Kan alleen met ccquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:50 schreef springlover het volgende:
Als je besteld van de UK site, moet je dan met cc betalen of kan Paypal ook??
Je hebt de verzendkosten er al heel snel uit hoor. Ik weet niet meer precies wat ik besteld had, maar ik heb ooit eens maar 3 dingetjes besteld en zelfs met UK verzendkosten was ik goedkoper uit dan wanneer ik het in een Nederlandse winkel gekocht hadquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:51 schreef -Peach het volgende:
Online bestellen in de UK is goedkoper omdat de Pond best laag staat. Hoe het precies zit met de verzendkosten weet ik niet, maar als je een grote order hebt dan haal je de verzendkosten er wel uit (of jemoet met meerdere mensen bestellen, dan haal je het dr zeker uit)
De bath ballistics zijn bij mij juist nog nooit kapot aangekomen!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:08 schreef saskiia het volgende:
Ik heb net wat producten omgerekend, en ja hoor, scheelt enorm!!Maar wel balen dat sommige dingen dan niet netjes aankomen...Maar bath ballistics zijn ook wel breekbaar natuurlijk! Aahh ik ga gauw doorsparen voor de volgende lading!!
Hahaha bijna iedereen vindt die juist ranzing (ik ook)quote:Op maandag 2 november 2009 14:11 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
ik ben ook echt verslaafd aan die let them eat cake lipgloss.![]()
Ik nieeeet!quote:Op maandag 2 november 2009 14:26 schreef -Peach het volgende:
[..]
Hahaha bijna iedereen vindt die juist ranzing (ik ook)
Die is er vandaag weer he?quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:03 schreef Dipkip het volgende:
TAAAAAAAAAAI TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI!!!!!!!!!!
Feestje? Feli!quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:17 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb geen idee, ik overweeg om als het stopt met regenen mezelf op een paar flessen () te trakteren voor mn verjaardag
als ik dat doe zal ik vragen voor je.
Ik had vorige week mijn RM-pakketje ook keurig binnen een week binnen, M-M, de staking schijnt vooral binnen de UK problemen op te leveren, niet daarbuiten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Verzenden met RM gekozen, ben benieuwd ivm staking maar DHL probeer ik sowieso te mijden, ben vaak werken, dan vergeten ze briefje moet ik halsoverkop naar the middle of nowhere met het ov om het op te halen
Ik ben het vergetenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:20 schreef Cat22 het volgende:
Feestje? Feli!![]()
Lief dat je wil vragen, maar ik vraag me af of Haarlem weet welke voorraad A'dam heeft.
En, weer een beetje mobiel inmiddels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |