quote:Op zondag 13 juni 2010 22:50 schreef Flappekz het volgende:
Slechts met 0-3 verloren. En ik heb dit seizoen zelfs al 3 keer gescoord![]()
![]()
![]()
Dit waren nog eens mooie tijden:
[ afbeelding ]
Ik sta boven de streep momenteel, maar dat kan dus nog veranderen, even kijken hoe die streep morgen na de update eruit ziet.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nice nice.. en de promotie?
zelf met 7 - 0 gewonnen.. helaas heeft de nummer 1 ook gewonnen..
Na overwinning blijf je er altijd boven, nu 4 punten zelfs! Gaat er goed uitzien voor je!quote:Op maandag 14 juni 2010 00:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik sta boven de streep momenteel, maar dat kan dus nog veranderen, even kijken hoe die streep morgen na de update eruit ziet.
Ik vraag me af of ie nou echt niet door heeft dat iedereen in de poule 6 punten pakt tegen mequote:2 overwinningen
21:49 Van: DennisVK
bedankt man! niet dat ik zo wil winnen, maar fijn dat je je aan je woord houd. Ik heb de punten serieus nodig!
Achja heeft hij ook eens een goede dagquote:Op maandag 14 juni 2010 08:46 schreef Flappekz het volgende:
Mijn tegenstander van gisteravond stuurde me na de wedstrijd dit HT-mailtje:
[..]
Ik vraag me af of ie nou echt niet door heeft dat iedereen in de poule 6 punten pakt tegen me
Mooi dat ik iemand blij kan makenquote:Op maandag 14 juni 2010 08:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
Achja heeft hij ook eens een goede dag
quote:Op maandag 14 juni 2010 08:46 schreef Flappekz het volgende:
Mijn tegenstander van gisteravond stuurde me na de wedstrijd dit HT-mailtje:
[..]
Ik vraag me af of ie nou echt niet door heeft dat iedereen in de poule 6 punten pakt tegen me
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:19 schreef Drassss het volgende:
Hier ook mensen die het rellen in persberichten ook kunnen waarderen?Was altijd 1 van mijn favo bezigheden.
Nee, ik wacht op een volgend berichtje met de tekst:quote:
quote:9. David Dingemans (A) [1 maal een kaart gekregen]
28 jaar en 39 dagen, TSI = 121 950
redelijk in vorm, conditie goed
Heeft redelijk ervaring en is een zwak leider
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 5/20 matig
Vleugelspel: 4/20 zwak
Passen: 7/20 goed
Scoren: 17/20 mythisch
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
M'n aanvallers zijn binnen!quote:11. Mihaitã Rãdan (A)
28 jaar en 35 dagen, TSI = 87 680
matig in vorm, conditie goed
Heeft uitstekend ervaring en is een zwak leider
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 5/20 matig
Vleugelspel: 5/20 matig
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 16/20 buitenaards
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
Oef, waarom niet 1 a 2 passing levels meer en wat scoren minder. Dat scheelt zoveel in loon.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:29 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
[..]
M'n aanvallers zijn binnen!
en breek me de bek niet open over loon...![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oef, waarom niet 1 a 2 passing levels meer en wat scoren minder. Dat scheelt zoveel in loon.
Dat idd en vaak nog wel wat meer, gezien de spoeling dan ook dun wordt. Op lange termijn maakt het waarschijnlijk niet zoveel uit, ik spreid de kosten alleen watquote:Op maandag 14 juni 2010 22:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En qua prijs zal het ook wel een miljoen of 1 a 2 schelen.
Je had idd wel recht gehad op meer. Aan de andere kant, je verdediging was niet fors veel beter dan zijn aanval en dat is toch wel de basis van goed counteren...quote:Op maandag 14 juni 2010 23:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
Weer 2-0 verloren. Zelfs met counter dit keer. Ik kan een mega slechte analist zijn maar volgens mij mocht deze wel mijn kant op vallen??!!??
@flap: mij viel op dat jij 'houd' spelde zonder 't', domme lul dat hij is ;-)
Volgens mij heeft vleugelspel van vleugelverdedigers vooral een klein aandeel bij de ratings voor je vleugelaanval en heeft het voor je verdedigingsratings niet zo heel veel invloed.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:37 schreef Nixx- het volgende:
Weet iemand hier wat de invloed van de verhouding tussen verdedigen en vleugelspel is voor vleugelverdedigers?
Ik wil namelijk een oude briljante verdediger verkopen en een jonge vervanger (die gelijk staat aan een wereldklasse verdediger) ervoor gaan zoeken.
Wat is het aandeel van vleugelspel dan precies?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:46 schreef Gijs_ het volgende:
Volgens mij heeft vleugelspel van vleugelverdedigers vooral een klein aandeel bij de ratings voor je vleugelaanval en heeft het voor je verdedigingsratings niet zo heel veel invloed.
Ik denk dat je dan het beste even kan testen in Hattrick Organizer of zoquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:49 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Wat is het aandeel van vleugelspel dan precies?
Ik was namelijk van plan om deze vleugelverdediger als NWB/OWB achter mijn veugelaanvaller te zetten.
Dan ga ik daar eens even kijken.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:07 schreef Drassss het volgende:
Je hebt ook nog Tomattrick, die geeft ook berekeningen van ratings.
Ik moet wel zeggen dat ik er zelf niks mee doe. Het is voor mij puur even de training te bekijken ( vorm/ervaring/conditie ).quote:
Even afkloppen qua conditie en blessures, voor het overige geen verkeerde speler voor die prijs dacht ik zelf. Ben wel tevreden dusquote:Giovanni Pederboni [81010147]
32 jaar en 13 dagen, volgende verjaardag: 22-09-2010
Geboren in: Italy
redelijk in vorm, conditie redelijk
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft uitmuntend ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: XX Nova (sinds 18-04-2010 (16/30), 8w 2d)
Total Skill Index (TSI): 17 110
Loon: 15 084 ¤ (12 570 ¤) /week inclusief 20% bonus 241 344 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: utopisch
Deadline: 15-06-2010 19:03
Vraagprijs: 1 700 000 ¤
Hoogste bod: 1 805 000 ¤ door SC diepFries
Het bieden is geëindigd!
Uh 85 minuten in de 2de helft? Verlenging?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:26 schreef Kirov het volgende:
Mijn oefenwedstrijd is nou al 85 minuten in de tweede helft bezig. Hoe kan dit?
Linkje van je wedstrijd, want volgens mij kijk je fout ?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:38 schreef Kirov het volgende:
Verlenging is toch maar een half uur? Maar hij is inmiddels afgelopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |