dacht dat je op vrouwen viel. Je bent toch kinky-er dan ik dacht. Kriebelt dat niet?quote:
Ik dacht dat Flap een vrouw was, althans zo reageert hij meestal welquote:Op maandag 7 juni 2010 09:14 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dacht dat je op vrouwen viel. Je bent toch kinky-er dan ik dacht. Kriebelt dat niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 juni 2010 09:18 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik dacht dat Flap een vrouw was, althans zo reageert hij meestal wel
Ik dacht juist dat jij een vrouw was, gezien het gebrek aan anticiperenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben van pindavlees
quote:Op maandag 7 juni 2010 09:18 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik dacht dat Flap een vrouw was, althans zo reageert hij meestal wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet wel iemand anders die af en toe als vrouw reageert, maar zal zijn naam niet noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
Mijn ervaring met vrouwen is juist dat ze heel erg goed anticiperen.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat jij een vrouw was, gezien het gebrek aan anticiperen
dan zal je verdomd weinig ervaring hebbenquote:Op maandag 7 juni 2010 09:31 schreef Robar het volgende:
[..]
Mijn ervaring met vrouwen is juist dat ze heel erg goed anticiperen.
behalve in het verkeer dan
quote:Op maandag 7 juni 2010 09:34 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dan zal je verdomd weinig ervaring hebben
Nou, ik hoef bij mijn vriendin alleen maar te roepen dat mijn winstuitkering gestort is of ze staat al met mijn credit card af te rekenen in de kledingwinkel. Als dat geen anticiperen isquote:Op maandag 7 juni 2010 09:34 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dan zal je verdomd weinig ervaring hebben
please concentrate on the facts. Me equals niggah, niggah equals shit. I'm treated like shitquote:Op maandag 7 juni 2010 09:42 schreef Robar het volgende:
[..]
Ach gut, mevrouw wordt bijgestaan door een neger met een minderwaardigheidscomplex
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
dat is geen anticiperen, dat is een gebrek aan ruggegraat van jouquote:Op maandag 7 juni 2010 09:39 schreef Robar het volgende:
[..]
Nou, ik hoef bij mijn vriendin alleen maar te roepen dat mijn winstuitkering gestort is of ze staat al met mijn credit card af te rekenen in de kledingwinkel. Als dat geen anticiperen is
of je bent gewoon zo voorspelbaarquote:Ander voorbeeld. Nog voordat ik haar een SMS-je stuur met "schat, ik ben een half uurtje later", krijg ik van haar al een berichtje met " Je bent zeker weer later?".
Vrouwen hebben echt een zesde zintuig joh, die weten dingen al voordat ze gebeuren
Go take a shower!quote:Op maandag 7 juni 2010 09:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat is geen anticiperen, dat is een gebrek aan ruggegraat van jou![]()
[..]
of je bent gewoon zo voorspelbaar
aan dat gruwelijke talent?quote:Op maandag 7 juni 2010 11:13 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz heeft zojuist veel te veel geld uitgegeven, maar het kan hem lekker nix schelen
nicequote:Op maandag 7 juni 2010 11:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
Eens kijken of ik m het NT in kan trainen
De reactie van masterful (U22 multiskill scout) was als volgt:quote:Op maandag 7 juni 2010 11:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
niceben benieuwd of je dat gaat lukken..
quote:Ik ken em niet, maar hij is idd erg fraai! Die zou het NT wel kunnen halen ja.
quote:
klinkt hoopvolquote:Op maandag 7 juni 2010 12:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De reactie van masterful (U22 multiskill scout) was als volgt:
[..]
Inderdaad. Hij heeft me nou de tip gegeven om eerst pm te gaan trainen. Komt op zich wel aardig uit, heb precies 6 hele mooie PM/Wing-trainees nuquote:
dat komt dan idd heel mooi uit.. maar je was ook al pm aan het trainen?quote:Op maandag 7 juni 2010 13:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij heeft me nou de tip gegeven om eerst pm te gaan trainen. Komt op zich wel aardig uit, heb precies 6 hele mooie PM/Wing-trainees nu
Ik heb tussendoor weleens wat pm getraind, maar de laatste weken eigenlijk alleen maar wing.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat komt dan idd heel mooi uit.. maar je was ook al pm aan het trainen?
dat worden leuke talentjes met pm trainingquote:Op maandag 7 juni 2010 14:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb tussendoor weleens wat pm getraind, maar de laatste weken eigenlijk alleen maar wing.
Het gaat om deze jongetjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zou ik ook wel willen doen. Ware het niet dat zowel m'n voor- als m'n achternaam niet in het spel voorkomenquote:Op maandag 7 juni 2010 14:36 schreef Drassss het volgende:
Ook hoiIk speel het nu al 6 jaar en ben dit seizoen begonnen om een familie team op te starten. Momenteel heb ik er 15 en 7 in de basis op zondag staan
Het is helaas niet mijn achternaam/voornaam, maar een willekeurige naam die toevallig in mijn selectie is gekomen. Ik heb het spel wel gezien in de zin van trainen en doorstromen totdat je geld op is dus vandaar deze optie. Nieuwe belevenis en met persberichten maakt het best wel aardig. Zeker als je wat volgers gaat krijgen etcquote:Op maandag 7 juni 2010 14:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen doen. Ware het niet dat zowel m'n voor- als m'n achternaam niet in het spel voorkomen
Gooi je teamnaam en teamid maar in de groep danquote:Op maandag 7 juni 2010 14:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het is helaas niet mijn achternaam/voornaam, maar een willekeurige naam die toevallig in mijn selectie is gekomen. Ik heb het spel wel gezien in de zin van trainen en doorstromen totdat je geld op is dus vandaar deze optie. Nieuwe belevenis en met persberichten maakt het best wel aardig. Zeker als je wat volgers gaat krijgen etc
DLC de Leeuwen, 360424quote:Op maandag 7 juni 2010 14:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gooi je teamnaam en teamid maar in de groep dan
ik zag dat Bo Prent gister een gele prent kreegquote:Op maandag 7 juni 2010 14:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
DLC de Leeuwen, 360424
Kan je eens een kijkje wagen
Ja Bo kan zich weer eens niet inhoudenquote:Op maandag 7 juni 2010 14:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zag dat Bo Prent gister een gele prent kreeg
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja Bo kan zich weer eens niet inhoudenHet meeste trots ben ik nog op de 1 eiige tweeling Gied.
Het mooie is dat hun broer over 1 seizoen ook gekocht gaat worden. Dan heb ik er 3quote:Op maandag 7 juni 2010 15:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja ik zag het... ongelooflijk wat een toeval..
haha ja dat maakt het dan idd wel af.. die is ook al 100 dagen, alleen 1 jaartje ouder.. dat is dan toch weer jammerquote:Op maandag 7 juni 2010 15:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het mooie is dat hun broer over 1 seizoen ook gekocht gaat worden. Dan heb ik er 3Het is wel een middenvelder, maar het maakt het wel af hehe.
hehe die keeper, rechtsback en rechtshalf komen vanzelf wel.. je kunt ipv daarvan ook op zoek naar een extra centrummiddenvelder en een centrumverdedigerquote:Op maandag 7 juni 2010 15:11 schreef Drassss het volgende:
Ja kan niet alles hebben hehe. Het is nu wachten op een fatsoenlijke keeper ( die er niet is!) en nog een rechtsback + rechtshalf. Gelukkig kan ik wel lekker meedraaien in de 6 en heb ik nog een kas van 9 miljoen.
En gewoon een def op doel zettenquote:Op maandag 7 juni 2010 15:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hehe die keeper, rechtsback en rechtshalf komen vanzelf wel.. je kunt ipv daarvan ook op zoek naar een extra centrummiddenvelder en een centrumverdediger
Dat is waar, maar ik speel het liefst 3-4-3. Ik heb gelukkig een prima bank met allemaal ( Prent ) uiteraard. Het is nu gewoon wachten op die 2 basisspelers.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hehe die keeper, rechtsback en rechtshalf komen vanzelf wel.. je kunt ipv daarvan ook op zoek naar een extra centrummiddenvelder en een centrumverdediger
dan kun je nog steeds 343 spelen.. dan speel je het alleen met 3 centrummids en 2 centrumverdedigers.. dus krijg je 1 flank helemaal open.. (ik weet niet of je dat moet willen, maar het kan welquote:Op maandag 7 juni 2010 15:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik speel het liefst 3-4-3. Ik heb gelukkig een prima bank met allemaal ( Prent ) uiteraard. Het is nu gewoon wachten op die 2 basisspelers.
Ja dat is mogelijk. Maar ik speel liever met 2 vleugelmidsquote:Op maandag 7 juni 2010 16:38 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dan kun je nog steeds 343 spelen.. dan speel je het alleen met 3 centrummids en 2 centrumverdedigers.. dus krijg je 1 flank helemaal open.. (ik weet niet of je dat moet willen, maar het kan wel)
Niemand heet Pieter Inda?quote:Op maandag 7 juni 2010 14:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen doen. Ware het niet dat zowel m'n voor- als m'n achternaam niet in het spel voorkomen
wat train je nu dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:53 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Niemand heet Pieter Inda?\
Het kwartje is gisteren wederom niet mijn kant opgevallen. Sinds ik ben gestopt met PM trainen ben ik erachter gekomen hoe belangrijk je middenveld wel niet is....
eerst de openingswedstrijd, al kan ik die nog enigszins begrijpen: (280502627)
Dan twee wedstrijden er na: (280502641)
En nu dit: (280502652)
Het ligt allemaal dicht bij elkaar, maar waarom moet ik ze alledrie verliezen?
Klinkt toch echt als een vrouwquote:Op maandag 7 juni 2010 11:13 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz heeft zojuist veel te veel geld uitgegeven, maar het kan hem lekker nix schelen
Ja, hier dus hetzelfde probleem. Ik had 'm vrijdagavond/zaterdagochtend nog HT-mail gestuurd, hij zat vanaf 14:00u op vliegveld oid.. Aan de andere kant, als ik een nieuwe competitie start en uitnodigingen verstuur, vanaf z'n mobiel zal die misschien ook wel inloggen? Heeft 'ie jou nog iets bijzonders verteld?quote:Op maandag 7 juni 2010 01:35 schreef Xummon het volgende:
gvd, kan geen youthfriendley regelen omdat de competitie is afgelopen, kan de competitie niet opnieuw opstarten omdat RealBizkit op vakantie is
Verdedigers. Hm, is het verschil tussen hun aanval en mijn def daar groot genoeg voor? Ik moet daar nog een goed beeld van krijgen vrees ik.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat train je nu dan?
edit: als je ze alle 3 had gecounterd, dan had je denk ik sowieso wel 2 van de 3 gewonnen..
het werkt sowieso beter dan wanneer je niet countert..quote:Op maandag 7 juni 2010 19:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Verdedigers. Hm, is het verschil tussen hun aanval en mijn def daar groot genoeg voor? Ik moet daar nog een goed beeld van krijgen vrees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |