Filthy anoyingquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:50 schreef TomCruise het volgende:
[..]
How poor... and I am rich! Filthy rich!!! MUWAHAHAHAHA MUWAHHAHAHA MUWAHAHAHAH!!!![]()
ik vind 'm ook een stuk realistischer dan de vorigequote:Op maandag 22 augustus 2005 19:06 schreef beaverhausen het volgende:
Ik vind deze TT een stuk beter dan de vorige..
Hulde dus, TéBé.
Wat? Ik ben het het echt nietquote:Op maandag 22 augustus 2005 18:49 schreef Svensational het volgende:
Dizer, wat loop je irritant te doen met die Tom Cruise-kloon![]()
.
Ja nee he. Niet weer. Ik kan er echt niet zo kort achteraan nog een kind erbij hebben hoorquote:
je acteerd net zo overtuigend als tom cruisequote:Op maandag 22 augustus 2005 19:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat? Ik ben het het echt niet
Ik dacht dat het BVO was
Het is allemaal begonnen sinds ik die grap maakte over Scientology en nou maakt iemand er een hele misselijke grap van
Bedankt voor je complimentquote:Op maandag 22 augustus 2005 20:03 schreef timbob het volgende:
[..]
je acteerdt net zo overtuigend als tom cruise
la!quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:11 schreef timbob het volgende:
ja
Hoiquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:18 schreef HeatWave het volgende:
men, mijn leven, geen vriendin hier, geen fok EN geen MSN.
Internet is toch overratedquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoi
Wat denk je van mij?Die spaarzame momenten dat fok en msn het wél doen, valt mn verbinding weg
Ik kreeg wel een paar foutmeldingen van: 'service niet beschikbaar' en 'je kan niet aangemeld worden omdat je lijst met contactpersonen niet beschikbaar is'quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Internet is toch overrated.
Maar dat MSN echt helemaal niets doet snap ik niet hoor...
Romantisch he?quote:
---> DIGquote:
Msn doet het weerquote:
Mja, nu even niet he?quote:
Ik bedoel, ik snap zijn --> DIG niet. Waarom naar DIG of zo... lamaa.. ik ben moequote:
quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:46 schreef Dizer het volgende:
Ik bedoel, ik snap zijn --> DIG niet. Waarom naar DIG of zo... lamaa.. ik ben moe
Dan worden je collegamods boosquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:45 schreef HeatWave het volgende:
---> DIG?
Kan geregeld worden hoor.
Sinds er in topics die daar niet voor bestemd zijn zware foto's van halfnaakte wijven gepost worden..quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:48 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Sinds wanneer runt de NS de servers van Fok?
Dizer kan die twee niet los van elkaar zienquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:48 schreef MissBliss het volgende:
@Dizer: het ging over msn en niet over seks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |