Kan alleen met ccquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:50 schreef springlover het volgende:
Als je besteld van de UK site, moet je dan met cc betalen of kan Paypal ook??
Je hebt de verzendkosten er al heel snel uit hoor. Ik weet niet meer precies wat ik besteld had, maar ik heb ooit eens maar 3 dingetjes besteld en zelfs met UK verzendkosten was ik goedkoper uit dan wanneer ik het in een Nederlandse winkel gekocht hadquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:51 schreef -Peach het volgende:
Online bestellen in de UK is goedkoper omdat de Pond best laag staat. Hoe het precies zit met de verzendkosten weet ik niet, maar als je een grote order hebt dan haal je de verzendkosten er wel uit (of jemoet met meerdere mensen bestellen, dan haal je het dr zeker uit)
De bath ballistics zijn bij mij juist nog nooit kapot aangekomen!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:08 schreef saskiia het volgende:
Ik heb net wat producten omgerekend, en ja hoor, scheelt enorm!!Maar wel balen dat sommige dingen dan niet netjes aankomen...Maar bath ballistics zijn ook wel breekbaar natuurlijk! Aahh ik ga gauw doorsparen voor de volgende lading!!
Hahaha bijna iedereen vindt die juist ranzing (ik ook)quote:Op maandag 2 november 2009 14:11 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
ik ben ook echt verslaafd aan die let them eat cake lipgloss.![]()
Ik nieeeet!quote:Op maandag 2 november 2009 14:26 schreef -Peach het volgende:
[..]
Hahaha bijna iedereen vindt die juist ranzing (ik ook)
Die is er vandaag weer he?quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:03 schreef Dipkip het volgende:
TAAAAAAAAAAI TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI!!!!!!!!!!
Feestje? Feli!quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:17 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb geen idee, ik overweeg om als het stopt met regenen mezelf op een paar flessen () te trakteren voor mn verjaardag
als ik dat doe zal ik vragen voor je.
Ik had vorige week mijn RM-pakketje ook keurig binnen een week binnen, M-M, de staking schijnt vooral binnen de UK problemen op te leveren, niet daarbuiten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Verzenden met RM gekozen, ben benieuwd ivm staking maar DHL probeer ik sowieso te mijden, ben vaak werken, dan vergeten ze briefje moet ik halsoverkop naar the middle of nowhere met het ov om het op te halen
Ik ben het vergetenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:20 schreef Cat22 het volgende:
Feestje? Feli!![]()
Lief dat je wil vragen, maar ik vraag me af of Haarlem weet welke voorraad A'dam heeft.
En, weer een beetje mobiel inmiddels?
Het is vaak goedkoper, maar vergeet de verzendkosten nietquote:Op woensdag 4 november 2009 17:27 schreef Sarabi het volgende:
Is het goedkoper om bij de engelse webshop te kopen? en kan je daar ook met Ideal betalen?
Okquote:Op woensdag 4 november 2009 17:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is vaak goedkoper, maar vergeet de verzendkosten niet. Je kunt alleen met creditcard betalen. En je kunt geen verse maskers bestellen.
Het is altijd goedkoper ook incl. verzendkosten, je kan alleen met creditcard betalen.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:27 schreef Sarabi het volgende:
Is het goedkoper om bij de engelse webshop te kopen? en kan je daar ook met Ideal betalen?
Woooo, wasdadan?quote:
Dat staat allemaal in dit topic, gewoon even lezen.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:27 schreef Sarabi het volgende:
Sorry dat ik het vroeg, ik kon het niet in de OP vindenquote:Op woensdag 4 november 2009 19:31 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat staat allemaal in dit topic, gewoon even lezen.
Dus omdat jij niet de moeite neemt een paar posts boven je te lezen en iemand je er op wijst dat het antwoord daarop al in het topic staat, ben je niet welkom?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sorry dat ik het vroeg, ik kon het niet in de OP vinden
Nieuwe mensen zijn kennelijk echt welkom in dit topic
Maar bedankt voor diegene die wel de moeite namen om te antwoorden
Ik vond het gewoon een aparte reactie van een adminquote:Op woensdag 4 november 2009 19:51 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dus omdat jij niet de moeite neemt een paar posts boven je te lezen en iemand je er op wijst dat het antwoord daarop al in het topic staat, ben je niet welkom?
Er is uitgebreid antwoord op die vraag gegeven, dus raad ik je aan dat te lezen voor de duidelijkheid, verschillende meningen enz.
Je kunt ook om níks uit je panty schieten natuurlijk.
Als admin mag ik gelukkig nog wel gewoon user zijn en een mening hebben, heur.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon een aparte reactie van een admin
Dan kun je dus dit soort reacties verwachten.quote:Als het nu in de OP had gestaan oke....maar in reeksen met zoveel topics ga ik niet alles doorlezen ook niet van het nieuwste topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |