Dat weet ik niet precies, iedereen haalt het aan als voorbeeld van geuren die niet goed vertalen naar parfum.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:31 schreef shmoopy het volgende:
Goed om te weten, Dip, ik zat er nl aan te denken de Jungle-fragrance in Italië te bestellen.
Waarom viel het tegen, geur leek niet op de conditioner?
Juist de geur vond ik maar vervelend.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:38 schreef GotC het volgende:
De geur van American Cream!
Maar doet niks voor m'n haar, dus weggegeven..
Mage too is geen body butterquote:Op donderdag 5 november 2009 19:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Mange Too zal ik dan ook merken, vooralsnog vind ik de geur mwa, maar ik had 'm vooral voor de werking gekocht, omdat You Snap The Whip zo'n zooitje maakt.
Ik bedenk het me net ook jaquote:Op donderdag 5 november 2009 19:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Mage too is geen body butterik snap je niet.
Maar hij scrubt niet, dan moet je buffy hebbenquote:Op donderdag 5 november 2009 19:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik bedenk het me net ook ja. Hij is best hard, en toen bedacht ik me dat ik een vervanging voor YSTW wilde, en toen kwam het idee in m'n hoofd dat het een bady butter was maar dat is heul niet zo
.
En toen bleek het DKNY Be Delicious te zijn waar ik die ochtend een beetje van had opgespoten van een proefmonstertje.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:20 schreef shmoopy het volgende:Ik zeg
die geur die je de volgende dag ruikt als je de avond daarvoor hebt gesmeerd met Charity Pot (toen ie heel anders rook) en dat je dan steeds om je heen kijkt en denkt: Wie ruikt er zo lekker? tot je erachter komt dat je het zelf bent
![]()
Er staat wel 2x 3 pond = 6 pond.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:43 schreef shmoopy het volgende:
Staat er ook echt een eindbedrag op?
Want ik had ook een factuur bij een nazending ooit, Greys, volgens mij was dat ook een beetje voor meerdere uitleg vatbaar.
Bij die nazendingen van mij laatst wel ja. Zelfs incl. shipping.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:43 schreef shmoopy het volgende:
Staat er ook echt een eindbedrag op?
Want ik had ook een factuur bij een nazending ooit, Greys, volgens mij was dat ook een beetje voor meerdere uitleg vatbaar.
Ik heb ook een nalevering met bon, precies zoals jij hebt. Kan ik me de vorige keer niet herinneren. Dus ik houd mijn CC afschriften in de gaten en als ze gaan afschrijven hang ik in de mail.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Er staat wel 2x 3 pond = 6 pond.
Maar dan weer geen shipping costs.
Maar idd, wat Dipkip al zegt, ze sturen vast niets op als het geld er nog niet is.
Bij mijn normale grote bestelling zat geen bon en bij deze wel, dus het was gewoon een beetje verwarrend
Jaaaa.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:46 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Bij die nazendingen van mij laatst wel ja. Zelfs incl. shipping.
En ecoflospeeltjens.
Ik wil ook schuimpjes.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:56 schreef Dipkip het volgende:
Ik was bezig met een auto maar de katten wilden meespelen![]()
Is heel leuk trouwens, een cat die aan zo'n schuimpje likt. Dat laat niet los van zn tong
De kat heeft me echt aan zitten kijken van 'nu is het wel leuk geweest heur, dat plasticquote:Op donderdag 5 november 2009 19:33 schreef Dipkip het volgende:
Zit je belletjes te knappen? Ja he?
[..]
Maar hij scrubt niet, dan moet je buffy hebbenvoor niet scrubbend is schnuggle fijn.
Van die potjes waar je in moet piesen van doktoren?quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:43 schreef shmoopy het volgende:
Heeft iemand een gouden tip voor het versturen van proefjes (vloeibaar) naar een niet nader te noemen mod, zonder ziplokzakjes?
Mquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Van die potjes waar je in moet piesen van doktoren?
Misschien een spuit en dan het tuitje even dicht branden met een aansteker zodat het er niet uit kan.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:34 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Mdus!
Ja, maar het moet in een bubbeltjesenvelop passen.
Het zijn maar kleine hoeveelheden, 15 tot 20 ml ofzo.
Men neme een STEVIG diepvrieszakje.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:34 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Mdus!
Ja, maar het moet in een bubbeltjesenvelop passen.
Het zijn maar kleine hoeveelheden, 15 tot 20 ml ofzo.
Grapjas.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:50 schreef Mylene het volgende:
[..]
Misschien een spuit en dan het tuitje even dicht branden met een aansteker zodat het er niet uit kan.
Je moet het tuitje natuurlijk ook niet te heet te maken. Net warm genoeg zodat je het gaatje kan dicht maken d.m.v. een tangetje ofzo. Of een druppeltje secondelijm erin, wordt hard en kan er ook niets meer uit.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Grapjas.
Dan gaat het zeker smelten, veel te heet.
Lief van je!quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:58 schreef miss_dynastie het volgende:
TOB heb ik nog een beetje van staan van de vorige keer dus geen idee of ik die bestel, cinders en magic moeten er komen
Cat, mocht je geen plekje kunnen vinden, dan wil ik wel voor je meebestellen (is dat een woord?)
Welkom!quote:Op zondag 15 november 2009 00:42 schreef Cee het volgende:
Stelletje trutten, jullie.
Ik kom hier nooit, ik zit uit verveling een beetje onbegaande Fok!-wegen te betreden, kom hieruit, want ik vond die ene keer dat ik een Lush-winkel binnenstapte een echte snoepwinkel-ervaring, vervolgens lees ik jullie posts en denk ik 'oeh ik krijg honger, mijn cc schreeuwt om aandacht en ik hou van pakketjes' en floep, 30 Euro armer, aan spul waarvan ik geen weet heb.
Braaaave Shmoop. Daar leven we voor, nietwaar?quote:
Thanks!quote:
quote:As you probably already know our Fresh Face masks include many fresh items in them without any preservatives, this means that they have a shorter shelf life than many of our other products.
This therefore results in us not being able to ship our Fresh products abroad, with this we have cancelled Santa’s Rice Porridge off of your order and you will not be charged for it.
Thanks, dan weet ik dat iigquote:Op zondag 15 november 2009 23:15 schreef shmoopy het volgende:
Volgens mij heeft Lush geen cadeaubonnen, helaas.
Nou, dat waag ik te betwijfelen.quote:
En nu moeten wij medelijden hebben?quote:Op maandag 16 november 2009 21:21 schreef Dipkip het volgende:
Ik moet een kerstcadeau voor mezelf uitkiezen en ik kan niet kiezen
Nee, jullie moeten helpenquote:
Heul goed! Zo hoort het ook.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:36 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee, jullie moeten helpenik betaal m trouwens zelf hoor
![]()
Ik twijfelde tussen Lush Legends en die grote rode glitterige kerst hatbox. Ik denk dat het de tweede wordt, want anders moet ik nog meer losse kerstproducten inslaan![]()
![]()
wij vieren kerst met mn schoonfamilie en elk jaar krijgt iedereen grote cadeaus behalve ik... weet je wel krijgen de andere aangetrouwde familieleden een cadeaubon van 100,- of een blue ray box van 130,- van de ouders en ik krijg een cadeausetje van twee flesjes Kneipp badolieen het cadeau wat ik van vriend zou krijgen voor kerst heb ik al gehad omdat ik sneu en zielig met mexicaanse griep in bed me lag te vervelen, dus nou mag ik zelf wat anders regelen... en nu wil ik een ENORM groot en glitterig Lush cadeau onder de boom leggen namens vriend om de schoonfamilie mee te irriteren... ik heb al een hele oh schatje dat had echt niet gehoeven *traantje wegpinkt* speech klaarliggen, waarna ik de Kneipp van de schoonouders zal uitpakken, liefjes zal glimlachen en weer de grote glitterende hatbox zal gaan aaien
![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:36 schreef Dipkip het volgende:
[..]
![]()
Ik twijfelde tussen Lush Legends en die grote rode glitterige kerst hatbox. Ik denk dat het de tweede wordt, want anders moet ik nog meer losse kerstproducten inslaan![]()
![]()
wij vieren kerst met mn schoonfamilie en elk jaar krijgt iedereen grote cadeaus behalve ik... weet je wel krijgen de andere aangetrouwde familieleden een cadeaubon van 100,- of een blue ray box van 130,- van de ouders en ik krijg een cadeausetje van twee flesjes Kneipp badolieen het cadeau wat ik van vriend zou krijgen voor kerst heb ik al gehad omdat ik sneu en zielig met mexicaanse griep in bed me lag te vervelen, dus nou mag ik zelf wat anders regelen... en nu wil ik een ENORM groot en glitterig Lush cadeau onder de boom leggen namens vriend om de schoonfamilie mee te irriteren... ik heb al een hele oh schatje dat had echt niet gehoeven *traantje wegpinkt* speech klaarliggen, waarna ik de Kneipp van de schoonouders zal uitpakken, liefjes zal glimlachen en weer de grote glitterende hatbox zal gaan aaien
![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:36 schreef Dipkip het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het wordt sowieso een hatbox. Maar ik twijfel tussen:quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:41 schreef Guppyfriend het volgende:
Heul goed! Zo hoort het ook.
Het is overigens wel duidelijk dat je voor de hatbox moet gaan.groot
glitters
rood
lush
Losse kerstspullies koop ik sowieso, maar die hoef ik er niet bij in te gooien, ik denk ook niet dat dat past. Heb je wel eens zo'n gift gehad? Zit meestal stampvolquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:41 schreef mmascha het volgende:
Je kan toch de grootste-groot-genoeg-voor-schoonouders-box kopen en losse kerstspullies. Die kerstspullen gooi je er dan gewoon bij in!
Laat je wat voor mij over? Ik ga zaterdag.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:55 schreef douche-eendje het volgende:
Of... zelf een supersjieke doos weten te regelen en een monsterorder plaatsen bij lush UK met alleen maar spullen die je gaat gebruiken![]()
Ik ga vrijdag weer even een vriendin mee naar de lush nemen, onder het mom van gezellig een dagje in Amsterdam shoppen. Ze weet alleen nog niet dat ze met lush-spullen naar huis zal gaan. Ik wel, TaaiTaai shoppen!
Zolang je op het Lush forum maar niet met DM ruilt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:41 schreef Dipkip het volgende:
Ja heen dan knetter ik die stomme zeepmaan gewoon te ruil ofzo. Ik moet toch nog wat dingen ruilen.
Mn banksaldo zegt dat er nog wel genoeg zal staan zaterdagquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laat je wat voor mij over? Ik ga zaterdag.
En dipkip : die rooie bling bling hatbox doen!
Jawel, want als ze het pakketje openmaakt zonder handschoentjes aan en een mondkapje voor gaat ze deaudquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:52 schreef Cat22 het volgende:
Zolang je op het Lush forum maar niet met DM ruilt.
Behalve als het voor vriendinnen is blijkbaar.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:07 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Jawel, want als ze het pakketje openmaakt zonder handschoentjes aan en een mondkapje voor gaat ze deaud
Doe eens vertellen in welk topiekje?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Behalve als het voor vriendinnen is blijkbaar.
Dat mens is gestoord, ik vertelde het je al eerder!
Er is nu nog niet zoveel te smullen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:23 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Doe eens vertellen in welk topiekje?
Ik wil meesmullen.![]()
Overigens lees ik daar erg graag mee, heb gisteravond via daar een dupe-bestelling gedaan om mijn zelfgemaakte wasmiddel naar Lush te laten ruiken.
Gouwe ideetje van mijn, al zeg ik het zelf.
Als je echt wil smullen moet je haar posthistory bekijken.quote:
quote:
Ja goed maar wat verwachten we anders van Cat 'de Onbeschofte' 22quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:07 schreef Cat22 het volgende:
Pareltje.
Ja, ik was daar erg onbeschoft en Cat-tig.
Fijn dat je jouw lege avond een beetje hebben kunnen vullen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:32 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb van plezier bijna een traantje weggepinkt.
Vond jullie heel hard in het eerste gelinkte topic, maar na het 2-e linkje snap ik het helemaal.
*ketent zich vast aan Lush*
Ja, gemeen kutwijf dat je er bent. Mannengek! Ons meidenforum, wat doe je!?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:26 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja goed maar wat verwachten we anders van Cat 'de Onbeschofte' 22
Oeh! Ik dacht dat dat iemand van jouw GO was. Niet dus?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:44 schreef Dipkip het volgende:
Er heeft zich nu iemand gemeldt die komt vertellen dat ik een heel naar mens ben met wie ze al een hele vervelende aanvaring heeft gehad.
Ik heb echt geen ideeeeeee wie dat isik ben te ongevoelig voor dat forum. Als die subtiele vrouwelijke speldenprikjes in de rug en de vergaande jaren durende consequenties daarvan ontgaan me. Ik trek een zak popcorn open en ben een dag later weer vergeten hoe en wat.
Maar goed ik ben het spook dat kerst verpest heeft dus het zal zeker kloppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |