abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74401635
Ik ga volgende week maar een fles TaaiTaai kopen... Dat ik nu nog zo'n 300 ml heb staan doet er niet toe. Ach, en die andere paar liter douchegel... komt ook wel op, ooit. TaaiTaai is gewoon te lekker in de winter .
pi_74401637
quote:
Op woensdag 4 november 2009 21:31 schreef shmoopy het volgende:
Goed om te weten, Dip, ik zat er nl aan te denken de Jungle-fragrance in Italië te bestellen.
Waarom viel het tegen, geur leek niet op de conditioner?
Dat weet ik niet precies, iedereen haalt het aan als voorbeeld van geuren die niet goed vertalen naar parfum.

Maar dat zeggen ze van mijn geliefde silky underwear ook maar ik heb er toch op gestemd. Ieders neus is anders. Er is trouwens op het lush forum iemand die jungle parfum te ruil heeft.
pi_74402519
Ik denk dat ik weet wie je bedoelt.
Tnx.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_74403791
Ik snap de lol van American Cream echt niet .
  woensdag 4 november 2009 @ 22:38:28 #105
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_74404219
De geur van American Cream!
Maar doet niks voor m'n haar, dus weggegeven..
pi_74428475
Ik ga morgen weer eventjes naar Lush in de kalverstraat...heb twee weken terug al asociaal veel gekocht maar ik KAN me gewoon NIET inhouden Kom op, we mogen onszelf toch wel lekker verwennen met dit nare weer
"After a stressful day, let your worries float away. An easy way to cope....is to grab a bar of soap. Or even a bubble bar, and your problems will drift far. So, when seeking peace and hush, whizz down to your local Lush =)"
pi_74429691
quote:
Op woensdag 4 november 2009 22:38 schreef GotC het volgende:
De geur van American Cream!
Maar doet niks voor m'n haar, dus weggegeven..
Juist de geur vond ik maar vervelend.

Maar! Ik heb net m'n pakketje binnen van Dipkip . Helemaal heerlijk! Snelle review:

Soft Coeur: manman, wat heb ik daar vaak mee in m'n handen gestaan in de winkel, maar ja, ik deed niet aan massages, en hou niet zo van vettig spul, dus nooit eerder gekocht. Nu wel though, en hij is zooohooo lekker, qua geur. En op m'n hand ook, en morgen op het vriendje met rugpijn vast ook .

Happy Hippy ruikt verbazingwekkend lekker, we zullen zo zien hoe hij onder de douche is. Mange Too zal ik dan ook merken, vooralsnog vind ik de geur mwa, maar ik had 'm vooral voor de werking gekocht, omdat You Snap The Whip zo'n zooitje maakt. T for Toes ruikt erg lekker en Coalface is gewoon vertrouwd. Leuk trouwens, die zat in een taartpuntvorm. Normaal moet je bij Coalface maar hopen dat je ook een fatsoenlijk stuk van de scrubkant hebt, maar nu zit dat goed. Oe, en Sugar Babe ben ik ook benieuwd naar. Ik heb ontzettend last van puistjes op m'n benen de laatste tijd, dus kijken of scrubben helpt.
pi_74429736
Maar er moet dus een soft coeur parfum komen. Dat lijkt me duidelijk.

Oh, en Cocolotion ruikt écht nergens naar inderdaad . Ontzettend snel ingetrokken ook, goed spul zeg!
pi_74429827
quote:
Op donderdag 5 november 2009 19:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Mange Too zal ik dan ook merken, vooralsnog vind ik de geur mwa, maar ik had 'm vooral voor de werking gekocht, omdat You Snap The Whip zo'n zooitje maakt.
Mage too is geen body butter ik snap je niet.
pi_74429903
quote:
Op donderdag 5 november 2009 19:18 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Mage too is geen body butter ik snap je niet.
Ik bedenk het me net ook ja . Hij is best hard, en toen bedacht ik me dat ik een vervanging voor YSTW wilde, en toen kwam het idee in m'n hoofd dat het een bady butter was maar dat is heul niet zo .
pi_74429925
Supergoed ingepakt trouwens Dipkip, bedankt daarvoor.
Bubbeltjesplastic .
pi_74430322
Zit je belletjes te knappen? Ja he?
quote:
Op donderdag 5 november 2009 19:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik bedenk het me net ook ja . Hij is best hard, en toen bedacht ik me dat ik een vervanging voor YSTW wilde, en toen kwam het idee in m'n hoofd dat het een bady butter was maar dat is heul niet zo .
Maar hij scrubt niet, dan moet je buffy hebben voor niet scrubbend is schnuggle fijn.
pi_74430473
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:20 schreef shmoopy het volgende:
Ik zeg die geur die je de volgende dag ruikt als je de avond daarvoor hebt gesmeerd met Charity Pot (toen ie heel anders rook) en dat je dan steeds om je heen kijkt en denkt: Wie ruikt er zo lekker? tot je erachter komt dat je het zelf bent

En toen bleek het DKNY Be Delicious te zijn waar ik die ochtend een beetje van had opgespoten van een proefmonstertje.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 november 2009 @ 19:38:33 #114
163650 Greys
pi_74430496
Ik kreeg vandaag een klein doosje per post met de twee bubble bars die kapot waren in mijn vorige bestelling!
Kan iemand die ook al eens iets nageleverd heeft gekregen me vertellen of er bij jullie ook een factuur bij zat? Ik neem aan dat ik die niet hoef te betalen? Het is een beetje verwarrend
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_74430573
Happy Hippy ruikt lekker en ik vind hem in de douche ook fijn. Ga ik zeker meenemen als ik weer eens bij een lush winkel kom. Eerst opmaken wat ik nu heb.

Bij mijn vorige bestelling zat een proefje roze voetenspul. 'T is net van die roze bubbelkauwgom, wat zoet!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_74430648
Je krijgt altijd pas als je al betaalt hebt he. Die factuur is meer een soort pakbon. Je hoeft nooit achteraf na te betalen, ze versturen pas als het geld er is namelijk.
pi_74430651
Staat er ook echt een eindbedrag op?
Want ik had ook een factuur bij een nazending ooit, Greys, volgens mij was dat ook een beetje voor meerdere uitleg vatbaar.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 november 2009 @ 19:45:46 #118
163650 Greys
pi_74430737
quote:
Op donderdag 5 november 2009 19:43 schreef shmoopy het volgende:
Want ik had ook een factuur bij een nazending ooit, Greys, volgens mij was dat ook een beetje voor meerdere uitleg vatbaar.
Er staat wel 2x 3 pond = 6 pond.
Maar dan weer geen shipping costs.

Maar idd, wat Dipkip al zegt, ze sturen vast niets op als het geld er nog niet is.
Bij mijn normale grote bestelling zat geen bon en bij deze wel, dus het was gewoon een beetje verwarrend
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_74430769
quote:
Op donderdag 5 november 2009 19:43 schreef shmoopy het volgende:
Bij die nazendingen van mij laatst wel ja. Zelfs incl. shipping.

En ecoflo speeltjens.
pi_74430849
quote:
Op donderdag 5 november 2009 19:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Er staat wel 2x 3 pond = 6 pond.
Maar dan weer geen shipping costs.

Maar idd, wat Dipkip al zegt, ze sturen vast niets op als het geld er nog niet is.
Bij mijn normale grote bestelling zat geen bon en bij deze wel, dus het was gewoon een beetje verwarrend
Ik heb ook een nalevering met bon, precies zoals jij hebt. Kan ik me de vorige keer niet herinneren. Dus ik houd mijn CC afschriften in de gaten en als ze gaan afschrijven hang ik in de mail.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_74430854
quote:
Op donderdag 5 november 2009 19:46 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Bij die nazendingen van mij laatst wel ja. Zelfs incl. shipping.

En ecoflo speeltjens.
Jaaaa.

Ik had een girafje gemaakt.
pi_74431108
Ik was bezig met een auto maar de katten wilden meespelen

Is heel leuk trouwens, een cat die aan zo'n schuimpje likt. Dat laat niet los van zn tong
pi_74431131
quote:
Op donderdag 5 november 2009 19:56 schreef Dipkip het volgende:
Ik was bezig met een auto maar de katten wilden meespelen

Is heel leuk trouwens, een cat die aan zo'n schuimpje likt. Dat laat niet los van zn tong
Ik wil ook schuimpjes.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_74431280
Ze zitten ook in de gifts dus misschien als je in de UK gaat shoppen?
pi_74431472
Bedoelen jullie deze schuimpjes?

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_74431537
Ieuwl, jij hebt groene!
pi_74431700
Maar het lijkt niet eens op een giraffe.
*OUD heilige*
pi_74431715
Mijne waren witte staafjes, geen groen snot
pi_74431771
Het waren groene staafjes. Tot ik met m'n dochter ging knutselen. Of proberen te knutselen...
*OUD heilige*
pi_74441256
Schuimpjes . Wil ik ook .
quote:
Op donderdag 5 november 2009 19:33 schreef Dipkip het volgende:
Zit je belletjes te knappen? Ja he?
[..]

Maar hij scrubt niet, dan moet je buffy hebben voor niet scrubbend is schnuggle fijn.
De kat heeft me echt aan zitten kijken van 'nu is het wel leuk geweest heur, dat plastic '.

Enneh, ik heb Sugar Babe om me aan open te halen . De body butter is dan vooral omdat ik zo'n droge huid krijgt, maar nu met Cocolotion zou dat verholpen moeten zijn.
pi_74451170
Maandagmiddag een bestelling gedaan bij lush uk, royal mail verzending en ikkrijg het net gewoon al binnen
pi_74457101
Er is trouwens binnenkort een parfumparty bij Lush UK! Je kunt nu stemmen voor je twee favo geuren.

Ik heb gekozen voor So White en TOB.

Huidige top 10 (willekeurige volgorde):
Snow Showers
So White
Butterball
American Cream
Candyfluff
Snowcake
HIWTK
Cinders
Magic
Avobath
Olive Branch
pi_74457265
Dus niet echt veranderd sinds dat lijstje wat ik postte.... Denk dat de parfums die gemaakt gaan worden dus wel op deze lijstjes staan. Mijn geurtjes staan er niet bij (silky underwear en amazonian) maar er zitten er zeker een aantal bij die ik zou kopen...
pi_74457332
Gister sinds lange tijd weer in bad geweest met lush, met Cinders. Dat ruikt echt heerlijk.
pi_74479706
Het pakketje is binnen
Met als extra een Karma Soap & Heavenly Bodies, zometeen maar eens eentje proberen
pi_74703101
Heeft iemand een gouden tip voor het versturen van proefjes (vloeibaar) naar een niet nader te noemen mod, zonder ziplokzakjes?
  zaterdag 14 november 2009 @ 19:47:20 #137
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_74703204
Gisteren weer eens in een Lushwinkel geweest. Paar jaar geleden kocht ik er enorm veel, maar ben ermee gestopt. Nu toch weer iets meegenomen, solid perfume met Honey i washed the kidsgeur. Hij is lekker...
pi_74704042
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 19:43 schreef shmoopy het volgende:
Heeft iemand een gouden tip voor het versturen van proefjes (vloeibaar) naar een niet nader te noemen mod, zonder ziplokzakjes?
Van die potjes waar je in moet piesen van doktoren?
pi_74704615
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 20:14 schreef Modus het volgende:

[..]

Van die potjes waar je in moet piesen van doktoren?
M dus!
Ja, maar het moet in een bubbeltjesenvelop passen.
Het zijn maar kleine hoeveelheden, 15 tot 20 ml ofzo.
pi_74704733
Shmoopo. .

In een pastavrij condoom en dan knoop er in? .
Diepvrieszakje? Of zitten daar minuscule gaatjes in...
pi_74704987
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 20:34 schreef shmoopy het volgende:

[..]

M dus!
Misschien een spuit en dan het tuitje even dicht branden met een aansteker zodat het er niet uit kan.
pi_74705404
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 20:34 schreef shmoopy het volgende:

[..]

M dus!
Men neme een STEVIG diepvrieszakje.
Men doet daar het proefje voor een niet nader te noemen mod in
Men strijkt het zakje voorzichtig een beetje glad, zodat de lucht eruit is.
Men knoopt het zakje dicht, maak het zo klein mogleijk.
Indien haalbaar: sla het zakje dubbel om zichzelf en herhaal.
Indien niet haalbaar: neem tweede zakje en herhaal lucht uitdruk en knoop proces.
Voeg plakband toe waar nodig.
En koop in het vervolg ziplockjes.

pi_74705447
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 20:50 schreef Mylene het volgende:

[..]

Misschien een spuit en dan het tuitje even dicht branden met een aansteker zodat het er niet uit kan.
Grapjas.
Dan gaat het zeker smelten, veel te heet. Diepvrieszakjes zijn waterdicht, desnoods eerst even testen met een beetje water. Kun je het makkelijk mee versturen. Ik heb op die manier kleine proefjes wel eens in een gewone envelop verstuurd. Dan wel de zijkant en hoekjes met plakband verstevigen.
pi_74705488
Ow ja... voorlopige datum voor de fragrance party: 24 november.

Top 3 (uit mijn hoofd)
- TOB
- Cinders
- Magic

Net als ik op weg ben naar Engeland dus geen tijd en geld om urenlang te bellen, dus ik ben aan het rondkijken voor een plekje in een groepsorder.
pi_74705702
Dank allen, ik ga knutselen.
pi_74705726
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:11 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Grapjas.
Dan gaat het zeker smelten, veel te heet.
Je moet het tuitje natuurlijk ook niet te heet te maken. Net warm genoeg zodat je het gaatje kan dicht maken d.m.v. een tangetje ofzo. Of een druppeltje secondelijm erin, wordt hard en kan er ook niets meer uit.
pi_74706089

knutselze, shmoop
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  † In Memoriam † zaterdag 14 november 2009 @ 23:58:12 #148
43556 miss_dynastie
pi_74709905
TOB heb ik nog een beetje van staan van de vorige keer dus geen idee of ik die bestel, cinders en magic moeten er komen

Cat, mocht je geen plekje kunnen vinden, dan wil ik wel voor je meebestellen (is dat een woord? )
  ESF Reporter zondag 15 november 2009 @ 00:42:48 #149
87554 Cee
Welluk?
pi_74711022
Stelletje trutten, jullie.
Ik kom hier nooit, ik zit uit verveling een beetje onbegaande Fok!-wegen te betreden, kom hieruit, want ik vond die ene keer dat ik een Lush-winkel binnenstapte een echte snoepwinkel-ervaring, vervolgens lees ik jullie posts en denk ik 'oeh ik krijg honger, mijn cc schreeuwt om aandacht en ik hou van pakketjes' en floep, 30 Euro armer, aan spul waarvan ik geen weet heb.

pi_74711489
bwhehehehe
pi_74711502
And another one down...
pi_74714470
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 23:58 schreef miss_dynastie het volgende:
TOB heb ik nog een beetje van staan van de vorige keer dus geen idee of ik die bestel, cinders en magic moeten er komen

Cat, mocht je geen plekje kunnen vinden, dan wil ik wel voor je meebestellen (is dat een woord? )
Lief van je! Maar ik kwam er net achter dat ik pas een dag later vertrek, dus ik kan wel zelf bestellen. Ik ga er dit keer niet zo'n mega-grote GO van maken als vorige keer, want daar heb ik geen tijd voor. En geen zin in.
quote:
Op zondag 15 november 2009 00:42 schreef Cee het volgende:
Stelletje trutten, jullie.
Ik kom hier nooit, ik zit uit verveling een beetje onbegaande Fok!-wegen te betreden, kom hieruit, want ik vond die ene keer dat ik een Lush-winkel binnenstapte een echte snoepwinkel-ervaring, vervolgens lees ik jullie posts en denk ik 'oeh ik krijg honger, mijn cc schreeuwt om aandacht en ik hou van pakketjes' en floep, 30 Euro armer, aan spul waarvan ik geen weet heb.

Welkom! Wat heb je besteld?
pi_74714477
quote:
Op zondag 15 november 2009 01:06 schreef shmoopy het volgende:
And another one down...
Braaaave Shmoop. Daar leven we voor, nietwaar?
  ESF Reporter zondag 15 november 2009 @ 21:29:40 #154
87554 Cee
Welluk?
pi_74728807
quote:
Op zondag 15 november 2009 10:58 schreef Cat22 het volgende:

[..]
Welkom! Wat heb je besteld?
Thanks!

Creamed Almond & Coconut
Ultrabland (Weight: 45)
Santa's Rice Porridge

Maar toen kreeg ik vandaag een mailtje:
quote:
As you probably already know our Fresh Face masks include many fresh items in them without any preservatives, this means that they have a shorter shelf life than many of our other products.

This therefore results in us not being able to ship our Fresh products abroad, with this we have cancelled Santa’s Rice Porridge off of your order and you will not be charged for it.

Maar, ik had de boel ook naar m'n thuisadres laten shippen en toen realiseerde ik me na het plaatsen van m'n order dat ik overdag nooit thuis ben doordeweeks en komend weekend ook niet dus die arme postbode loopt steeds voor niks met m'n pakketje naar m'n deur. Heb vandaag een mailtje naar de beste mensen van Lush gestuurd om te vragen of het soms naar een ander adres gestuurd kan worden en die zelfde ochtend nog een mailtje terug ontvangen, op een zondag!
pi_74733730
Dames, ik heb even een vraagje.
Ik heb zelf geen Lush-winkel in de buurt, dus ben er nog niet geweest en ken er geen producten van.
Maar ik moet voor iemand een cadeau'tje kopen die ik echt totaal niet ken , en nou bedacht ik me dat een cadeaubon voor een winkel met verzorgende producten en fijne geurtjes dan wel een oplossing zou zijn. En ik hoor altijd veel over Lush, dus dat leek me dan wel een beetje leuk.
Verkoopt Lush ook cadeaubonnen? Dan kan iemand zelf iets naar eigen smaak/wens uitkiezen, het is zo persoonlijke welke geur iemand lekker vindt.
En zo ja; wat vinden jullie er van om zo'n bon/card cadeau te krijgen?
Ik voel me zo knullig omdat ik niks anders weet en zelf zou ik het leuk vinden om te krijgen, maar ja.... ik twijfel zo of het wel in goede aarde valt. *help*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_74734588
Volgens mij heeft Lush geen cadeaubonnen, helaas.

En ik zag net op het forum een link naar Lushdupes-sites, ik ga gewoon zo ontzettend die fragrance-oils bestellen van Jungle, en dan met Neutral wasverzachter mengen.
Heb ik gewoon Jungle-wasverzachter.
pi_74748457
quote:
Op zondag 15 november 2009 23:15 schreef shmoopy het volgende:
Volgens mij heeft Lush geen cadeaubonnen, helaas.
Thanks, dan weet ik dat iig
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_74749429
Lush.. Het lijkt me zo geniaal dat ik het eigenlijk fijn vind dat ik 45 minuten reizen van de dichtstbijzijnde lushwinkel afwoon Das beter voor mijn bankrekening, want ik ga niks bestellen als ik niet weet hoe het ruikt..
pi_74761451
quote:
Op maandag 16 november 2009 14:49 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Thanks, dan weet ik dat iig
Nou, dat waag ik te betwijfelen. Maar zeker weten doe ik het niet. Je kunt die bonnen (als ze er zijn) alleen in een winkel kopen en besteden trouwens. Dus als je veraf woont is dat ook minder handig.

Zaterdag naar A'dam (Taai Taai ) en volgende week naar Londen! ( de rest )
pi_74762301
Ik moet een kerstcadeau voor mezelf uitkiezen en ik kan niet kiezen
pi_74780479
Ik heb vorige week voor het eerst besteld in de UK en wacht met spanning af! Ben benieuwd wanneer het binnenkomt.
Wat een verschil in prijzen zeg!

Succes met kiezen Dipkip!
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_74785132
quote:
Op maandag 16 november 2009 21:21 schreef Dipkip het volgende:
Ik moet een kerstcadeau voor mezelf uitkiezen en ik kan niet kiezen
En nu moeten wij medelijden hebben?
pi_74785758
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:16 schreef shmoopy het volgende:
En nu moeten wij medelijden hebben?
Nee, jullie moeten helpen ik betaal m trouwens zelf hoor

Ik twijfelde tussen Lush Legends en die grote rode glitterige kerst hatbox. Ik denk dat het de tweede wordt, want anders moet ik nog meer losse kerstproducten inslaan

wij vieren kerst met mn schoonfamilie en elk jaar krijgt iedereen grote cadeaus behalve ik... weet je wel krijgen de andere aangetrouwde familieleden een cadeaubon van 100,- of een blue ray box van 130,- van de ouders en ik krijg een cadeausetje van twee flesjes Kneipp badolie en het cadeau wat ik van vriend zou krijgen voor kerst heb ik al gehad omdat ik sneu en zielig met mexicaanse griep in bed me lag te vervelen, dus nou mag ik zelf wat anders regelen... en nu wil ik een ENORM groot en glitterig Lush cadeau onder de boom leggen namens vriend om de schoonfamilie mee te irriteren... ik heb al een hele oh schatje dat had echt niet gehoeven *traantje wegpinkt* speech klaarliggen, waarna ik de Kneipp van de schoonouders zal uitpakken, liefjes zal glimlachen en weer de grote glitterende hatbox zal gaan aaien
  Moderator dinsdag 17 november 2009 @ 16:41:01 #164
155227 crew  Guppy
dus
pi_74785905
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:36 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik twijfelde tussen Lush Legends en die grote rode glitterige kerst hatbox. Ik denk dat het de tweede wordt, want anders moet ik nog meer losse kerstproducten inslaan

wij vieren kerst met mn schoonfamilie en elk jaar krijgt iedereen grote cadeaus behalve ik... weet je wel krijgen de andere aangetrouwde familieleden een cadeaubon van 100,- of een blue ray box van 130,- van de ouders en ik krijg een cadeausetje van twee flesjes Kneipp badolie en het cadeau wat ik van vriend zou krijgen voor kerst heb ik al gehad omdat ik sneu en zielig met mexicaanse griep in bed me lag te vervelen, dus nou mag ik zelf wat anders regelen... en nu wil ik een ENORM groot en glitterig Lush cadeau onder de boom leggen namens vriend om de schoonfamilie mee te irriteren... ik heb al een hele oh schatje dat had echt niet gehoeven *traantje wegpinkt* speech klaarliggen, waarna ik de Kneipp van de schoonouders zal uitpakken, liefjes zal glimlachen en weer de grote glitterende hatbox zal gaan aaien
Heul goed! Zo hoort het ook.

Het is overigens wel duidelijk dat je voor de hatbox moet gaan. groot glitters rood lush
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 17 november 2009 @ 16:41:59 #165
159909 -Peach
Prunus persica
pi_74785934
quote:

[..]

Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  dinsdag 17 november 2009 @ 16:47:59 #166
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_74786099
quote:

[..]

Mogen wij mee?
En vriend is hiervan op de hoogte?
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_74786551
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:41 schreef Guppyfriend het volgende:
Heul goed! Zo hoort het ook.

Het is overigens wel duidelijk dat je voor de hatbox moet gaan. groot glitters rood lush
Het wordt sowieso een hatbox. Maar ik twijfel tussen:

12 Days of Christmas: niet zo duur, wel leuke hatbox maar niet fantata, zit maar 1 ding in wat ik echt niet ga gebruiken en lekker veel dingen die ik anders los koop

Christmas Eve: motherload qua kerstproducten, vrijwel alles zit er in, maar daardoor dus ook 4 dingen die ik niet zou gebruiken en hij is best wel duur, maar OMG kijk dan hoe mooi de hatbox is, rood, glitter, groter dan de eiffeltoren

Fairy Tale, de doos is supercute en deze is ook niet zo duur, maar de producten liggen me niet zo, 3 van de 10 zou ik niet gebruiken (let them eat cake blaaaah en gare glitter massagebar) en er zit niks in wat ik anders los zou kopen qua kerstspul dus moet ik er veel losse dingen bij bestellen

The Art of Bathing: de doos vind ik een beetje blah maar hij is volgens mij wel groot genoeg voor het gewenste schoonfamilie effect, maar alles wat er in zit zou ik gebruiken en hij is niet al te duur - maar er zit niks kerstigs in dus ik zou wel meer uitgeven aan kerstproducten

Lush Legends: Oh. My. Lord. De hatbox is natuurlijk de ultieme "lik dit, schoonfamilie". En er zitten veel van mn favorieten in - helaas ook een paar dingen die ik niet gebruik (5) en ik zou net als bij Art of Bathing ook nog moeten inslaan qua kerstproducten. Oh en hij kost een kwart miljoen. Maar verder is het een geweldig idee.

Thoughts?
  dinsdag 17 november 2009 @ 17:41:50 #168
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_74787607
Je kan toch de grootste-groot-genoeg-voor-schoonouders-box kopen en losse kerstspullies. Die kerstspullen gooi je er dan gewoon bij in!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_74787637
die lush legends...
als ik die ooit eens cadeau krijg, val ik terplekke dood neer
  dinsdag 17 november 2009 @ 17:45:42 #170
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_74787699
Dan heb je echt voor de komende tijd zoveel dat je niet meer naar de winkel hoeft en ook niet meer besteld. Zonde!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_74787850
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 17:41 schreef mmascha het volgende:
Je kan toch de grootste-groot-genoeg-voor-schoonouders-box kopen en losse kerstspullies. Die kerstspullen gooi je er dan gewoon bij in!
Losse kerstspullies koop ik sowieso, maar die hoef ik er niet bij in te gooien, ik denk ook niet dat dat past. Heb je wel eens zo'n gift gehad? Zit meestal stampvol daar passen mn 8 christmas eve bubble bars en de kerst retro's die ik wil niet bij in. Als ik de rooie glitter hatbox doe is dat het enige wat er nog bij moet.

Als ik Lush Legends doe.... Hmmm. Ik geloof bij nadere berekening dat het niet tot de opties behoort om en kerstproducten in te slaan en een Lush Legends te kopen. Ik zou mn gewone producten pas weer in januari gaan kopen als er een New Year Offer komt (fingers crossed) zodat ik nu geld zou hebben voor kerstspul, dus misschien moet ik hem dan in januari kopen en nu dus een kerstpakket.

En rooie glitter is wel echt heel gaaf. Ik vraag me af hoe groot die doos is..... Hier in de winkel hadden ze hem niet.

Ik vind trouwens dat blik met die bruisballen ook enorm leuk, maar ik hou veel meer van BBS dan van bruisballen bruisballen blijven hier altijd liggen omdat ik dan toch schuim wil.
pi_74787920
Oh en de parfum party komt er ook aan natuurlijk verdorie!!
pi_74787934
Of... zelf een supersjieke doos weten te regelen en een monsterorder plaatsen bij lush UK met alleen maar spullen die je gaat gebruiken

Ik ga vrijdag weer even een vriendin mee naar de lush nemen, onder het mom van gezellig een dagje in Amsterdam shoppen. Ze weet alleen nog niet dat ze met lush-spullen naar huis zal gaan. Ik wel, TaaiTaai shoppen!
pi_74788042
Alsof mijn schoonfamilie gaat geloven dat mijn vriend een mandje is gaan uitzoeken bij de Xenos, en toen een uur in Lush heeft doorgebracht om precies uit te zoeken welke producten ik wel en niet lekker zou vinden, en toen naar huis is gegaan om het mandje leuk op te maken en in folie te wikkelen en het af te maken met lintjes waarvan hij de uiteinden heeft gekruld
pi_74788383
Hahahaha, ja hij is toch zó gek op je dat hij dat gewoon voor je doet
  dinsdag 17 november 2009 @ 18:20:43 #176
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_74788558
Ik heb idd nog nooit zo'n pakket gehad. Ik loop er altijd snel kwijlend voorbij.
Ik vind die rooie Christmas Eve ook wel heel gaaf! Qua prijs en wat je graag wil hebben/nooit gebruikt zou ik voor 12 Days gaan.
Weten je schoonouders dat ze Lush niet in Xenos mandjes stoppen? In zo'n mandje komen de fijne geuren wel goed vrij
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_74788641
Ja, mijn schoonmoeder is wel eens bij Lush geweest en heeft een keer een Lush cadeau gekocht
pi_74788756
Dan... zou ik toch voor de mooie grote rode doos gaan
pi_74789065
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 17:55 schreef douche-eendje het volgende:
Of... zelf een supersjieke doos weten te regelen en een monsterorder plaatsen bij lush UK met alleen maar spullen die je gaat gebruiken

Ik ga vrijdag weer even een vriendin mee naar de lush nemen, onder het mom van gezellig een dagje in Amsterdam shoppen. Ze weet alleen nog niet dat ze met lush-spullen naar huis zal gaan. Ik wel, TaaiTaai shoppen!
Laat je wat voor mij over? Ik ga zaterdag.

En dipkip : die rooie bling bling hatbox doen!
pi_74789178
Ja he en dan knetter ik die stomme zeepmaan gewoon te ruil ofzo. Ik moet toch nog wat dingen ruilen.
pi_74789297
Dippie, met zo'n schoonfamilie gun ik je alle boxen.
Neem ik zelf de Legends wel.
pi_74789485
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 18:41 schreef Dipkip het volgende:
Ja he en dan knetter ik die stomme zeepmaan gewoon te ruil ofzo. Ik moet toch nog wat dingen ruilen.
Zolang je op het Lush forum maar niet met DM ruilt.
pi_74790084
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 18:37 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Laat je wat voor mij over? Ik ga zaterdag.

En dipkip : die rooie bling bling hatbox doen!
Mn banksaldo zegt dat er nog wel genoeg zal staan zaterdag
pi_74794635
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 18:52 schreef Cat22 het volgende:
Zolang je op het Lush forum maar niet met DM ruilt.
Jawel, want als ze het pakketje openmaakt zonder handschoentjes aan en een mondkapje voor gaat ze deaud
pi_74795064
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 21:07 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Jawel, want als ze het pakketje openmaakt zonder handschoentjes aan en een mondkapje voor gaat ze deaud
Behalve als het voor vriendinnen is blijkbaar.
Dat mens is gestoord, ik vertelde het je al eerder!
pi_74795345
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 21:16 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Behalve als het voor vriendinnen is blijkbaar.
Dat mens is gestoord, ik vertelde het je al eerder!
Doe eens vertellen in welk topiekje?
Ik wil meesmullen.

Overigens lees ik daar erg graag mee, heb gisteravond via daar een dupe-bestelling gedaan om mijn zelfgemaakte wasmiddel naar Lush te laten ruiken.
Gouwe ideetje van mijn, al zeg ik het zelf.
pi_74795509
Hoe deed je dat met je wasmiddel?
pi_74795907
Zo:
Marseille zeep

Ik gebruik het al maanden voor mijn bonte en donkere was, en als absolute wasfetishist kan ik je verzekeren dat het heel goed spul is.
Nu wil ik dus een paar drupjes parfum-olie aan zo'n fles toevoegen.
Je was die naar Jungle ruikt.
Of Fever.
Alkmaar.
pi_74795990
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 21:23 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Doe eens vertellen in welk topiekje?
Ik wil meesmullen.

Overigens lees ik daar erg graag mee, heb gisteravond via daar een dupe-bestelling gedaan om mijn zelfgemaakte wasmiddel naar Lush te laten ruiken.
Gouwe ideetje van mijn, al zeg ik het zelf.
Er is nu nog niet zoveel te smullen.
Mevrouw is een jaar geleden met grote ophef weggegaan want wij waren gemeeheen omdat we haar er onder andere op wezen dat het ietwat tegenstrijdig is dat je allergisch bent voor Lush (denk: mondkapje en handschoenen), een Lush forum probeert te overtuigen de Lush slecht is en je noohoooit meer iets met Lush van doen wil hebben omdat het kwalitatief zo slecht is. Maar intussen op forumparties wel flink wat specials koopt om die duur in je sjoppie door te verkopen.
Nu is ze terug en een aantal oudgedienden heeft haar niet met open armen ontvangen.

Op zich was dit topqueje zich leuk aan het ontwikkelen. Tot mensen haar te direct aanspraken op haar verleden en dan vervalt ze in haar oude passief-agressieve patroon.

Zoiets, zeg maar.

Zij zijn groot en ik is klein en DAT IS NIET EERLIJK!
OOOO NEE!
pi_74796105
*klik*smul*tochniksoptv*
pi_74796177
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 21:39 schreef shmoopy het volgende:
*klik*smul*tochniksoptv*
Als je echt wil smullen moet je haar posthistory bekijken.
Alleen ontzettend jammer dat die beperkt is en een aantal links niet werkt omdat het forum intussen verhuisd was.
pi_74797374
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 21:53 schreef Dipkip het volgende:
drama
Pareltje.

Ja, ik was daar erg onbeschoft en Cat-tig.
pi_74798187
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 22:07 schreef Cat22 het volgende:
Pareltje.

Ja, ik was daar erg onbeschoft en Cat-tig.
Ja goed maar wat verwachten we anders van Cat 'de Onbeschofte' 22
pi_74798414
Ik heb van plezier bijna een traantje weggepinkt.
Vond jullie heel hard in het eerste gelinkte topic, maar na het 2-e linkje snap ik het helemaal.

*ketent zich vast aan Lush*
  † In Memoriam † dinsdag 17 november 2009 @ 22:41:27 #196
43556 miss_dynastie
pi_74798812
Oh leuk, ga gelijk ff lezen
pi_74798850
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 22:32 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb van plezier bijna een traantje weggepinkt.
Vond jullie heel hard in het eerste gelinkte topic, maar na het 2-e linkje snap ik het helemaal.

*ketent zich vast aan Lush*
Fijn dat je jouw lege avond een beetje hebben kunnen vullen.

Oeh! Ik zou het nietnietnietniet doen maar ik heb toch in het topic gereageerd!
pi_74798912
Er heeft zich nu iemand gemeldt die komt vertellen dat ik een heel naar mens ben met wie ze al een hele vervelende aanvaring heeft gehad.

Ik heb echt geen ideeeeeee wie dat is ik ben te ongevoelig voor dat forum. Als die subtiele vrouwelijke speldenprikjes in de rug en de vergaande jaren durende consequenties daarvan ontgaan me. Ik trek een zak popcorn open en ben een dag later weer vergeten hoe en wat.

Maar goed ik ben het spook dat kerst verpest heeft dus het zal zeker kloppen
pi_74798940
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 22:26 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja goed maar wat verwachten we anders van Cat 'de Onbeschofte' 22
Ja, gemeen kutwijf dat je er bent. Mannengek! Ons meidenforum, wat doe je!?
pi_74798956
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 22:44 schreef Dipkip het volgende:
Er heeft zich nu iemand gemeldt die komt vertellen dat ik een heel naar mens ben met wie ze al een hele vervelende aanvaring heeft gehad.

Ik heb echt geen ideeeeeee wie dat is ik ben te ongevoelig voor dat forum. Als die subtiele vrouwelijke speldenprikjes in de rug en de vergaande jaren durende consequenties daarvan ontgaan me. Ik trek een zak popcorn open en ben een dag later weer vergeten hoe en wat.

Maar goed ik ben het spook dat kerst verpest heeft dus het zal zeker kloppen
Oeh! Ik dacht dat dat iemand van jouw GO was. Niet dus?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')