Serieus? Ze gaan me toch niet die twee dingen opnieuw opsturen dan, dan zijn ze het dubbele kwijt ivm verzendkosten vanuit Engeland. En ik doe ze toch in stukjes in bad. Het staat alleen wat minder leuk in mijn schaal, al die brokkenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh greys, daar zou ik ff over mailen. Bij mij was alles perfectOp de naar voeten stinkende popcorn na dan (ik dacht dat ze daar iets nieuws voor zouden verzinnen?) Ik heb van schrik alles nog een keer nageteld
, maar het klopte echt
Voor kapotte producten mail ik meestal wel, ja. Ik vind dat je als mailorder een verantwoordelijkheid hebt je producten fatsoenlijk te verpakken en versturen en daarnaast heb ik de producten graag heel, ik geef ze graag cadeau en dan kom ik gewoon liever niet met brokken aan. Maar je hoeft niet te mailen natuurlijk, als jij het zo prima vindt is het goedquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus? Ze gaan me toch niet die twee dingen opnieuw opsturen dan, dan zijn ze het dubbele kwijt ivm verzendkosten vanuit Engeland. En ik doe ze toch in stukjes in bad. Het staat alleen wat minder leuk in mijn schaal, al die brokken
Of hebben jullie wel eens voor zoiets 'kleins' gemaild?
*aait Greys over het bolletje*quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus? Ze gaan me toch niet die twee dingen opnieuw opsturen dan, dan zijn ze het dubbele kwijt ivm verzendkosten vanuit Engeland. En ik doe ze toch in stukjes in bad. Het staat alleen wat minder leuk in mijn schaal, al die brokken
Of hebben jullie wel eens voor zoiets 'kleins' gemaild?
So white volgens mij, een bruisbal.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:09 schreef CherryLips het volgende:
Er was iets uit wat naar groene appel rook, wat was het ook alweer?
Nou, ik had er twee besteld he? Ik had gedacht dat ze niet zouden leveren of er één zouden leveren, maar ze hebben gewoon 2 producten geleverd voor een schijntje... dus de vergissing zullen ze al wel door hebben, op de UK-site is de inhoud, foto en prijs aangepast (hij staat nog wel onder little gestures though)... ik kan ze dus hooguit bedanken voor het leveren van de producten ondanks de foute prijs, maar een vergissing is er niet echt gemaakt (behalve dan bij het vullen van de webshopquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
So white volgens mij, een bruisbal.
Miss D: wat ben jij een mazzelaar!2 maal het kadoblik en nog supergoedkoop ook.
![]()
Ik zou ze braaf mailen over de vergissing... dan hoor je vast van hen dat je blik 2 mag houden.
Ooooow.... niks aan doen dan! Behalve heel veel badderen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik had er twee besteld he? Ik had gedacht dat ze niet zouden leveren of er één zouden leveren, maar ze hebben gewoon 2 producten geleverd voor een schijntje... dus de vergissing zullen ze al wel door hebben, op de UK-site is de inhoud, foto en prijs aangepast (hij staat nog wel onder little gestures though)... ik kan ze dus hooguit bedanken voor het leveren van de producten ondanks de foute prijs, maar een vergissing is er niet echt gemaakt (behalve dan bij het vullen van de webshop)
Emma is een lieverd, want ik had gevraagd om wat monstertjes voor mijn zusje die Lush nog helemaal niet kent. Heeft ze er een hele zak in gedaan met wel 15 monsters en een krabbeltje 'For your sister, hope she likes it! Emma.'. Té lief he?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:07 schreef shmoopy het volgende:
Oh, en mijn pakje met Gavernie zeep, Skin's Shagri La en Jungle is binnen.
Ik had heel pretty please gevraagd om 1 sample-tje van Karma, omdat ik dat in de winkel vind stinken maar toch wilde proberen hoe het op mijn huid ruikt
En ene Emma heeft een blokje Karma zeep, een potje vol Karma Kream, een half potje Karma Powder en een onwijs schattig bloemetje in een proefpotje gestopt waar ze loos op is gegaan met Karma parfum.
Ik vindEmma
zo lief dat ik haar via mail even ga bedanken.
(wat een onmeunige rotgeur trouwens, kan ik er iemand blij mee maken?)
Was clumsy niet weg van die stank?
Jammer, ik hou niet zo van bruisballenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
So white volgens mij, een bruisbal.
Miss D: wat ben jij een mazzelaar!2 maal het kadoblik en nog supergoedkoop ook.
![]()
Ik zou ze braaf mailen over de vergissing... dan hoor je vast van hen dat je blik 2 mag houden.
Ja, wat is er nou mis met je adres?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Shmoep, ik heb bij karma hetzelfde als jij. In de winkel vod ik het stinken, dus heb er nooit iets van gekocht. Een proefje mag altijd, though. Maar bewaar het voor als ik binnenkort in Amsterdam ben en we bagels vreten
.
Clumsy is op dit moment al tevreden als ze haar fout met het adres kan herstellen.
Het ruikt heerlijk! Maar ik krijg er erg stroef haar van.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:48 schreef springlover het volgende:
Heeft iemand hier ook ervaring met de shampoo blokken van Lush? Ik ben namelijk wel benieuwd naar de ervaringen van mensen die Trichomania gebruikt hebben,..
Ik heb 2 andere bars gebruikt, Godiva en die blauwe, maar daar werd mijn haar echt heul boos van, en nu gebruik ik al een tijd Trichomania: Heerlijk!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:48 schreef springlover het volgende:
Heeft iemand hier ook ervaring met de shampoo blokken van Lush? Ik ben namelijk wel benieuwd naar de ervaringen van mensen die Trichomania gebruikt hebben,..
Ships, die heb ik dus niet besteld doordat de site zo raar deed. Jammerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:33 schreef GotC het volgende:
Die Jack-o is zo leuk+lekker! En ontworpen door Mandy van Lush Den Haag!En Wee Harry is ook zo heerlijk..
Zucht!
Ze zullen wel blij zijn met elk kruimeltje positieve feedback nadat ik ze tot vervelens toe heb gespamd.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:28 schreef shmoopy het volgende:
Oh, en Lush en ik zijn nu zo *draait wijsvingers in elkaar*.![]()
Lush en ik maken elkaar blij.![]()
Reply op mijn mail naar Emma:
Dear shmoopy
Thank you for your recent email. I'm so happy to hear that you're enjoying our products, our Karma range is so popular and has been for years now. I was so pleased to hear you'd had such wonderful customer service from our Mail Order team and also that the samples were fully enjoyed!
I've passed this on to Harry who manages the Mail Order department. He'll be over the moon to see such lovely feedback for his team, and i know he'll really appreciate you letting us know how much you loved the samples you received.
Thank you again for taking the time to get in touch, compliments are awesome to receive as they add such a bright ray of sunshine to someones day. Please do not hesitate to get in touch if you have any further feedback or queries.
Kind regards,
Kat Walters
Ik heb tot nu toe Hybrid, Seanik, Reincarnate, Karma Komba en Soak and Float gebruikt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:48 schreef springlover het volgende:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:31 schreef Dipkip het volgende:
Clums wist me heel stellig te vertellen dat haar postcode echt klopte, echt, geen idee waarom hij niet herkent wordt, zo raar. Oh wacht dat eerste cijfer klopt niet hihi![]()
Ik ga m ook gebruiken voor een voetenbadquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:59 schreef Mirjam het volgende:
die jack-o ruikt idd erg lekker, heb geen bad thuis, maar stond eraan te snuffelen in de winkel, lekker geurtje hoor
Ik had zaterdag besteld en woensdag binnen!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:47 schreef Michelangela het volgende:
Ik heb zojuist een monsterorder geplaatst bij Lush UKHeeft iemand ervaring met hoe lang het ongeveer duurt voordat het pakket binnen is?
Daar zijn ze idd heel goed in. Ik heb ze ook een keer gemaild dat de Marzibain die in een kerstkadootje zat (in het kader van nieuwjaarsactie kreeg je bij een bepaald bedrag een kado gratis) vochtig en verkruimeld was. Ik hoefde ook geen vervanging, had hem immers gratis gekregen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:43 schreef Greys het volgende:
Ik had een mailtje gestuurd dat er een bepaald item wat 'delicate' is, omdat die toevallig allebei dus gekruimeld en in stukken in mijn doos () zaten. Geen woord gezegd over dat ik nieuwe wil, alleen dat ze het even weten zodat ze ze voortaan wat anders moeten verpakken. En bedankt voor de monstertjes
Krijg een mail terug dat die twee opnieuw worden opgestuurd.
Dat is nog eens service
Nóg een dood beest?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een dood beest in een bruisbal zitten en toen kreeg ik ook een nieuwe![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nóg een dood beest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ligt er een dooie rat van Lush in je brievenbus.
Tap tap tap
Kan alleen met ccquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:50 schreef springlover het volgende:
Als je besteld van de UK site, moet je dan met cc betalen of kan Paypal ook??
Je hebt de verzendkosten er al heel snel uit hoor. Ik weet niet meer precies wat ik besteld had, maar ik heb ooit eens maar 3 dingetjes besteld en zelfs met UK verzendkosten was ik goedkoper uit dan wanneer ik het in een Nederlandse winkel gekocht hadquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:51 schreef -Peach het volgende:
Online bestellen in de UK is goedkoper omdat de Pond best laag staat. Hoe het precies zit met de verzendkosten weet ik niet, maar als je een grote order hebt dan haal je de verzendkosten er wel uit (of jemoet met meerdere mensen bestellen, dan haal je het dr zeker uit)
De bath ballistics zijn bij mij juist nog nooit kapot aangekomen!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:08 schreef saskiia het volgende:
Ik heb net wat producten omgerekend, en ja hoor, scheelt enorm!!Maar wel balen dat sommige dingen dan niet netjes aankomen...Maar bath ballistics zijn ook wel breekbaar natuurlijk! Aahh ik ga gauw doorsparen voor de volgende lading!!
Hahaha bijna iedereen vindt die juist ranzing (ik ook)quote:Op maandag 2 november 2009 14:11 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
ik ben ook echt verslaafd aan die let them eat cake lipgloss.![]()
Ik nieeeet!quote:Op maandag 2 november 2009 14:26 schreef -Peach het volgende:
[..]
Hahaha bijna iedereen vindt die juist ranzing (ik ook)
Die is er vandaag weer he?quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:03 schreef Dipkip het volgende:
TAAAAAAAAAAI TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI!!!!!!!!!!
Feestje? Feli!quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:17 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb geen idee, ik overweeg om als het stopt met regenen mezelf op een paar flessen () te trakteren voor mn verjaardag
als ik dat doe zal ik vragen voor je.
Ik had vorige week mijn RM-pakketje ook keurig binnen een week binnen, M-M, de staking schijnt vooral binnen de UK problemen op te leveren, niet daarbuiten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Verzenden met RM gekozen, ben benieuwd ivm staking maar DHL probeer ik sowieso te mijden, ben vaak werken, dan vergeten ze briefje moet ik halsoverkop naar the middle of nowhere met het ov om het op te halen
Ik ben het vergetenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:20 schreef Cat22 het volgende:
Feestje? Feli!![]()
Lief dat je wil vragen, maar ik vraag me af of Haarlem weet welke voorraad A'dam heeft.
En, weer een beetje mobiel inmiddels?
Het is vaak goedkoper, maar vergeet de verzendkosten nietquote:Op woensdag 4 november 2009 17:27 schreef Sarabi het volgende:
Is het goedkoper om bij de engelse webshop te kopen? en kan je daar ook met Ideal betalen?
Okquote:Op woensdag 4 november 2009 17:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is vaak goedkoper, maar vergeet de verzendkosten niet. Je kunt alleen met creditcard betalen. En je kunt geen verse maskers bestellen.
Het is altijd goedkoper ook incl. verzendkosten, je kan alleen met creditcard betalen.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:27 schreef Sarabi het volgende:
Is het goedkoper om bij de engelse webshop te kopen? en kan je daar ook met Ideal betalen?
Woooo, wasdadan?quote:
Dat staat allemaal in dit topic, gewoon even lezen.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:27 schreef Sarabi het volgende:
Sorry dat ik het vroeg, ik kon het niet in de OP vindenquote:Op woensdag 4 november 2009 19:31 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat staat allemaal in dit topic, gewoon even lezen.
Dus omdat jij niet de moeite neemt een paar posts boven je te lezen en iemand je er op wijst dat het antwoord daarop al in het topic staat, ben je niet welkom?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sorry dat ik het vroeg, ik kon het niet in de OP vinden
Nieuwe mensen zijn kennelijk echt welkom in dit topic
Maar bedankt voor diegene die wel de moeite namen om te antwoorden
Ik vond het gewoon een aparte reactie van een adminquote:Op woensdag 4 november 2009 19:51 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dus omdat jij niet de moeite neemt een paar posts boven je te lezen en iemand je er op wijst dat het antwoord daarop al in het topic staat, ben je niet welkom?
Er is uitgebreid antwoord op die vraag gegeven, dus raad ik je aan dat te lezen voor de duidelijkheid, verschillende meningen enz.
Je kunt ook om níks uit je panty schieten natuurlijk.
Als admin mag ik gelukkig nog wel gewoon user zijn en een mening hebben, heur.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon een aparte reactie van een admin
Dan kun je dus dit soort reacties verwachten.quote:Als het nu in de OP had gestaan oke....maar in reeksen met zoveel topics ga ik niet alles doorlezen ook niet van het nieuwste topic
Dat weet ik niet precies, iedereen haalt het aan als voorbeeld van geuren die niet goed vertalen naar parfum.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:31 schreef shmoopy het volgende:
Goed om te weten, Dip, ik zat er nl aan te denken de Jungle-fragrance in Italië te bestellen.
Waarom viel het tegen, geur leek niet op de conditioner?
Juist de geur vond ik maar vervelend.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:38 schreef GotC het volgende:
De geur van American Cream!
Maar doet niks voor m'n haar, dus weggegeven..
Mage too is geen body butterquote:Op donderdag 5 november 2009 19:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Mange Too zal ik dan ook merken, vooralsnog vind ik de geur mwa, maar ik had 'm vooral voor de werking gekocht, omdat You Snap The Whip zo'n zooitje maakt.
Ik bedenk het me net ook jaquote:Op donderdag 5 november 2009 19:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Mage too is geen body butterik snap je niet.
Maar hij scrubt niet, dan moet je buffy hebbenquote:Op donderdag 5 november 2009 19:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik bedenk het me net ook ja. Hij is best hard, en toen bedacht ik me dat ik een vervanging voor YSTW wilde, en toen kwam het idee in m'n hoofd dat het een bady butter was maar dat is heul niet zo
.
En toen bleek het DKNY Be Delicious te zijn waar ik die ochtend een beetje van had opgespoten van een proefmonstertje.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:20 schreef shmoopy het volgende:Ik zeg
die geur die je de volgende dag ruikt als je de avond daarvoor hebt gesmeerd met Charity Pot (toen ie heel anders rook) en dat je dan steeds om je heen kijkt en denkt: Wie ruikt er zo lekker? tot je erachter komt dat je het zelf bent
![]()
Er staat wel 2x 3 pond = 6 pond.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:43 schreef shmoopy het volgende:
Staat er ook echt een eindbedrag op?
Want ik had ook een factuur bij een nazending ooit, Greys, volgens mij was dat ook een beetje voor meerdere uitleg vatbaar.
Bij die nazendingen van mij laatst wel ja. Zelfs incl. shipping.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:43 schreef shmoopy het volgende:
Staat er ook echt een eindbedrag op?
Want ik had ook een factuur bij een nazending ooit, Greys, volgens mij was dat ook een beetje voor meerdere uitleg vatbaar.
Ik heb ook een nalevering met bon, precies zoals jij hebt. Kan ik me de vorige keer niet herinneren. Dus ik houd mijn CC afschriften in de gaten en als ze gaan afschrijven hang ik in de mail.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Er staat wel 2x 3 pond = 6 pond.
Maar dan weer geen shipping costs.
Maar idd, wat Dipkip al zegt, ze sturen vast niets op als het geld er nog niet is.
Bij mijn normale grote bestelling zat geen bon en bij deze wel, dus het was gewoon een beetje verwarrend
Jaaaa.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:46 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Bij die nazendingen van mij laatst wel ja. Zelfs incl. shipping.
En ecoflospeeltjens.
Ik wil ook schuimpjes.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:56 schreef Dipkip het volgende:
Ik was bezig met een auto maar de katten wilden meespelen![]()
Is heel leuk trouwens, een cat die aan zo'n schuimpje likt. Dat laat niet los van zn tong
De kat heeft me echt aan zitten kijken van 'nu is het wel leuk geweest heur, dat plasticquote:Op donderdag 5 november 2009 19:33 schreef Dipkip het volgende:
Zit je belletjes te knappen? Ja he?
[..]
Maar hij scrubt niet, dan moet je buffy hebbenvoor niet scrubbend is schnuggle fijn.
Van die potjes waar je in moet piesen van doktoren?quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:43 schreef shmoopy het volgende:
Heeft iemand een gouden tip voor het versturen van proefjes (vloeibaar) naar een niet nader te noemen mod, zonder ziplokzakjes?
Mquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Van die potjes waar je in moet piesen van doktoren?
Misschien een spuit en dan het tuitje even dicht branden met een aansteker zodat het er niet uit kan.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:34 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Mdus!
Ja, maar het moet in een bubbeltjesenvelop passen.
Het zijn maar kleine hoeveelheden, 15 tot 20 ml ofzo.
Men neme een STEVIG diepvrieszakje.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:34 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Mdus!
Ja, maar het moet in een bubbeltjesenvelop passen.
Het zijn maar kleine hoeveelheden, 15 tot 20 ml ofzo.
Grapjas.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:50 schreef Mylene het volgende:
[..]
Misschien een spuit en dan het tuitje even dicht branden met een aansteker zodat het er niet uit kan.
Je moet het tuitje natuurlijk ook niet te heet te maken. Net warm genoeg zodat je het gaatje kan dicht maken d.m.v. een tangetje ofzo. Of een druppeltje secondelijm erin, wordt hard en kan er ook niets meer uit.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Grapjas.
Dan gaat het zeker smelten, veel te heet.
Lief van je!quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:58 schreef miss_dynastie het volgende:
TOB heb ik nog een beetje van staan van de vorige keer dus geen idee of ik die bestel, cinders en magic moeten er komen
Cat, mocht je geen plekje kunnen vinden, dan wil ik wel voor je meebestellen (is dat een woord?)
Welkom!quote:Op zondag 15 november 2009 00:42 schreef Cee het volgende:
Stelletje trutten, jullie.
Ik kom hier nooit, ik zit uit verveling een beetje onbegaande Fok!-wegen te betreden, kom hieruit, want ik vond die ene keer dat ik een Lush-winkel binnenstapte een echte snoepwinkel-ervaring, vervolgens lees ik jullie posts en denk ik 'oeh ik krijg honger, mijn cc schreeuwt om aandacht en ik hou van pakketjes' en floep, 30 Euro armer, aan spul waarvan ik geen weet heb.
Braaaave Shmoop. Daar leven we voor, nietwaar?quote:
Thanks!quote:
quote:As you probably already know our Fresh Face masks include many fresh items in them without any preservatives, this means that they have a shorter shelf life than many of our other products.
This therefore results in us not being able to ship our Fresh products abroad, with this we have cancelled Santa’s Rice Porridge off of your order and you will not be charged for it.
Thanks, dan weet ik dat iigquote:Op zondag 15 november 2009 23:15 schreef shmoopy het volgende:
Volgens mij heeft Lush geen cadeaubonnen, helaas.
Nou, dat waag ik te betwijfelen.quote:
En nu moeten wij medelijden hebben?quote:Op maandag 16 november 2009 21:21 schreef Dipkip het volgende:
Ik moet een kerstcadeau voor mezelf uitkiezen en ik kan niet kiezen
Nee, jullie moeten helpenquote:
Heul goed! Zo hoort het ook.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:36 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee, jullie moeten helpenik betaal m trouwens zelf hoor
![]()
Ik twijfelde tussen Lush Legends en die grote rode glitterige kerst hatbox. Ik denk dat het de tweede wordt, want anders moet ik nog meer losse kerstproducten inslaan![]()
![]()
wij vieren kerst met mn schoonfamilie en elk jaar krijgt iedereen grote cadeaus behalve ik... weet je wel krijgen de andere aangetrouwde familieleden een cadeaubon van 100,- of een blue ray box van 130,- van de ouders en ik krijg een cadeausetje van twee flesjes Kneipp badolieen het cadeau wat ik van vriend zou krijgen voor kerst heb ik al gehad omdat ik sneu en zielig met mexicaanse griep in bed me lag te vervelen, dus nou mag ik zelf wat anders regelen... en nu wil ik een ENORM groot en glitterig Lush cadeau onder de boom leggen namens vriend om de schoonfamilie mee te irriteren... ik heb al een hele oh schatje dat had echt niet gehoeven *traantje wegpinkt* speech klaarliggen, waarna ik de Kneipp van de schoonouders zal uitpakken, liefjes zal glimlachen en weer de grote glitterende hatbox zal gaan aaien
![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:36 schreef Dipkip het volgende:
[..]
![]()
Ik twijfelde tussen Lush Legends en die grote rode glitterige kerst hatbox. Ik denk dat het de tweede wordt, want anders moet ik nog meer losse kerstproducten inslaan![]()
![]()
wij vieren kerst met mn schoonfamilie en elk jaar krijgt iedereen grote cadeaus behalve ik... weet je wel krijgen de andere aangetrouwde familieleden een cadeaubon van 100,- of een blue ray box van 130,- van de ouders en ik krijg een cadeausetje van twee flesjes Kneipp badolieen het cadeau wat ik van vriend zou krijgen voor kerst heb ik al gehad omdat ik sneu en zielig met mexicaanse griep in bed me lag te vervelen, dus nou mag ik zelf wat anders regelen... en nu wil ik een ENORM groot en glitterig Lush cadeau onder de boom leggen namens vriend om de schoonfamilie mee te irriteren... ik heb al een hele oh schatje dat had echt niet gehoeven *traantje wegpinkt* speech klaarliggen, waarna ik de Kneipp van de schoonouders zal uitpakken, liefjes zal glimlachen en weer de grote glitterende hatbox zal gaan aaien
![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:36 schreef Dipkip het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het wordt sowieso een hatbox. Maar ik twijfel tussen:quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:41 schreef Guppyfriend het volgende:
Heul goed! Zo hoort het ook.
Het is overigens wel duidelijk dat je voor de hatbox moet gaan.groot
glitters
rood
lush
Losse kerstspullies koop ik sowieso, maar die hoef ik er niet bij in te gooien, ik denk ook niet dat dat past. Heb je wel eens zo'n gift gehad? Zit meestal stampvolquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:41 schreef mmascha het volgende:
Je kan toch de grootste-groot-genoeg-voor-schoonouders-box kopen en losse kerstspullies. Die kerstspullen gooi je er dan gewoon bij in!
Laat je wat voor mij over? Ik ga zaterdag.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:55 schreef douche-eendje het volgende:
Of... zelf een supersjieke doos weten te regelen en een monsterorder plaatsen bij lush UK met alleen maar spullen die je gaat gebruiken![]()
Ik ga vrijdag weer even een vriendin mee naar de lush nemen, onder het mom van gezellig een dagje in Amsterdam shoppen. Ze weet alleen nog niet dat ze met lush-spullen naar huis zal gaan. Ik wel, TaaiTaai shoppen!
Zolang je op het Lush forum maar niet met DM ruilt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:41 schreef Dipkip het volgende:
Ja heen dan knetter ik die stomme zeepmaan gewoon te ruil ofzo. Ik moet toch nog wat dingen ruilen.
Mn banksaldo zegt dat er nog wel genoeg zal staan zaterdagquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laat je wat voor mij over? Ik ga zaterdag.
En dipkip : die rooie bling bling hatbox doen!
Jawel, want als ze het pakketje openmaakt zonder handschoentjes aan en een mondkapje voor gaat ze deaudquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:52 schreef Cat22 het volgende:
Zolang je op het Lush forum maar niet met DM ruilt.
Behalve als het voor vriendinnen is blijkbaar.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:07 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Jawel, want als ze het pakketje openmaakt zonder handschoentjes aan en een mondkapje voor gaat ze deaud
Doe eens vertellen in welk topiekje?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Behalve als het voor vriendinnen is blijkbaar.
Dat mens is gestoord, ik vertelde het je al eerder!
Er is nu nog niet zoveel te smullen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:23 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Doe eens vertellen in welk topiekje?
Ik wil meesmullen.![]()
Overigens lees ik daar erg graag mee, heb gisteravond via daar een dupe-bestelling gedaan om mijn zelfgemaakte wasmiddel naar Lush te laten ruiken.
Gouwe ideetje van mijn, al zeg ik het zelf.
Als je echt wil smullen moet je haar posthistory bekijken.quote:
quote:
Ja goed maar wat verwachten we anders van Cat 'de Onbeschofte' 22quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:07 schreef Cat22 het volgende:
Pareltje.
Ja, ik was daar erg onbeschoft en Cat-tig.
Fijn dat je jouw lege avond een beetje hebben kunnen vullen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:32 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb van plezier bijna een traantje weggepinkt.
Vond jullie heel hard in het eerste gelinkte topic, maar na het 2-e linkje snap ik het helemaal.
*ketent zich vast aan Lush*
Ja, gemeen kutwijf dat je er bent. Mannengek! Ons meidenforum, wat doe je!?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:26 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja goed maar wat verwachten we anders van Cat 'de Onbeschofte' 22
Oeh! Ik dacht dat dat iemand van jouw GO was. Niet dus?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:44 schreef Dipkip het volgende:
Er heeft zich nu iemand gemeldt die komt vertellen dat ik een heel naar mens ben met wie ze al een hele vervelende aanvaring heeft gehad.
Ik heb echt geen ideeeeeee wie dat isik ben te ongevoelig voor dat forum. Als die subtiele vrouwelijke speldenprikjes in de rug en de vergaande jaren durende consequenties daarvan ontgaan me. Ik trek een zak popcorn open en ben een dag later weer vergeten hoe en wat.
Maar goed ik ben het spook dat kerst verpest heeft dus het zal zeker kloppen
Oh ja, dat was jij he!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:44 schreef Dipkip het volgende:
Er heeft zich nu iemand gemeldt die komt vertellen dat ik een heel naar mens ben met wie ze al een hele vervelende aanvaring heeft gehad.
Ik heb echt geen ideeeeeee wie dat isik ben te ongevoelig voor dat forum. Als die subtiele vrouwelijke speldenprikjes in de rug en de vergaande jaren durende consequenties daarvan ontgaan me. Ik trek een zak popcorn open en ben een dag later weer vergeten hoe en wat.
Maar goed ik ben het spook dat kerst verpest heeft dus het zal zeker kloppen
Dipip weet zich op ieder forum waar ze komt (en ik ook kom) tot gehaat persoon uit te laten roepen. Respect!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh ja, dat was jij he!
Maar ik ben nog bij het topic van 'cat'tige cat
Geen idee. Zou het?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:45 schreef Cat22 het volgende:
Oeh! Ik dacht dat dat iemand van jouw GO was. Niet dus?
Ja, die! Die was het!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:55 schreef Dipkip het volgende:
Of het is nog heel iets anders waar ik ooit om gegiecheld heb en het de dag daarna al niet meer had geweten al had je een geweer tegen mn kop gehouden
Bweheheh. It's funny 'cause it's true. Er zijn altijd mensen die me haten en mensen die me verkapte liefdesverklaringen PMen. Ach tja. Ik heb geen talent voor middelmaatquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dipip weet zich op ieder forum waar ze komt (en ik ook kom) tot gehaat persoon uit te laten roepen. Respect!Want het komt omdat zij zegt waar het op staat ipv met de kliek mee te lopen. Mijn verzet is soms meer ondergronds. Dus ik ben wel nog aardig
Volgens de meesten iig.
![]()
De soap bereikt een hoogtepunt! DM wil het ene na het andere topic dicht laten gooien.
Nu moet je snel zijn, als het aan DM ligt worden zowat al haar topics weggehaald. Gelukkig mot de mod haar ook niet dus ik denk dat de topics 'in het kader van het algemeen belang' wel zullen blijven staan.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik mis dus niks op het Lush-forum? Ik kom er soms echt maanden niet en dan weer een paar keer wel. Moet nu even opletten want ik heb me aangemeld voor een meet, anders mis ik zo de helft.
Oooh die ene! Met dat haar, en die ogen!quote:
Laf joe.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:58 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Bweheheh. It's funny 'cause it's true. Er zijn altijd mensen die me haten en mensen die me verkapte liefdesverklaringen PMen. Ach tja. Ik heb geen talent voor middelmaat![]()
Ik kan dat niet vinden van dat dichtgooien?
Nee, want da's lekkah.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Zal ik een zeepje ontwerpen? 'How dipkip stole christmas'? Met citroen en drakenbloed, want dat is kwalitatief goed. Of juist niet.
*verder smult*
Zeg he, doe jij eens niet zo Fok-kig op het Lush forum!quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:03 schreef CherryLips het volgende:
Dat mensen zich zo kunnen opwinden over andere mensen op het internet... Nou ja, toen ik op MSN een keer verrot werd gescholden voor gore hoer was ik ook even van slag, maar die persoon kende ik in 't eggie.
Sweetie had achter de schermen een aantal dubieuze deals (lees: niet betalen, niks te ruil opsturen) en verdween uit beeld.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:05 schreef CherryLips het volgende:
Wat was er toen trouwens met die Sweetie aan de hand? Ik mis echt alle mooie rellen.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:12 schreef Dipkip het volgende:
Die met dat haar en die ogen haat me wegens zeep. Omdat Lush zeepstukjes stuurt van te weinig gram en omdat ik dan zelf zoiets heb van als je twee stukken van 70 gram hebt gehad terwijl je voor 100 gram hebt betaalt dan is het klaar, en zij vond dat je dan nog steeds moest klagen en nog een nazending moest laten komen.
Wat een drama
Heb je het nu over die met haar en ogen van Dipkip, Snowsweetie of DM?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:17 schreef Memento-Mori het volgende:
en ze vertelde de meest dramatische verhalen die vervolgens weer heel anders bleken te zijnach raar mens is dat
Oh ja, daar had ik ook ruzie mee. Want ik léés niet goedquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:12 schreef Dipkip het volgende:
Die met dat haar en die ogen haat me wegens zeep. Omdat Lush zeepstukjes stuurt van te weinig gram en omdat ik dan zelf zoiets heb van als je twee stukken van 70 gram hebt gehad terwijl je voor 100 gram hebt betaalt dan is het klaar, en zij vond dat je dan nog steeds moest klagen en nog een nazending moest laten komen.
Wat een drama
Maar da's ook een doodzonde. Staat op eenzame hoogte samen met grammaticafouten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh ja, daar had ik ook ruzie mee. Want ik léés niet goed
Ja, dat was heeeeeel 'cat'tig van mequote:Op dinsdag 17 november 2009 23:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar da's ook een doodzonde. Staat op eenzame hoogte samen met grammaticafouten.
Eej! Da's my trademark.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat was heeeeeel 'cat'tig van me
Ik vind die site die ze postte wel helemaal geweldig qua layout. 90 dollar voor 10 ml is misschien ietsje buitensporig. Ietsje maar
Shmoop moet naar bed, maar smult nog even lekker door.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je het nu over die met haar en ogen van Dipkip, Snowsweetie of DM?
Edit: ah, SS.![]()
Maar het had net zo goed over DM kunnen gaan.![]()
Is Smoop nog steeds aan het smullen?![]()
Nah, je mag er wel wat zeggen, maar het ligt er maar net aan hoe je het brengt. He Dip?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:54 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Shmoop moet naar bed, maar smult nog even lekker door.
Wat een gevoelietroelies daar.
"Dit forum heeft mannen nodig." Een uitspraak naar mijn hart, je mag daar echt niks zeggen, zeg.
Het ging niet eens om mijn GO. Het ging er om dat zij een stukje zeep kreeg wat onder de maat is, dus ze emailde Lush en kreeg er nog een. Die twee waren ieder 70-80 gram dus toen had ze meer dan de 100 gram waar ze voor betaalde. Maar ze ging toch weer emailen omdat dat nieuwe stuk dus weer geen 100 gram was. En toen heb ik geloof ik iets gezegd van, gooi je dan die andere stukken wel weg en dat ik het overdreven vond. That is all. Ze had verder niets met mij te doen, ik gaf alleen een mening.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:18 schreef Cat22 het volgende:
Je meent het!?
Bij mijn GO heb ik het precies zo gedaan. Vond niemand een probleem. Ik heb zelfs nog wat zeep van iedere nazending eraf gehaald om de portokosten te dekken. Maar dan hielden ze evengoed 100gram+ zeep over. Allemaal blij.
*gaat uitkijken voor Lushies met haar en ogen*
Ow ja, dat was ook zo'n vage discussie waar verschillende refentiekaders door elkaar liepen. Heb ik me maar niet mee bemoeid. (ik kan dat wel, mijn neus erbuiten houden!quote:Op woensdag 18 november 2009 12:48 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het ging niet eens om mijn GO. Het ging er om dat zij een stukje zeep kreeg wat onder de maat is, dus ze emailde Lush en kreeg er nog een. Die twee waren ieder 70-80 gram dus toen had ze meer dan de 100 gram waar ze voor betaalde. Maar ze ging toch weer emailen omdat dat nieuwe stuk dus weer geen 100 gram was. En toen heb ik geloof ik iets gezegd van, gooi je dan die andere stukken wel weg en dat ik het overdreven vond. That is all. Ze had verder niets met mij te doen, ik gaf alleen een mening.
De inhoud bevalt dus?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:11 schreef LeNeHe het volgende:
Yaymijn pakje is binnen! De kamer ruikt nu heerlijk naar Lush
Ik ga al een weekend op en neer naar Somerset (home van Purplesparklecraftsquote:Op woensdag 18 november 2009 13:40 schreef Dipkip het volgende:
Kun je niet een dagje heen en weer naar Portsmouth?
Die is heel mooi, zeker nu ze verhuisd zijn. Toch nog dat keldertje maar wel een stuk ruimer. ik vind alleen de verkoopsters daar erg opdringerig.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind die op Covent Garden het leukst
Kannie lezenquote:
Already on the case.quote:
Ik ook!quote:Op woensdag 18 november 2009 14:35 schreef Dipkip het volgende:
Oooh ik ben zo benieuwd wat je van de spa vindt
Ze is niet anders, ze liegt alleen over andere dingen, maar liegen doet ze heel consequent.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:59 schreef Cat22 het volgende:
Ik snap er niks van. Ze is zo anders dan vorig jaar. Ze lijkt opeens een contactstoornis te hebben ontwikkeld. En zegt dat ze nederlands niet goed begrijpt. Had ze vorig jaar geen enkele moeite mee. Raar verhaal, ik geef het nog een kans, eens kijken of ik een zinnige discussie kan losmaken, maar ik verwacht er weinig van. Ach... tis toch rustig op het werk.
Wat voor soort geur ga je kiezen denk je?quote:
Maar wel een leuk speeltje.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:21 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ze is niet anders, ze liegt alleen over andere dingen, maar liegen doet ze heel consequent.
Ik word persoonlijk een beetje agressief van mensen die allerlei ziektes claimen die ze duidelijk niet hebben. De motorische stoornis bijv. waardoor ze wel als een bezetene kan typen maar geen smileys kan maken. Terwijl je die gewoon via je toetsenbord kan selecteren (tabtabtab.... zo deed ik het toen ik nog motorische issues had). De allergie die gewoon fysiek onmogelijk is. Als jij allerguisch bent voor alles van Lush, ben je voor enorm veel dingen allergisch en kun je zeker geen parfums mengen, een webshop in zelfgemaakte beautyproducten beginnen of geurproducten via internet bestellen waarvan je de ingredienten niet kent en die 100 euro kosten.
Tis geluhuhul.
Ik kan niet veel kiezen gleuf ik, ik mot formulieren invullen en dan krijg ik iets op maat. Zolang het maar geen FF wordt, want dan ga ik valsheid in geschrifte plegen.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:22 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Wat voor soort geur ga je kiezen denk je?
OMG ik wil ook zo'n nooit op rakende BBS. Het klinkt zo Sjakie in de Chocoladefabriek
En prijzig!quote:Op woensdag 18 november 2009 15:30 schreef -Peach het volgende:
Oh my, die spa is echt hemels volgens mij! *jaloers is*
Lekkah! Ik heb nog helemaal niks van kerst. Goed he? Zaterdag ga ik in Amsterdam voorsnuffelen en dan in de UK helemaal los. Al zou het best wel eens goedkoper kunnen zijn alles online te bestellen qua verzendkosten.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:48 schreef LeNeHe het volgende:
Lekker leesvoer, het forum![]()
Cat, ik ben jaloers! Ik ben heel benieuwd naar de spa.
De inhoud van het pakje is heerlijk:
- Cinders![]()
- Want to believe (hmm... apart, ben benieuwd hoe die in bad is)
- Snow Fairy SG
- Snow Fairy SP
- Christmas Eve
- Star melt
- Wee Harry met maar 1 oog![]()
- Candy Cane
- Ruby Red Slippers
- Helping Hands
- Cosmetic Lad
- Double Fast Luck
- Father Frost (vind ik zo droog een beetje tegenvallen)
En nu heb ik alweer een wishlist
Ziet er goed uit! Die Father Frost heb ik ook. Ik heb speciaal een stuk wit gevraagd. Er zit ook zo weinig geur aan. Kan ook komen omdat ik voor het eerst heb kennis gemaakt met Snow Fairyquote:Op woensdag 18 november 2009 16:48 schreef LeNeHe het volgende:
Lekker leesvoer, het forum![]()
Cat, ik ben jaloers! Ik ben heel benieuwd naar de spa.
De inhoud van het pakje is heerlijk:
- Cinders![]()
- Want to believe (hmm... apart, ben benieuwd hoe die in bad is)
- Snow Fairy SG
- Snow Fairy SP
- Christmas Eve
- Star melt
- Wee Harry met maar 1 oog![]()
- Candy Cane
- Ruby Red Slippers
- Helping Hands
- Cosmetic Lad
- Double Fast Luck
- Father Frost (vind ik zo droog een beetje tegenvallen)
En nu heb ik alweer een wishlist
Als je een vrouw ziet die de hele winkel leeghaalt terwijl er een man schaapachtig staat toe te kijken... Dat ben ik!quote:Op woensdag 18 november 2009 20:36 schreef LeNeHe het volgende:
Wat een zelfbeheersing Cat!![]()
Mijn zus belde vanmiddag of ik zin heb om zaterdag mee te gaan naar Amsterdam... ik denk dat ik maar mezelf maar vastketen om niet los te gaan bij een Lushwinkel.
Alleen met de rooie preciousss. De rest gaat rechtstreeks mn stash in, en ik had al een paar kerstproducten van de kerstVIPquote:Op woensdag 18 november 2009 23:06 schreef mmascha het volgende:
Goeie keus Dipkip! Maar nu moet je nog best lang wachten totdat je het kan uitpakken.
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:00 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb de rooie glitterdoos besteld!!! En 5 christmas eve bubble bars, 3 hot toddies, 3 christmas kisses, een kerstcadeatje voor iemand anders en een eggsnog.
Heel bescheiden, al zeg ik het zelfhopelijk komt er in januari weer een New Year Offer en is al dat uitstellen niet voor niets...
Ja deel 5 met de nieuwe gitaar, het eerste deel hebben we al en world tour en rock band 1 en 2quote:
OMG 5 flessen dusquote:Op zaterdag 21 november 2009 09:48 schreef Cat22 het volgende:
Snowcake douchegel is precies als de zeep. Maar dan zonder de stroeve huid achteraf.![]()
Topic liep dood toch? Ik zal zo even kijken... Maar ja een stuk beter, alleen die gare rochelhoest is nog niet wegquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:19 schreef Stali het volgende:
He, griep doorstaan?
Zag je niet meer in dat andere topic.
Donequote:
Het was niet zo druk toen ik er was. Mijn zus kreeg 2 proefjes mee en volgens mij heb ik haar ook aangestoken. Jammer dat je vriend niet impressed was, die van mij is snapt de hele heisa ook niet zo. Hij heeft geen geur dus dat is wel jammer, misschien zou hij dan wel 'om' zijn.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:45 schreef Cat22 het volgende:
Ik was vandaag ook in de Kalver! En ben heel verstandig geweest. Alle kerstspul gesnuffeld, meegekomen vriend allerlei geurtjes onder zijn neus geduwd -he was not impressed- en zelf alleen een klein flesje Taaitaai (kadootje) gekocht en 5 potjes ingeruild voor het kerstmasker.
En omdat ik geen grote fles Taaitaai heb gekocht mag ik met de party een fles Snowcake aanschaffen.
Wel lekker, drank met iets zoets erin. Het proefje wat er lag rook nauwelijks, dus ik heb een potje opengedraaid. CC blijft toch veruit favoriet, maar die kan ik het hele jaar nog kopen.quote:
Echt waar, Iquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:55 schreef LeNeHe het volgende:
Hij viel me op zich mee, in bad ruikt ie beter dan droog. Maar zal hem niet zo snel meer kopen. Die houtskoolstukjes prikken best wel.
Ik moest het bad echt poetsen om alles weg te krijgen en qua glitters bleef het wat beter op me zitten dan bij RRS.
Bij mij was het ook niet zo druk. Vriend dacht dat hij zijn nichtje van 11 wellicht blij kon maken met Snowfairy.quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:01 schreef LeNeHe het volgende:
[..]
Het was niet zo druk toen ik er was. Mijn zus kreeg 2 proefjes mee en volgens mij heb ik haar ook aangestoken. Jammer dat je vriend niet impressed was, die van mij is snapt de hele heisa ook niet zo. Hij heeft geen geur dus dat is wel jammer, misschien zou hij dan wel 'om' zijn.
Goed hoor dat je je zo ingehouden hebt! En ach... je moet jezelf soms belonen he?
Geen idee joh. Ik heb altijd gekwakkelt. Heb natuurlijk jarenlang die auto immuunziekte gehad dus ik neem aan dat het gewoon een soort bij effect daarvan is dat ik dan weer dit heb en dan weer dat. Behalve die enkel natuurlijk, maar ja iedereen doet wel eens onhandigquote:Op zondag 22 november 2009 20:07 schreef Cat22 het volgende:
Dip.... wat is het nu weer met uitslag? Wanneer hou jij eens op met kwakkelen?
Dat is in de engelse winkels.quote:Op zondag 22 november 2009 20:30 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij in januari toch? Dat je bij een bepaald bedrag een bepaald kerstcadeau mag uitzoeken.
Klopt, maar dan alleen in de winkels in Engeland. Er is dan zo'n actie dat je, bij aankoop ter waarde van -meen ik- 20 pond uit alle kadoos van vóór een bepaalde datum mag uitzoeken. ALLE kadoos, dus ook b.v een Lush Legends.quote:Op zondag 22 november 2009 20:28 schreef bibi het volgende:
Er staat me iets van bij, dat er uitverkoop bij Lush gaat plaats vinden 2e kerstdag. Weet iemand hier iets meer over, wat kreeg je allemaal enz.
Ziek én lomp dus.quote:Op zondag 22 november 2009 20:31 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Geen idee joh. Ik heb altijd gekwakkelt. Heb natuurlijk jarenlang die auto immuunziekte gehad dus ik neem aan dat het gewoon een soort bij effect daarvan is dat ik dan weer dit heb en dan weer dat. Behalve die enkel natuurlijk, maar ja iedereen doet wel eens onhandigdat was alweer jaren geleden voor mij, om zoiets te hebben. Behalve dan toen we net dit huis hadden en ik een hersenschudding opliep omdat ik dacht dat ik niet hoefde te bukken op de trap naar zolder maar dat moet wel. Maar iedereen loopt er tegenaan, alleen loop ik snel
![]()
Dan is het maar goed dat ik nog Snowcake heb staan. Ik heb géén Cinders nodig.quote:Er staan reviews op het IF van de parfums, nou klinkt Cinders toch wel erg lekker, schijnt op Snowcake te lijken
Oja, ik had vorig jaar zo'n grab bag, samen gedaan met een vriendin. Wat een drama zeg, ik had geen zin in een vette ruzie met die vriendin om zeep, maar dit jaar doe ik er niet meer aan meequote:Op zondag 22 november 2009 20:33 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat is in de engelse winkels.
In de nederlandse en engelse hebben we grabbags gehad (een zakje wat je koopt zonder te weten wat er in zit, de inhoud is meestal 2x zo veel waard als wat het zakje kost).
En via de UK webshop hadden we de new year offer waarbij je afhankelijk van hoeveel je uitgaf er kerstspul bij kreeg zonder van te voren te weten wat.
Dus alleen in de engelse winkels kun je iets uitzoeken, als ze het zelfde doen als vorig jaar.
We kregen als we 30 pond uitgaven voor 10 pond aan freebies en bij 50 pond voor 20 pond (of meervouden daarvan). De setjes van 10 pond waren soms dingen als secret santa maar soms ook gewoon losse producten (bijv. 3 baddingen, of een kleintje snowfairy en een zeepje). Die setjes van 20 pond hadden soms ook duurdere cadeautjes er in, zoals dat pakketje met dat mooie witte papier met sneeuwkristallen er op met een rood lintje. Die van 20 hadden geloof ik meestal wel 1 cadeau er in, ik weet niet of er ook waren met alleen 20 pond aan losse dingen.quote:Op zondag 22 november 2009 20:36 schreef Cat22 het volgende:
Vorig jaar kreeg je na nieuwjaar bij een bepaald bedrag aan bestelling bij MO een kerstkado. Dat waren dan de kleine doosjes met 2 produkten erin. En kregen we niet nog iets? Ik weet het al niet meer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |