Ok, dus komende week eerste ronde? Of kunnen we nu nog een friendly fixen voor komende week?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:42 schreef MrMoon het volgende:
de inschrijving sluit overigens zondagavond.. dan zijn voor woensdag de poules bekend..
je kunt nog een friendly fixen voor komende week..quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ok, dus komende week eerste ronde? Of kunnen we nu nog een friendly fixen voor komende week?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:49 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je kunt nog een friendly fixen voor komende week..
ach ja het zou zonde zijn om mijn laatste cup in de soep te laten lopen..quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
Thanks voor de duidelijkheid, goed bezig as usual
Dan hadden we m Cup-a-Soup genoemdquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach ja het zou zonde zijn om mijn laatste cup in de soep te laten lopen..
Jawel, maar die adverteert wat minder makkelijkquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nou ja.. er is nog een mogelijkheid voor een naam
valt wel mee toch?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jawel, maar die adverteert wat minder makkelijk
dat klopt.. vanmiddag zal ik de loting op het forum zetten..quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:25 schreef Flappekz het volgende:
Volgende week eerste wedstrijd hoop ik? Want ik heb net een schitterend mooi vlaggetje niet aangenomen...
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat klopt.. vanmiddag zal ik de loting op het forum zetten..
ach als je er niet al te gewichtig over doet is er niks aan de hand..quote:
wel voor de cupquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:42 schreef j95 het volgende:
Dat wel niks worden met mij als noobIs dit tevens het algemene topic?
Met mijn niet al te brede selectie, heb ik weinig hoop op goede resultatenquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:40 schreef MrMoon het volgende:
Spelers die op zondag spelen mogen niet op woensdag spelen
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:50 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Met mijn niet al te brede selectie, heb ik weinig hoop op goede resultaten.
omdat er in voorgaande edities mensen waren, die hun a-spelers opstelden in cup (dus spelers die zowel op zondag als op woensdag speelden) en dit wil ik voorkomen.. indien je minder dan 22 spelers hebt, telt dit natuurlijk niet (voor enkele spelers)..quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:51 schreef j95 het volgende:
[..]
Idd, bij mij gaat dat al helemaal niks worden dan. Waarom is dat?
En als een speler op zondag alleen maar invalt, mag ie dan op woensdag wel gewoon mee doen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
omdat er in voorgaande edities mensen waren, die hun a-spelers opstelden in cup (dus spelers die zowel op zondag als op woensdag speelden) en dit wil ik voorkomen.. indien je minder dan 22 spelers hebt, telt dit natuurlijk niet (voor enkele spelers)..
de regel is alleen ter voorkoming van het opstellen van een a-team tijdens de HT Cup..quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:46 schreef sportfreak het volgende:
[..]
En als een speler op zondag alleen maar invalt, mag ie dan op woensdag wel gewoon mee doen?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:14 schreef Flappekz het volgende:
Ik stel op woensdag altijd dezelfde waailappen op als op zondag (naast mn trainees uiteraard). TSI 0 enzo.
Dus jullie hebben van mijn team nix te vrezen
Als je geen blessures wil, stel je die spelers gewoon niet op. Eigen verantwoordelijkheid. Maar ik snap ook niet waarom je niet gewoon je sterkste team mag opstellen. Zeker als je drie of vier divisies lager speelt dan je tegenstander....quote:Op donderdag 17 juni 2010 07:33 schreef j95 het volgende:
Ik als beginnende speler zal het wel niet begrijpen, maar ik snap niet dat je niet je 1ste team mag opstellen. Bij een echt toernooi kom je toch ook niet met een B-team aanzetten?
Mijn B-team is bijna altijd slechter dan een B-team van iemand die in VIII speeltquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:18 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Als je geen blessures wil, stel je die spelers gewoon niet op. Eigen verantwoordelijkheid. Maar ik snap ook niet waarom je niet gewoon je sterkste team mag opstellen. Zeker als je drie of vier divisies lager speelt dan je tegenstander....
Maar goed, als iedereen zich aan die regel houdt, dan doe ik dat ook wel.
er zijn uiteraard uitzonderingen mogelijk..quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:02 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik neem aan dat er een uitzondering voor de regel is als spelers zondag niet de 90 minuten vol hebben kunnen maken?
het is dan ook een friendly cup, zoals eerder al aangegeven, waarbij het de bedoeling is dat iedereen met zn b-team komt.. en in voorgaande jaren, waren er wel mensen die dat na de eerste ronde ineens niet meer deden terwijl hun tegenstander dat wel netjes deed.. soort van competitievervalsing dus..quote:Op donderdag 17 juni 2010 07:33 schreef j95 het volgende:
Ik als beginnende speler zal het wel niet begrijpen, maar ik snap niet dat je niet je 1ste team mag opstellen. Bij een echt toernooi kom je toch ook niet met een B-team aanzetten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |