Laat je wat voor mij over? Ik ga zaterdag.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:55 schreef douche-eendje het volgende:
Of... zelf een supersjieke doos weten te regelen en een monsterorder plaatsen bij lush UK met alleen maar spullen die je gaat gebruiken![]()
Ik ga vrijdag weer even een vriendin mee naar de lush nemen, onder het mom van gezellig een dagje in Amsterdam shoppen. Ze weet alleen nog niet dat ze met lush-spullen naar huis zal gaan. Ik wel, TaaiTaai shoppen!
Zolang je op het Lush forum maar niet met DM ruilt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:41 schreef Dipkip het volgende:
Ja heen dan knetter ik die stomme zeepmaan gewoon te ruil ofzo. Ik moet toch nog wat dingen ruilen.
Mn banksaldo zegt dat er nog wel genoeg zal staan zaterdagquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laat je wat voor mij over? Ik ga zaterdag.
En dipkip : die rooie bling bling hatbox doen!
Jawel, want als ze het pakketje openmaakt zonder handschoentjes aan en een mondkapje voor gaat ze deaudquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:52 schreef Cat22 het volgende:
Zolang je op het Lush forum maar niet met DM ruilt.
Behalve als het voor vriendinnen is blijkbaar.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:07 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Jawel, want als ze het pakketje openmaakt zonder handschoentjes aan en een mondkapje voor gaat ze deaud
Doe eens vertellen in welk topiekje?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Behalve als het voor vriendinnen is blijkbaar.
Dat mens is gestoord, ik vertelde het je al eerder!
Er is nu nog niet zoveel te smullen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:23 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Doe eens vertellen in welk topiekje?
Ik wil meesmullen.![]()
Overigens lees ik daar erg graag mee, heb gisteravond via daar een dupe-bestelling gedaan om mijn zelfgemaakte wasmiddel naar Lush te laten ruiken.
Gouwe ideetje van mijn, al zeg ik het zelf.
Als je echt wil smullen moet je haar posthistory bekijken.quote:
quote:
Ja goed maar wat verwachten we anders van Cat 'de Onbeschofte' 22quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:07 schreef Cat22 het volgende:
Pareltje.
Ja, ik was daar erg onbeschoft en Cat-tig.
Fijn dat je jouw lege avond een beetje hebben kunnen vullen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:32 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb van plezier bijna een traantje weggepinkt.
Vond jullie heel hard in het eerste gelinkte topic, maar na het 2-e linkje snap ik het helemaal.
*ketent zich vast aan Lush*
Ja, gemeen kutwijf dat je er bent. Mannengek! Ons meidenforum, wat doe je!?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:26 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja goed maar wat verwachten we anders van Cat 'de Onbeschofte' 22
Oeh! Ik dacht dat dat iemand van jouw GO was. Niet dus?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:44 schreef Dipkip het volgende:
Er heeft zich nu iemand gemeldt die komt vertellen dat ik een heel naar mens ben met wie ze al een hele vervelende aanvaring heeft gehad.
Ik heb echt geen ideeeeeee wie dat isik ben te ongevoelig voor dat forum. Als die subtiele vrouwelijke speldenprikjes in de rug en de vergaande jaren durende consequenties daarvan ontgaan me. Ik trek een zak popcorn open en ben een dag later weer vergeten hoe en wat.
Maar goed ik ben het spook dat kerst verpest heeft dus het zal zeker kloppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |