Dat weet ik niet precies, iedereen haalt het aan als voorbeeld van geuren die niet goed vertalen naar parfum.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:31 schreef shmoopy het volgende:
Goed om te weten, Dip, ik zat er nl aan te denken de Jungle-fragrance in Italië te bestellen.
Waarom viel het tegen, geur leek niet op de conditioner?
Juist de geur vond ik maar vervelend.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:38 schreef GotC het volgende:
De geur van American Cream!
Maar doet niks voor m'n haar, dus weggegeven..
Mage too is geen body butterquote:Op donderdag 5 november 2009 19:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Mange Too zal ik dan ook merken, vooralsnog vind ik de geur mwa, maar ik had 'm vooral voor de werking gekocht, omdat You Snap The Whip zo'n zooitje maakt.
Ik bedenk het me net ook jaquote:Op donderdag 5 november 2009 19:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Mage too is geen body butterik snap je niet.
Maar hij scrubt niet, dan moet je buffy hebbenquote:Op donderdag 5 november 2009 19:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik bedenk het me net ook ja. Hij is best hard, en toen bedacht ik me dat ik een vervanging voor YSTW wilde, en toen kwam het idee in m'n hoofd dat het een bady butter was maar dat is heul niet zo
.
En toen bleek het DKNY Be Delicious te zijn waar ik die ochtend een beetje van had opgespoten van een proefmonstertje.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:20 schreef shmoopy het volgende:Ik zeg
die geur die je de volgende dag ruikt als je de avond daarvoor hebt gesmeerd met Charity Pot (toen ie heel anders rook) en dat je dan steeds om je heen kijkt en denkt: Wie ruikt er zo lekker? tot je erachter komt dat je het zelf bent
![]()
Er staat wel 2x 3 pond = 6 pond.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:43 schreef shmoopy het volgende:
Staat er ook echt een eindbedrag op?
Want ik had ook een factuur bij een nazending ooit, Greys, volgens mij was dat ook een beetje voor meerdere uitleg vatbaar.
Bij die nazendingen van mij laatst wel ja. Zelfs incl. shipping.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:43 schreef shmoopy het volgende:
Staat er ook echt een eindbedrag op?
Want ik had ook een factuur bij een nazending ooit, Greys, volgens mij was dat ook een beetje voor meerdere uitleg vatbaar.
Ik heb ook een nalevering met bon, precies zoals jij hebt. Kan ik me de vorige keer niet herinneren. Dus ik houd mijn CC afschriften in de gaten en als ze gaan afschrijven hang ik in de mail.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Er staat wel 2x 3 pond = 6 pond.
Maar dan weer geen shipping costs.
Maar idd, wat Dipkip al zegt, ze sturen vast niets op als het geld er nog niet is.
Bij mijn normale grote bestelling zat geen bon en bij deze wel, dus het was gewoon een beetje verwarrend
Jaaaa.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:46 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Bij die nazendingen van mij laatst wel ja. Zelfs incl. shipping.
En ecoflospeeltjens.
Ik wil ook schuimpjes.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:56 schreef Dipkip het volgende:
Ik was bezig met een auto maar de katten wilden meespelen![]()
Is heel leuk trouwens, een cat die aan zo'n schuimpje likt. Dat laat niet los van zn tong
De kat heeft me echt aan zitten kijken van 'nu is het wel leuk geweest heur, dat plasticquote:Op donderdag 5 november 2009 19:33 schreef Dipkip het volgende:
Zit je belletjes te knappen? Ja he?
[..]
Maar hij scrubt niet, dan moet je buffy hebbenvoor niet scrubbend is schnuggle fijn.
Van die potjes waar je in moet piesen van doktoren?quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:43 schreef shmoopy het volgende:
Heeft iemand een gouden tip voor het versturen van proefjes (vloeibaar) naar een niet nader te noemen mod, zonder ziplokzakjes?
Mquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Van die potjes waar je in moet piesen van doktoren?
Misschien een spuit en dan het tuitje even dicht branden met een aansteker zodat het er niet uit kan.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:34 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Mdus!
Ja, maar het moet in een bubbeltjesenvelop passen.
Het zijn maar kleine hoeveelheden, 15 tot 20 ml ofzo.
Men neme een STEVIG diepvrieszakje.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:34 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Mdus!
Ja, maar het moet in een bubbeltjesenvelop passen.
Het zijn maar kleine hoeveelheden, 15 tot 20 ml ofzo.
Grapjas.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:50 schreef Mylene het volgende:
[..]
Misschien een spuit en dan het tuitje even dicht branden met een aansteker zodat het er niet uit kan.
Je moet het tuitje natuurlijk ook niet te heet te maken. Net warm genoeg zodat je het gaatje kan dicht maken d.m.v. een tangetje ofzo. Of een druppeltje secondelijm erin, wordt hard en kan er ook niets meer uit.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Grapjas.
Dan gaat het zeker smelten, veel te heet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |