abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74818713
quote:
Op woensdag 18 november 2009 15:30 schreef -Peach het volgende:
Oh my, die spa is echt hemels volgens mij! *jaloers is*
En prijzig!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_74821520
Lekker leesvoer, het forum
Cat, ik ben jaloers! Ik ben heel benieuwd naar de spa.

De inhoud van het pakje is heerlijk:
- Cinders
- Want to believe (hmm... apart, ben benieuwd hoe die in bad is)
- Snow Fairy SG
- Snow Fairy SP
- Christmas Eve
- Star melt
- Wee Harry met maar 1 oog
- Candy Cane
- Ruby Red Slippers
- Helping Hands
- Cosmetic Lad
- Double Fast Luck
- Father Frost (vind ik zo droog een beetje tegenvallen)

En nu heb ik alweer een wishlist
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  woensdag 18 november 2009 @ 17:29:18 #253
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_74822952
Wat een vreemd mens is die DM zeg..
pi_74823020
Nooit. Oprakende. BBS? Spa?

Wow.
pi_74824341
nooit oprakenene bbs?
wie wat waar?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_74825340
quote:
Op woensdag 18 november 2009 16:48 schreef LeNeHe het volgende:

- Cinders
- Snow Fairy SG
- Snow Fairy SP
- Christmas Eve
- Star melt
- Candy Cane
- Ruby Red Slippers
- Helping Hands
- Cosmetic Lad
- Double Fast Luck

Lekkah! Ik heb nog helemaal niks van kerst. Goed he? Zaterdag ga ik in Amsterdam voorsnuffelen en dan in de UK helemaal los. Al zou het best wel eens goedkoper kunnen zijn alles online te bestellen qua verzendkosten.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 18 november 2009 @ 20:19:46 #257
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_74829231
quote:
Op woensdag 18 november 2009 16:48 schreef LeNeHe het volgende:

- Cinders
- Snow Fairy SG
- Snow Fairy SP
- Christmas Eve
- Star melt
- Candy Cane
- Ruby Red Slippers
- Helping Hands
- Cosmetic Lad
- Double Fast Luck

Ziet er goed uit! Die Father Frost heb ik ook. Ik heb speciaal een stuk wit gevraagd. Er zit ook zo weinig geur aan. Kan ook komen omdat ik voor het eerst heb kennis gemaakt met Snow Fairy

Over die DM: om maar even in de foute woordgrappen te blijven: na een avond smullen heb ik er mijn buik van vol.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_74829946
Wat een zelfbeheersing Cat!

Mijn zus belde vanmiddag of ik zin heb om zaterdag mee te gaan naar Amsterdam... ik denk dat ik maar mezelf maar vastketen om niet los te gaan bij een Lushwinkel.
I found myself alone,
pi_74835114
quote:
Op woensdag 18 november 2009 20:36 schreef LeNeHe het volgende:
Wat een zelfbeheersing Cat!

Mijn zus belde vanmiddag of ik zin heb om zaterdag mee te gaan naar Amsterdam... ik denk dat ik maar mezelf maar vastketen om niet los te gaan bij een Lushwinkel.
Als je een vrouw ziet die de hele winkel leeghaalt terwijl er een man schaapachtig staat toe te kijken... Dat ben ik!
pi_74835688
Ik heb de rooie glitterdoos besteld!!! En 5 christmas eve bubble bars, 3 hot toddies, 3 christmas kisses, een kerstcadeatje voor iemand anders en een eggsnog.

Heel bescheiden, al zeg ik het zelf hopelijk komt er in januari weer een New Year Offer en is al dat uitstellen niet voor niets...
  woensdag 18 november 2009 @ 23:06:01 #261
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_74835910
Goeie keus Dipkip! Maar nu moet je nog best lang wachten totdat je het kan uitpakken.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_74836084
quote:
Op woensdag 18 november 2009 23:06 schreef mmascha het volgende:
Goeie keus Dipkip! Maar nu moet je nog best lang wachten totdat je het kan uitpakken.
Alleen met de rooie preciousss. De rest gaat rechtstreeks mn stash in, en ik had al een paar kerstproducten van de kerstVIP

Ik heb echt een kast vol met kerstcadeautjes hier voor alle familieleden een of meer cadeautjes, plus mn vriend is rond die tijd jarig dus er ligt ook nog een enorme plastic gitaar in die kast.
  woensdag 18 november 2009 @ 23:12:26 #263
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_74836171
Guitar Hero ?
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_74836658
quote:
Op woensdag 18 november 2009 23:00 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb de rooie glitterdoos besteld!!! En 5 christmas eve bubble bars, 3 hot toddies, 3 christmas kisses, een kerstcadeatje voor iemand anders en een eggsnog.

Heel bescheiden, al zeg ik het zelf hopelijk komt er in januari weer een New Year Offer en is al dat uitstellen niet voor niets...

Nice!

Ik ga mijn plan de campagne voor Londen aanpassen denk ik. Want a.s. dinsdag is de fragrance party! En er wordt TOB parfum gemaakt verwacht ik (staat in de top 3 en is al eerder gemaakt dus haalbaar). En die moet ik hebben. Aangezien ik zaterdag in A'dam alles kan snuffelen bestel ik dinsdag meteen mijn kerstspul (en wat foxy bars, als die er nog zijn. En Hot Toddies. En misschien Christmas Kisses) mee en koop ik in Londen een paar last minute dingetjes erbij.
  † In Memoriam † woensdag 18 november 2009 @ 23:45:52 #265
43556 miss_dynastie
pi_74837465
Dinsdag? Hmmmzzz, dan maar vroeg bellen als het lukt, vanaf twaalf uur heb ik andere dingen te doen...
pi_74838380
quote:
Op woensdag 18 november 2009 23:12 schreef mmascha het volgende:
Guitar Hero ?
Ja deel 5 met de nieuwe gitaar, het eerste deel hebben we al en world tour en rock band 1 en 2
pi_74889131
Forum party parfums:
Cinders
£20

Honey I washed the Kids
£23

Olive Branch
£26

Candy Fluff
£19

So White
£22

Party is komende dinsdag en er schijnt ook snowcake douchegel te zijn!!!
  † In Memoriam † vrijdag 20 november 2009 @ 19:18:28 #268
43556 miss_dynastie
pi_74894108
Snowcake douchegel are you kidding me?
pi_74894191
quote:
Candy Fluff
£19
want!
bij wie kan ik bestellen?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_74894930
Taaitaai douchegel
Snowfairy
Let them eat cake lippenbalsem

Mijn bescheiden bestellijstje.
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
pi_74896654
dat is inderdaad bescheiden, maar wel lekkere dingen. Behalve dan die let them eat cake (die vond ik zoooo vies, heb hem pas weggeknikkerd

Een Cinders parfum!
I found myself alone,
pi_74899463
Voor mij geen party deze keer, ben toch niet zo'n parfummens. Mijn minikarma staat hier nog vol te wezen, de SP's gaan totaal niet hard. De enige die ik regelmatig gebruik is Bscent, daar komt nog wel even een grote fles van voordat Bnever straks niet meer is.
Vandaag nog lekker de lush in geweest, naar huis gegaan met 250 ml TaaiTaai, Crash Course en een So White. Vriendinnetje heeft van mij een So White en een Avobath gekregen.
pi_74899779
Morgen kerstspul snuffelen in Amsterdam!

Want ik heb blindelings voor TOB en So White gestemd. TOB parfum ga ik sowieso bestellen, maar So White moet ik wel even snuffelen. De rest koop ik niet.
HIWTK en Candy Fluff zijn wel erg heftig zoete geuren. En Cinders lijkt me heerlijk in bad, maar kaneel in een parfum zie ik niet zo zitten.

Snowcake showergel... moeilijk, moeilijk. Hij is lekker, maar ik heb nog 300 gram uit een fles die ik een jaar geleden heb overgekocht. Gaat dus niet echt hard. En dan is het zund om nu alweer 500 gram te bestellen.
pi_74900443
Qua parfum wil ik alleen TOB, misschien 2x. Anders gebruik ik het niet want dan raakt het op stomme tic.

Hoe is de snowcake douchegel Cat? Lijkt ie goed op de zeep? Want snowcake is toch wel een van mn favoriete geuren, heb ook het parfum. Dus ik wil zeker wel douchegel maar hoeveel? Hmmm.

Wat een vreselijke obsessie is het toch. Mn stash boxes zitten stampvol, terwijl er iets van 15 BBSen onderweg zijn die er niet bij in passen, en nu wil ik die douchegel terwijl ik serieus 3 liter in mn stash heb zitten. Geen overdrijving.

Mirjam voor mij komt een groepsbestelling heel slecht uit, maar als je nou echt niemand kan vinden verder PM me dan even.
pi_74906295
Snowcake douchegel is precies als de zeep. Maar dan zonder de stroeve huid achteraf.

Vanmorgen heb ik hem weer eens gebruikt, en ik heb het idee dat de geur er wat vanaf aan het gaan is (niet gek, de fles komt uit 2007 of zo). Dus misschien toch maar een fles kopen? Het is niet alsof ik ook een liter of 3 aan douchegels heb staan en vanmiddag een fles TaaiTaai erbij wil gaan halen.

Ik keek mijn voorraad trouwens eens na: op TOB na heb ik alleen maar seizoens/ of forum specials.
pi_74908264
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 09:48 schreef Cat22 het volgende:
Snowcake douchegel is precies als de zeep. Maar dan zonder de stroeve huid achteraf.
OMG 5 flessen dus
pi_74908486
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:14 schreef Dipkip het volgende:

[..]

OMG 5 flessen dus
He, griep doorstaan?
Zag je niet meer in dat andere topic.
pi_74908790
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:19 schreef Stali het volgende:
He, griep doorstaan?
Zag je niet meer in dat andere topic.

Topic liep dood toch? Ik zal zo even kijken... Maar ja een stuk beter, alleen die gare rochelhoest is nog niet weg
pi_74909176
Vandaag naar de Kalverstraat geweest! Heb me toch niet in kunnen houden en een een fles Taai Taai gekocht (ruikt lekker zeg!) en nog een pot Big en de Fairytail, en Dream Cream (die had ik echt nodig want die was op). Ik ben echt verslaafd...
Heb trouwens een foto genomen van de hele Lush voorraad (en nu mag ik niks meer kopen)

[ Bericht 11% gewijzigd door LeNeHe op 21-11-2009 22:44:48 ]
I found myself alone,
pi_74909204
Foto posten!!!
pi_74909377
Ik was vandaag ook in de Kalver! En ben heel verstandig geweest. Alle kerstspul gesnuffeld, meegekomen vriend allerlei geurtjes onder zijn neus geduwd -he was not impressed- en zelf alleen een klein flesje Taaitaai (kadootje) gekocht en 5 potjes ingeruild voor het kerstmasker.

En omdat ik geen grote fles Taaitaai heb gekocht mag ik met de party een fles Snowcake aanschaffen.
pi_74909463
Hoe vind je het kerstmasker Cat?
pi_74909508
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:39 schreef Dipkip het volgende:
Foto posten!!!
Done

Trouwens nog wat fotootjes van de Want to Believe:

Droog:

Hier bruist ie in bad:

Dit was mijn bad na
I found myself alone,
pi_74909615
Mooie stash! Hoe vond je Want to Believe ruiken? Ik vond het zo'n gek geurtje in de winkel. Spoelt die glitter wel een beetje weg? En bleef het op je plakken of was het meer zoals ruby red slippers?
pi_74909703
Hij viel me op zich mee, in bad ruikt ie beter dan droog. Maar zal hem niet zo snel meer kopen. Die houtskoolstukjes prikken best wel.
Ik moest het bad echt poetsen om alles weg te krijgen en qua glitters bleef het wat beter op me zitten dan bij RRS.
I found myself alone,
pi_74909861
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:45 schreef Cat22 het volgende:
Ik was vandaag ook in de Kalver! En ben heel verstandig geweest. Alle kerstspul gesnuffeld, meegekomen vriend allerlei geurtjes onder zijn neus geduwd -he was not impressed- en zelf alleen een klein flesje Taaitaai (kadootje) gekocht en 5 potjes ingeruild voor het kerstmasker.

En omdat ik geen grote fles Taaitaai heb gekocht mag ik met de party een fles Snowcake aanschaffen.
Het was niet zo druk toen ik er was. Mijn zus kreeg 2 proefjes mee en volgens mij heb ik haar ook aangestoken. Jammer dat je vriend niet impressed was, die van mij is snapt de hele heisa ook niet zo. Hij heeft geen geur dus dat is wel jammer, misschien zou hij dan wel 'om' zijn.
Goed hoor dat je je zo ingehouden hebt! En ach... je moet jezelf soms belonen he?
I found myself alone,
pi_74909908
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:47 schreef Dipkip het volgende:
Hoe vind je het kerstmasker Cat?
Wel lekker, drank met iets zoets erin. Het proefje wat er lag rook nauwelijks, dus ik heb een potje opengedraaid. CC blijft toch veruit favoriet, maar die kan ik het hele jaar nog kopen.
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:55 schreef LeNeHe het volgende:
Hij viel me op zich mee, in bad ruikt ie beter dan droog. Maar zal hem niet zo snel meer kopen. Die houtskoolstukjes prikken best wel.
Ik moest het bad echt poetsen om alles weg te krijgen en qua glitters bleef het wat beter op me zitten dan bij RRS.
Echt waar, I Lush maar een bad met houtskool en dan ook nog glitters daar trek ik de grens, Ik heb hem vandaag geroken maar vond er droog al niks aan. Dat ding komt mijn huis niet in.
pi_74909985
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 23:01 schreef LeNeHe het volgende:

[..]

Het was niet zo druk toen ik er was. Mijn zus kreeg 2 proefjes mee en volgens mij heb ik haar ook aangestoken. Jammer dat je vriend niet impressed was, die van mij is snapt de hele heisa ook niet zo. Hij heeft geen geur dus dat is wel jammer, misschien zou hij dan wel 'om' zijn.
Goed hoor dat je je zo ingehouden hebt! En ach... je moet jezelf soms belonen he?
Bij mij was het ook niet zo druk. Vriend dacht dat hij zijn nichtje van 11 wellicht blij kon maken met Snowfairy.
En inhouden.... ach, tis relatief. Nu ik alles heb geroken weet ik wat ik dinsdag op de fragrance party moet gaan bestellen.

Ik kreeg ook twee proefjes mee: Tramp en Ocean Salt. Ik ken ze allebei al, maar lekkere geuren hoor.
pi_74910015
Ik vond Christmas Eve naar niks ruiken trouwens. Heeft iemand die thuis? Want de beschrijving klonk lekker.
Ik ben verliefd op Nicolala (of Wee Harry) en Cinders en So White spreken me ook erg aan.
pi_74910056
Ik heb hem hier en ik vind hem heerlijk ruiken, zelfs door zn cellofaan heen. Nog niet in bad gebruikt want de uitslag die ik nu heb is het niet eens met bubble bars tis maar te hopen dat dat weggaat anders moet ik uitverkoop houden
  † In Memoriam † zondag 22 november 2009 @ 17:10:09 #291
43556 miss_dynastie
pi_74910979
Ik vind hem ook heerlijk ruiken, cat.
pi_74916615
Thanks ladies, dan ga ik er toch wat bestellen.

Dip.... wat is het nu weer met uitslag? Wanneer hou jij eens op met kwakkelen?
  zondag 22 november 2009 @ 20:26:57 #293
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_74917437
Wee harry is idd heerlijk! Heb geen bad, maar brokkel elke keer een stukje af en stop m in m'n poef
pi_74917499
Er staat me iets van bij, dat er uitverkoop bij Lush gaat plaats vinden 2e kerstdag. Weet iemand hier iets meer over, wat kreeg je allemaal enz.
pi_74917575
Volgens mij in januari toch? Dat je bij een bepaald bedrag een bepaald kerstcadeau mag uitzoeken.
Tap tap tap
pi_74917641
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:07 schreef Cat22 het volgende:
Dip.... wat is het nu weer met uitslag? Wanneer hou jij eens op met kwakkelen?
Geen idee joh. Ik heb altijd gekwakkelt. Heb natuurlijk jarenlang die auto immuunziekte gehad dus ik neem aan dat het gewoon een soort bij effect daarvan is dat ik dan weer dit heb en dan weer dat. Behalve die enkel natuurlijk, maar ja iedereen doet wel eens onhandig dat was alweer jaren geleden voor mij, om zoiets te hebben. Behalve dan toen we net dit huis hadden en ik een hersenschudding opliep omdat ik dacht dat ik niet hoefde te bukken op de trap naar zolder maar dat moet wel. Maar iedereen loopt er tegenaan, alleen loop ik snel

Er staan reviews op het IF van de parfums, nou klinkt Cinders toch wel erg lekker, schijnt op Snowcake te lijken
pi_74917754
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:30 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij in januari toch? Dat je bij een bepaald bedrag een bepaald kerstcadeau mag uitzoeken.
Dat is in de engelse winkels.
In de nederlandse en engelse hebben we grabbags gehad (een zakje wat je koopt zonder te weten wat er in zit, de inhoud is meestal 2x zo veel waard als wat het zakje kost).
En via de UK webshop hadden we de new year offer waarbij je afhankelijk van hoeveel je uitgaf er kerstspul bij kreeg zonder van te voren te weten wat.
Dus alleen in de engelse winkels kun je iets uitzoeken, als ze het zelfde doen als vorig jaar.
pi_74917911
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:28 schreef bibi het volgende:
Er staat me iets van bij, dat er uitverkoop bij Lush gaat plaats vinden 2e kerstdag. Weet iemand hier iets meer over, wat kreeg je allemaal enz.
Klopt, maar dan alleen in de winkels in Engeland. Er is dan zo'n actie dat je, bij aankoop ter waarde van -meen ik- 20 pond uit alle kadoos van vóór een bepaalde datum mag uitzoeken. ALLE kadoos, dus ook b.v een Lush Legends. Meestal staan ze dan voor opening al te dringen bij de winkels.

Vorig jaar kreeg je na nieuwjaar bij een bepaald bedrag aan bestelling bij MO een kerstkado. Dat waren dan de kleine doosjes met 2 produkten erin. En kregen we niet nog iets? Ik weet het al niet meer.
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:31 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Geen idee joh. Ik heb altijd gekwakkelt. Heb natuurlijk jarenlang die auto immuunziekte gehad dus ik neem aan dat het gewoon een soort bij effect daarvan is dat ik dan weer dit heb en dan weer dat. Behalve die enkel natuurlijk, maar ja iedereen doet wel eens onhandig dat was alweer jaren geleden voor mij, om zoiets te hebben. Behalve dan toen we net dit huis hadden en ik een hersenschudding opliep omdat ik dacht dat ik niet hoefde te bukken op de trap naar zolder maar dat moet wel. Maar iedereen loopt er tegenaan, alleen loop ik snel
Ziek én lomp dus. Geen goede combi.
quote:
Er staan reviews op het IF van de parfums, nou klinkt Cinders toch wel erg lekker, schijnt op Snowcake te lijken
Dan is het maar goed dat ik nog Snowcake heb staan. Ik heb géén Cinders nodig.

Echt niet.

Denk ik.
pi_74918074
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:33 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dat is in de engelse winkels.
In de nederlandse en engelse hebben we grabbags gehad (een zakje wat je koopt zonder te weten wat er in zit, de inhoud is meestal 2x zo veel waard als wat het zakje kost).
En via de UK webshop hadden we de new year offer waarbij je afhankelijk van hoeveel je uitgaf er kerstspul bij kreeg zonder van te voren te weten wat.
Dus alleen in de engelse winkels kun je iets uitzoeken, als ze het zelfde doen als vorig jaar.
Oja, ik had vorig jaar zo'n grab bag, samen gedaan met een vriendin. Wat een drama zeg, ik had geen zin in een vette ruzie met die vriendin om zeep, maar dit jaar doe ik er niet meer aan mee .
Tap tap tap
pi_74918235
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:36 schreef Cat22 het volgende:
Vorig jaar kreeg je na nieuwjaar bij een bepaald bedrag aan bestelling bij MO een kerstkado. Dat waren dan de kleine doosjes met 2 produkten erin. En kregen we niet nog iets? Ik weet het al niet meer.
We kregen als we 30 pond uitgaven voor 10 pond aan freebies en bij 50 pond voor 20 pond (of meervouden daarvan). De setjes van 10 pond waren soms dingen als secret santa maar soms ook gewoon losse producten (bijv. 3 baddingen, of een kleintje snowfairy en een zeepje). Die setjes van 20 pond hadden soms ook duurdere cadeautjes er in, zoals dat pakketje met dat mooie witte papier met sneeuwkristallen er op met een rood lintje. Die van 20 hadden geloof ik meestal wel 1 cadeau er in, ik weet niet of er ook waren met alleen 20 pond aan losse dingen.
pi_74938603
Ik heb mn order ontvangen maar het is weer compleet prut. Meerdere BBSen zijn nat en uit elkaar gevallen, heb mn cadeaus ook maar opengemaakt om te checken. In het sparkle cadeau zit een bedorven sweetie pie (zwart en zuur ruikend) en in mn rooie hatbox (die niet glittert trouwens, blijkbaar verkeerd gezien / onthouden) zitten bijna alleen maar vieze producten. Alles bevlekt, uit elkaar gevallen, nat etc. Ben echt teleurgesteld, ga zo mailen als de foto's binnen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')