abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74246478
@iedereen, bedankt voor het delen van jullie ervaringen met de Shampoo bars ed,.. ik denk dat ik me er gewoon maar eens aan ga wagen en wat ga proberen!

Als je besteld van de UK site, moet je dan met cc betalen of kan Paypal ook??
pi_74247149
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 09:50 schreef springlover het volgende:

Als je besteld van de UK site, moet je dan met cc betalen of kan Paypal ook??
Kan alleen met cc
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:51 schreef -Peach het volgende:
Online bestellen in de UK is goedkoper omdat de Pond best laag staat. Hoe het precies zit met de verzendkosten weet ik niet, maar als je een grote order hebt dan haal je de verzendkosten er wel uit (of jemoet met meerdere mensen bestellen, dan haal je het dr zeker uit)
Je hebt de verzendkosten er al heel snel uit hoor. Ik weet niet meer precies wat ik besteld had, maar ik heb ooit eens maar 3 dingetjes besteld en zelfs met UK verzendkosten was ik goedkoper uit dan wanneer ik het in een Nederlandse winkel gekocht had
pi_74252686
Ik heb net wat producten omgerekend, en ja hoor, scheelt enorm!! Maar wel balen dat sommige dingen dan niet netjes aankomen...Maar bath ballistics zijn ook wel breekbaar natuurlijk! Aahh ik ga gauw doorsparen voor de volgende lading!!
"After a stressful day, let your worries float away. An easy way to cope....is to grab a bar of soap. Or even a bubble bar, and your problems will drift far. So, when seeking peace and hush, whizz down to your local Lush =)"
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 31 oktober 2009 @ 15:26:44 #54
163650 Greys
pi_74253161
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 15:08 schreef saskiia het volgende:
Ik heb net wat producten omgerekend, en ja hoor, scheelt enorm!! Maar wel balen dat sommige dingen dan niet netjes aankomen...Maar bath ballistics zijn ook wel breekbaar natuurlijk! Aahh ik ga gauw doorsparen voor de volgende lading!!
De bath ballistics zijn bij mij juist nog nooit kapot aangekomen!
Eigenlijk is er nog nooit iets kapot aangekomen, behalve nu deze dan, daar had ik er twee van (had ik totaal 20 dingen incl. ook ballistics) en die waren precies allebei kapot. Misschien zijn ze wat zachter dan andere bubble bars ofzo. Maar ik krijg dus nieuwe, ik vind het zo lief

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_74262237
Ik heb ook weer wat dingen besteld, vooral badspulletjes, over een paar weken hebben we namelijk geen bad meer omdat we samen gaan wonen.

Starmelt, Cinders & Christmas eve. Verder nog sexy boy massage bar, snowfairy en father frost soap.

Lekkere kerstdingetjes dus.
pi_74313724
Ik heb het topic doodgemaakt.
pi_74314561
Ik heb nog een set parfums toegestuurd gekregen wat een dom mens daar bij de mail order. Als ze nou gewoon toegegeven had dat ze niet zelf het pakket had ingepakt had het lush weer tig pond gescheeld. En had ik niet het gevoel gehad dat ze me voor leugenaar uitmaakte, dus dat heb ik haar laten weten ook. Uiteraard wel heel blij met de parfums hoor! Maar vind het niet leuk dat het zo moest lopen, hou dr niet van als er tegen me gelogen wordt.
pi_74315011
ik ben ook echt verslaafd aan die let them eat cake lipgloss.
Verder heb ik snowfairy, honey i washed the kids, rehab & coolaulin gescoord in amsterdam vorige week.
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
  maandag 2 november 2009 @ 14:26:56 #59
159909 -Peach
Prunus persica
pi_74315527
quote:
Op maandag 2 november 2009 14:11 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
ik ben ook echt verslaafd aan die let them eat cake lipgloss.
Hahaha bijna iedereen vindt die juist ranzing (ik ook)
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_74315874
quote:
Op maandag 2 november 2009 14:26 schreef -Peach het volgende:

[..]

Hahaha bijna iedereen vindt die juist ranzing (ik ook)
Ik nieeeet!
hij ruikt naar koekjesdeeg. echt lekker.
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
pi_74316378
Die is gooohoooohooooooor!!!
  † In Memoriam † maandag 2 november 2009 @ 16:02:45 #62
43556 miss_dynastie
pi_74318621
Nu ze een jaar oud zijn, zijn ze een stuk beter te pruimen. Ik gebruik hem dus ook weleens. Maar hij had van mij niet nog een keer uitgebracht hoeven worden
pi_74320539
Dingen die beter worden als ze over de datum zijn moet je gewoon niet willen gebruiken
pi_74347776
Ik heb net een Lush Spa treatment geboekt in Londen!

2 uur verwennerij, net voor ik naar huis vlieg.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_74348710
TAAAAAAAAAAI TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI!!!!!!!!!!
pi_74349102
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:03 schreef Dipkip het volgende:
TAAAAAAAAAAI TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI!!!!!!!!!!
Die is er vandaag weer he?

Zou hij er op 21 november ook nog zijn? Want dan kom ik pas in A'dam.

Kan ik een 500 grams fles voor mezelf halen (hij is heerlijk om mijn haar mee te wassen) en een klein flesje voor een kennis van me.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_74349177
Ik heb geen idee, ik overweeg om als het stopt met regenen mezelf op een paar flessen ( ) te trakteren voor mn verjaardag als ik dat doe zal ik vragen voor je.
pi_74349284
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:17 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb geen idee, ik overweeg om als het stopt met regenen mezelf op een paar flessen ( ) te trakteren voor mn verjaardag als ik dat doe zal ik vragen voor je.
Feestje? Feli!

Lief dat je wil vragen, maar ik vraag me af of Haarlem weet welke voorraad A'dam heeft.

En, weer een beetje mobiel inmiddels?
pi_74353545
ok ik heb een fles taaitaai van vorig jaar 500ml maar zo bijzonder vind ik m niet heb er ook nauwelijks van gebruikt nog, gister wel een bestelling ind e uk gedaan, want mn big was bijna op

1 Big
1 Curly Wurly
1 American Cream (Weight: 250)
1 Into Thin Air (Weight: 100) (heel vaag je kan kiezen tussen 65 gram en 100 gram maar de prijs verandert niet,. zal wel; foutje zijn want tis standaardvorm massagebar volgens mij)
1 The Strokes hair treatment
3 Fairy Tail
1 Smitten
1 Etc Etc tonertabs

Verzenden met RM gekozen, ben benieuwd ivm staking maar DHL probeer ik sowieso te mijden, ben vaak werken, dan vergeten ze briefje moet ik halsoverkop naar the middle of nowhere met het ov om het op te halen
pi_74359394
Mijn stiefmoeder had last van berg, en liep al maanden te klooien, dus heb ik haar een stukje Soak and Float opgestuurd omdat het bij mijn zoontje goed werkte.
Toen ze het aan haar homeopaat liet zien en hij de ingredientenlijst zag die ik erbij gegeven had, zei hij dat ze dit absoluut moest blijven gebruiken en dat al die ingredienten heel goed waren.
En toen wilde hij voor zijn vrouw weten welke winkel dat nou was en wat het adres was.

Ik krijg mensen die ik niet eens ken gewoon enthousiast voor Lush.

Vanavond dus bestellen: een S&F voor oma 1, en een Wicci Magic voor oma 2, want dat helpt ook al zo goed. (en iets voor mezelf uiteraard )
Heeft iemand ervaring met de Snowshowersjelly, hij klinkt zo lekker.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_74359459
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 16:18 schreef Memento-Mori het volgende:

Verzenden met RM gekozen, ben benieuwd ivm staking maar DHL probeer ik sowieso te mijden, ben vaak werken, dan vergeten ze briefje moet ik halsoverkop naar the middle of nowhere met het ov om het op te halen
Ik had vorige week mijn RM-pakketje ook keurig binnen een week binnen, M-M, de staking schijnt vooral binnen de UK problemen op te leveren, niet daarbuiten.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  dinsdag 3 november 2009 @ 20:59:41 #72
159909 -Peach
Prunus persica
pi_74363596
Snowshowers is echt wat de omschrijving belooft! Een van mn favorieten (als ie niet bevalt dan wil ik m wel )
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_74364028
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:20 schreef Cat22 het volgende:
Feestje? Feli!

Lief dat je wil vragen, maar ik vraag me af of Haarlem weet welke voorraad A'dam heeft.

En, weer een beetje mobiel inmiddels?
Ik ben het vergeten ik kwam een vriendin tegen die in de Lush kwam shoppen voor mn verjaardag LOL heb ik straks 3 flessen TAAAAAAAI TAAAAAAAAAAAI. Als ik wat voor je op moet sturen ofzo zeg je het maar, er stond hier erg veel nog van alle tijdelijke producten.

Ik loop nu met 1 kruk en veel pijn
pi_74375575
Gister vijf lege potjes ingeruild voor een masker, het is Cupcake geworden, maar hoort ie zo te stinken? Ik heb een keer een proefje gehad en die meurde volgens mij niet zo naar dode vogeltjes.
En nog een medium fles Snow Fairy gekocht .
Tap tap tap
  woensdag 4 november 2009 @ 10:08:22 #75
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_74376480
Laatste keer dat ik Cupcake had, rook het juist naar chocola Misschien effe teruggaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')