Het is vaak goedkoper, maar vergeet de verzendkosten nietquote:Op woensdag 4 november 2009 17:27 schreef Sarabi het volgende:
Is het goedkoper om bij de engelse webshop te kopen? en kan je daar ook met Ideal betalen?
Okquote:Op woensdag 4 november 2009 17:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is vaak goedkoper, maar vergeet de verzendkosten niet. Je kunt alleen met creditcard betalen. En je kunt geen verse maskers bestellen.
Het is altijd goedkoper ook incl. verzendkosten, je kan alleen met creditcard betalen.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:27 schreef Sarabi het volgende:
Is het goedkoper om bij de engelse webshop te kopen? en kan je daar ook met Ideal betalen?
Woooo, wasdadan?quote:
Dat staat allemaal in dit topic, gewoon even lezen.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:27 schreef Sarabi het volgende:
Sorry dat ik het vroeg, ik kon het niet in de OP vindenquote:Op woensdag 4 november 2009 19:31 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat staat allemaal in dit topic, gewoon even lezen.
Dus omdat jij niet de moeite neemt een paar posts boven je te lezen en iemand je er op wijst dat het antwoord daarop al in het topic staat, ben je niet welkom?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sorry dat ik het vroeg, ik kon het niet in de OP vinden
Nieuwe mensen zijn kennelijk echt welkom in dit topic
Maar bedankt voor diegene die wel de moeite namen om te antwoorden
Ik vond het gewoon een aparte reactie van een adminquote:Op woensdag 4 november 2009 19:51 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dus omdat jij niet de moeite neemt een paar posts boven je te lezen en iemand je er op wijst dat het antwoord daarop al in het topic staat, ben je niet welkom?
Er is uitgebreid antwoord op die vraag gegeven, dus raad ik je aan dat te lezen voor de duidelijkheid, verschillende meningen enz.
Je kunt ook om níks uit je panty schieten natuurlijk.
Als admin mag ik gelukkig nog wel gewoon user zijn en een mening hebben, heur.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon een aparte reactie van een admin
Dan kun je dus dit soort reacties verwachten.quote:Als het nu in de OP had gestaan oke....maar in reeksen met zoveel topics ga ik niet alles doorlezen ook niet van het nieuwste topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |