat voor winger zoek je?
Dat wordt dat geen jonkiequote:Op woensdag 9 juni 2010 10:13 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Een met rond de bovennatuurlijk winger en tenminste wereldklasse PM, anders kom ik er niet mee weg 4-4-2 te spelen
Nee, dat sowieso niet... ik zet in op 27/28, zodat ie nog twee á drie seizoenen mee kan!quote:
Oeh...dat gaat knaken kostenquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:18 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nee, dat sowieso niet... ik zet in op 27/28, zodat ie nog twee á drie seizoenen mee kan!
Ik heb nog een 11 miljoen, dus in principe zou het moeten lukken... anders wacht ik wel een paar weekjes, de prijzen dalen dan vanzelf!quote:
Wacht nog ff een paar seizoenen, dan heb ik mooiere PM/Wingers voor jequote:Op woensdag 9 juni 2010 10:20 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik heb nog een 11 miljoen, dus in principe zou het moeten lukken... anders wacht ik wel een paar weekjes, de prijzen dalen dan vanzelf!
Dan moet ik diegene die ik nu koop toch wel weer inruilen voor een jongere God. Dus ik houd me aanbevolenquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wacht nog ff een paar seizoenen, dan heb ik mooiere PM/Wingers voor je
Nouja, ergens in dit topic staan mn huidige trainees...dan kun je ongeveer zien wat voor spelers ze gaan wordenquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:24 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dan moet ik diegene die ik nu koop toch wel weer inruilen voor een jongere God. Dus ik houd me aanbevolen
Die worden inderdaad zeer aangenaam! En onbetaalbaarquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nouja, ergens in dit topic staan mn huidige trainees...dan kun je ongeveer zien wat voor spelers ze gaan worden
Haha, volgens mij ook. Ik moet nog 2 uitdagingen verwerken maar het lukt me niet. Opstellingen wijzigen, ik doe het, verander 4-4-2- in 4-3-3 lukt het me niet! Damn..... En die andere, nieuwe wedstrijdorders opgeven, pffffffftttttttttt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
Er wordt hier wel over echte sterren gesproken de laatste tijd zeg. Gaat het niveau van Fok Hattrick omhoog oid?
We doen hier en daar een poging! En als die mislukt laten we ons afzakken en halen we van onze laatste centjes jonge sterretjesquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
Er wordt hier wel over echte sterren gesproken de laatste tijd zeg. Gaat het niveau van Fok Hattrick omhoog oid?
Of we kopen komende internationals, zoals ik morgen waarschijnlijkquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
We doen hier en daar een poging! En als die mislukt laten we ons afzakken en halen we van onze laatste centjes jonge sterretjesMaar er komt inderdaad leuk spul voorbij de laatste tijd!
Je gaat voor die jongste van de twee?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Of we kopen komende internationals, zoals ik morgen waarschijnlijk
Yep! Die is nu nog geen international, maar de scout wist me te verzekeren dat ie dat wel gaat worden.quote:
verstandig, die kun je ook nog trainen..quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Yep! Die is nu nog geen international, maar de scout wist me te verzekeren dat ie dat wel gaat worden.
De oudste (wel al international) staat overigens ook te koop, maar is wat duur
Die gaat PM-training krijgen....zelfs al is ie pas zwak pm nuquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
verstandig, die kun je ook nog trainen..
Dan wordt ie ook best fijn, hoe lang ben je van plan hem te trainen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die gaat PM-training krijgen....zelfs al is ie pas zwak pm nu
Dat hangt vooralsnog even af wat de Ghana-coach ermee wil gaan doen. In principe maakt het mij voorlopig niet uit of ik pm of wing train, aangezien al mijn trainees baat hebben bij beide trainingenquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:34 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dan wordt ie ook best fijn, hoe lang ben je van plan hem te trainen?
Alleen kan dat soms wel erg lang duren!quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:00 schreef Nixx- het volgende:
Op spelers met waardeloze vorm kan je ook een leuke duit winst maken.
De uitslag in de friendly maakt helemaal nix uit. Belangrijkste is dat je trainees hun minuten pakken en heel blijven, en dat eventueel opgestelde (wegens eerdere schorsing/blessure) A-spelers heel blijvenquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De uitslag in de friendly maakt helemaal nix uit. Belangrijkste is dat je trainees hun minuten pakken en heel blijven, en dat eventueel opgestelde (wegens eerdere schorsing/blessure) A-spelers heel blijven
Zalmquote:
Rozequote:
waarom zwaai hij naar een haai?quote:
dat doe je volgend jaar maar weer (of dit jaarquote:
de redactie is nog aan het overleggen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oeh....goeie....
Wat kan ik winnen?
Ik hou niet van pridesquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:01 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat doe je volgend jaar maar weer (of dit jaar) langs de grachten
Is de redactie een nieuwe regering aan het formeren ofzo?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:02 schreef The_Hives het volgende:
[..]
de redactie is nog aan het overleggen.
9,3M voor 1 speler?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:48 schreef Drassss het volgende:
Zo gister een cm verkocht. Kas weer met 9.3 Milj gevuld
Ik schrok al ja....quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ben je gek :p Nee hij was maar 1.6 waardmaar ik had al een " buffer ".
Zou echt een wereldspeler geweest zijn hehe.quote:
Heb nu zelf nog 13M op de bank, waarschijnlijk gaat er daar een kleine 5M vanaf vanavond...rente wordt m dan niet meer echt. Misschien nog eens investeren in potentiele NT-spelersquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zou echt een wereldspeler geweest zijn hehe.
Nee het is nu rustig wachten totdat ik weer een "Prent" speler op de TL zie.. Dan maar wat rente vangen... ( 10k.... ).
ach tis een neger he? die doen alles op hun gemak..quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is de redactie een nieuwe regering aan het formeren ofzo?
Ik ben een pinda, dus wat dat betreft wel wat gewendquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach tis een neger he? die doen alles op hun gemak..
Ook lekker.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb nu zelf nog 13M op de bank, waarschijnlijk gaat er daar een kleine 5M vanaf vanavond...rente wordt m dan niet meer echt. Misschien nog eens investeren in potentiele NT-spelers
Je hebt m nog niet hequote:Op donderdag 10 juni 2010 15:51 schreef Drassss het volgende:
Ongelofelijk, per toeval vind ik nu een geweldige Vleugelspeler
197144659 met Uitmuntend positiespel en reusachtig vleugel 24 jaar, PRENT, Nieuwe topper binnen die ik net nodig had.
Maar een paar ton voor die ander was te veel?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:57 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik haal hem wel binnen, al moet ik er 9 miljoen voor lappen
Jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar een paar ton voor die ander was te veel?
Een mooie speler is het zekerquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
JaDit is een vleugelspeler die het zeker waard is. Die andere is een oude/geen bijzondere CM.
Deze 24 jarige gast kan nog 5 seizoenen mee dus daar lap ik graag voor. Achja deadline is over 4 uurtjes dus laten we hopen op geen bidwars...
Tja kan niet alles hebben. Die TS-hit is allemaal geen ramp. Ik wil niet promoveren en ik sta zo goed als veilig op de 2de plek. Ik heb een aardig sterk team moet ik zeggen. Daar moet ik jaren mee in de 6 mee kunnen blijven. Tevens een loon van 100k is ook aardig.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Een mooie speler is het zekerAlleen zonde dat ie geen specialiteit heeft, en de kans is groot dat je een TS-hit oploopt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |